#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Koboldin ensimmäinen sivallus Thansania vastaan osuu näkymättömään haarniskaan eikä hyökkääjä ehdi korjata iskuaan miekkosen koikkelehtiessa tästä ohitse. Mutta harmaan pikku-ukon vetäytyessä epäonnistuneen kamppauksensa jälkeen lisko tietää miten suoja toimii, ja seuraava miekkopisto osuu Thansanin vartaloon ja uppoaa syvään. Thansan päästää syvän murahduksen ja yrittää sitoa koboldin miekkan hetkeksi tämän vetäessä sitä ulos haavasta.

Aid Another: Yritetään antaa Delzdenille hyökkäysbonusta.
Aid Another vs AC 10:
[14]+5 = 19
1d20+5:  [
14
] +5 = 19

Thansan puree hammasta ja pysyy vielä pystyssä. HP 17/32, vielä ok.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"Ny' lop'u leik' san' kulm'kun' Heik'!" Delzden mölisee sekavia ja asettuu koboldin näkösälle, pyöritellen ketjuvasaraansa ote toisessa ääripäässä. Hän kaartaa vasaran yläkautta koboldia kohti.

[16]+8 = 24
Attack w/ reach 1d20+8:  [
16
] +8 = 24
[8]+4 = 12
Damage 1d8+4:  [
8
] +4 = 12


Fortress mode (reach, +1 shield AC), move 10 ft., standard attack. (unohdin flank bonuksen, ja aid another. Eiköhän tuo kuitenkin osu)
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu liikkuu lähemmäs.

Double move
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Delzden osuu vasarallaan ja iskee mojovan haavan, mutta se ei ole vielä lyöty. Se kääntyy ympäri kohti parrakasta miestä ja aikoo lyödä takaisin, mutta ohi menee.

Osuma:
[3]+11 = 14
1d20+11:  [
3
] +11 = 14
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä tömistää eteenpäin ja käy koboldin kimppuun.
[+] Noppia
Hyökkäys:
[4]+10 = 14
1d20+10:  [
4
] +10 = 14


Crit confirm, jos tarvitaan:
[15]+10 = 25
1d20+10:  [
15
] +10 = 25


Lämä:
[6]+5 = 11
1d6+5:  [
6
] +5 = 11


Crit damage, jos tarvitaan:
[3]+5 = 8
1d6+5:  [
3
] +5 = 8


Happo:
[2] = 2
1d6:  [
2
] = 2
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu yrittää kiertää koboldin taakse.
Tumble:
[19]+13 = 32
1d20+13:  [
19
] +13 = 32
vs CMD.

Attack:
[8]+7 = 15
1d20+7:  [
8
] +7 = 15

Damage:
[4]+2+[4, 3] = 13
1d6+2+ 2d4:  [
4
] +2 + [
4
3
] = 13


Tumble (half move) ja Attack
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Uskonnollinen fanaatikko kenties kun ei tunnu edes harkitsevan antautumista. "Ketä te palvotte noin kiihkomielisesti?" Thansan möläyttää pohtimatta sen suuremmin miksi koboldi ei vastaisi kysymykseen. Hän yrittää taas härnätä vastustajaa antamaan aukon Delzdenille. Ei tämä sitä tarvitse, mutta partasuti on auttanut häntä ja on kohteliasta palauttaa palvelus.

Aid another: Delzdenille hyökkäysbonusta jos onnistuu
[4]+5 = 9
1d20+5:  [
4
] +5 = 9
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden huitelee jo melkein huvikseen.

[5]+6 = 11
#1 Swap 1d20+6:  [
5
] +6 = 11
[1]+3 = 4
#1 m??tkyn 1d8+3:  [
1
] +3 = 4
[12]+6 = 18
#2 swoop 1d20+6:  [
12
] +6 = 18
[1]+1 = 2
#2 ker-plau! 1d8+1:  [
1
] +1 = 2


Meteor mode, two-weapon fighting. AC 16.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Koboldin rintapanssari torjuu Sälpän ja Varjoketun iskut ja kiviä heittelevistä vangeista huolimatta se väistää ketterästi Delzdenin huitaisut. Toisaalta se ei ehdi huomata taakseen pujahtavaa Varjokettua. Huomattuaan olevansa vihollisten ympäröimä se astuu varovasti taaksepäin, ottaa vyöltään eliksiirin ja juo sen.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä tömistää koboldin ohi ja lähtee kiertämään sen selustaan. Oreadi nostaa hieman muodon vuoksi kilpeä, mutta enimmäkseen luottaa omaan sitkeyteensä kestääkseen mahdolliset iskut. Sitten hän iskee.

Acrobatics!
[4]+4 = 8
1d20+4:  [
4
] +4 = 8

[+] Hyökkäyksen nopat
Hyökkäys:
[12]+10 = 22
1d20+10:  [
12
] +10 = 22


Confirm, jos tarvitaan:
[13]+10 = 23
1d20+10:  [
13
] +10 = 23


Damage:
[4]+5 = 9
1d6+5:  [
4
] +5 = 9


Crit damage, jos tarvitaan:
[4]+5 = 9
1d6+5:  [
4
] +5 = 9


Happo:
[3] = 3
1d6:  [
3
] = 3
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Oreadin yrittäessä kiertämistä koboldisoturi survaisee tätä miekallaan.

Sälpään AoO:
[13]+11 = 24
1d20+11:  [
13
] +11 = 24

lämä:
[4]+2 = 6
1d4+2:  [
4
] +2 = 6


Sälpän oma lyönti osuu siihen todella kipeästi ja soturi alkaa huojua paikallaan tuskissaan.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu astuu askeleen edullisempaan iskuasemaan ja pistää miekalla.

Attack:
[8]+7 = 15
1d20+7:  [
8
] +7 = 15


Damage:
[4]+2+[1, 2] = 9
1d6+2+2d4:  [
4
] +2 + [
1
2
] = 9


5-foot step ja attack

"No tämäpä on vikkelä koboldi. Ei meinaa osua millään."
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"Höp' höp' kett'pol', mätk'n va'!" Delzden höpisee iloisesti nauraen, ottaapienen sivuaskeleen ja yrittää naulata koboldin maan sisälle.

Fortress mode, reach weapon & +1 shield AC. AC 17

[9]+8 = 17
Swoop 1d20+8:  [
9
] +8 = 17
[2]+4 = 6
Ploets 1d8+4:  [
2
] +4 = 6
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

"Jos kaikki koboldit olisivat yhtä vikkeliä kuin tämä,...", mutta enempää ei ole aikaa puuskuttaa. Thansan painaa päänsä matalaksi ja pyyhältää koboldien esitaistelijan taakse toivoen sen keskittyneen täysin Sälpään. Toiselle puolelle päästyään hänen käteensä on ilmestynyt hopeanhohtoinen sotanuija, jolla hän yrittää kaataa sukkelan vastustajan.

Move + draw weapon (alchemical silver heavy mace), AC 19 jos veijarilla on combat reflexes, sitten nuijalla turpaan.
[+] Humahutan
Osumiseen (kokeilen nyt sitä että editoin kritsutiedot sisään vasta jos käy pulla ja saan threatin)
[14]+5 = 19
1d20+5:  [
14
] +5 = 19

Vahinko
[2]+2 = 4
1d6+2:  [
2
] +2 = 4

Ja se siitä.
Edit: Lyönnistä puuttuu se väkijoukon +2 osumiseen ja lämään. AC:ssa se on jo mukana.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Varjokettu ja Delzden lyövät ohi ja Thansaninkin lyönti jää hyvin pienestä kiinni. Se astuu hieman taaksepäin ja hönkäisee suustaan pienen tulilieskan kohti Sälpää. Sitten se ottaa käteensä toisen juomapullon.
Tulivahinko:
[4, 4] = 8
2d6:  [
4
4
] = 8
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden yrittää ymmärtää koboldin mielenliikkeitä. Yksin neljää vastaan kun vangit nakkelevat kiviä ja oman rodun edustajat on kukistettu. Hän voisi yrittää puhua sille järkeä, mutta hah, kukapa nyt farmarin höpinöitä uskoisi? Eikun vasaraa naamaan, kyllä se joskus lärviin läjähtää.

Hän ottaa askeleen lähemmäs, ottaa ketjun keskivaiheilta otteen, ja antaa kummankin vasarapään puhua.

[9]+6 = 15
#1 isku 1d20+6:  [
9
] +6 = 15
[2]+3 = 5
#1 auh 1d8+3:  [
2
] +3 = 5
[16]+6 = 22
#2 asko 1d20+6:  [
16
] +6 = 22
[7]+1 = 8
#2 oijoi 1d8+1:  [
7
] +1 = 8
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä, hieman kärähtäneen oloisena, astuu parempiin asemiin ja sivaltaa uudelleen sapelillaan.
[+] Noppia
Hyökkäys:
[16]+12 = 28
1d20+12:  [
16
] +12 = 28


Confirm, jos tarvitaan:
[7]+12 = 19
1d20+12:  [
7
] +12 = 19


Damage:
[5]+5 = 10
1d6+5:  [
5
] +5 = 10


Crit, jos tarvitaan:
[6]+5 = 11
1d6+5:  [
6
] +5 = 11


Happo:
[1] = 1
1d6:  [
1
] = 1
Five-foot step flankkiin, swiftilla elemental strike, ja hyökkäys.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Delzdenin toinen lyönti osuu ja kaataa sen. Vihollisia ei enää ole näköpiirissä.

Alttaria vasten lojuu nahkalaukku, jossa on Avoimen tien riimu (eli siis Glyph of the Open road, tiennäyttäjien symboli). Sisällä on pilaantunutta ruokaa, elixir of vision ja Sharrowsmithin päiväkirja. Vankeja on elossa 7 eli tässä pitäisi laskujenne mukaan loput kaivokselta kadonneet työläiset nälkiintyneinä ja väsyneinä. He ovat luonnollisesti kiitollisia saapumisestanne.

Player handout päiväkirjasta: "Kääpiöt jotka asuttivat paikkaa jonka nyt tunnen Ashkurhallina säännöllisesti kuvailivat suurta petoa, jota he yksinkertaisesti kutsuivat "Kultaiseksi vartijaksi", siivekäs hirviö, joka usein esiintyy vastustajan roolissa kuitenkin välillä siinä on symbolismia joka sopii paremmin palvotulle hahmolle kääpiömytologiassa. Alkuperäinen hypoteesini on että tämä vartija oli pyhä tuhoaja ja saattoi olla vastuussa Ashkurhallin lopullisesta hylkäämisestä.
Tämän alueen alkuperäiset asukkaat antoivat suurta arvoa erikoiselle ympyrälle, joka kaiverrusten mukaan ampuu valonsäteitä- todennäköisesti Suurloosilla joku paremmin kääpiötaiteeseen perehtynyt voisi selventää tätä- ja aiheuttaa vartijahirviölle suurta kipua ja pakottaa sen taipumaan heidän tahtoonsa (tai kiemurtelemaan tuskissaan... kirottu eroosio). Kaiverrus päättyy kun kääpiö luovuttaa tämän ympyrän Krihirikeiksi kutsutulle sammakkokansalle ja uudempien kaiverrusten puute antaa ymmärtää tämän saattaneen olla yksi yhteiskunnan viimeisistä teoista.
Tunnistan nimen Krihirik matkaltani etelään Mwangin lakeuksien halki. Ei epäilystäkään etteikö vanha Sylien voisi auttaa minua jäljittämään sitä, mutta mieluummin en vaatisi sitä häneltä taas. Tämä pallo vaikuttaa tärkeältä kenelle hyvänsä joka näitä raunioita tutkii ja jatkan sen etsimistä sitten kun olen saanut päätökseen kartoitukseni vielä parista rakennuksesta täällä."

Vapautetut vangit haluavat lähteä takaisin Fort Banduun niin nopeasti kuin vain mahdollista. He varoittavat lähialueella olevan satoja koboldeja ja tajuavat nopeasti mitä on tapahtunut ja kutsuvat hirviöjumalansa avuksi. Temppelirauniota ehtii vähän aikaa tutkia, mutta siitä ei ole mitään taitoheittoja.

Kun saavutte takaisin preettori Sylien ottaa teidät tyytyväisenä ja helpottuneena vastaan, vaikka Sharrowsmithiä ei löytynytkään. Hän tunnistaa Krihirikin grippliheimoksi, joka asuu Bandusta luoteeseen. Heimon jäsen oli käynyt tekemässä kauppoja ja lähti takaisin eilen aamulla. Aspisagentti Valacosti sulki kauppansa äkillisesti ja lähti pari tuntia myöhemmin.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

"Hah! Tehtävä suoristettu kunnialla loistavan tiimityön ansiosta. Toivottavasti meille tulee vielä tilaisuus löytää Sharrowsmith... "


Tehtävän jälkeen kun ryhmä erkanee, Varjokettu menee syrjäiselle kuvalle ja katoaa. Siinä missä hän äsken oli, seisoo nyt Taldorilainen herrasmies Darrom Vors Kesser. Hän matkustaa läheiseen suureen kaupunkiin ja nousee siellä paikallisen teatterin lavalle.

Perform (Act)
[7]+6 = 13
1d20+6:  [
7
] +6 = 13


Edit: Päivätöistä tuli sitten huikeat 5 kultaa.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part 1: On Sharrowsmith’s Trail, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan kumartaa vuoron perään jokaiselle ryhmän jäsenelle. "Toivon että voimme joskus vielä taivaltaa yhdessä, toverini. Tämänkertainen matkamme oli sujuva ja menestyksekäs." Sitten hän lähtee harjoittamaan pienrahdin ja matkustavaisten kuljettamista lossilla aina kun ei yritä kaivautua syvemmälle Magaambyan arkistoihin.

Dayjob: Profession (sailor). Toivottavasti ei tule kovin montaa uitettua tällä kertaa.
[12]+3 = 15
1d20+3:  [
12
] +3 = 15
Vastaa Viestiin