#38 No Plunder, No Pay, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

[+] Will saveja
Lintu:
[3]+4 = 7
1d20+4:  [
3
] +4 = 7

Jirandiel:
[4]+4 = 8
1d20+4:  [
4
] +4 = 8

Seilori:
[9]+5 = 14
1d20+5:  [
9
] +5 = 14
Erasmus puolestaan vetää tähtiveitsensä, astuu lähemmäs portaita yläkannelle ja puukottaa sinne pyrkivää merimiestä.

Hyökkäys:
[17]+17 = 34
1d20+17:  [
17
] +17 = 34

Vahinko:
[2]+11 = 13
1d4+11:  [
2
] +11 = 13
ja
[5, 6] = 11
2d6:  [
5
6
] = 11


Mies saa veitsestä päähänsä. Haava valuu vuolaasti verta, mutta hän ei kaadu vielä.

Jirandiel hidastuu Tareshin loitsusta, mutta yrittää silti iskeä tätä miekallaan.

Hyökkäys:
[6]+20 = 26
1d20+20:  [
6
] +20 = 26

Vahinko:
[2]+10 = 12
1d6+10:  [
2
] +10 = 12

Will save:
[19]+6 = 25
1d20+6:  [
19
] +6 = 25
- saa tehtyä täyden vahingon.

Aloitejärjestys - Josei saa toimia!
kapteeni (debilitating portent, slow)
Josei
papukaija (slow)
Mörök (-13)
seilorit (toinen (slow) ja -24)
Taresh
Erasmus
Viimeksi muokannut NiTessine, 02 Joulu 2020, 08:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Josei vilkaisee ohimennen papukaijaa ja pohtii, onko sen laji jotenkin relevanttia taistelun kannalta.

(Knowledge-heitto mitä vaan mikä on relevantti. Minimibonus on +17.)
[9] = 9
1d20:  [
9
] = 9


Hän toteaa myös, että lähemmäksi tullut seilori on nyt liian lähellä, että joukkio voisi keskittyä varsinaisen vihollisen eli kapteenin kepittämiseen. Astuttuaan ensin poispäin seilorista hän loitsii tähän paikallaanpitoloitsun.

(Five-foot poispäin vieressä olevasta seilorista, sitten loitsitaan häneen Hold Person, DC 21.)
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Josei on melko varma, että kyseessä ei ole lintu vaan jokin muu maaginen olento linnun hahmossa.

Seilorin Will save:
[13]+5 = 18
1d20+5:  [
13
] +5 = 18


Seilori kangistuu paikoilleen Josein loitsusta.

Lintu loitsii uudelleen ja muuttuu näkymättömäksi.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Taresh yrittää käyttää hyväksi tilaisuuden jos vaikka lintu herpaantuisi hetkeksi, ja suuntaa piston sitä kohti.
(Attack of opportunity jos sellainen sallitaan.)
[+] Noppaset jos tarpeen
Attack: +1 adamantine rapier
[16]+8 = 24
1d20+8:  [
16
] +8 = 24

Crit confirmation jos tarpeen
[1]+8 = 9
1d20+8:  [
1
] +8 = 9

Vahinko
[5]+5 = 10
1d6+5:  [
5
] +5 = 10

Crit lisävahinko jos tarpeen.
[4]+5 = 9
1d6+5:  [
4
] +5 = 9

Loppu
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Ai niin samperi, tässä edikassa kaikki ottaa vapareita. :)

Concentration check:
[15]+8 = 23
1d20+8:  [
15
] +8 = 23


Tareshin miekka leikkaa lintua mutta se on kuin halkoa hakkaisi ja sivallus, jonka luulisi siististi halkaisevan maallisen siivekkään pysähtyy sen sitkeään lihaan. Se älähtää kivusta mutta kakistelee loitsunsa loppuun ja katoaa näkyvistä.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Ja tässä tämä uudelle sivulle...

Aloitejärjestys - Mörök saa toimia!
kapteeni
Josei
papukaija
Mörök
seilorit
Taresh
Erasmus

Mörök on tällä hetkellä 40 jalan eli yhden liikkeen päässä laivasta ja koska onnistui yhdessä kierroksessa täyttämään maagisen käskyn ehdot, voi toimia vapaasti.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Yhdellä liikkeellä toisen seilorin viereen; hp 101
Tajuttuaan mitä tapahtui Mörök juoksee takaisin laivaan ja huitaisee leveässä kaaressa lähintä merimiestä. Kansi on kuitenkin liukas ja keskittyminen häiriintyy niin että kirveenisku menee ohi.

[1]+14 = 15
1d20+14:  [
1
] +14 = 15
(power attack)
Lämä:
[1]+17 = 18
1d12+17:  [
1
] +17 = 18
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Seilori käy Mörökin kimppuun, mutta ei osu mihinkään.

Hyökkäys:
[2]+7 = 9
1d20+7:  [
2
] +7 = 9

Vahinko:
[6]+1 = 7
1d6+1:  [
6
] +1 = 7


Toinen yrittää kamppailla kankeasti Josein loitsua vastaan.

Will save:
[3]+5 = 8
1d20+5:  [
3
] +5 = 8


Taresh!
Dice rolls
[16]+6 = 22
1d20+6:  [
16
] +6 = 22
[6]+1 = 7
1d6+1:  [
6
] +1 = 7
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

"Mistä tuo papukaija on tehty?!" Sitten Taresh juuri ja juuri välttää kuoleman hidastetun miekkamiehen terään ja keskittyy nyt täysin häneen.
(Taresh kasvattaa vasempaan käteensä kynnet swift actionina ja hyökkää kerran niillä ja kerran miekalla.)
[+] Rapier Attack
+1 adamantine rapier attack roll
[15]+8 = 23
1d20+8:  [
15
] +8 = 23

Confirmation roll
[18]+8 = 26
1d20+8:  [
18
] +8 = 26

Damage roll
[3]+5 = 8
1d6+5:  [
3
] +5 = 8

Critical additional damage
[4]+5 = 9
1d6+5:  [
4
] +5 = 9

End.
[+] Claw Attack
+2 claw (shapeshifter transmuter stuff, secondary natural attack -5 included)
[1]+9-5 = 5
1d20+9-5:  [
1
] +9-5 = 5

Confirmation roll
[2]+9-5 = 6
1d20+9-5:  [
2
] +9-5 = 6

Damage roll
[1]+6 = 7
1d6+6:  [
1
] +6 = 7

Critical additional damage
[4]+6 = 10
1d6+6:  [
4
] +6 = 10

End.
Edit: Me english first, sitten muistin että tämä peli on kotimaisella kielellä.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Tareshin sivallus haavoittaa nyt kapteenia.

Erasmus katsoo jähmettynyttä seiloria, kurottaa alas ja huolellisesti leikkaa tämän kurkun poikki. Mies jää hetkeksi seisomaan vertavuotavana patsaana kunnes lyyhistyy kuolleena kannelle.

Kapteeni käy vastahyökkäykseen Tareshia päin. Kankeanakin hän on pelottavan nopea ja tarkka taistelija.

Hyökkäys:
[10]+20 = 30
1d20+20:  [
10
] +20 = 30

Lämä:
[2]+10 = 12
1d6+10:  [
2
] +10 = 12

Will save:
[2]+6 = 8
1d20+6:  [
2
] +6 = 8


Aloitejärjestys - Josei saa toimia!
kapteeni (debilitating portent, slow, -8)
Josei
papukaija (slow, -5)
Mörök (-13)
seilori
Taresh (-18)
Erasmus
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Josei räpyttelee hieman hämmentyneenä Erasmuksen julman suoraviivaiselle ratkaisulle. Sitten hän kohauttaa harteitaan ja tekee kapteenin suuntaan kädellään murskauseleen.

(Kapteeniin Boneshatter. Fortti DC 22 puolittaa ja muuttaa 11 minuutin exhausted-kondition fatigueksi.)

Boneshatter dmg
[2, 3, 5, 1, 3, 3, 1, 4, 3, 2, 1] = 28
11d6:  [
2
3
5
1
3
3
1
4
3
2
1
] = 28
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Fortitude save:
[7]+7 = 14
1d20+7:  [
7
] +7 = 14


Näkymättömästä papukaijasta ei kuulu.

Aloitejärjestys - Mörök saa toimia!
kapteeni (debilitating portent, slow, exhausted, -36)
Josei
papukaija (slow, -5)
Mörök (-13)
seilori
Taresh (-18)
Erasmus
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Mörök katsoo tarkkaavaisemmin vastustajaansa ja lyö useamman kerran.

[17]+17 = 34
1d20+17:  [
17
] +17 = 34

Lämä:
[4]+8 = 12
1d12+8:  [
4
] +8 = 12

[18]+12 = 30
1d20+12:  [
18
] +12 = 30

Lämä:
[7]+8 = 15
1d12+8:  [
7
] +8 = 15

[17]+7 = 24
1d20+7:  [
17
] +7 = 24

Lämä:
[3]+8 = 11
1d12+8:  [
3
] +8 = 11
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Mörökin iskut tekevät hirveää jälkeä seiloriin, joka yrittää epätoivoisesti puolustautua pamppunsa kanssa. Pelokkaasti, mies katsahtaa kapteeniinsa ja käy vielä yhteen hyökkäykseen.

Hyökkäys:
[20]+7 = 27
1d20+7:  [
20
] +7 = 27

Crit confirm:
[16]+7 = 23
1d20+7:  [
16
] +7 = 23


Lämä:
[5]+1 = 6
1d6+1:  [
5
] +1 = 6

Crittalämä:
[3]+1 = 4
1d6+1:  [
3
] +1 = 4


Tareshin vuoro.

Aloitejärjestys - Mörök saa toimia!
kapteeni (debilitating portent, slow, exhausted, -36)
Josei
papukaija (slow, -5)
Mörök (-23)
seilori (-37)
Taresh (-18)
Erasmus
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Taresh kuulee Mörökin saapumisen ja päättää vain ostaa aikaa. Hän jatkaa samalla linjalla.
[+] Miekka
Osuma +1 adamantine rapier
[20]+8 = 28
1d20+8:  [
20
] +8 = 28

Konfirmaatio jos tarpeen
[20]+8 = 28
1d20+8:  [
20
] +8 = 28

Normaali vahinko
[3]+5 = 8
1d6+5:  [
3
] +5 = 8

Kriittisen osuman lisävahinko
[5]+5 = 10
1d6+5:  [
5
] +5 = 10

Loppu
[+] Kynnet
Osuma +2 claw
[5]+9-5 = 9
1d20+9-5:  [
5
] +9-5 = 9

Konfirmaatio jos tarpeen
[20]+9-5 = 24
1d20+9-5:  [
20
] +9-5 = 24

Normaali vahinko
[2]+6 = 8
1d6+6:  [
2
] +6 = 8

Kriittisen osuman lisävahinko
[1]+6 = 7
1d6+6:  [
1
] +6 = 7

Loppu
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Tareshin miekka uppoaa kapteeniin. Ihminen olisi tähän kaatunut, mutta haltioilla on kovempi ote elämässä ja Jirandiel pysyy vielä pystyssä.

Erasmus kääntyy verityönsä puolesta ja loitsii jotain toista seiloria kohtaan. Tämä kuitenkin karistaa ylimaallisten kauhujen näyt ja jatkaa taistelua.

Seilorin Will save:
[14]+5 = 19
1d20+5:  [
14
] +5 = 19


Kapteeni jatkaa taistelua Tareshia vastaan.

Hyökkäys:
[7]+18 = 25
1d20+18:  [
7
] +18 = 25

Crit confirm:
[1]+18 = 19
1d10+18:  [
1
] +18 = 19

Lämä:
[3]+7 = 10
1d6+7:  [
3
] +7 = 10

Crittalämä:
[1]+7 = 8
1d6+7:  [
1
] +7 = 8

Will save:
[14]+6 = 20
1d20+6:  [
14
] +6 = 20
FAIL

Aloitejärjestys - Josei saa toimia!
kapteeni (debilitating portent, slow, exhausted, -54)
Josei
papukaija (slow, -5)
Mörök (-23)
seilori (-43)
Taresh (-27)
Erasmus
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Mehän saatiin alussa Erasmukselta +2 damageheittoihin? Ainakin multa on jäänyt tää välistä
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Säätöisää. Seilorille lisätty kuusi pistettä täppiä, mutta hän on vielä pystyssä, vaikka kuinkakin täpärästi.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Mörök jatkaa seilorin hakkaamista ja huomatessaan tämän olevan kaatumaisillaan kohottaa taas kirvessä korkeammalle lyöden kovempaa.

[17]+14 = 31
1d20+14:  [
17
] +14 = 31

Lämä:
[6]+17 = 23
1d12+17:  [
6
] +17 = 23
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: #38 No Plunder, No Pay, peliketju

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Josei luo tulikuulan kapteenin ruutuun.

(Kapun ruutuun Flaming Sphere. DC 19 Ref save pelastaa damagelta.

Potentiaalidamage:
[6, 6, 6] = 18
3d6:  [
6
6
6
] = 18
)
Vastaa Viestiin