#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Delzden huomaa rakennelmista lisäksi, että rauniot ovat noin 3000 vuotta vanhoja. Koboldit ovat asuneet täällä suhteellisen lyhyen ajan. Thansan havaitsee, että jäljistä päätellen ovi on avattu sorkkaraudalla ja tarkoituksellisesti saatu jumiin, mutta sen saa kyllä auki työntämällä (Strength check DC 10).
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Thansan töppelehtää Delzdenin luo ja vetää vaatteensa sisältä metallisen kapistuksen. Sana saa sen levittämään valoa. Hän ojentaa sen Varjoketulle tai Delzdenille. "Tuo auttaa ehkä hieman." Sitten hän ottaa mattahopeisen kepin ja napauttaa sitä patsaanjalustaan. Keppi herää kelmeään valoon. "Tämä riittää minulle. Ja ehkä Varjoketulle?"
Jos mitään muuta ei tapahdu, Thansan koikkelehtii takaisin pohjoiselle ovelle, koputtaa siihen valotikullaan ja sitten työntää sen auki.
Wayfinderistä valo ja sitten sille ken sen ensiksi haluaa. Itselleen Thansan ottaa moonrodin käteen ja napauttaa sen käyntiin.
Wayfinder: light spell, 20 feet normal light, 20 feet dim light.
Moonrod: 30 feet dim light. However, the light given off by a moonrod is particularly easy to perceive for creatures with low-light vision. For such creatures, a moonrod increases the light level by one step (to a maximum of normal) for a 60-foot radius. It glows for 6 hours.
Take ten oven avaamiseen.
Jos mitään muuta ei tapahdu, Thansan koikkelehtii takaisin pohjoiselle ovelle, koputtaa siihen valotikullaan ja sitten työntää sen auki.
Wayfinderistä valo ja sitten sille ken sen ensiksi haluaa. Itselleen Thansan ottaa moonrodin käteen ja napauttaa sen käyntiin.
Wayfinder: light spell, 20 feet normal light, 20 feet dim light.
Moonrod: 30 feet dim light. However, the light given off by a moonrod is particularly easy to perceive for creatures with low-light vision. For such creatures, a moonrod increases the light level by one step (to a maximum of normal) for a 60-foot radius. It glows for 6 hours.
Take ten oven avaamiseen.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Varjokettu ottaa valon, kävelee pohjoiselle ovelle ja odottaa nojautuen seinään oven pohjoispuolella kun / jos ovi aukeaa.
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Thansan sai sen auki ja voi mennä sisään. Huoneen toisella puolella (teistä katsoen länsipääty) seinä on sortunut.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
"Tää näyt' silt' ett' son meigän hein'!" partamies virkkoo iloisesti, mutta malttaa pysytellä taustal. "Kett'miäs vo' män' edel' ko varm'st koopolttien ans't par'min löyt'!"
Delzdenille ei tee minkäänlaisia vaikeuksia tunnistaa muinaisen luolaston rakenteelliset heikkoudet.
[2]+9 = 11
Engineergin 1d20+9: [
]
+9
= 11
Engineergin 1d20+9: [
Delzdenille ei tee minkäänlaisia vaikeuksia tunnistaa muinaisen luolaston rakenteelliset heikkoudet.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Kaksi punaista neliötä kartalla merkitsevät sortumavaarassa olevaa seinää. Ne triggeröivät ansan eli seinä siis sortuu ruudussa seisovan päälle. Jos haluatte heittää stealthia, kannattaa tehdä se pian, niin mennään eteenpäin. Muistakaa liikutta tokeneitanne.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Delzden hiipparoi, lähinnä varoen toheloimasta liian kovaa kuin ollakseen hiljaa.
[19]+3 = 22
Stealth 1d20+3: [
]
+3
= 22
Stealth 1d20+3: [
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Vielä tässä voi koittaa tassutella hiljaa, vaikka valoja alkaakin olla.
Stealth
"Älkää astuko tuohon, toverit. Siinä on irtokiveä josta voi lähteä merkittävästi ääntä."
Stealth
[1]+8 = 9
1d20+8: [
]
+8
= 9
1d20+8: [
"Älkää astuko tuohon, toverit. Siinä on irtokiveä josta voi lähteä merkittävästi ääntä."
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
"Kuul'n!"
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Myös varjokettu yrittää hiipiä.
Stealth +7
"Ai mihin ei kannattanut ast..."
".. ai tähän"
Stealth +7
[2]+7 = 9
1d20+7: [
]
+7
= 9
1d20+7: [
"Ai mihin ei kannattanut ast..."
".. ai tähän"
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Thansan jatkaa etenemistään ja toteaa aina välillä kivikasoista asioita kuten vain noppaykkösellä voi ennenkuin ylivarovaisesti harppoo niiden ympäri. Jos seuraavasta ovesta ei paljastu mitään välittömästi epäilyttävää, hän työntää senkin auki ja odottaa innolla mitä sen takaa löytyy.
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Thansan työntää oven auki ja huoneessa on yksi koboldi, joka lähtee juosten takanaan olevasta ovesta rääkäisten samalla varoituksen. Saat perskaheiton kun astut ovesta.
Ensimmäisenä Varjokettu!
Ensimmäisenä Varjokettu!
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
"Me emme halua taistella vaan puhua! No sinne vipelsi."
Perception
Perception
[9]+11 = 20
1d20+11: [
]
+11
= 20
1d20+11: [
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Varjokettu menee varovaisesti seuraavaan huoneeseen.
"Me emme edelleenkään halua taistella. Puhutaat kaikessa rauhassa."
Samalla Varjokettu readyttää actionin jos joku yrittää lyödä häntä niin hän lyö takaisin.
"Me emme edelleenkään halua taistella. Puhutaat kaikessa rauhassa."
Samalla Varjokettu readyttää actionin jos joku yrittää lyödä häntä niin hän lyö takaisin.
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Perskalla ei nyt löytynyt mitään kummempaa, huoneesta ei löydy kerrassaan mitään erikoista muuta kuin halkeilevia seiniä ja lattiassakin jokunen pienempi rako. Varjokettu: Jos menit suoraa linjaa oven pohjoispuolisesta ruudusta, heitä refleksisave DC 20, jos menit ovesta ei tarvii. Kaikki muutkin saavat perskaheiton huoneeseen tullessaan.
Toinen koboldi astuu oviaukkoon ja ampuu Varjokettua varsijousellaan. Point-blank shot bonukset laskin jälkikäteen.
crossbow:
lämä:
Seuraavana Thansanin vuoro.
Toinen koboldi astuu oviaukkoon ja ampuu Varjokettua varsijousellaan. Point-blank shot bonukset laskin jälkikäteen.
crossbow:
[17]+6 = 23
1d20+6: [
]
+6
= 23
+1 = 241d20+6: [
lämä:
[5] = 5
1d6: [
]
= 5
+1 = 61d6: [
Seuraavana Thansanin vuoro.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
"Delzden, sinä taisit puhua kieltä! Saisitko heidät kuuntelemaan?" Thansan hypähtää sisään ja avaa käytävään vievän oven ja katsoo voisiko käyttää sitä suojana nuolia vastaan. Jos se aukeaa ulospäin niin avataan se kuitenkin ja jäädään tuohon.
Move ovelta länteen ja sitten lounaaseen. Toinen move käytäväoven avaamiseksi.
Edit 1: Vastaan tulleen koboldin nuoli napsahtaa oveen ja kimpoaa siitä Thansanin olkapäähän nirhaisten 5 vahinkoa.
Edit 2: AC 17, hp 34/39, ei miss chancea tällä hetkellä.
Move ovelta länteen ja sitten lounaaseen. Toinen move käytäväoven avaamiseksi.
Edit 1: Vastaan tulleen koboldin nuoli napsahtaa oveen ja kimpoaa siitä Thansanin olkapäähän nirhaisten 5 vahinkoa.
Edit 2: AC 17, hp 34/39, ei miss chancea tällä hetkellä.
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Alhaalla oleva laskuristikko länsipäädyssä on vanha ja ruosteinen eikä se enää sovi kunnolla uurteisiinsa. Sen toisella puolella on kiviseinään kaiverrettu lohikäärmeen naama. Sen ammottavassa suussa on aukkoja hampaiden tilalla.
Isompi koboldi kiertää toisen huoneen kautta ja ampuu Thansania. Ampumakulma käytävän toiselle puolelle on hieman hankala, joten Thansan saa coveria.
ampui:
nuoli:
Delzden ja Sälpä!
Isompi koboldi kiertää toisen huoneen kautta ja ampuu Thansania. Ampumakulma käytävän toiselle puolelle on hieman hankala, joten Thansan saa coveria.
ampui:
[9]+11+1 = 21
1d20+11+1: [
]
+11+1
= 21
1d20+11+1: [
nuoli:
[2]+2+1 = 5
1d6+2+1: [
]
+2+1
= 5
1d6+2+1: [
Delzden ja Sälpä!
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Sälpä rynnistää kohti koboldia oven kautta, kilpi edessä.
Perception:
Perception:
[7]+6 = 13
1d20+6: [
]
+6
= 13
1d20+6: [
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
[13] = 13
Perception 1d20: [
]
= 13
Perception 1d20: [
Delzden pompahtelee taistelua kohti, vetäen ketjuvasaransa esille. Tunnistaessaan koboldit hän virkkoo draconiciksi. "Turhaan taistelemme, lohikäärmeen sukulaiset! Olemme täällä hakemassa kääpiö Sharrowsmithiä pois, joka on tainnut teille harmia aiheuttaakin."
[10]-1 = 9
Diplo 1d20-1: [
]
-1
= 9
Diplo 1d20-1: [
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Ette löydä mitään ja koboldi ei ole vakuuttunut rauhantahdostanne.
Varjoketun vuoro.
Varjoketun vuoro.