Scions of the Sky Key I-III OOC-ketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Deus

Re: Scions of the Sky Key I-III OOC-ketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden ei osaa tehdä töitä.

Hän myös läpikäy muodonmuutoksen Lore Wardenista tuohon aiemmin esiteltyyn Fighter/Slayeriin. Stay tuned.
NiTessine
Venture-Agent
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä on niin ikään työtön.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Naal
Venture-Agent

Viesti Kirjoittaja Naal »

Kiitos Mustaparralle ensimmäisen osan vetämisestä!

Jatkoa ajatellen; Thansan on nyt vitosessa. Jos muiden levelit pysyvät kolmosessa, APL on 3.5, joten voidaan pyöristää joko kolmeen (jolloin pelataan pienellä tierillä ilman neljän pelaajan adjustmenttia) tai neljään (jolloin pelataan isolla tierillä neljän pelaajan adjustmentilla).

Minulle käy kumpi tahansa.
NiTessine
Venture-Agent
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä nousee tason vasta kolmannesta osasta. Mulle käy kumpi vain.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Deus

En enää muista saako hahmo siitä jotain enemmän, vai tuleeko rahat hahmon tason mukaan. Kuitenkin ihan sama minulle.

Delzdeniä en viikonloppuna ehtinyt/jaksanut uusia kokonaan, vaikka Naal tekikin helkkarin hyvän työn Fighter/slayerin kanssa. Eihän se olisi kuin vähän copypastea. Koetan ehtiä ja jaksaa.
TpM

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu levelöi myös tämän jälkeen, joten APL 3.5:een jäädään. Thansan taitaa olla ainoa, joka hyötyy siitä, että ei olisi out-of-subtierillä ja koska sillä ei ole minulle väliä, niin voidaan minun puolesta mennä high tierillä.
PFS Tracker
PFS character levels: 10, 7, 8, 3, 1 SFS character levels: 9, 6, 2 PF2S character levels: 5, 3 , 3
Naal
Venture-Agent

Viesti Kirjoittaja Naal »

Jos pienellä tierillä, niin teidän juttuihinne se ei vaikuta. Thansan saisi out of subtierin rahat eli vähän vähemmän (ei väliä).
Jos isolla, niin sitten joudutaan tappelemaan hieman ylämäkeen, mutta kaikki saavat ison tierin rahat ja kroniikkajutut. Neljän pelaajan adjustmentit ovat aina hyviä!

Kun kerran isolla, taidan yrittää prepata tällä kertaa vähän järeämpiä loitsuja.

Edit: Slayer on onneksi vain nimi. Omenafarmaria kun classina ei ole olemassa niin Delzdeniä ei saa ihan eksaktisti rakennettua. :)
Deus

Joo, en ole hahmoluokan nimeä koskaan tosissani ottanut. Kaikki nämä ihme Spawn Slayerit ja Röllipeikon Serkku -tyyliset arkkityypit voi olla mitä vaan, jotka voi sopivasti soveltaen uudelleennimetä vaikka justiin "Omenatarhan Ovelin Otus".

Delzden on päivitetty, joskin kronikka pitäisi katsoa kuntoon. Pitää vielä katsoa, meinaako hän löytää (jos GM sallii?) Fort Bandusta sen yhden Express Enchantments Wizard Walk-In ketjun pitäjän, joka lumoisi ketjuvasaran +1:ksi.
Deus

Delzden tosiaan lumosi aseensa paremmaksi. Muuta ei rahoillaan tähän hätään hanki.
Vastaa Viestiin