Sivu 4/4

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 03 Marras 2021, 22:46
Kirjoittaja Agape
Branwaen noukkii hätäisesti putkilon vieressään olevasta repusta ja juo sen. Sitten hän vetää esiin klaanitikarinsa.Keskivaikea Dwarven Lore tai hyvin vaikea Society (vaatii actionin) tunnistaa klaani.

Suurempi skorpioni kipittää Bountyn päälle ja pistää Valtteria. 8 damagea. Pisto on enemmän ruhje kuin pisto, myrkkyä ei pääse Valtterin elimistöön merkittäviä määriä. Tämän jälkeen skorpioni koittaa rutistella Valtteria saksellaan. 9 damagea lisää Valtterille. Valtteri ruumiinrakenteeltaan heiveröisenä kaatuu tästä tajuttomaksi maahan, vuotaen verta alaselästään.

Branwaen: "Totisesti olette oikeassa, täällä on vaarallista!"


Linkki kartalle:https://docs.google.com/drawings/d/1TGc ... sp=sharing

Initiative:
Bounty 26 [init siirtynyt, Wounded 1, Venom stage 1]
Suuri skorpioni 28 (haavoittunut)
Männyntaimi 22
Branwaen 19
Valtteri 13 [init siirtynyt, Dying 1]
Suurempi skorpioni 18
Alysanra 15
Fonkin 14
Ruoste 11

Alysanran vuoro.

Kuva

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 03 Marras 2021, 23:01
Kirjoittaja Deus
Alysanra ei ala vastailemaan Branwaen typeriin kommentteihin kesken taistelun, vaan askeltaa lähemmäs Valtterin päälle, survaisten suurinta skorpioni voimakkaalla lyönnillään.

[10]+8 = 18
Power Attack Longsword 1d20+8:  [
10
] +8 = 18
[6, 6]+3 = 15
Damage S 2d8+3:  [
6
6
] +3 = 15


Iskun jälkeen Alysanra nostaa kilpensä ylös, puolustautuakseen skorpionin pistimeltä.

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 03 Marras 2021, 23:18
Kirjoittaja Agape
1 action Step, 2 actions Power Attack. Kilven nostamiseen ei riitä actionit.

Alysanran miekka osuu kipeästi skorpionin kitiinilevyjen väliin. Otus vääntelehtii kivusta.

Fonkin aloittaa performanssin. +1 Status hit/dmg.

Fonkin loitsii Magic Missilen. Maagiset vasamat osuvat suurempaan skorpioniin. 10 damagea. Kitiinilevyjä lentelee, mutta otus jatkaa taistelua.

Linkki kartalle.


Initiative:
Bounty 26 [init siirtynyt, Wounded 1, Venom stage 1]
Suuri skorpioni 28
Männyntaimi 22
Branwaen 19
Valtteri 13 [init siirtynyt, Dying 1]
Suurempi skorpioni 18
Alysanra 15
Fonkin 14
Ruoste 11

Ruosteen vuoro.

Kuva

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 03 Marras 2021, 23:37
Kirjoittaja Kohtalo
Ruoste ottaa esiin molemmat miekkansa, rapier sekä shortsword, ja kolmalle actionilla iskee vieressä olevaan pienempää skorpionia rapierilla.

Rapier osuma:
[3]+7 = 10
1d20+7:  [
3
] +7 = 10


Mahdollinen vahinko:
[3]+4 = 7
1d6+4:  [
3
] +4 = 7


Edit: Unohdin laulun, mutta eipä se taida auttaa

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 00:01
Kirjoittaja Agape
Ruosteen pistomiekka kilpistyy kitiiniin.

Bounty käytti hero pointin myrkkyyn, ja sen ansiosta ei putoa (editoitu Bountyn ottamat damaget aikaisempaan postaukseen: 7 damagea ja 12 damagea). Muutin positioita kartalla hieman vastaamaan tilannetta. Bounty on juuri ja juuri pystyssä yhdellä HP:lla, ja saa vuoron nyt. Alysanran ei tarvinnut Stepata, joten Alysanralla on kuin onkin kilpi ylhäällä. Lisäksi suuren skorpionin vuoroa ei ole vielä tapahtunut tällä kierroksella, koska Bounty saa vuoron.

linkki kartalle vanhentunut


Initiative:
Bounty 26
Männyntaimi 22
Branwaen 19
Valtteri 13 [init siirtynyt, Dying 1]
Suurempi skorpioni 18
Alysanra 15
Fonkin 14
Ruoste 11

Bountyn vuoro.

Kuva
[/color]

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 00:26
Kirjoittaja Swyrlyn
Onhan tämä kiva, että asiat menee vauhdilla, mutta olisin nyt kyllä voinut käyttää heropointin edes siihen myrkkyyn.

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 00:31
Kirjoittaja Agape
Swyrlyn kirjoitti: 04 Marras 2021, 00:26 Onhan tämä kiva, että asiat menee vauhdilla, mutta olisin nyt kyllä voinut käyttää heropointin edes siihen myrkkyyn.
Onnistuu. Kelaan aikaa hieman taaksepäin.

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 00:36
Kirjoittaja Agape
Edellistä päivitystä editoitu, jatketaan Bountyn vuorolla.

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 00:47
Kirjoittaja Swyrlyn
Ruhjottuna Bounty katsoo ympärilleen ja päättää lyödä yhden voimakkaan lyönnin kohti suurta skorpionia

Hilpari osuminen:
[13]+9 = 22
1d20+9:  [
13
] +9 = 22


Vahinko:
[6, 8]+4 = 18
2d10+4:  [
6
8
] +4 = 18


Tämän jälkeen Bounty liikkuu ja ottaa välimatkaa vihaisiin skorpioneihin.

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 00:54
Kirjoittaja Agape
Bountyn hilpari uppoaa syvälle skorpionin silmien väliin. Otus nytkii ja alkaa käpristymään. Skorpioni on kukistettu. Enää suurempi skorpioni jäljellä.

Linkki kartalle.


Initiative:
Bounty 26
Männyntaimi 22
Branwaen 19
Valtteri 13 [init siirtynyt, Dying 1]
Suurempi skorpioni 18
Alysanra 15
Fonkin 14
Ruoste 11

Männyntaimen vuoro.

Kuva

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 00:55
Kirjoittaja Agape
Nyt on initiative korjattu. On siis Männyntaimen vuoro. Pahoittelen säätöä.

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 11:16
Kirjoittaja Mustaparta
Flat check loitsimiseen DC 4:
[20] = 20
1d20:  [
20
] = 20


Kuiskimista muistuttavasta lehtien kahinasta huolimatta Männyntaimi pystyy keskittymään loitsuun ilman ongelmaa ja stabiloi Valtterin. Lopuksi hän pudottaa varsijousen ja ottaa esille piikkinuijan.

Dominoiva esi-isä (1= martial):
[1] = 1
1d4:  [
1
] = 1

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 15:46
Kirjoittaja Agape
Branwaen katselee tilannetta, ottaa toisen pullon repustaan ja kävelee lähemmäksi varovaisesti. Hän tarjoaa juomaa Bountylle. "Alkeeminen parannusjuoma. Ota jos haluat."

Valtteri makaa maassa, mutta ei vuoda enää verta.

Suurempi skorpioni koittaa pistää Alysanraa, joka lyö pistimen sivuun kilvellään. Samoin skorpionin ensimmäisen saksen. Skorpionin toinen saksi vain kolahtaa kömpelösti Alysanran haarniskaan.


Linkki kartalle.


Initiative:
Bounty 26
Männyntaimi 22
Branwaen 19
Valtteri 13 [init siirtynyt, Wounded 1]
Suurempi skorpioni 18
Alysanra 15
Fonkin 14
Ruoste 11

Alysanran vuoro.

Kuva

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 17:51
Kirjoittaja Deus
Alysanra pitää yhä kilpeään pystyssä suuren skorpionin saksia ja piikkiä vastaan. Hän kerää momenttia iskuunsa ja heilauttaa miekkaansa uudemman kerran.

[16]+8 = 24
Power Attack 1d20+8:  [
16
] +8 = 24
[2, 2]+3 = 7
Longsword damage S 2d8+3:  [
2
2
] +3 = 7


Raise shield (◆), Power Attack (◆◆)

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 22:59
Kirjoittaja Agape
Alysanran sivallus kaataa aggressiivisen luontokappaleen. Taistelu on ohi.

Branwaenilla on lukuisia parannusjuomia repussaan, ja hän jakaa niitä teille kiitollisena. Pääsette täysiin voimiinne.

”No, eipä teidän porukkanne huonompi voi olla kuin tänne viemäreihin kuoleminen. Kertokaapa tarkemmin tästä rekrytoinnista”

Branwaen ottaa reppunsa ja lähtee mukaanne.

"Autatteko minua etsimään aarretta, jonka kadotin? Se on pieni rautainen, maaginen avain, joka ei ole lainkaan ruostunut."

Voitte vastata Branwaenille samalla kun palaatte. Diplomacyä tai Pathfinder Society Lorea voi heittää.

Paluumatkalla voitte naarata avainta Perceptionia tai Survivalia heittämällä. Tätä voi tehdä sen lisäksi, että puhuu.

Seuraavassa suuressa päivityksessä tämä bounty loppuu.

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 04 Marras 2021, 23:12
Kirjoittaja Swyrlyn
"Kiitoksia parannusjuomista. Kyllä näiden tekijöille varmasti hyviä töitä löytyy." Bounty toteaa Branwaenille.

Matkalla takaisin leiriin Bounty juttelee Branwaenin kanssa. "Aspiksella ja meidän järjestöllämme on ollut omat kiistansa ja siksi heille työskennelleenä ei ehkä kaikki tekemiset näyttäydy kauhean positiivisina. Tiennäyttäjät auttavat kyllä hyvin väkeään ja ongelmissa lähetetään meitä pelastamaan pulassa olevia jäseniä. Järjestö myös auttaa jäseniä mahdollisten tautien ja vastaavien kanssa mihin näillä reissuilla voi törmätä ja reissuista myös saa hyvät palkkiot, että suosittelisin kyllä liittymistä."

Pathfinder Society Lorea:
[12]+3 = 15
1d20+3:  [
12
] +3 = 15



Paluumatkalla Bounty yrittää nähdä osuisiko silmiin kadoksissa ollut avain, jota kääpiö etsii.

Perception:
[11]+7 = 18
1d20+7:  [
11
] +7 = 18

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 05 Marras 2021, 08:45
Kirjoittaja Deus
Alysanra on tyytyväinen taistelun tuloksiin ja omiin onnistumisiinsa. Hän varmistaa ensin tovereidensa kunnon ennen kuin siistii miekkansa ennen huotraan laittamista.

Paluumatkalla hän tarjoaa vain omakohtaiset vähäiset kokemuksensa tiennäyttäjäin järjestön eduista, painottaen diversiteettiä ja palveluksen tasa-arvoisuutta. Hän antaa esimerkkinä aikansa Taldorin armeijassa, missä hän naissotilaana sai pyöritellä silmiään miesten kommenteille.
[5]+4 = 9
PFS lore 1d20+4:  [
5
] +4 = 9


Ja toki Alysanra myös Branwaenia auttaa tätä aarretta etsimään.
[17]+6 = 23
Perception aid 1d20+6:  [
17
] +6 = 23

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 05 Marras 2021, 09:04
Kirjoittaja Kohtalo
Paluumatkalla Ruostekin käy läpi tiennäyttäjäin järjestön parhaat puolet, joiden takia järjestöön kannattaa liittyä, ja luonnollisesti ei mainitse mitään niistä huonoista puolista.

Diplomacy:
[15]+3 = 18
1d20+3:  [
15
] +3 = 18


Ja katsellaan myös aarretta.

Perception:
[1]+4 = 5
1d20+4:  [
1
] +4 = 5

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 05 Marras 2021, 11:35
Kirjoittaja Mustaparta
Männyntaimi kertaa sen mitä Tiennäyttäjistä tietää, mikä ei hänen lyhyellä kokemuksellaan paljoa auta. "Autan toki mielelläni aarteen etsimisessä, se on saattanut kulkeutua esimerkiksi veden mukana muualle."

PFS lore:
[7]+2 = 9
1d20+2:  [
7
] +2 = 9

Perception:
[6]+4 = 10
1d20+4:  [
6
] +4 = 10

Re: Bounty #14: The Blackwood Truce (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Lähetetty: 05 Marras 2021, 17:55
Kirjoittaja Agape
Fonkin Diplomacy:
[1]+7 = 8
1d20+7:  [
1
] +7 = 8


Fonkin Perception (+ Detect Magic):
[6]+5 = 11
1d20+5:  [
6
] +5 = 11


Käytte Branwaenin kanssa viemärin sivukäytäviä läpi. Hän kuuntelee kertomuksianne Tiennäyttäjien toiminnasta melko vaisuna. Löydätte ensimmäisen neliristeyksen vasemmasta haarasta suvannon, jonka pohjalla Fonkin huomaa maagisen auran. Saatte avaimen naarattua salkoaseilla ylös.

”Näpistin tämän avaimen perusleiristänne. Se avannee jonkin oven Azlanti-raunioissa. Tai sitten ei. Ehkä palauttamalla tämän voin välttyä järjestönne kostolta. Kertomanne mukaan järjestönne on paljon solidaarisempi kuin Aspis, mutta haluan nähdä toimintaanne itse enemmän ennen kuin teen mitään päätöksiä. Aikani viemäreissä on kieltämättä käynyt melko yksinäiseksi, kun en ole halunnut olla tekemisissä Aspiksen keskijohdon kanssa yhtään enempää kuin on ollut pakko...”

Kiipeätte viemäreistä takaisin ylös. Valais Durant ottaa teidät kaikki sydämellisesti vastaan. Branwaen on hyvin varautunut, ja ojentaa avaimen Valais’lle.

Kuva

”Ymmärrän oikein hyvin. Toimit pakkotilanteessa ja teit vain työtäsi. Sääli, että perheesi on jäänyt Aspisten kiristyksen uhriksi. Selvitän, mitä voimme tehdä perheesi hyväksi. Siihen asti olet suojeluksessamme haluamallasi tavalla.”

”Halunnette viemärin hajusta eroon pikimmiten. Tavanomaisen palkkionne lisäksi olen varannut teille vuoron kylpylään Cassomirin muurien sisäpuolelle illaksi.”

”Mitä avaimeen tulee, se lienee kokonaan toinen tehtävä. Ehkäpä Gormin tai Calisron agentit ovat löytäneet, mihin tämä sopii. Hyvää työtä Tiennäyttäjät, ja kiitos vielä sinulle, Branwaen, kun otit suojelumme vastaan. Päätös ei varmasti ollut helppo.”

Branwaen ei kuitenkaan heti liity tiennäyttäjiin, vaan odottaa, että järjestö ensin turvaa hänen veljiensä selustan. Tapaus ei selviä välittömästi, ja te ehditte käydä usella tehtävällä, ennen kuin kuulette miten hänelle kävi.

Tämä bounty on nyt loppu. Kiitos osallistumisesta. Kronikat saatte, kun kaikki ovat täyttäneet RPGChroniclesin (linkki OP:ssa). Downtimeä bountyissä ei ole.