PE 11.6: 2E-hahmopaja/hengailuilta

Turun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Turku region games, gamedays and other.
Rieha
Viestit: 138
Liittynyt: 11 Touko 2018, 17:35

PE 11.6: 2E-hahmopaja/hengailuilta

Viesti Kirjoittaja Rieha »

Pidetään kakkosedikan hahmopajaa Bunkkerilla klo 16 lähtien. Voi myös tulla pohtimaan ykkösedikan hahmoja tai vaan hengaamaan. Sääntökirjaa ja lomakkeita löytyy paikan päältä.

Tervetuloa!
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: PE 11.6: 2E-hahmopaja/hengailuilta

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

Kiinnostusta!
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Tomppak88
Venture-Lieutenant
Viestit: 665
Liittynyt: 01 Elo 2017, 14:20

Re: PE 11.6: 2E-hahmopaja/hengailuilta

Viesti Kirjoittaja Tomppak88 »

Tuun paikalle jos vain suinkin kerkeän!
"featti tekee merkittävän ontologisen muutoksen hahmoon: antaa raajan tilanteeseen, jossa ei olisi yhtään raajaa ilman feattia" - Agape
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: PE 11.6: 2E-hahmopaja/hengailuilta

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

Oliks 2e grapple säännöt jotenkin kovin monimutkaiset esim vs 1e? Jos mua kiinnostaisi tehdä tokaan edikkaan omaksi ekaksi hahmoksi grappler? Viel sama combat manouver CMB ja CMD yms kikkailut?
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Rieha
Viestit: 138
Liittynyt: 11 Touko 2018, 17:35

Re: PE 11.6: 2E-hahmopaja/hengailuilta

Viesti Kirjoittaja Rieha »

Grapple Single Action
Attack
Source Core Rulebook pg. 242

Requirements: You have at least one free hand. Your target cannot be more than one size larger than you.

You attempt to grab an opponent with your free hand. Attempt an Athletics check against their Fortitude DC (FORT mod +d20). You can also Grapple to keep your hold on a creature you already grabbed.

Critical Success (DC: FORT+10): Your opponent is restrained until the end of your next turn unless you move or your opponent Escapes (page 470).
Success: Your opponent is grabbed until the end of your next turn unless you move or your opponent Escapes.
Failure: You fail to grab your opponent. If you already had the opponent grabbed or restrained using a Grapple, those conditions on that creature end.
Critical Failure (DC:FORT-10): If you already had the opponent grabbed or restrained, it breaks free. Your target can either grab you, as if it succeeded at using the Grapple action against you, or force you to fall and land prone."
http://2e.aonprd.com/Actions.aspx?ID=35

CMB ja CMD-jutut ovat historiaa kakkosedikassa.
RoadJack
Viestit: 200
Liittynyt: 22 Tammi 2018, 01:06
Paikkakunta: Turku

Re: PE 11.6: 2E-hahmopaja/hengailuilta

Viesti Kirjoittaja RoadJack »

Sitä vois myöskin tulla paikalle asiaa ihmettelemään
Vastaa Viestiin