#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Varjokettu hyppää taitavasti dinon selkään ja siitä nappaa liaanin jonka vauhdissa liitää viidakon halki tovereiden seuratessa. Ensimmäinen este ohitettu. Tässä skenussa ei sanota että olisi kahta actionia. Sanotaan, että valitaan toinen annetuista skill check tai improvisoidaan. Kartan yläkulmassa ei ollut mitään tärkeää, pelkät alaotsikot vasemmalta oikealle: "Coming through!", "Fallen boulders" ja "She's right behind us!"
Toinen este: Dinon jäljiltä teidän tiellenne on pudonnut kivenjärkäleitä. Survivalilla löytyy kiertoreitti tai Strength checkillä siirrätte ne syrjään.
Toinen este: Dinon jäljiltä teidän tiellenne on pudonnut kivenjärkäleitä. Survivalilla löytyy kiertoreitti tai Strength checkillä siirrätte ne syrjään.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Sälpä kiirehtii perässä. Hän pysähtyy kivenjärkäleisiin ja harkitsee hetken pistävänsä kovan kovaa vastaan, mutta päättää kuitenkin käyttää järkeään ja etsiä kiertoreittiä.
Survival:
Survival:
[16]+8 = 24
1d20+8: [
]
+8
= 24
1d20+8: [
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Sälpää seuraamalla Thansan yrittää johdattaa porukkaa näkösuojaan jotta voidaan hetkeksi eksyttää dino jäljiltä. Hän puuskuttaa ja aikoo vain pujahtaa aluskasvillisuuteen, mutta kaukainen ääni kuiskaa hänelle "muista etsiä kohta josta isotkin pääsevät läpi ettet jää yksin puskiin" kääntyy ja etsii sitten paikkaa johon partasuti ja Sälpä eivät välttämättä takerru niin helposti.
Stealth ja shadow speakerista +2 lisää
Siirsin seurakunnan kolmanteen kohtaan koska Sälpä taisi läpäistä esteen. Itse munasin sen, ja meinasin kaikenlisäksi ensin yrittää samaa estettä uudestaan turhaan.
Stealth ja shadow speakerista +2 lisää
[8]+8+2 = 18
1d20+8+2: [
]
+8+2
= 18
1d20+8+2: [
Siirsin seurakunnan kolmanteen kohtaan koska Sälpä taisi läpäistä esteen. Itse munasin sen, ja meinasin kaikenlisäksi ensin yrittää samaa estettä uudestaan turhaan.
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
3. esteessä iso paha saavuttaa teitä ja pääsee aivan kannoille. Stealth tai attack rollilla karistaa sen kannoilta.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Delzden mätkyttää ketjuvasarallaan vimmatusti sitä, mikä ikinä hänen etenemistään estäisi.
[7]+8 = 15
ATTACK 1d20+8: [
]
+8
= 15
ATTACK 1d20+8: [
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Myös Sälpä hivauttaa petoa sapelillaan tömistellessään menemään.
Attack roll:
Attack roll:
[4]+8 = 12
1d20+8: [
]
+8
= 12
1d20+8: [
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Sillä aikaa kun Sälpä ja Delzen mätkivät, Varjokettu yrittää hiipiä Thansan perään.
Stealth
Stealth
[14]+7 = 21
1d20+7: [
]
+7
= 21
1d20+7: [
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Varjokettu onnistuu harhauttamaan sen pois jäljiltänne ainakin hetkeksi. Saavutte vesiputoukselle jonka juurella olevassa lammikossa elää pieniä terävähampaisia kaloja. Acobaticsilla voi hypätä yli tai Swim uida nopeasti.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Delzden lähtee uittamaan (ja samalla pesemään) partaansa. Ehkä syö siinä pari piraijaa, tai saa uuden parranajon.
Vuosien harjoittelu lapsena omenameressä tuottaa vihdoin tulosta, ja Andoranin omenatarhuriliiton tuleva puheenjohtaja (ainakin toivottavasti) puskee veden pois tieltään.
[9]+9 = 18
Swim 1d20+9: [
]
+9
= 18
Swim 1d20+9: [
Vuosien harjoittelu lapsena omenameressä tuottaa vihdoin tulosta, ja Andoranin omenatarhuriliiton tuleva puheenjohtaja (ainakin toivottavasti) puskee veden pois tieltään.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Sälpä yrittää loikata yli. Uidahan oreadi ei osaa kuin kääpiötä.
Acrobatics:
Acrobatics:
[8]+4 = 12
1d20+4: [
]
+4
= 12
1d20+4: [
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Riuskoilla uintiliikkeillä Delzden onnistuu pääsemään toiselle puolelle. Piraijat jäävät odottamaan hitaampia saaliita.
5. este: Huomaatte Aspis-agenttien yrittävän syvän kuopan ylittämistä köynnösten varassa hyppäämällä. Voitte hidastaa heidän etenemistään ampumalla köynnöksiä (ranged attack) tai etsimällä helpompaa reittiä rotkon yli (perception).
5. este: Huomaatte Aspis-agenttien yrittävän syvän kuopan ylittämistä köynnösten varassa hyppäämällä. Voitte hidastaa heidän etenemistään ampumalla köynnöksiä (ranged attack) tai etsimällä helpompaa reittiä rotkon yli (perception).
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Märkä T-paita -kilpailun viisi vuotta sitten voittanut Delzden nousee urhoollisesti vedestä, ja näkee tilanteen Aspis agenttien kanssa. Naurahtaen hän vetäisee rehvakkaasti selästään eebenpuisen pitkäjousensa, virittää jousen ja laukaisee nuolia köynnöksiä kohti.
Voi surkeus! Seksikkäät poseeraukset eivät autakaan jousiampumista toisin kuin Delzden oli aikakausilehdistä lukenut! Nuoli lentää jonnekin ihan sinne kuulumattomaan paikkaan.
[7]+7 = 14
Ranged attack 1d20+7: [
]
+7
= 14
Ranged attack 1d20+7: [
Voi surkeus! Seksikkäät poseeraukset eivät autakaan jousiampumista toisin kuin Delzden oli aikakausilehdistä lukenut! Nuoli lentää jonnekin ihan sinne kuulumattomaan paikkaan.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Delzdenin vanavedessä kovin motivoituneesti pulikoinut Thansan ravistelee vielä vettä korvistaan ja äkäisempiä hammaskaloja kaapunsa laskoksista kun näkee kanjonin. "Antaa onnettomien hyppelehtiä tuossa. Mennään me tuolta," hän sanoo ja osoittaa mielestään helpompaa reittiä kohti.
Perception
Perception
[5]+11 = 16
1d20+11: [
]
+11
= 16
1d20+11: [
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
"Ei, Tansa, se o' tyhm' reit'!"
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
"Tuo on hyvä kieleke. Jos hypätään sinne, niin... hän katsoo vierivän kiven tavoin etenevää Sälpää ja Delzdeniä taisteluvarusteissaan, ja Varjoketun hattua joka vaatii kolmen vaaksan turvaetäisyyden, ja kallistaa päätään katsoessaan kielekettä uusin silmin. "Ehkä se on vähän kapea." Sitten liskon karjahdus säpsähdyttää hänet katsomaan olisiko Sälpä tai Varjokettu keksinyt paremman metkun.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Varjokettu heittää köynnäksiä chakramilla.
Ranged attack:
Ranged attack:
[2]+6 = 8
1d20+6: [
]
+6
= 8
1d20+6: [
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Sälpä vääntää vettä turkiksistaan ja kaivelee muutaman kalan niiden sisältä. Sitten hän rupeaa tähyämään parempaa reittiä koska hän tuskin on mihinkään liaaniin osumassa.
Perception:
Perception:
[11]+6 = 17
1d20+6: [
]
+6
= 17
1d20+6: [
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Tähyilette reittejä ja yritätte ampuakin mutta aspikset onnistuvat saamaan vähäisen etumatkan. Päädytte keskelle tiheämpää kasvustoa ja Knowledge Naturella voi löytää helposti mentävän aukon tai Escape artist -heitolla voi vain mennä läpi.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Thansan osoittaa sormella ja näyttää tietä.
Knowledge (nature)
Knowledge (nature)
[18]+14 = 32
1d20+14: [
]
+14
= 32
1d20+14: [
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Thansanin johdattamana menette nopeasti läpi pusikosta ja pääsette rotkon juurelle. Aspislaiset ovat myös paikalla ja yrittävät päästä kiipeämään ylös samoja kädensijoja. Yhdessä matkanne varrella kasvavista puista näette yhden hohtavan hedelmän, jota kutsutaan Kaavan aurinkopäärynäksi. Sen noutaminen vaatii esteenylityksen heittämistä disadvantagella eli kaksi heittoa ja pienempi tulos otetaan, lisäksi heitetään DC 15 Acrobatics tai Climb. Hedelmän voi saada vaikka esteheitto epäonnistuisikin.
Handle animal: Voi saada aspikset näyttämään maukkaammilta dinon mielestä.
Attack roll: Hutkitaan viholliset kauemmas.
Handle animal: Voi saada aspikset näyttämään maukkaammilta dinon mielestä.
Attack roll: Hutkitaan viholliset kauemmas.
Viimeksi muokannut Mustaparta, 26 Elo 2021, 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.