#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Varjokettu hyppää taitavasti dinon selkään ja siitä nappaa liaanin jonka vauhdissa liitää viidakon halki tovereiden seuratessa. Ensimmäinen este ohitettu. Tässä skenussa ei sanota että olisi kahta actionia. Sanotaan, että valitaan toinen annetuista skill check tai improvisoidaan. Kartan yläkulmassa ei ollut mitään tärkeää, pelkät alaotsikot vasemmalta oikealle: "Coming through!", "Fallen boulders" ja "She's right behind us!"

Toinen este: Dinon jäljiltä teidän tiellenne on pudonnut kivenjärkäleitä. Survivalilla löytyy kiertoreitti tai Strength checkillä siirrätte ne syrjään.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä kiirehtii perässä. Hän pysähtyy kivenjärkäleisiin ja harkitsee hetken pistävänsä kovan kovaa vastaan, mutta päättää kuitenkin käyttää järkeään ja etsiä kiertoreittiä.

Survival:
[16]+8 = 24
1d20+8:  [
16
] +8 = 24
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Naal
Venture-Agent
Viestit: 549
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Sälpää seuraamalla Thansan yrittää johdattaa porukkaa näkösuojaan jotta voidaan hetkeksi eksyttää dino jäljiltä. Hän puuskuttaa ja aikoo vain pujahtaa aluskasvillisuuteen, mutta kaukainen ääni kuiskaa hänelle "muista etsiä kohta josta isotkin pääsevät läpi ettet jää yksin puskiin" kääntyy ja etsii sitten paikkaa johon partasuti ja Sälpä eivät välttämättä takerru niin helposti.

Stealth ja shadow speakerista +2 lisää
[8]+8+2 = 18
1d20+8+2:  [
8
] +8+2 = 18


Siirsin seurakunnan kolmanteen kohtaan koska Sälpä taisi läpäistä esteen. Itse munasin sen, ja meinasin kaikenlisäksi ensin yrittää samaa estettä uudestaan turhaan.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

3. esteessä iso paha saavuttaa teitä ja pääsee aivan kannoille. Stealth tai attack rollilla karistaa sen kannoilta.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden mätkyttää ketjuvasarallaan vimmatusti sitä, mikä ikinä hänen etenemistään estäisi.

[7]+8 = 15
ATTACK 1d20+8:  [
7
] +8 = 15
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Myös Sälpä hivauttaa petoa sapelillaan tömistellessään menemään.

Attack roll:
[4]+8 = 12
1d20+8:  [
4
] +8 = 12
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Sillä aikaa kun Sälpä ja Delzen mätkivät, Varjokettu yrittää hiipiä Thansan perään.

Stealth
[14]+7 = 21
1d20+7:  [
14
] +7 = 21
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Varjokettu onnistuu harhauttamaan sen pois jäljiltänne ainakin hetkeksi. Saavutte vesiputoukselle jonka juurella olevassa lammikossa elää pieniä terävähampaisia kaloja. Acobaticsilla voi hypätä yli tai Swim uida nopeasti.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden lähtee uittamaan (ja samalla pesemään) partaansa. Ehkä syö siinä pari piraijaa, tai saa uuden parranajon.

[9]+9 = 18
Swim 1d20+9:  [
9
] +9 = 18


Vuosien harjoittelu lapsena omenameressä tuottaa vihdoin tulosta, ja Andoranin omenatarhuriliiton tuleva puheenjohtaja (ainakin toivottavasti) puskee veden pois tieltään.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä yrittää loikata yli. Uidahan oreadi ei osaa kuin kääpiötä.

Acrobatics:
[8]+4 = 12
1d20+4:  [
8
] +4 = 12
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Riuskoilla uintiliikkeillä Delzden onnistuu pääsemään toiselle puolelle. Piraijat jäävät odottamaan hitaampia saaliita.

5. este: Huomaatte Aspis-agenttien yrittävän syvän kuopan ylittämistä köynnösten varassa hyppäämällä. Voitte hidastaa heidän etenemistään ampumalla köynnöksiä (ranged attack) tai etsimällä helpompaa reittiä rotkon yli (perception).
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Märkä T-paita -kilpailun viisi vuotta sitten voittanut Delzden nousee urhoollisesti vedestä, ja näkee tilanteen Aspis agenttien kanssa. Naurahtaen hän vetäisee rehvakkaasti selästään eebenpuisen pitkäjousensa, virittää jousen ja laukaisee nuolia köynnöksiä kohti.

[7]+7 = 14
Ranged attack 1d20+7:  [
7
] +7 = 14


Voi surkeus! Seksikkäät poseeraukset eivät autakaan jousiampumista toisin kuin Delzden oli aikakausilehdistä lukenut! Nuoli lentää jonnekin ihan sinne kuulumattomaan paikkaan.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Naal
Venture-Agent
Viestit: 549
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Delzdenin vanavedessä kovin motivoituneesti pulikoinut Thansan ravistelee vielä vettä korvistaan ja äkäisempiä hammaskaloja kaapunsa laskoksista kun näkee kanjonin. "Antaa onnettomien hyppelehtiä tuossa. Mennään me tuolta," hän sanoo ja osoittaa mielestään helpompaa reittiä kohti.

Perception
[5]+11 = 16
1d20+11:  [
5
] +11 = 16
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"Ei, Tansa, se o' tyhm' reit'!"
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Naal
Venture-Agent
Viestit: 549
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

"Tuo on hyvä kieleke. Jos hypätään sinne, niin... hän katsoo vierivän kiven tavoin etenevää Sälpää ja Delzdeniä taisteluvarusteissaan, ja Varjoketun hattua joka vaatii kolmen vaaksan turvaetäisyyden, ja kallistaa päätään katsoessaan kielekettä uusin silmin. "Ehkä se on vähän kapea." Sitten liskon karjahdus säpsähdyttää hänet katsomaan olisiko Sälpä tai Varjokettu keksinyt paremman metkun.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu heittää köynnäksiä chakramilla.

Ranged attack:
[2]+6 = 8
1d20+6:  [
2
] +6 = 8
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä vääntää vettä turkiksistaan ja kaivelee muutaman kalan niiden sisältä. Sitten hän rupeaa tähyämään parempaa reittiä koska hän tuskin on mihinkään liaaniin osumassa.

Perception:
[11]+6 = 17
1d20+6:  [
11
] +6 = 17
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Tähyilette reittejä ja yritätte ampuakin mutta aspikset onnistuvat saamaan vähäisen etumatkan. Päädytte keskelle tiheämpää kasvustoa ja Knowledge Naturella voi löytää helposti mentävän aukon tai Escape artist -heitolla voi vain mennä läpi.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 549
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan osoittaa sormella ja näyttää tietä.

Knowledge (nature)
[18]+14 = 32
1d20+14:  [
18
] +14 = 32
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Thansanin johdattamana menette nopeasti läpi pusikosta ja pääsette rotkon juurelle. Aspislaiset ovat myös paikalla ja yrittävät päästä kiipeämään ylös samoja kädensijoja. Yhdessä matkanne varrella kasvavista puista näette yhden hohtavan hedelmän, jota kutsutaan Kaavan aurinkopäärynäksi. Sen noutaminen vaatii esteenylityksen heittämistä disadvantagella eli kaksi heittoa ja pienempi tulos otetaan, lisäksi heitetään DC 15 Acrobatics tai Climb. Hedelmän voi saada vaikka esteheitto epäonnistuisikin.

Handle animal: Voi saada aspikset näyttämään maukkaammilta dinon mielestä.
Attack roll: Hutkitaan viholliset kauemmas.
Viimeksi muokannut Mustaparta, 26 Elo 2021, 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin