#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 390
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan säpsähtää murkkumaton äkillistä kimmastumista unohtaen hetkeksi aikeet konsultoida kirjoja. Sen sijaan miekkonen juoksee parempaan tuliasemaan. Matkalla hän päästää suustaan maallikkoa isosta heinäsirkasta muistuttavia äänteitä ja liekit syttyvät hänen sormiensa väliin. Perille päästyään hän heilauttaa kätensä ylös kuin tuulettaisi lakanaa, ja liekit singahtavat kohti muurahaisia vilahtaen Delzdenin ja Varjoketun edestä. Liekit eivät kuitenkaan ihan yllä toiseen parveen asti.

Yllätys! Burning hands + arcane reservoirista DC-korotus.
[4, 2, 1, 2, 3] = 12
5d4:  [
4
2
1
2
3
] = 12
tulivahinkoa
Reflex DC 16 puolittaa.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 729
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä vetää sapelinsa huotrasta. Se alkaa tihkua happoa, ja hän läimii sen lappeella muurahaisten parvea.

Hyökkäys:
[6]+8 = 14
1d20+8:  [
6
] +8 = 14

Happo:
[5] = 5
1d6:  [
5
] = 5

Lisäksi hän yrittää päätellä, mitä hemmettiä nämä ovat ja miksi ne käyvät ihmisten kimppuun.

Knowledge (nature)
[20]+7 = 27
1d20+7:  [
20
] +7 = 27
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Deus
Viestit: 137
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"Juk'pätk mit' mur'kui!" Delzden älähtää ja säntää sätkien pois massan tieltä. "Kek' tul' piäl'!"

[5]+5 = 10
Fortitude 1d20+5:  [
5
] +5 = 10


Oletan että oon nauseated koska rolli on gaggaa.

Delzden kaapii muurahaisia päältään kuin vimmattu ja kakoo suustaan muutamia kourallisia ulos. Muutamat muurahaiset ovat rakentamassa kekoa tämän partaan.
TpM
Viestit: 320
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

"Ei niitä äsken näin pallon ollut!?"

Fortitude save:
[12]+2 = 14
1d20+2:  [
12
] +2 = 14


Varjokettu ottaa happopullon liikkuessaan hieman kauemmas ja heittää sillä muurahaisia.
Hyökkäys:
[10]+6 = 16
1d20+6:  [
10
] +6 = 16

Vahinko:
[4] = 4
1d6:  [
4
] = 4
PFS Tracker
PFS character levels: 10, 7, 8, 3, 1 SFS character levels: 9, 6, 2 PF2S character levels: 5, 3 , 3
Mustaparta
Viestit: 429
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Strength-vahinkoa jos Fort ei riittänyt, ei kuitenkaan nauseaa:
[2] = 2
1d2:  [
2
] = 2


Refsave loitsua vastaan:
[15]+3 = 18
1d20+3:  [
15
] +3 = 18


Thansanin tuli käventää suurimman osan. Sälpän sapeli menee ohitse. Hän tietää, että swarm traitit ja puremasta tekee myrkkyvahinkoa. Ne ilmeisesti puolustavat vain pesäänsä.

Varjoketun happo sen sijaan tekee lopun yhdestä parvesta. Toinen parvi tulee lähelle Sälpää.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 729
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä kääntyy läpsimään toista muurahaisparvea happoisella sapelillaan.

Hyökkäys:
[5]+8 = 13
1d20+8:  [
5
] +8 = 13


Happo:
[3] = 3
1d6:  [
3
] = 3
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Deus
Viestit: 137
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden heikkouksissaan kaivaa äkkiä esille yhden alkemistin tulistaan ja nakkelee sen muurahaisparvea kohti. "Siit' saat'e!" hän murisee.

[10]+5 = 15
Nakkels 1d20+5:  [
10
] +5 = 15
[2] = 2
Feuer 1d6:  [
2
] = 2
Naal
Venture-Agent
Viestit: 390
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Jaaritteluun ei ole aikaa riehaantuneiden murkkujen yrittäessä syödä ryhmän, joten Thansan ottaa muutaman harkitun askeleen sivulle ja liekit lankeavat hänen yhä kipinöivistä sormistaan parveen korventaen niitä tuhatpäin.

Burning Hands uudestaan, ei DC-korotusta tällä kertaa.

Tulivahinkoa
[1, 2, 2, 2, 3] = 10
5d4:  [
1
2
2
2
3
] = 10

DC 15 Reflex save puolittaa, swarm-kertoimet päälle.
TpM
Viestit: 320
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Toiseksi viimeinen happopullo esiin ja heitto kohti muurahaisia.

Heitto:
[17]+6 = 23
1d20+6:  [
17
] +6 = 23


Vahinko
[4] = 4
1d6:  [
4
] = 4
PFS Tracker
PFS character levels: 10, 7, 8, 3, 1 SFS character levels: 9, 6, 2 PF2S character levels: 5, 3 , 3
Mustaparta
Viestit: 429
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Sälpän happo ei tavoita muurahaisia, mutta Delzdenin alkemistin tuli polttaa vähäisen. Thansan onnistuu viimeistelemään sen.
Refsave:
[12]+3 = 15
1d20+3:  [
12
] +3 = 15


Murkut ovat purreet ruumista niin pahasti, että sitä on mahdotonta tunnistaa. Toinen käsi tavoitteli alkemistin tulta ja hänellä oli myös rapier, masterwork composite longbow, neljä taikajuomaa joista kaksi on öljyjä, kaksi sleep arrowia ja toinen alkemistin tuli. Thansan onnistui ennen taistelua perception DC 12 natural 1llä joten löydätte hänen vyölaukustaan viestin.
[+] handout
Jace,
I have had enough of your games. Cheating at dice is one thing, but gambling away our wages… that I will not forget. No more idle jobs for you. This time you go into the jungle with the others. Bring back the eggs or face my displeasure. I will not bother reporting to Zaril this time—if you fail I will let your fellow agents take care of you in whatever manner they see fit. And you will not see a bit of coin until the talisman is in my hands.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 390
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan tihrustaa öljyjä ja juomia kieputellessaan niitä valoa vasten ja muistaa sitten osaavansa taikoa.

Neljä spellcraftia. Öljyt ensin, juomat sitten.
[10]+11 = 21
1d20+11:  [
10
] +11 = 21


[18]+11 = 29
1d20+11:  [
18
] +11 = 29


[19]+11 = 30
1d20+11:  [
19
] +11 = 30


[10]+11 = 21
1d20+11:  [
10
] +11 = 21

Ja sitten jännitetään.
Mustaparta
Viestit: 429
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Öljyt ovat molemmat oil of magic weapon, 1 potion of invisibility ja 1 potion of cure moderate wounds. Lisäksi hänellä oli vyötäröllään rope of climbing.
----
Rotkon pohja kallistuu lievästi alaspäin lehdet ylhäällä harventuvat. Rotko on täällä leveämpi ja lukuisat kivenjärkäleet ovat hajallaan ympäri aluetta todistavat eroosiosta. Joissakin lohkareissa on outoja kaiverruksia jotkut ovat hakattu rosoisiksi pylväiksi, mutta ne törröttävät maastossa oudoissa kulmissa eivätkä näytä olevan osa mitään rakennusta. Kahden pilarin varjoon kätkeytyy matala kuoppa, joka näyttää kaivetun jonkin valtavan olennon kynsillä. Kuopassa on muutamia oksia, nahkaan pukeutuneen humanoidin puoliksi syöty ruumis, muutamia rikottuja kuoria ja useita ehjiä, isoja munia. Tallotussa ruohikossa pesän lähellä makaa massiivisen kaksijalkaisen dinosauruksen ruumis hampaiden reunustama kita ammollaan ja nahka on lävistetty tusinoilla karkeatekoisilla heittokeihäillä.
[+] Survival DC 10
Löydätte massiivisen kolmivarpaisen liskon jättämät jäljet. Se oli kulkenut rinnettä ylös joitakin tunteja sitten.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 729
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä tarkastelee lähempää, lähestyen varovaisesti, nuuhkien hieman ilmaa ja kumartuen lähemmäs, koskematta kuitenkaan mihinkään ellei hän ole aivan varma sen olevan vaaratonta.

Survival:
[4]+8 = 12
1d20+8:  [
4
] +8 = 12


"Tuolta se tuli ja tuonne se meni. Iso kuin mikä."
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Naal
Venture-Agent
Viestit: 390
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan kurkkaa onko kaiverruksissa mitään erityistä järkeä, vai ovatko lähinnä taiteellisia tai liian hajallaan tulkittavaksi. Sitten hän yrittää puntaroida olisivatko nämä niitä munia joita meidän oli tarkoitus hakea, vai onko meillä kenties väärnän liskon pesä? Ja karkeat keihäät; olisivatko ne kenties liskokansan käyttämiä?

Hän ei kuitenkaan etene kuoppaan ennenkuin Sälpä on antanut luvan edetä. SInä aikana hän tihrustaa ympärilleen ja koittaa nähdä onko lähellä jotain väijyssä.

Thansan ottaa edelliseltä ruumiilta ne maagiset tarvikkeet joita muut eivät halua, mutta hän ei erityisesti tarvitse niistä mitään juuri nyt.
Tutkimista varten ehkä relevantteja taitoja: K: nature +14, K: arcana +13, K: kaikki muut +8. Linguistics +10, Percepion +11, Spellcraft +11.
Avatar
Deus
Viestit: 137
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

[17]+6 = 23
Survival 1d20+6:  [
17
] +6 = 23


Delzden niin ikään toteaa vielä isomman mörrimöykyn olleen paikalla, ainakin joku aika sitten. Pystyykö jotenkin saamaan selville, miten pitkä aika sitten?

Partamies näkee munan jos toisenkin ja on jo kiinnostuneena lähestymässä kuoppaa. Rotkon pohjan kivien eroosio taas herättää hänessä akateemisen mielenkiinnon, tämä on varmasti joskus ollut joen uoma. Mutta nuo kaiverrukset, mihin tämä kaikki johtaa? Hän harhautuu tutkimaan kaiverruksia ensin.
Mustaparta
Viestit: 429
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Pylväiden kaiverruksista ei saa mitään selvää. Munat näyttäisivät olevan niitä joita etsitte ja keihäätkin vaikuttavat selvästi liskokansan käyttämiltä. Siitä on n. 5 tuntia.

Ehjiä munia on 5. Heitättekö stealthia lähestyessänne?
Naal
Venture-Agent
Viestit: 390
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan viittaa muille Tiennäyttäjien käsimerkin. Odottakaa. Hetki.
Hän kaivaa kirjansa esiin ja kuljettaa sormeaan sillä liikuttaen huuliaan äänettömästi. Muutaman henkäyksen jälkeen hän sulkee kirjan hiljaa ja sujauttaa sen takaisin reppuunsa. Sitten hän viittaa muut lähemmäs ja kuiskaa niin hiljaa kuin voi, Voin tehdä taskun johon mahtuu muna tai pari ilman rikkoutumisen tai pudottamisen vaaraa. En uskalla loitsia vielä mitään," ja hän katsoo pesää tuimasti vahtivaa Sälpää.
Toinen käsimerkki. Valmis.

Arcane reservoir: quick study: burning hands -> expeditious retreat. endure elements -> arcane pocket.
Kumpaakaan loitsua ei vielä tehdä, koska verbaalikomponentit ja hiiviskely eivät kulje hyvin yhteen.


Vasta kun muut ovat näyttäneet valmis-merkkinsä, Thansan lähtee hiiviskelemään kohti pesää. Hän liikkuu ehkä hieman teatraalisesti, astuen tiettyjen kivien ohi tai ympäri melkein kuin noudattaisi tanssiaskelia.
[+] Noppaset
Stealth +8 ja shadow speaker-kyvystä +2 lisää.
[11]+10 = 21
1d20+10:  [
11
] +10 = 21

HIps hips hips
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 729
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä tajuaa itsekin hitaasti että nyt liikutaan hiljaa ja antaa merkin edetä. Hän ei itse vielä etene koska ymmärtää olevansa leveä kuin ladonovi ja suunnilleen yhtä ketterä, ja nämä hommat on parempi jättää asiantuntijoille.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
TpM
Viestit: 320
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu näyttää valmis merkkiä ja on valmiina hiipimään eteenpäin muiden ollessa myös valmiit.

Stealth
[15]+7 = 22
1d20+7:  [
15
] +7 = 22
PFS Tracker
PFS character levels: 10, 7, 8, 3, 1 SFS character levels: 9, 6, 2 PF2S character levels: 5, 3 , 3
Avatar
Deus
Viestit: 137
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Tavanomaisesti kovaääninen partamies päättää olla puhumatta, jottei turhaan herättäisi kaikenmaailman otusten huomiota. Hän näyttää valmis merkkiä Thansanille, ja on valmis hiipimään niin ikään yliampuvasti kuin missäkin sarjakuvassa. Hän ottaakin uudesta lempitontustaan mallia.

[13]+2 = 15
Stealth 1d20+2:  [
13
] +2 = 15


"Oiv' meto'i, Tansa", Delzden kuiskaa miltei äänettömästi, käyttäen turhaan kättään suun sivulla ikään kuin estäen viidakkoa kuulemasta häntä.
Vastaa Viestiin