#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Mustaparta
Viestit: 483
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Keltainen päättää liikkua ensin vasemmalle paremman osuman saadakseen ja tähdätä Sälpää.

crossbow:
[18]+5 = 23
1d20+5:  [
18
] +5 = 23

lämä:
[2] = 2
1d10:  [
2
] = 2


Sälpä sitten
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 761
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä ärähtää vasaman raapaistessa nahkaansa, mutta keskittyy käsillä olevaan työhön ja siirtyy lähemmän vihollisen kimppuun, saartaen sen Varjoketun kanssa.
[+] Noppia
Hyök
[6]+10 = 16
1d20+10:  [
6
] +10 = 16


conf
[18]+10 = 28
1d20+10:  [
18
] +10 = 28


dmg
[5]+3 = 8
1d6+3:  [
5
] +3 = 8


crit dmg
[4]+3 = 7
1d6+3:  [
4
] +3 = 7


Happo:
[1] = 1
1d6:  [
1
] = 1

Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 483
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Sälpä sivaltaa ja turkoosi murahtaa kivusta. Kalim heittää Sälpää jälleen tikarilla.
[+] Kalimin nopat
tikari:
[20]+11-2 = 29
1d20+11-2:  [
20
] +11-2 = 29

lämä:
[1]+4 = 5
1d4+4:  [
1
] +4 = 5

crit confirm:
[6]+11-2 = 15
1d20+11-2:  [
6
] +11-2 = 15
Turkoosi ottaa askeleen eteenpäin ja lyö Thansania joka seisoo hänen toverinsa ruumiin päällä.
[+] Turkoosin nopat
handaxe:
[8]+6 = 14
1d20+6:  [
8
] +6 = 14

offhand:
[17]+6 = 23
1d20+6:  [
17
] +6 = 23

lämä:
[6]+3 = 9
1d6+3:  [
6
] +3 = 9
Delzdenin vuoro
Avatar
Deus
Viestit: 179
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden ottaa taas uuden otteen ketjuvasarastaan, pitäen sitä vain toisesta päästä kummallakin kädellään. Hän kipittää taas piiritysasemiin Thansanin takaa, hihittäen omaa oveluuttaan. Etäältä hän yrittää taas ottaa jalat alta turkoosilta! "Mää mak'omaa!"

[6]+10+2 = 18
Trip @ turkoosi w/ flank 1d20+10+2:  [
6
] +10+2 = 18
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 2; HP 9/28; CMD 18; AC 18, t 12, ff 16; Fort +5 Ref +5 Will +1; Init +2, Perc +0
Barkskin päällä
Mustaparta
Viestit: 483
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Ketjuvasara kaataa kohteensa ja turkoosi on maassa. Keltainen käyttää vuoron aseensa lataamiseen.

Thansanin ja Varjoketun vuoro
Naal
Venture-Agent
Viestit: 418
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan pudottaa pitelemänsä pullon Delzenin jalkoihin. "Toivottavasti et tarvitse sitä, mutta ota varoiksi." Sitten hän vipeltää suoraan kohti puuta jonka sillalla Aspispäällikkö nököttää. Matkalla hän vetää esiin pienen veitsen, ja puun juurelle päästyään köysikiepin.

Free action: pudotetaan potion of cure moderate wounds Delzdenin ruutuun (muistiin että 2 ruutua kissasta itään). 20 jalkaa liikettä ja sen aikana vedetään hopeinen tikari. Puun juurella toisella kädellä tempaistaan esiin myös edesmenneeltä Aspikselta saatu rope of climbing.
TpM
Viestit: 342
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu heittää pullon ilmaan, sieppaa pullon terävillä hampailla ja juo sen sisällön yllättävän nopeasti, liikkuu sen jälkeen kohti Thansania ottaen samalla vasempaan käteen pyöreän renkaan, jonka ulkoreunat näyttävät teräviltä.

Cure light wounds potion:
[7]+1 = 8
1d8+1:  [
7
] +1 = 8


Accelerated Drinkerillä potionin juonti movena ja sitten - ettei päästä varsinaisesti hyödyntämään traitia - liikkuminen ja samalla aseen ottaminen esille.

[+] Ylläpitoa
HP 5+ parannus 8 = 13 HP
PFS Tracker
PFS character levels: 10, 7, 8, 3, 1 SFS character levels: 9, 6, 2 PF2S character levels: 5, 3 , 3
Mustaparta
Viestit: 483
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Sälvän vuoro
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 761
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä toteaa tämän vihulaisen jääneen ilmeisesti hänen huolekseen ja yrittää lopettaa kaatuneen taistelijan rimpuilut sapelillaan.
[+] Noppia
Hyökkäys (ei sisällä muutosta vastustajan prone conditionista, koska se on AC penalty eikä attack bonus):
[16]+8 = 24
1d20+8:  [
16
] +8 = 24


Conf:
[11]+8 = 19
1d20+8:  [
11
] +8 = 19


Lämä:
[2]+3 = 5
1d6+3:  [
2
] +3 = 5


Crit-lämä:
[6]+3 = 9
1d6+3:  [
6
] +3 = 9


Happo:
[6] = 6
1d6:  [
6
] = 6
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 483
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Sälpä tekee turkoosiin ison haavan, mutta se on vielä tajuissaan.

Kalim astahtaa sivulle ja loitsii itseensä loitsun. Turkoosi nousee ylös ja yrittää lyödä Sälpää mutta vammat haittaavat aseen käyttöä.
handaxe:
[2]+6 = 8
1d20+6:  [
2
] +6 = 8


AoO:n jälkeen Delzden
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 761
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä iskee uudelleen. Pysyisi jo maassa, olisi kaikille helpompaa.
[+] Noppia
Hyökkäys:
[3]+8 = 11
1d20+8:  [
3
] +8 = 11


Conf:
[13]+8 = 21
1d20+8:  [
13
] +8 = 21


Dmg:
[3]+3 = 6
1d6+3:  [
3
] +3 = 6


Crit dmg:
[3]+3 = 6
1d6+3:  [
3
] +3 = 6


Happo:
[6] = 6
1d6:  [
6
] = 6

Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Deus
Viestit: 179
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden naurahtaa kun turkoosi yrittää päästä pystyyn. Etäältä hän yrittää ketjuvasarallaan paukuttaa ukkoon jotain järkeä.

[2]+8 = 10
AoO Reach +1 Meteor Hammer 1d20+8:  [
2
] +8 = 10
Unohtui prone + flank, eli tuo olisi periaatteessa yhteensä 16. Ja näköjään ymös Sälvältä.
[1]+5 = 6
Auts 1d8+5:  [
1
] +5 = 6

[+] Jos turkoosi elää
Jos turkoosi ukko vielä kehtaa naamaansa näyttää muussa kuin makuuasennossa, Delzden mätkyttää häntä vielä uudestaan oikein olan takaa.
[2]+6 = 8
#1 1d20+6:  [
2
] +6 = 8
[2]+4 = 6
#1 1d8+4:  [
2
] +4 = 6
[12]+6 = 18
#2 1d20+6:  [
12
] +6 = 18
[3]+2 = 5
#2 1d8+2:  [
3
] +2 = 5
Ja flankit (+2) unohtuivat.

5ft step, full-attack (two-weapon)
[+] Jos turkoosi menee maihin
Delzden tiputtaa ketjuvasaransa ja ottaa jousen selästään, ja laukoo yhden nuolen suoraan keltaista kohti.
[1]+7 = 8
Atk @ keltainen 1d20+7:  [
1
] +7 = 8
[8]+3 = 11
Dmg @ keltainen 1d8+3:  [
8
] +3 = 11

Delzden ähkii tottumattomuuttaa juosien kanssa toilailuun. Parta on jäädä jousen ja nuolen väliin, ja kaikki on huonosti.

free: drop weapon, move: draw weapon, standard: shoot ze yellow
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 2; HP 9/28; CMD 18; AC 18, t 12, ff 16; Fort +5 Ref +5 Will +1; Init +2, Perc +0
Barkskin päällä
Naal
Venture-Agent
Viestit: 418
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansanin pää keikkuu eri henkilöiden suuntaan hänen yrittäessä arpoa mikä olisi hyvä tapa lähestyä tätä ongelmaa. Rajantakaiset ovat hiljaa, joten tämänhetkinen suuntani lienee hyvä. Sitten hän heilauttaa köyttä ja lausuu "lokinsulka" lähettäen sen nousuun. Jotkut käskysanat ovat kummia. Ainakaan tämän lausumista ei tarvitse hävetä, Thansan ravistaa päätään.

Standard actionilla lähetetään rope of climbing ylös, solmujen kera. Se nousee 10 jalkaa ekan vuoron aikana. Kysymys: kapineessa mainitaan "A creature must hold one end of the rope when its magic is invoked," mutta tarvitseeko Thansanin hipelöidä narua ensi vuorolla kunnes se on kohonnut 20 jalkaan, vai nouseeko köysi itsekseen kun kerran aloitti?

Jos se nousee itsekseen, Thansan kaivaa move actionilla esiin pullon hämäräagaattiuutetta. Jäljellä 20/39 HP sen jälkeen kun sain yhden käytyrin vasurista, joten ei hätää vielä.
Mustaparta
Viestit: 483
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Turkoosi on maassa eikä nouse enää Sälvän toisen lyönnin jälkeen. Keltainen saa lisää itsevarmuuttaa nähdessään Delzdenin ampuvan.

Varjokettu seuraava Sanoisin että köysi nousee itsekseen niin pitkälle kuin haluaa ilman että sitä käskee joka vuoro erikseen.
TpM
Viestit: 342
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Tajuaa arvioineensa tilanteen väärin. Sitten hän heittää rinkulalla lähintä vihollista.

chakram:
[1]+6 = 7
1d20+6:  [
1
] +6 = 7

Mahdollisesti vahinko:
[2]+1 = 3
1d8+1:  [
2
] +1 = 3
PFS Tracker
PFS character levels: 10, 7, 8, 3, 1 SFS character levels: 9, 6, 2 PF2S character levels: 5, 3 , 3
Mustaparta
Viestit: 483
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Keltainen ampuu takaisin jousimiestä.

crossbow:
[9]+5 = 14
1d20+5:  [
9
] +5 = 14


Sitten Sälpä
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 761
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä siirtyy lähemmäs nousevaa köyttä. Sitten hän osoittaa sormellaan ylhäällä olevaa vihollista ja ampuu tätä tulivasamalla.

Fire Bolt vs. touch AC:
[4]+5 = 9
1d20+5:  [
4
] +5 = 9


Tulivahinkoa:
[2] = 2
1d6:  [
2
] = 2
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 483
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Tulivasama menee ohi. Kalim heittää kivimiestä tikarilla ja vetää toisen tikarin.

heitto, 20 jalan korkeudessa tähän tulee vielä range penalty:
[9]+11 = 20
1d20+11:  [
9
] +11 = 20

lämää:
[3]+4 = 7
1d4+4:  [
3
] +4 = 7


Vuoro siirtyy Delzdenille
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 761
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Oliko se range penalty nyt tuossa siis mukana vai ei? Sälpän AC on 19.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 483
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Penaltyn kanssa se on 18 eli ei osunut.
Vastaa Viestiin