#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Mustaparta
Viestit: 509
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Delzden huomaa rakennelmista lisäksi, että rauniot ovat noin 3000 vuotta vanhoja. Koboldit ovat asuneet täällä suhteellisen lyhyen ajan. Thansan havaitsee, että jäljistä päätellen ovi on avattu sorkkaraudalla ja tarkoituksellisesti saatu jumiin, mutta sen saa kyllä auki työntämällä (Strength check DC 10).
Naal
Venture-Agent
Viestit: 434
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan töppelehtää Delzdenin luo ja vetää vaatteensa sisältä metallisen kapistuksen. Sana saa sen levittämään valoa. Hän ojentaa sen Varjoketulle tai Delzdenille. "Tuo auttaa ehkä hieman." Sitten hän ottaa mattahopeisen kepin ja napauttaa sitä patsaanjalustaan. Keppi herää kelmeään valoon. "Tämä riittää minulle. Ja ehkä Varjoketulle?"

Jos mitään muuta ei tapahdu, Thansan koikkelehtii takaisin pohjoiselle ovelle, koputtaa siihen valotikullaan ja sitten työntää sen auki.

Wayfinderistä valo ja sitten sille ken sen ensiksi haluaa. Itselleen Thansan ottaa moonrodin käteen ja napauttaa sen käyntiin.
Wayfinder: light spell, 20 feet normal light, 20 feet dim light.
Moonrod: 30 feet dim light. However, the light given off by a moonrod is particularly easy to perceive for creatures with low-light vision. For such creatures, a moonrod increases the light level by one step (to a maximum of normal) for a 60-foot radius. It glows for 6 hours.

Take ten oven avaamiseen.
TpM
Viestit: 356
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu ottaa valon, kävelee pohjoiselle ovelle ja odottaa nojautuen seinään oven pohjoispuolella kun / jos ovi aukeaa.
PFS Tracker
PFS character levels: 10, 7, 8, 3, 1 SFS character levels: 9, 6, 2 PF2S character levels: 5, 3 , 3
Mustaparta
Viestit: 509
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Thansan sai sen auki ja voi mennä sisään. Huoneen toisella puolella (teistä katsoen länsipääty) seinä on sortunut.
[+] Kn. engineering tai Perception DC 10
Käytävän puoleisesta seinästä kaksi ruutua on heikentynyt niin, että vahva tyyppi voisi työntää sen nurin.
Avatar
Deus
Viestit: 197
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"Tää näyt' silt' ett' son meigän hein'!" partamies virkkoo iloisesti, mutta malttaa pysytellä taustal. "Kett'miäs vo' män' edel' ko varm'st koopolttien ans't par'min löyt'!"

[2]+9 = 11
Engineergin 1d20+9:  [
2
] +9 = 11


Delzdenille ei tee minkäänlaisia vaikeuksia tunnistaa muinaisen luolaston rakenteelliset heikkoudet.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 36/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 509
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Kaksi punaista neliötä kartalla merkitsevät sortumavaarassa olevaa seinää. Ne triggeröivät ansan eli seinä siis sortuu ruudussa seisovan päälle. Jos haluatte heittää stealthia, kannattaa tehdä se pian, niin mennään eteenpäin. Muistakaa liikutta tokeneitanne.
Avatar
Deus
Viestit: 197
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden hiipparoi, lähinnä varoen toheloimasta liian kovaa kuin ollakseen hiljaa.

[19]+3 = 22
Stealth 1d20+3:  [
19
] +3 = 22
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 36/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Naal
Venture-Agent
Viestit: 434
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Vielä tässä voi koittaa tassutella hiljaa, vaikka valoja alkaakin olla.

Stealth
[1]+8 = 9
1d20+8:  [
1
] +8 = 9


"Älkää astuko tuohon, toverit. Siinä on irtokiveä josta voi lähteä merkittävästi ääntä."
Avatar
Deus
Viestit: 197
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"Kuul'n!"
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 36/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
TpM
Viestit: 356
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Myös varjokettu yrittää hiipiä.
Stealth +7
[2]+7 = 9
1d20+7:  [
2
] +7 = 9


"Ai mihin ei kannattanut ast..."
".. ai tähän"
PFS Tracker
PFS character levels: 10, 7, 8, 3, 1 SFS character levels: 9, 6, 2 PF2S character levels: 5, 3 , 3
Naal
Venture-Agent
Viestit: 434
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan jatkaa etenemistään ja toteaa aina välillä kivikasoista asioita kuten vain noppaykkösellä voi ennenkuin ylivarovaisesti harppoo niiden ympäri. Jos seuraavasta ovesta ei paljastu mitään välittömästi epäilyttävää, hän työntää senkin auki ja odottaa innolla mitä sen takaa löytyy.
Mustaparta
Viestit: 509
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Thansan työntää oven auki ja koboldi lähtee juosten takanaan olevasta ovesta rääkäisten samalla varoituksen. Saat perskaheiton kun astut ovesta.
[+] Inikat
Thansan:
[18]+2 = 20
1d20+2:  [
18
] +2 = 20

Sälpä:
[5]+2 = 7
1d20+2:  [
5
] +2 = 7

Varjokettu:
[19]+4 = 23
1d20+4:  [
19
] +4 = 23

Delzden:
[6]+2 = 8
1d20+2:  [
6
] +2 = 8

Koboldi sniper:
[19]+3 = 22
1d20+3:  [
19
] +3 = 22

Koboldi blade:
[6]+4 = 10
1d20+4:  [
6
] +4 = 10
Vastaa Viestiin