#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"Hoi työ! Onks Amersius Valacostii näkyn'? Tait' veij'r pist' ukk'o meän per'ä!" Delzden nauraa.

"Sylien o' tyhm' ko' luot' noh' Aspiks'n!"
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varmuuden vuoksi vielä yksi yritys toimisiko sauva viimein. Parannus Säplään.

UMD:
[10]+7 = 17
1d20+7:  [
10
] +7 = 17
DC 20

Jos tällä kertaa toimii niin parannusta:
[7]+1 = 8
1d8+1:  [
7
] +1 = 8
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Myös vielä viimeinen tökkäys Sälpää kohti. Ei laiteta sauvaa pois, koska sille voi olla käyttöä.

Aktivointi, DC 20
[10]+5 = 15
1d20+5:  [
10
] +5 = 15

Parannus jos aktivointi onnistuu
[2]+1 = 3
1d8+1:  [
2
] +1 = 3
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Molemmat roistot ottavat jousensa ja ampuvat Varjokettua.

1. longbow:
[13]+1 = 14
1d20+1:  [
13
] +1 = 14

[4]-1 = 3
1d8-1:  [
4
] -1 = 3


2. longbow:
[8]+1 = 9
1d20+1:  [
8
] +1 = 9


Seuraavaksi vuorossa pelaajat. Portaiden alapäässä voi heittää perskaa DC 28
Viimeksi muokannut Mustaparta, 05 Tammi 2022, 16:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu livahtaa portaisiin ja on valmiina iskemään jos jompi kumpi vihollisista tulee pistomiekan kantaman päähän ja yrittää pistää tätä.

Move ja ready action: Jos vihollinen tulee kantamalla niin lyödään.

(Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun pelaajan tekisi mieli ottaa take a cover action mutta valitettavasti väärä edition)

Edit: Perception DC:n on suurempi mitä nopasta voi tulla.
Viimeksi muokannut TpM, 05 Tammi 2022, 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä vetää syvään henkeä ja näyttää jykevämällältä, kivisemmältä, kuin onkaan. Sitten hän seuraa Varjokettua portaisiin.

Elemental aspect päälle, +2 Con.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan nostaa käden kobra-asentoon mutta pyöräyttää sen sitten auki kämmen ylös sormet kohti jousimiehiä ja viheltää. Hohtava vana singahtaa näiden viereen ja räjähtää äänettömästi jättäen jälkeensä kimaltavaa tomua. Sitten Thansan hölköttää kohti portaikkoa.

Glitterdust kartalle rujosti määritettylle alueelle, Will DC 16 tai sokea, 5 vuoroa, uuden saven saa jokaisen vuoronsa lopussa kunnes onnistuu.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Will save 1:
[15] = 15
1d20:  [
15
] = 15

Will save 2:
[6] = 6
1d20:  [
6
] = 6


Molemmat ovat sokeita! Samaan aikaan läntisen seinän vieressä joku lausuu loitsusanoja ja siihen ilmestyy ikään kuin tyhjästä pitkäkeihäällä aseistautunut heppu (dia 2, Zaril Namoth) joka vaani teitä näkymättömyysloitsun suojasta. Hänen loitsunsa kohdistuu Thansanista 20 jalan säteelle ja se hiljentää kaikki äänet. Thansan saat Will saven DC 14, jos onnistut voit käyttää loitsuja normaalisti.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Will save vaimentamista vastaan, DC 14.
[14]+6 = 20
1d20+6:  [
14
] +6 = 20
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden liikkuu portaikkoon lähemmäs pahiksia. Ketjuvasara pyörii ja uhkaa. Eli reach 10ft ja +1 Shield AC.

Double move, ei threat rangelle.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

will save 1:
[9] = 9
1d20:  [
9
] = 9

will save 2:
[11] = 11
1d20:  [
11
] = 11

Ne ovat edelleen sokeita eivätkä tee mitään.

Seuraavaksi teidän vuoronne!
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu ottaa varovaisen askeleen kohti loitsijaa ja sitten yrittää hypätä tämän taakse mahtavalla loikalla ja pistää loitsijaa matkan varrella.

1st action: step, 2nd action tumble through using Up close and personal.
[+] Up Close and Personal rutiini
Up Close and Personal (Ex):
Tumble through vihulaisen ruudun kautta (move)
Acrobatics:
[18]+14 = 32
1d20+14:  [
18
] +14 = 32


Hyökkäys (swift):
masterwork rapier +8
[18]+8 = 26
1d20+8:  [
18
] +8 = 26


Normaali vahinko:
[5]+3 = 8
1d6+3:  [
5
] +3 = 8


PLUS
Hidden strike vahinko JOS acrobatics onnistui:
[7, 3] = 10
2d8:  [
7
3
] = 10


Hidden strike vahingo JOS acrobatics epäonnistui:
[1, 3] = 4
2d4:  [
1
3
] = 4
Crit conf:
[13]+8 = 21
1d20+8:  [
13
] +8 = 21

Jos crittas niin lisävahinko:
[6]+3 = 9
1d6+3:  [
6
] +3 = 9
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Loitsija horjahtaa saatuaan haavan, joka olisi riittänyt surmaamaan jomman kumman hänen alaisistaan. Critin ja hidden striken kanssa 27 pistettä
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan näkee Varjoketun uskaliaan manööverin ja päättää yrittää lopettaa tilanteen nopeasti ja päättäväisesti. Hän kohottaa jälleen kätensä ja laukaisee kolme valonuolta kohti salkoasetaikuria.

[3, 3, 1]+3 = 10
3d4+3:  [
3
3
1
] +3 = 10


Standard action: Magic Missile. Move action: neljä askelta portaita alas (en pääse käsiksi googleen vielä tunteihin, joten liikuttakaa Thansania portaikon vasempaan reunaan ja sieltä alas, speed 20 feet.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä tähyilee loitsijaa Thansanin yli korkeampaa rappusilta. Tuon keihään lähettyville en ole menossa, hän miettiin ja osoittaa velhoa, laukaisten kädestään tulisen vasaman.
[+] Fire Bolt
Osuma vs. touch AC:
[20]+5 = 25
1d20+5:  [
20
] +5 = 25


Damage:
[5] = 5
1d6:  [
5
] = 5
fire!
[+] Edit - Sehän uhkaa krittiä
Confirm:
[1]+5 = 6
1d20+5:  [
1
] +5 = 6


Crit dmg:
[2] = 2
1d6:  [
2
] = 2
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Maagiset ammukset ja tulinen vasama tekevät sille pahaa jälkeä, mutta se on vielä toimintakykyinen.

Delzden, tee sille jotain
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden ottaa askeleen lähemmäs ja humauttaa vihollisen päätä kohti ensin tutkittuaan kallon rakenteen heikkoudet!

Free: 5ft step, move: studied target, std: attack

[1]+9+1 = 11
Atk 1d20+9+1:  [
1
] +9+1 = 11
[2]+5+1 = 8
Dmg 1d8+5+1:  [
2
] +5+1 = 8
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Zaril loikkii pois päin Delzdenistä ja Varjoketusta. Päästyään kauemmas hän loitsii parannusloitsun ja hänen haavansa paranevat myös itsestään joskin hyvin hitaasti.

Acrobatics Varjoketun CMDtä vastaan EDIT: tähän vielä sickened-penalty eli 20 oikeasti:
[20]+2 = 22
1d20+2:  [
20
] +2 = 22


parantaa itseään loitsulla:
[4]+5 = 9
1d8+5:  [
4
] +5 = 9


Pelaajat taas vuorossa + mahdolliset AoO:t

minioneiden will savet:
1:
[15]-2 = 13
1d20-2:  [
15
] -2 = 13

2.
[10]-2 = 8
1d20-2:  [
10
] -2 = 8
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Irroittautui lähitaistelusta. No kappas. Thansan töpöttää portaat alas ja kurvaa pois paremmin aseistettujen jäsenien tieltä. Hän kohottaa jälleen kätensä ja heilauttaa jalkansa leveämpään asentoon. Pikkumies lausuu sanoja jotka kuulostavat etäisesti palavien halkojen poksahtelulta, ja energia näyttää virtaavan maasta kehon kautta ojennettuun käteen, jossa nyt kippuralle asetettujen sormien sisälle syttyy liekki. Lause päättyy sähähtävään ääneen, sormet napsahtavat auki, ja liekit virtaavat kohti keihästä kantavaa vastustajaa.

Ranged touch attack +5 (+2 BAB, +2 Dex, +1 size)
[19]+5 = 24
1d20+5:  [
19
] +5 = 24

Damage 4d6 fire
[3, 1, 5, 5] = 14
4d6:  [
3
1
5
5
] = 14

Move. Scorching ray.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Move / swiftillä tututksi tullut rutiini
[+] Up Close and Personal rutiini
Up Close and Personal (Ex):
Tumble through vihulaisen ruudun kautta (move)
Acrobatics:
[20]+14 = 34
1d20+14:  [
20
] +14 = 34


Hyökkäys (swift):
masterwork rapier +8
[1]+8 = 9
1d20+8:  [
1
] +8 = 9


Normaali vahinko:
[6]+3 = 9
1d6+3:  [
6
] +3 = 9


PLUS
Hidden strike vahinko JOS acrobatics onnistui:
[3, 3] = 6
2d8:  [
3
3
] = 6


Hidden strike vahingo JOS acrobatics epäonnistui:
[3, 4] = 7
2d4:  [
3
4
] = 7
Ja perään tarvittaessa normaali hyökkäys:
[6]+8 = 14
1d20+8:  [
6
] +8 = 14


Vahinko:
[5]+3 = 8
1d6+3:  [
5
] +3 = 8


Edit: Lopputuloksena lienee huikeaa ackrobatiaa mutta ei osumia
Vastaa Viestiin