#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 841
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä ohittaa Thansanin ja yrittää taklata toista sokeutuneista rosvoista. "Antautukaa, teille ei ole täällä muuta tarjolla kuin tappio."
[+] Noppia
Trip! Combat Maneuver
[16]+5 = 21
1d20+5:  [
16
] +5 = 21

Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Aspislaisen yrittäessä loikkia poispäin heilauttaa Delzden ketjuvasaransa tämän jalkoihin.

[3]+11+1 = 15
Trip 1d20+11+1:  [
3
] +11+1 = 15


Ja tämä oli AoO. Tuo heitto ei kyllä tee yhtään mitään.

Delzden jatkaa pahiksen nuijimista etäältä.

[7]+9+1 = 17
Atk reach 1d20+9+1:  [
7
] +9+1 = 17
[7]+5+1 = 13
Dmg 1d8+5+1:  [
7
] +5+1 = 13
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 604
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Sälpän kampitettua yhden kätyreistä, Thansanin korvennettua aspispomoa liekillä, Varjoketun tehtyä hurjan loikan hänen päänsä yli ja Delzdenin ketjuvasaran heilahdettua kahdesti, toisella kertaa aivan hiuksen puolikkaan päästä osumasta, hän päättää ottaa jalat alleen. Kaverin juoksua on selvästi nopeutettu loitsulla ja hän on kadonnut silmänräpäyksessä. Kätyrit antautuvat.
Muistutan siitä kivettyneestä naisesta. Jos teette hänelle jotain ilmoittakaa seuraavassa postauksessa, muuten hän jää siihen.

Kultainen vartija ja koboldit auttavat teitä tyhjentämään romahtaneen käytävän kivmurskasta, jonka alta löydätte Nieford Sharrowsmithin ruumiin. Se on pahasti murjoutunut, mutta tunnistettavissa wayfinderin ja muiden esineiden avulla. Koboldit antavat teidän ottaa ruumiin ja esineet sekä toivovat teidän poistuvan mahdollisimman pian.

Aya Allahe on ottamassa teitä vastaan kun palaatte Nantambuun. Hän nyökkää surullisesti kuultuaan Sharrowsmithin kuolemasta ja lausuu kiitoksensa. "Nantambu ei tule olemaan sama ilman ystävääni Nieford Sharrowsmithiä. Nuorempana hän matkasi Mwangin kaikkiin kolkkiin ja todellakin teki alueesta kotinsa, vaikka olikin syntynyt satojen mailien päässä Avistanissa. Hän ei koskaan menettänyt seikkailijan sieluaan ja tämän loosin kasvaessa hänen aikansa kului enemmän paperitöihin ja vähemmän maan rikkaan historian tutkimiseen. Tiedän, että hänen sielunsa ei loukkaantuisi kun sanon hänen kuolleen niin kuin toivoikin -aktiivisena, kiehtoutuneena ja kenttätyössä. Pystyn onneksi järjestämään hänelle kunnialliset hautajaismenot.
Hänen kuoltuaan Sharrowsmith Exportsilla ei ole taivalkapteenia, mutta olen ollut kirjeenvaihdossa hänen kollegansa Ambrus Valsinin kanssa ja sopinut toimivani loosin väliaikaisena toiminnanjohtajana. Onhan tiennäyttäjien toiminta Nantambussa ollut vähän kuin julkinen salaisuus ja olisihan se häväistys jos kuka tahansa muu kuin läheinen ystävä tai perheenjäsen ottaisi yrityksen hallintaansa niin pian omistajan kuoleman jälkeen.
Arvostan suuresti mitä olette tehneet Järjestön hyväksi, taivalkapteenin ja minun hyväksi."


Aya Allahe tarkastelee lähemmin metallista komponenttia, joka löytyi Krihirikien talismaanin sisästä. Hetken jälkeen hän nousee seisomaan, ottaa kansion ja hymyilee. "Tämä on merkittävää!" hän kuulostaa innostuneelta. "Tämän talismaanin muoto täsmää Ambrus Valsinin minulle lähettämiin piirrustuksiin. Olette löytäneet Taivasavaimen komponentin. Tätä laitetta koko muu Järjestö yrittää parhaansa mukaan saada koottua. Sitten hän puhuu Taivasavaimen komponentille Onnitteluni Nieford, sinä ja agenttisi olette tehneet jotain mihin muut eivät ole pystyneet. Sopiva kunnianosoitus ja hieno perintö."
Naal
Venture-Agent
Viestit: 528
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan neuvottelee (tai pyytää Delzdeniä neuvottelemaan) yhden tölkin antikivetystököttiä ja aikoo käyttää sitä kivetettyyn naiseen. "Kuolema olisi vielä ymmärrettävissä, tuollaiseen välitilaan jääminen saa minut tuntemaan eksistentialista pelkoa. En toivo sitä kellekään. Saattaahan kyseessä olla Aspis-tiedustelija, mutta elävä ja tietoinen yksilö hänkin on. Ja näyttämällä armoa vastustajillemme muistutamme heitä sen olemassaolosta."

Myöhemmin Thansan hyppää laivaan ja aiheuttaa siellä kaikenlaista hämminkiä +3 Profession (sailorillaan). Dayjob:
[13]+3 = 16
1d20+3:  [
13
] +3 = 16

"Minulla on laaja kokemus merenkulusta ja laivoista. En ole kahta kertaa vielä palvellut samalla aluksella."
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 841
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

"Mielestäni kivenä on ihan hyvä olla," Sälpä kommentoi, mutta ei jatka enempää. Hän ei tee töitä vaan jää toipilaaksi Elederiin odottamaan kansannousua.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 604
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Thansanin saatua tökötin levitettyä nainen räpyttelee silmiään ja haukkoo henkeään lihastensa toiminnan palautuessa ennalleen. "Se elukka sai minut kun olin pakenemassa. Nimeni on Vanei Thaskin. Olen saanut tarpeekseni tästä paikasta ja Aspis-konsortiosta. Zaril pääsi teiltä pakoon? Hän on ustalavilainen aristokraatti, joka oppi demonista taikuutta ja keihästämään ihmisiä sekä irroittamaan heidän päänsä ollessaan bekyar-heimon vankina. Hyvin vaarallinen mies." hän sanoo ja lähtee tiehensä
TpM
Viestit: 404
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu palaa Taldoriin ja jatkaa näyttelyä.
Perform(act)
[14]+7 = 21
1d20+7:  [
14
] +7 = 21
PFS Tracker
PF2 characters: Cleric 9, Oracle 7, Wizard 5, Fighter 5, Rogue 3, Monk 5, Magus 3, Ranger 2, Inventor 2
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden hekottelee koko matkan takaisin Nantambuun, huolimatta Sharrowsmithin kohtalosta. Ehkä miekkone sai semmose lähö ku toivoki, hän pohtii itsekseen.

Aya Allahelle Delzden esittelee myös outoa päärynää, minkä löysi.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Vastaa Viestiin