#38 No Plunder, No Pay, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Loviatar
Venture-Lieutenant

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Josei keräilee itseään nolostuneena kannen päässä ja kohentaa ryhtiään pienen rykäisyn saattelemana. "Aaveet eivät pysy poissa määräämättömiin, vaan tulevat palaamaan. Minulla on parannusloitsuihin potentiaalia vielä runsaasti, mutta epäilen, että mikäli tapahtumat jatkuvat tämänsuuntaisina, en tule nauttimaan tästä matkasta sitäkään vähää kuin olen tähän mennessä." Käärmenainen mulkoilee mustia aaltoja peittelemätön ja harvoin nähty inho silmissään.

(Josei on tosiaan valmis survomaan kaikki täyteen hipareita. Omista varastoista löytyy life bubble, josta yksi casting riittää kaikkiin 22 tunniksi: hoitaa saman viran kuin water breathing ja vähän lisää, mutta ei anna liikkua paremmin veden alla. Saatavilla on kyllä freedom of movement, mutta sen kesto on "vain" 110 min. ja vaatii erillisen castimisen jokaiselle.)
NiTessine
Venture-Agent
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Arvelette että tuskin siellä tuntikausia menee.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Naal
Venture-Agent

Viesti Kirjoittaja Naal »

Taresh saa keräilyä itsensä kannelta ja kääntyy Joseihin päin kuultuaan tämän sanat. "Vedenhengitys hyvä, kuplaus parempi. Jos teillä on tilaisuus käyttää sitä meihin, säästetään minun vaatimattomampi jipponi varasuunnitelmaksi." Daosvaria on palannut isäntänsä olkapäälle ja kuuntelee pää kallellaan. Sitten lohikäärme vetää henkeä ja avaa kitansa, mutta velho painaa etusormensa tämän kuonoa vasten. "Tiedän. Haluatko tulla mukaan uiskentelemaan vai jäädä tänne odottamaan ja pohtimaan? Voin huolehtia omasta liikkumisestani, minkä pitäisi jättää Dame Joseille toimintavaraa, mutta entäs sinä itse?" Daosvaria napsauttaa suunsa kiinni ja puristaa siipensä suppuun. Hänen suomunsa vaikuttavat tummenevan, kuin joku kaataisi mustetta veteen, ja hän ummistaa punaisena kiiluvat silmänsä hetkeksi. Sitten hän loikkaa ilmaan ja liitää kaarrellen Josein luo."Arvoisa Valtiatar! Tokihan ulotatte loitsunne koskettamaan myös minua! Pyydän Teitä ajattelemaan miten paljon sujuvammin asiat hoituvat jos olen kaitsemassa juoksentelevaista isäntääni. Hän voi olla hyödyllinen, mutta tarvitsee aina välillä vähän ohjailua!" Taresh katselee tapahtumaa naama lähes peruslukemilla, mutta hänen suupielensä ovat hienoisessa nousussa kun hän kääntyy ympäri ja alkaa loitsia valmistelevia lumouksia.

Darkvision ja ride the waves Tareshiin. Greater magic weapon adamantium-rapieriin. Jos Josei tekee life bubblen koko konkkaronkkaan, pidetään water breathing plan B-tasolla elleivät muut halua tuplavarmistusta. Taresh ei tarvitse freedom of movementia. Ainakaan vielä.

Varisialainen menee reelingin luokse ja alkaa tehdä venyttelyliikkeitä. "Minulla ei ole ruumiillisia vammoja. Olen valmis lähtöön."
Mustaparta

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

"Olen valmis jatkamaan heti kun haavani ovat parannettu ja ilmakupla loitsittu." hän sanoo katsellen laidan yli syvyyksiin.

Omasta CLW-sauvasta:
[1, 6, 4, 3]+4 = 18
4d8+4:  [
1
6
4
3
] +4 = 18

[8, 8, 2]+3 = 21
3d8+3:  [
8
8