Sivu 31/32

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 05 Tammi 2022, 12:42
Kirjoittaja Deus
"Hoi työ! Onks Amersius Valacostii näkyn'? Tait' veij'r pist' ukk'o meän per'ä!" Delzden nauraa.

"Sylien o' tyhm' ko' luot' noh' Aspiks'n!"

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 05 Tammi 2022, 15:47
Kirjoittaja TpM
Varmuuden vuoksi vielä yksi yritys toimisiko sauva viimein. Parannus Säplään.

UMD:
[10]+7 = 17
1d20+7:  [
10
] +7 = 17
DC 20

Jos tällä kertaa toimii niin parannusta:
[7]+1 = 8
1d8+1:  [
7
] +1 = 8

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 05 Tammi 2022, 15:52
Kirjoittaja Naal
Myös vielä viimeinen tökkäys Sälpää kohti. Ei laiteta sauvaa pois, koska sille voi olla käyttöä.

Aktivointi, DC 20
[10]+5 = 15
1d20+5:  [
10
] +5 = 15

Parannus jos aktivointi onnistuu
[2]+1 = 3
1d8+1:  [
2
] +1 = 3

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 05 Tammi 2022, 16:11
Kirjoittaja Mustaparta
Molemmat roistot ottavat jousensa ja ampuvat Varjokettua.

1. longbow:
[13]+1 = 14
1d20+1:  [
13
] +1 = 14

[4]-1 = 3
1d8-1:  [
4
] -1 = 3


2. longbow:
[8]+1 = 9
1d20+1:  [
8
] +1 = 9


Seuraavaksi vuorossa pelaajat. Portaiden alapäässä voi heittää perskaa DC 28

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 05 Tammi 2022, 16:22
Kirjoittaja TpM
Varjokettu livahtaa portaisiin ja on valmiina iskemään jos jompi kumpi vihollisista tulee pistomiekan kantaman päähän ja yrittää pistää tätä.

Move ja ready action: Jos vihollinen tulee kantamalla niin lyödään.

(Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun pelaajan tekisi mieli ottaa take a cover action mutta valitettavasti väärä edition)

Edit: Perception DC:n on suurempi mitä nopasta voi tulla.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 05 Tammi 2022, 17:10
Kirjoittaja NiTessine
Sälpä vetää syvään henkeä ja näyttää jykevämällältä, kivisemmältä, kuin onkaan. Sitten hän seuraa Varjokettua portaisiin.

Elemental aspect päälle, +2 Con.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 05 Tammi 2022, 21:20
Kirjoittaja Naal
Thansan nostaa käden kobra-asentoon mutta pyöräyttää sen sitten auki kämmen ylös sormet kohti jousimiehiä ja viheltää. Hohtava vana singahtaa näiden viereen ja räjähtää äänettömästi jättäen jälkeensä kimaltavaa tomua. Sitten Thansan hölköttää kohti portaikkoa.

Glitterdust kartalle rujosti määritettylle alueelle, Will DC 16 tai sokea, 5 vuoroa, uuden saven saa jokaisen vuoronsa lopussa kunnes onnistuu.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 05 Tammi 2022, 23:08
Kirjoittaja Mustaparta
Will save 1:
[15] = 15
1d20:  [
15
] = 15

Will save 2:
[6] = 6
1d20:  [
6
] = 6


Molemmat ovat sokeita! Samaan aikaan läntisen seinän vieressä joku lausuu loitsusanoja ja siihen ilmestyy ikään kuin tyhjästä pitkäkeihäällä aseistautunut heppu (dia 2, Zaril Namoth) joka vaani teitä näkymättömyysloitsun suojasta. Hänen loitsunsa kohdistuu Thansanista 20 jalan säteelle ja se hiljentää kaikki äänet. Thansan saat Will saven DC 14, jos onnistut voit käyttää loitsuja normaalisti.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 06 Tammi 2022, 14:23
Kirjoittaja Naal
Will save vaimentamista vastaan, DC 14.
[14]+6 = 20
1d20+6:  [
14
] +6 = 20

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 06 Tammi 2022, 20:40
Kirjoittaja Deus
Delzden liikkuu portaikkoon lähemmäs pahiksia. Ketjuvasara pyörii ja uhkaa. Eli reach 10ft ja +1 Shield AC.

Double move, ei threat rangelle.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 06 Tammi 2022, 23:22
Kirjoittaja Mustaparta
will save 1:
[9] = 9
1d20:  [
9
] = 9

will save 2:
[11] = 11
1d20:  [
11
] = 11

Ne ovat edelleen sokeita eivätkä tee mitään.

Seuraavaksi teidän vuoronne!

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 07 Tammi 2022, 10:58
Kirjoittaja TpM
Varjokettu ottaa varovaisen askeleen kohti loitsijaa ja sitten yrittää hypätä tämän taakse mahtavalla loikalla ja pistää loitsijaa matkan varrella.

1st action: step, 2nd action tumble through using Up close and personal.
[+] Up Close and Personal rutiini
Up Close and Personal (Ex):
Tumble through vihulaisen ruudun kautta (move)
Acrobatics:
[18]+14 = 32
1d20+14:  [
18
] +14 = 32


Hyökkäys (swift):
masterwork rapier +8
[18]+8 = 26
1d20+8:  [
18
] +8 = 26


Normaali vahinko:
[5]+3 = 8
1d6+3:  [
5
] +3 = 8


PLUS
Hidden strike vahinko JOS acrobatics onnistui:
[7, 3] = 10
2d8:  [
7
3
] = 10


Hidden strike vahingo JOS acrobatics epäonnistui:
[1, 3] = 4
2d4:  [
1
3
] = 4
Crit conf:
[13]+8 = 21
1d20+8:  [
13
] +8 = 21

Jos crittas niin lisävahinko:
[6]+3 = 9
1d6+3:  [
6
] +3 = 9

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 07 Tammi 2022, 14:00
Kirjoittaja Mustaparta
Loitsija horjahtaa saatuaan haavan, joka olisi riittänyt surmaamaan jomman kumman hänen alaisistaan. Critin ja hidden striken kanssa 27 pistettä

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 07 Tammi 2022, 14:07
Kirjoittaja Naal
Thansan näkee Varjoketun uskaliaan manööverin ja päättää yrittää lopettaa tilanteen nopeasti ja päättäväisesti. Hän kohottaa jälleen kätensä ja laukaisee kolme valonuolta kohti salkoasetaikuria.

[3, 3, 1]+3 = 10
3d4+3:  [
3
3
1
] +3 = 10


Standard action: Magic Missile. Move action: neljä askelta portaita alas (en pääse käsiksi googleen vielä tunteihin, joten liikuttakaa Thansania portaikon vasempaan reunaan ja sieltä alas, speed 20 feet.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 07 Tammi 2022, 16:02
Kirjoittaja NiTessine
Sälpä tähyilee loitsijaa Thansanin yli korkeampaa rappusilta. Tuon keihään lähettyville en ole menossa, hän miettiin ja osoittaa velhoa, laukaisten kädestään tulisen vasaman.
[+] Fire Bolt
Osuma vs. touch AC:
[20]+5 = 25
1d20+5:  [
20
] +5 = 25


Damage:
[5] = 5
1d6:  [
5
] = 5
fire!
[+] Edit - Sehän uhkaa krittiä
Confirm:
[1]+5 = 6
1d20+5:  [
1
] +5 = 6


Crit dmg:
[2] = 2
1d6:  [
2
] = 2

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 08 Tammi 2022, 23:31
Kirjoittaja Mustaparta
Maagiset ammukset ja tulinen vasama tekevät sille pahaa jälkeä, mutta se on vielä toimintakykyinen.

Delzden, tee sille jotain

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 09 Tammi 2022, 15:04
Kirjoittaja Deus
Delzden ottaa askeleen lähemmäs ja humauttaa vihollisen päätä kohti ensin tutkittuaan kallon rakenteen heikkoudet!

Free: 5ft step, move: studied target, std: attack

[1]+9+1 = 11
Atk 1d20+9+1:  [
1
] +9+1 = 11
[2]+5+1 = 8
Dmg 1d8+5+1:  [
2
] +5+1 = 8

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 09 Tammi 2022, 15:58
Kirjoittaja Mustaparta
Zaril loikkii pois päin Delzdenistä ja Varjoketusta. Päästyään kauemmas hän loitsii parannusloitsun ja hänen haavansa paranevat myös itsestään joskin hyvin hitaasti.

Acrobatics Varjoketun CMDtä vastaan EDIT: tähän vielä sickened-penalty eli 20 oikeasti:
[20]+2 = 22
1d20+2:  [
20
] +2 = 22


parantaa itseään loitsulla:
[4]+5 = 9
1d8+5:  [
4
] +5 = 9


Pelaajat taas vuorossa + mahdolliset AoO:t

minioneiden will savet:
1:
[15]-2 = 13
1d20-2:  [
15
] -2 = 13

2.
[10]-2 = 8
1d20-2:  [
10
] -2 = 8

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 09 Tammi 2022, 17:51
Kirjoittaja Naal
Irroittautui lähitaistelusta. No kappas. Thansan töpöttää portaat alas ja kurvaa pois paremmin aseistettujen jäsenien tieltä. Hän kohottaa jälleen kätensä ja heilauttaa jalkansa leveämpään asentoon. Pikkumies lausuu sanoja jotka kuulostavat etäisesti palavien halkojen poksahtelulta, ja energia näyttää virtaavan maasta kehon kautta ojennettuun käteen, jossa nyt kippuralle asetettujen sormien sisälle syttyy liekki. Lause päättyy sähähtävään ääneen, sormet napsahtavat auki, ja liekit virtaavat kohti keihästä kantavaa vastustajaa.

Ranged touch attack +5 (+2 BAB, +2 Dex, +1 size)
[19]+5 = 24
1d20+5:  [
19
] +5 = 24

Damage 4d6 fire
[3, 1, 5, 5] = 14
4d6:  [
3
1
5
5
] = 14

Move. Scorching ray.

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Lähetetty: 09 Tammi 2022, 19:24
Kirjoittaja TpM
Move / swiftillä tututksi tullut rutiini
[+] Up Close and Personal rutiini
Up Close and Personal (Ex):
Tumble through vihulaisen ruudun kautta (move)
Acrobatics:
[20]+14 = 34
1d20+14:  [
20
] +14 = 34


Hyökkäys (swift):
masterwork rapier +8
[1]+8 = 9
1d20+8:  [
1
] +8 = 9


Normaali vahinko:
[6]+3 = 9
1d6+3:  [
6
] +3 = 9


PLUS
Hidden strike vahinko JOS acrobatics onnistui:
[3, 3] = 6
2d8:  [
3
3
] = 6


Hidden strike vahingo JOS acrobatics epäonnistui:
[3, 4] = 7
2d4:  [
3
4
] = 7
Ja perään tarvittaessa normaali hyökkäys:
[6]+8 = 14
1d20+8:  [
6
] +8 = 14


Vahinko:
[5]+3 = 8
1d6+3:  [
5
] +3 = 8


Edit: Lopputuloksena lienee huikeaa ackrobatiaa mutta ei osumia