Monipuolisia hahmolomakkeita PFS

Turun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Turku region games, gamedays and other.
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Monipuolisia hahmolomakkeita PFS

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

Moi kaikki mussukat.
Oli puhetta tovi sitten kuinka sekavia PF hahmolomakkeet voivat joskus olla. Itse olen rakastunut Dyslexicin erityishahmolomakepohjiin. Heidän sivuiltaan voit ladata PF hahmolomakepakkauksen ja kyseisestä PDFstä sitten tulostaa juuri haluamasi näköisen hahmolomakeen, ja juuri haluamasi määrän sivuja yms. Siellä on kaikki. Ja vähän enemmän.

Itse olen yleensä tulostanut omiin hahmolomakkeisiini sivun 1, 2, 4 ja sitten hahmoluokkaa vastaavan sivun tai arkkityyppiä vastaavan sivun. Jos olen ollut prep casteri kuten wizard/alkemisti, olen ladannut PDFn loppuosasta vielä spelli kirjan jonne tallentaa kaikki spellit.(aukaise pdf, paina Ctrl + F, ja etsi hahmoluokkasi (barbarian, alchemist, wizard, palandin, divine hunter, invulnerable rager jne)) Siis kyllä, joo, ymmärsit oikein. Eli lähes kaikista arkkityypeistä yms. löytyy oma hahmolomakesivu, jonka voit tulostaa hahmolomakkeesi perään. PDF on yli 300 sivua pitkä. Enää ei tarvitse etsiä tietoa, että mitenkähän monta ragerundia tuli tai mitenköhän joku DC laskettiin channel energy voimaan tai muuta. Kaikki ovat merkitty hahmolomakkeeseen ja näet aina kun levutat, että miten voimasi nousevat. :)

PDFän lopusta löydät myös lomakkeet animal companioneille, shape shiftingeille, oman hahmohistorian, affiliation jne sivut. Siellä on ihan kaikki mukavasti ja helposti saatavilla. Käykää chekkaamassa linkin alta lisää infoa.

https://www.dyslexic-charactersheets.com/

Kirjoittakaa alle, mitä mieltä olette näistä lomakkeista. :)

Sincerely
NoobKiller Tunaster
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha