#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
TpM
Viestit: 368
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

"Ei nämä selvästikään kuuntele järjen ääntä. Taitaa olla aika pistää nämä pakettiin ja katsoa jos ne haluaisi puhua sen jälkeen."

Varjokettu menee suoraan eteläisestä ovesta, yrittää elehtiä, että ei tee tätä mielellään ja sitten yrittää pistää koboldia johonkin, jossa se ei tee oikeaa vahinkoa.
Melee masterwork rapier +8 (-4 non leathal mukana) (1d6+3/18-20)

[13]+4 = 17
1d20+4:  [
13
] +4 = 17

Mahdollinen vahinko:
[5]+3 = 8
1d6+3:  [
5
] +3 = 8
piercing, non leathel.
[+] Ylläpitoa
HP 27. 5 vahinkoa koboldilta. 22 hp jäljellä.
PFS Tracker
PFS character levels: 10, 7, 8, 3, 1 SFS character levels: 9, 6, 2 PF2S character levels: 5, 3 , 3
Mustaparta
Viestit: 561
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Varjoketun sivallus menee ohi. Toinen koboldi lähtee kiertämään takakautta ja lataa varsijousensa.

Sälpä saa lyödä sitä ja Thansanin vuoro
Naal
Venture-Agent
Viestit: 481
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan huokaisee ja pyyhäisee vuotavaa olkapäätään. "Ei sitten." Hän kohottaa vapaan kätensä dramaattiseen asentoon sormet kippurassa pitelemänsä valosauvan ja lähemmän koboldin väliin ja tekee sormillaan nykiviä eleitä lausuessaan konsonanttipainotteisia tavuja samaan tahtiin. Varjot Varjoketun takana syvenevät ja vyöryvät koboldia kohti, kohoten maasta ja tarttuen tämän varjoon.

Shadow trap arcane reservoirilla korotetulla DC:llä. Loitsun vaikutukset ja info spoilereissa. Sitten move action taaemmaksi. Onko tämä ovi auki vai kiinni?
[+] Shadow Trap
Save Will DC 16 negates
Duration 5 rounds (D)
You pin the target’s shadow to its current location, causing the target to become entangled and preventing it from moving farther than 5 feet from its original position, as if its shadow were anchored to the terrain. Each round on its turn, the target can attempt a new saving throw to end the effect as a full-round action. A flying creature can only hover in place or fall while entangled in this manner. This spell automatically fails when cast on a creature that doesn’t throw a shadow, and it ends if the creature is entirely in an area with no illumination.
Entangled: -2 attacks, -4 Dex
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 793
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä hahmottaa, että Varjokettu yrittää olla tappamatta koboldeja. Miksipä ei. Hän täräyttää liikkuvaa vihollista kilvellään, pyrkien tainnuttamaan, ei tappamaan.

Hyökkäys (nonlethal):
[17]+2 = 19
1d20+2:  [
17
] +2 = 19


Vahinko:
[4]+3 = 7
1d4+3:  [
4
] +3 = 7
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 561
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Sälpä osuu koboldiin sen lähtiessä pois.

Will save:
[15]+1 = 16
1d20+1:  [
15
] +1 = 16

Kokeneemman näköinen koboldi onnistuu vastustamaan Thansanin loitsua, lataa varsijousensa hyvin nopeasti ja astuu taaksepäin jääden odottamaan jos vihollinen ilmaantuu oviaukkoon.
[+] Ready attack
crossbow:
[17]+11 = 28
1d20+11:  [
17
] +11 = 28

lämä:
[6]+2+1 = 9
1d6+2+1:  [
6
] +2+1 = 9
Seuraavaksi Delzden ja Sälpä!
Avatar
Deus
Viestit: 257
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden tekee ovelat ja lähtee kiertämään koboldien taakse. Nurkan takaa hän yrittää kuikuilla koboldin varpaita nousemaan enemmän pystyasentoon.

[10]+11 = 21
Trippandeerus 1d20+11:  [
10
] +11 = 21
Coveria ei laskettu
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 36/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 793
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä lähtee seuraamaan koboldia ja on pian taas kilpi pystyssä oviaukossa tämän vieressä.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 561
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Coverin kanssakin 21 trippaa.

Sitten taas alusta eli Varjokettu.
TpM
Viestit: 368
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

"Pysykään nyt aloilla!"

Varjokettu yrittää kalauttaa maassa makavan tajuttomasti

Melee masterwork rapier +8 (1d6+3/18-20)
[8]+4 = 12
1d20+4:  [
8
] +4 = 12

Damage
[3]+3 = 6
1d6+3:  [
3
] +3 = 6
Non lethal.
(Ei hidden strikeä koska yritetään jatkaa non lethal damage linjalla.)
PFS Tracker
PFS character levels: 10, 7, 8, 3, 1 SFS character levels: 9, 6, 2 PF2S character levels: 5, 3 , 3
Mustaparta
Viestit: 561
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Rapier menee ohi maassa makaavasta. Se nousee pystyyn ja koittaa varovasti liikkua pois miekan kantamalta.

Acrobatic:
[8]+3 = 11
1d20+3:  [
8
] +3 = 11


Thansanin vuoro.
Viimeksi muokannut Mustaparta, 25 Loka 2021, 17:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 481
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

"Hetkinen, miten Farabellos..." Hännäntyvestä ja niskasta "Aivan." Thansan pudottaa valotikkunsa ja ottaa sen kelmeässä hohteessa matalan mutta leveän haara-asennon. Sekunniksi. Sitten hän lähtee tarraamaan kiinni vastaantulleesta koboldista.

Jos ovi oli kiinni, avataan se. Joka tapauksessa grapple, shadow speakerista +2 yritykseen. Kädet vapaina. Epic small-to-small action, toivon mukaan veijarilla on yhä vain jousi kätösissään.
[+] Grapple
[10]+3+2 = 15
1d20+3+2:  [
10
] +3+2 = 15
CMD pakenemista tai acrobatics-säntäilyä varten on 15. Jos veijarilla kuitenkin on AoO, AC 17 ja 50% miss chance hämärän valon ansiosta (kerrankin, kun parempi valo on kulman takana).
Mustaparta
Viestit: 561
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Koboldi jää juoksunsa jälkeen Thansanin otteeseen. Toinen perääntyy toiseen huoneeseen, ampuu Sälpää ja lataa free actionina.

varsijousi:
[7]+11 = 18
1d20+11:  [
7
] +11 = 18

vasama:
[4]+2 = 6
1d6+2:  [
4
] +2 = 6


Sitten Delzdenin ja Sälpän vuoro
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 793
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä täpärästi torjuu vasaman kilvellään ja lähtee perään, rynnistäen jälleen vastustajansa iholle.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Deus
Viestit: 257
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden tulee Sälvän taakse ja koettaa tämän takaa kampittaa vihreäsuomuista maahan.

[15]+11 = 26
Triptrap 1d20+11:  [
15
] +11 = 26

Coveria ei huomioitu
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 36/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 561
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Vihreäsuomuinen on maassa. Tässä vaiheessa ne ymmärtää etteivät pääse pakenemaan ulos ja antautuvat. "Älkää lyökö. Me vastataan jos teillä on jotain kysyttävää." maassa makaava vikisee.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 481
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan höllää painiotteensa toisesta koboldista toivoen eleen hieman palauttavan rauhannomaisen keskustelun halua. "Olemme kuulleet että vanha mies nimeltä Sharrowsmith on liikuskellut täälläpäin. Hän on ollut kateissa ja käyttäytynyt oudosti, ja noutaisimme hänet pois. Käsittääksemme hän on häirinnyt teitä jollain tapaa. Tiedättekö jotain hänestä? Hän pyyhkäisee hieman veristä olkapäätään ja ioun-kivien parvi tiivistyy hetkeksi miekkosen katsellessa tahraista kättään. "Se oli hyvä laukaus. Huomaan miksi teidät oltiin valittu vartioon."
Avatar
Deus
Viestit: 257
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden vaihtaa puhumaan suoraan Draconicia hiisien kanssa silkkaa kohteliaisuuttaan. Kumma kyllä hänen puheensa on näin selkeämpää kuin taldaania puhuessa; eittämättä kasvatuksella on vaikutuksensa.

"Valor cognatorum draconis. Dolemus quod sine vocatione invadimus. Ut brevis amicus meus dixit, amicum nostrum absentis quaerimus. Nomen eius est Sharrowsmith. Vulnera tua sanare possumus, si permittis."
[+] Draconic
Arvon lohikäärmeen sukulaiset. Olemme pahoillamme, että tungeudumme kutsumatta. Kuten lyhyt ystäväni kertoi, etsimme kateissa olevaa ystäväämme. Hänen nimensä on Sharrowsmith. Voimme parantaa haavanne, jos annatte meidän parantaa ne.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 36/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 561
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

"Se on se typerä ihminen, joka romahdutti käytävän. Me emme tiedä minne hän meni, mutta pomomme Naktok saattaa tietää!" vihreäsuomuinen selittää

Ette ole vielä käyneet teistä oikealle olevassa huoneessa. Iso kivikasa ovea vasten estää pääsyn tältä puolen, joten teidän on kierrettävä sinne sisääntuloaulan vasemman puoleisesta ovesta.
[+] Kivikasasta Kn. Dungeoneering tai Engineering DC 10
Sortuma on osittain jonkun aikaansaama, koska katossa on työkalujen jälkiä. Kasan päälle voi kiivetä, mutta se on vaarallista.
Onko teillä muuta kysyttävää tästä paikasta?
Avatar
Deus
Viestit: 257
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden jatkaa puhumistaan silkkaa kohteliaisuuttaan vieraan lajin edustajaa kohtaan.

"Ruina imprudentia videtur. Homo probabiliter tantum curiositatem suam baculo pungit et eam concidere fecit."
[+] Draconic
"Sortuma vaikuttaa tahattomalta. Ihminen on todennäköisesti vain uteliaisuuttaan tökkinyt sitä kepillä ja aiheuttanut sortumisen."
Tässä välissä Delzden muistaa pistää ketjuvasaransa pois, ja jatkaa yleiskielellä, etteivät muut ryhmäläiset jää keskustelusta paitsi.

"Pääst'ks me'ät joht'ja luoks'?"
Dice rolls
[5]+9 = 14
Engineering 1d20+9:  [
5
] +9 = 14
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 36/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Naal
Venture-Agent
Viestit: 481
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan poimii valokeppinsä maasta ja pölistelee hetken kietaisuvaatettaan. Delzden näyttää löytäneen yhteisen sävelen paikallisten kanssa, joten Thansan lähinnä nyökyttelee sanoille joita ei vielä ymmärrä. Hän kääntää päätään kivikasaa kohti koboldin viittoillessa sinne. "Jos hän kävi tuolla, ehkä siellä on johtolankoja hänen aikeistaan. Haluaako joku varmajalkaisempi kiivetä tuon kasan päälle vai yritänkö minä? Miettikää hetki, käyn katsomassa huoneen. Ai niin, onko täällä käynyt ketään muita hiljattain?".

Thansan käy kiertämässä ympäri ja katselee kyseistä huonetta ensin detect magicilla ja sitten silmällä.

Perception jos tarpeen
[5]+11 = 16
1d20+11:  [
5
] +11 = 16
Vastaa Viestiin