KORJAUS! TÄNÄÄN 12.4. We Be Goblins fantsussa!
KORJAUS! TÄNÄÄN 12.4. We Be Goblins fantsussa!
Korjaus!
Korppis vetää fantsussa We Be Goblins, tänään torstaina 12.4., aloitus klo 18:00
Pelaajia:
1. Pete
2.
3.
4.
Korppis vetää fantsussa We Be Goblins, tänään torstaina 12.4., aloitus klo 18:00
Pelaajia:
1. Pete
2.
3.
4.
"featti tekee merkittävän ontologisen muutoksen hahmoon: antaa raajan tilanteeseen, jossa ei olisi yhtään raajaa ilman feattia" - Agape
Re: Huomenna EI ole peliä! (torstaina 12.4.)
Eikä muuallakaan? Iltapäivällä olis aikaa.
Re: Huomenna EI ole peliä! (torstaina 12.4.)
onko kyse PJ:n peruutuksesta vai joku isompi este (Fantsu kiinni)
- Ninja Tuna
- Viestit: 895
- Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
- Paikkakunta: Turqu
Re: Huomenna EI ole peliä! (torstaina 12.4.)
Alkuperäinen GM sairaana. Otamme vastaan toki vara GMiä. Itse en pääse paikalle.
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Re: Huomenna EI ole peliä! (torstaina 12.4.)
Jos 4 pelaajaa löytyy lyhyellä varoitusajalla niin mä voisin vetäistä nyt We Be Goblinsin.
=> Seikkailu 4 valmishahmolla, evergreen, chronicle sheetin voi antaa 1-2 tason hahmolle, sisältää ilotulitteita...
=> Seikkailu 4 valmishahmolla, evergreen, chronicle sheetin voi antaa 1-2 tason hahmolle, sisältää ilotulitteita...
Re: Huomenna EI ole peliä! (torstaina 12.4.)
Pääsen keskustaan 4:n jälistä. Eli toi valmishahmo on sama kuin pregen?
Re: Huomenna EI ole peliä! (torstaina 12.4.)
Ei ihan.
Skenuun on omat ihan vaan tätä skenua (ja no, muita Goblins -skenuja) varten tehdyt hahmot.
Tosiaan jos se 4 pelaajaa saadaan niin 1800 ollut normi aloitusaika torstaipeleille.
Skenuun on omat ihan vaan tätä skenua (ja no, muita Goblins -skenuja) varten tehdyt hahmot.
Tosiaan jos se 4 pelaajaa saadaan niin 1800 ollut normi aloitusaika torstaipeleille.
Re: Huomenna EI ole peliä! (torstaina 12.4.)
Joo GM siis peruutti eikä ilmoakaan ollu foorumilla mut jos saatte pelin kasaan niin fantsu on kyllä auki!
"featti tekee merkittävän ontologisen muutoksen hahmoon: antaa raajan tilanteeseen, jossa ei olisi yhtään raajaa ilman feattia" - Agape