#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"OMPPU!" Delzden kiljahtaa ja menee vaikka läpi harmaan kiven haaliakseen bioluminesenssin hedelmän. Partamiehen pään läpi käy monet muutkin teoriat... hohtavat esineet voivat esimerkiksi olla hyvin kuumia, esimerkkinä vaikkapa aurinko. Mutta ei sen väliä, OMPPU!

[15]+8 = 23
Attack 1d20+8:  [
15
] +8 = 23
[4]+8 = 12
Attack 1d20+8:  [
4
] +8 = 12


Kiipeämällä hän kurkottaa...

[17]+9 = 26
Climb #1 1d20+9:  [
17
] +9 = 26


Siis pitikö heittää Handle Animal DC 20 tai Attack AC 22 kahteen kertaan + yksi heitto Acrobatics/Climb DC 15?
Dice rolls
[11]+9 = 20
Climb #2 1d20+9:  [
11
] +9 = 20
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä lähtee kipuamaan ja samalla kurottaa napatakseen päärynän matkaan.

Climb 1:
[3]+6 = 9
1d20+6:  [
3
] +6 = 9


Climb 2:
[6]+6 = 12
1d20+6:  [
6
] +6 = 12


Oma ymmärrykseni oli että heitto päästä esteen ohi heitetään disadvantagella jos hahmo mielii napata hedelmän messiin.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Handle animal / Attack roll heitetään disadvantagella jos haluaa yrittää noutaa sitä hedelmää. DC 15 Acrobatics tai Climb hedelmän noutamiseen riittää yksi heitto.

Delzden onnistui saamaan sen, mutta ei päässyt esteestä.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 549
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Dinon hampaat näyttävät kovin kovin suurilta, joten Thansan haluaa ne kauemmas. Kaukaiset äänet kaikuvat hänen mielessään; Dino on kuin kana, häijy ja yksioikoinen. Hän lyö kämmenensä pituussuunnassa vastakkain ja koukistaa sormensa koukuiksi viheltäessään satakielen liverrystä, joskin vähän nuotin vierestä. Sitten hän huutaa saurukselle (toivoakseen) sen ymmärtämällä murteella "munavarkaat munavarkaat!" ja viittilöi toista ryhmää kohti.

Arcane reservoirin kautta speak with animals viimeisellä ykköslevelin slotilla, sitten kuunnellaan päivän viimeiset kuiskaukset ja yritetään Handle Animalia.
Handle Animal
[13]+2+2 = 17
1d20+2+2:  [
13
] +2+2 = 17
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden huomaa Kaavan aurinkopäärynän saatuaan, että se onkin omenan katala arkkivihollinen, päärynä. Muistot naapuritilan päärynänviljelijöitä kohtaan nousevat mieleen. Partamies melkein suutuspäissään murskaa päärynän käsiinsä, mutta hillitsee itsensä ja koettaa keskittää huomionsa takana tulevaan jättidinosaurukseen.

Ehkä se on ongelmista suurempi.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Ymmärtääkseni Thansan oli ainoa jolla oli Handle animal trained? Varjokettu on ainakin vielä heittämättä ja Niten kannattaa heittää uudestaan. Attack roll on hyvä jos handle animal ei onnistu.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Kokeillaan päästä esteestä läpi huitomalla vihollisia kauemmas:

[16]+7 = 23
1d20+7:  [
16
] +7 = 23
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä huitoo myös.

Attack:
[4]+8 = 12
1d20+8:  [
4
] +8 = 12
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Huidotte onnistuneesti aspikset pois päin ja alatte kiipeämään ylös. Climb: kiivetkää niin nopeasti kuin pääsette tai Strength tai Dexterity: pudottakaa iso kivi jättidinosauruksen päähän.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu yrittää kiivetä.

Climb
[5]+3 = 8
1d20+3:  [
5
] +3 = 8
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä yrittää tipauttaa järkälettä alas hirmuliskon niskaan.

Strength:
[3]+3 = 6
1d20+3:  [
3
] +3 = 6
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Naal
Venture-Agent
Viestit: 549
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan menee spider climbillä ylös seinää. Nähdessään miten ison kiven Sälpä on valinnut, hän ponkaisee viereen ja alkaa punnertaa sitä selällä ja jaloilla kohti reunaa.

Strength check
[11]+2 = 13
1d20+2:  [
11
] +2 = 13
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden lähtee kapuamaan, päärynä suojatusti repussaan.

[10]+9 = 19
Climb 1d20+9:  [
10
] +9 = 19
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Kiipeätte turvaan ja ehditte nähdä kuinka aspiksetkin pääsivät ehjin nahoin karkuun. Lähdette paluumatkalle kohti Krihirikin kylää.
[+] Knowledge Nature DC 18 tutkia tarkemmin outoa hedelmää
Kaavan aurinkopäärynä hehkuu yhtä paljon valoa kuin tavallinen kynttilä 8 tuntia sen jälkeen kun se on poimittu. Jos sen syö full-round actionina se toimii kuten cure moderate wounds ja neutralize poison CL 7th
Krihirikin kylän laitamilla gripplien esineitä lojuu levällään niin kuin tiputettuna tai heitettynä latvustojen majoista. Viimeksi gripplejä kulki asioilla ympäri kylää, nyt ei näy ketään. Vanhinten majan suunnasta kuuluu huutoa "etsikää toiset!" ja sitä seuraa kova rysähdys kun maahan tippuu jotain.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"Joksne lisk'mieh' eht' tul' tän'?" Delzden toteaa mieli myrtsinä ja katseellaan etsii jotain. Huudot kuullessaan hän lähtee rynnimään oikopäätä vanhimpien majaa kohti, kehottaen muitakin tekemään samoin, ja nappaa Thansanin niskavilloista mukaan.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Naal
Venture-Agent
Viestit: 549
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Jalat ilmassa keinuen Thansan yrittää pitää katseensa Delzenin ihmeellisessä hedelmässä vaikka välillä lyökin varpaansa maassa lojuvaan aselaatikkoon tai ruukkuun. "Tämä ei - vaikuta - omenalta, - parahin - toverini, - uskoisin - sen olevan - päärynäauh - mitä en - auh- odottanut - näkeväni - sinullauh."

Knowledge (Nature)
Dice rolls
[16]+14 = 30
1d20+14:  [
16
] +14 = 30
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Aspikset jättävät kesken ryöstelynsä nähtyään teidän tulevan kylään. Turkoosi ryntää puun takaa toverinsa rinnalle.
[+] Inikat
Viisiveitsi-Kalim:
[5]+4 = 9
1d20+4:  [
5
] +4 = 9

Safira (pantteri):
[17]+9 = 26
1d20+9:  [
17
] +9 = 26

keltainen aspis:
[10]+1 = 11
1d20+1:  [
10
] +1 = 11

turkoosi aspis:
[20]+1 = 21
1d20+1:  [
20
] +1 = 21

punainen aspis:
[17]+1 = 18
1d20+1:  [
17
] +1 = 18

Thansan:
[15]+2 = 17
1d20+2:  [
15
] +2 = 17

Sälpä:
[8]+2 = 10
1d20+2:  [
8
] +2 = 10

Varjokettu:
[13]+4 = 17
1d20+4:  [
13
] +4 = 17

Delzden:
[16]+2 = 18
1d20+2:  [
16
] +2 = 18
Perskaheitot omalla vuorolla DC 24 nähdä jotain, Delzden seuraavana.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden ei voi nähdä sen kummempia, mutta kyllä nämä Aspis-ryökäleet saavat silmät leimuamaan.

Partamies nappaa liikkeessä ketjuvasaransa ja antaa sen pyöriä kauempaa suoraan turkoosia jalkoihin.

Fortress mode (+1 shield AC, reach), Trip

[1]+10 = 11
Trip 1d20+10:  [
1
] +10 = 11


"Ny' e' läh'!"
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Punainen aspis ärjäisee nähdessään Delzdenin yrittävän kampittaa turkoosia. "Mä tuun avuks! Saadaan se yhdessä rökitettyä!"

Charge, mwk handaxe:
[17]+6+2 = 25
1d20+6+2:  [
17
] +6+2 = 25

lämä:
[3]+3 = 6
1d6+3:  [
3
] +3 = 6


Musta kissapeto säntää jostakin Thansanin kimppuun. Sen turkki on täynnä arpia ikäänkuin sitä olisi viillelty veitsellä.
claw:
[2]+8 = 10
1d20+8:  [
2
] +8 = 10


Seuraavana Varjokettu, Thansan ja Delzenin AoO
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden näkee syliin juoksevan aspislaisen. Koetetaas ottaa silt jalat pois, vaikee juost sillo! hän ajattelee.

[3]+10 = 13
Trip 1d20+10:  [
3
] +10 = 13


Umpipaska tulos, mutta ukko on toisaalta chargeamassa. Voisiko CMD olla chargessa noin alhainen? Charge kuitenkin vaikuttaa siihen. Jos punainen aspis kaatuu, ei tuo hyökkäyskään toteudu, eikö totta?
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Vastaa Viestiin