Sivu 30/32

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 01 Tammi 2022, 14:26
Kirjoittaja Mustaparta
Unohtui että kaikki vihut ovat sickened: The character takes a –2 penalty on all attack rolls, weapon damage rolls, saving throws, skill checks, and ability checks. pätee myös kahteen aiempaan, joista se jäi pois
[+] heitot
Varjokettu ei onnistu ja leopardi lyö käpälällään.
Leopardin AoO:
[13]+6 = 19
1d20+6:  [
13
] +6 = 19

claw:
[2]+2 = 4
1d3+2:  [
2
] +2 = 4


Seuraavaksi se yrittää purra.
leopardi:
[8]+6 = 14
1d20+6:  [
8
] +6 = 14

bite plus grab:
[5]+3 = 8
1d6+3:  [
5
] +3 = 8


Puoliörkki huitaisee Sälpää kirveellään.
attack:
[18]+7 = 25
1d20+7:  [
18
] +7 = 25

greataxe:
[10]+5 = 15
1d12+5:  [
10
] +5 = 15


Palkkasoturi yrittää ampua vielä yhden nuolen Delzdeniin, mutta se menee huti, ja säntää sitten toveriensa perässä.
longbow:
[14]+1 = 15
1d20+1:  [
14
] +1 = 15
Sälpän vuoro

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 01 Tammi 2022, 20:26
Kirjoittaja NiTessine
Sälpä ottaa vastaan mahtavan iskun viholliselta ja horjahtaa, mutta pysyy kuitenkin pystyssä. Hän toteaa, että leopardi on pienempi paha ja kääntyy kirvesmiestä kohtaan, yrittäen sujauttaa sapelinsa tämän puolustuksesta läpi.
[+] Hyökkäys
Hyökkäys:
[15]+8 = 23
1d20+8:  [
15
] +8 = 23


Vahinko, hapon kanssa:
[5, 1]+3 = 9
2d6+3:  [
5
1
] +3 = 9

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 02 Tammi 2022, 11:03
Kirjoittaja Mustaparta
Kirvesmies on Sälpän mahtavasta iskusta huolimatta vielä pystyssä. Sillä välin toinen palkkasoturi tiputtaa jousensa ja säntää kohti yrittäen sivaltaa Sälpää miekallaan.

brigand:
[7]+1 = 8
1d20+1:  [
7
] +1 = 8


Seuraavaksi Delzdenin, Varjoketun ja Thansanin vuoro

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 02 Tammi 2022, 11:56
Kirjoittaja TpM
Muistaa, että oli joku sanonta siitä kun yrittää uudestaan asiaa mikä ei toiminut, joten hän yrittää uudelleen hypätä samaa.

Up Close and Personal (Ex):
Tumble through kissapedon ruutuun (move)
Acrobatics:
[15]+14 = 29
1d20+14:  [
15
] +14 = 29


Hyökkäys (swift):
masterwork rapier +8
[12]+8 = 20
1d20+8:  [
12
] +8 = 20


Normaali vahinko:
[1]+3 = 4
1d6+3:  [
1
] +3 = 4

PLUS
Hidden strike vahinko JOS acrobatics onnistui:
[7, 4] = 11
2d8:  [
7
4
] = 11


Hidden strike vahingo JOS acrobatics epäonnistui:
[1, 3] = 4
2d4:  [
1
3
] = 4



Uusi lyönti (standard)
masterwork rapier +8
[13]+8 = 21
1d20+8:  [
13
] +8 = 21


Vahinko
[3]+3 = 6
1d6+3:  [
3
] +3 = 6

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 02 Tammi 2022, 14:58
Kirjoittaja Mustaparta
Tällä kertaa Varjokettu onnistuu ja ammottavan haavan saanut leopardi kaatuu verilätäkköönsä. Uusi lyönti menee oletettavasti kirvesnaiseen. Sekin osuu ja tekee haavan.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 02 Tammi 2022, 21:27
Kirjoittaja Deus
Delzden naureskelee omaa oveluuttaan, nousee ylös ja liikkuessaan lähemmäksi kaivaa luotetun ketjuvasaransa esille. Hän jättää jousen maahan niille sijoilleen.

Free, tiputa jousi, move ylös, toinen move: liiku lähemmäs ja ota meteor hammer esille Sälvän (Sälpän?) taakse.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 02 Tammi 2022, 22:33
Kirjoittaja Naal
Thansan naputtaa jalkaansa hetken ja hölkkää sitten joukon jatkoksi paiskaten samalla lisää valopalloja Sälvän edessä seisovaa vihaista kirveenheiluttajaa kohti. "Tulossa ollaan."

Magic missilet Sälpää kurmottavaan henkilöön.
[3, 4, 1]+3 = 11
3d4+3:  [
3
4
1
] +3 = 11

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 03 Tammi 2022, 00:03
Kirjoittaja Mustaparta
Thansanin valopallot tekevät pahaa jälkeä kirvesmurhaajaan ja viimeisillä voimillaan hän yrittää surmaniskua Sälpään.

greataxe:
[15]+7-1 = 21
1d20+7-1:  [
15
] +7-1 = 21

power attack:
[10]+7+2 = 19
1d12+7+2:  [
10
] +7+2 = 19
Eiku sen piti olla sickenedin kanssa 2 vähemmän eli 17 mutta silti karmea.

Sitten hän kaatuu maahan päästäen korahduksen. Toinen palkkasotureista hakkaa Varjokettua miekalla ja astuu sitten taaksepäin.
longsword:
[9]+1 = 10
1d20+1:  [
9
] +1 = 10


Sitten on Sälpän vuoro.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 03 Tammi 2022, 02:36
Kirjoittaja NiTessine
Kirves uppoaa Sälpän nahkaan ja hän kaatuu sillalle yhdessä vihollisensa kanssa.
[+] Verta vuotaa
[11] = 11
1d20:  [
11
] = 11

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 03 Tammi 2022, 14:57
Kirjoittaja Mustaparta
Kulman takaa ryntää esiin palkkasoturi, joka huitaisee Varjokettua miekallaan.

brigand:
[18]+1 = 19
1d20+1:  [
18
] +1 = 19

longsword:
[2]-1 = 1
1d8-1:  [
2
] -1 = 1


Thansan, Delzden ja Varjokettu!

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 03 Tammi 2022, 19:30
Kirjoittaja TpM
Ei ole tilaa parantaa ilman, että saisivat auppia Varjokettu muistaa, että muilla oli parannussauvoja joten hyökkäys on paras puolustus.

Varjokettu yrittää puikkelehtia idänpuoleisen tyypin ohi ja pistää häntä samalla pistomiekalla. Iskee sen jälkeen toisen kerran jos kohde on vielä pystyssä ja jos ei niin sitten toista.
[+] Up Close and Personal rutiini
Up Close and Personal (Ex):
Tumble through vihulaisen ruudun kautta (move)
Acrobatics:
[20]+14 = 34
1d20+14:  [
20
] +14 = 34



Hyökkäys (swift):
masterwork rapier +8
[8]+8 = 16
1d20+8:  [
8
] +8 = 16



Normaali vahinko:
[4]+3 = 7
1d6+3:  [
4
] +3 = 7

PLUS
Hidden strike vahinko JOS acrobatics onnistui:
[3, 5] = 8
2d8:  [
3
5
] = 8


Hidden strike vahingo JOS acrobatics epäonnistui:
[1, 4] = 5
2d4:  [
1
4
] = 5


Uusi lyönti (standard)
masterwork rapier +8
[13]+8 = 21
1d20+8:  [
13
] +8 = 21


Vahinko
[2]+3 = 5
1d6+3:  [
2
] +3 = 5
[+] Ylläpitoa
2 pistettä vahinkoa

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 03 Tammi 2022, 21:46
Kirjoittaja Naal
Thansan ottaa korkean polviasennon ja napsauttaa esiin sauvan hihastaan. Annostele nenään. Hän osoittaa sillä Sälpää päin ja yrittää pakottaa sen purkamaan parantavaa energiaa kaatuneeseen soturiin.

UMD +5, +2 lisää viimeisestä shadow speakerista tänään. DC 20.
[6]+5+2 = 13
1d20+5+2:  [
6
] +5+2 = 13

Parannuksen määrä jos onnistuu.
[8]+1 = 9
1d8+1:  [
8
] +1 = 9

jos aktivointi ei onnistu, move actionilla otetaan potion of cure light wounds taskusta.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 04 Tammi 2022, 00:29
Kirjoittaja Mustaparta
Varjoketun hurja hyökkäys kaataa kohteensa ja toinenkin haavoittuu.

Delzden siinä on yksi jäljellä!

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 04 Tammi 2022, 14:05
Kirjoittaja Deus
Delzden ottaa askeleen lähemmäs, tarkastelee yksinäisen miekkosen touhuja ja humahutaisee sitten ketjuvasarallaan tätä pääkoppaan!

[11]+9+1 = 21
Meteor Hammer ja studied target atk 1d20+9+1:  [
11
] +9+1 = 21
[4]+5+1 = 10
Dmg 1d8+5+1:  [
4
] +5+1 = 10


Free: 5ft-step, move: studied target, std: attack w/ reach!

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 04 Tammi 2022, 14:31
Kirjoittaja Mustaparta
Viimeinenkin palkkasoturi makaa maassa, mutta aavistatte että tilanne ei ole vielä ohi. Pysytään vielä inikassa, teillä on 2 vuoroa aikaa tehdä jotain. Mahdollisuudet saada koko skenu päätökseen ennen maanantaita on nykytahdilla hyvät.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 04 Tammi 2022, 17:10
Kirjoittaja TpM
Varjokettu yrittää parantaa säplää.

Cure light wound - wand DC20
[2]+7 = 9
1d20+7:  [
2
] +7 = 9


Mahdollinen parannus:
[8]+1 = 9
1d8+1:  [
8
] +1 = 9


Edit: "Mikä näissä oikein on vikana..."

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 04 Tammi 2022, 21:13
Kirjoittaja Naal
Thansan ottaa varman päälle ja juottaa yhden parannuspullollisen Sälvälle.
CLW-pullo
[6]+1 = 7
1d8+1:  [
6
] +1 = 7

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 05 Tammi 2022, 01:35
Kirjoittaja NiTessine
Sälpä virkoaa, juuri ja juuri. "Voitimmeko jo, vai olemmeko Pharasman Luutarhassa?"

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 05 Tammi 2022, 10:56
Kirjoittaja Mustaparta
Loottia: Kahdella rivimiehellä on leather armorit, sapit, miekat, ja jouset. Kirveenheiluttajalla oli kolme taikajuomaa, joista yksi on CLW, mwk chainmail, mwk greataxe, mwk sling with 10 bullets, climber’s kit
Teillä on vielä yhden vuoron verran vaikka parantaa itseänne ja sitten uudet vihut hyökkää päälle.

Kultainen vartija lennähtää käytävään ja taittaa yhdeltä aspikselta niskan poikki. Saitte lyhyen hengähdystauon ja sitten käytävästä rynnistää kaksi veristä roistoa. "Surmataan ne nopeasti! Ei anneta niille aikaa paeta tai virittää meille lisää ansoja!" johtajalta vaikuttava etumainen huudahtaa taemalle
[+] lisää inikoita
brigand 3:
[15]+1 = 16
1d20+1:  [
15
] +1 = 16

brigand 4:
[20]+1 = 21
1d20+1:  [
20
] +1 = 21

Zaril:
[16]+4 = 20
1d20+4:  [
16
] +4 = 20

Sälpä: 14
Delzden: 8
Thansan ja Varjokettu: 7

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 05 Tammi 2022, 12:21
Kirjoittaja NiTessine
Sälpä nousee varovaisesti ylös ja haroo käsiinsä vielä toiselta kelmiltä parannusjuoman, jonka hän ryystää suuhunsa niin innolla, että joutuu sylkäisemään pullon ulos.

Parannusta:
[3]+1 = 4
1d8+1:  [
3
] +1 = 4


Hän on jälleen pystyssä, mutta perin kalpea ja huteran oloinen.