Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju [LOPPU]

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

"Irti siitä laatikosta, loikkija!" Ghus kohottaa kätensä ja laukaisee herkkuvoroa kohti viuhkan sinertäviä valovasamia.

3-action magic missile, hero point dazzlen aiheuttamaan flat checkiin jos tarpeen.
[+] Flat check Dazzlesta
[18] = 18
1d20:  [
18
] = 18
[+] Vahinko
[4, 4, 3]+3 = 14
3d4+3:  [
4
4
3
] +3 = 14
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Agape »

Kuva

Magia mäjäyttää monsteria mojovasti. Tämä ei kuitenkaan vielä lannista konnaa, joka lipoo huulettomia leukojaan kalantuoksun innostamana.

Initiative
Ghus 20
Alysanra 20
Bounty 19

Sammakko 17
Grimrose 13
Fonkin 9
Männyntaimi 6
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Alysanra ei kykene riittävän nopeasti reagoimaan välähdykseen, ja räpytteleekin nyt silmiään vimmatusti palauttaakseen näkönsä normaaliksi. Hän kuulee hevosen kuitenkin olevan sekaisin ja todennäköisesti myös sokea. Tietämättä kunnolla, mihin sammakko-otus meni, hän kokee tärkeimmäksi pitää koni aloillaan.

Rauhoittelua koko rahan edessä. Alysanralla ei ole keinoja havaita ja löytää sokeana sammakkoa.

[20]+4 = 24
Nature 1d20+4:  [
20
] +4 = 24
[2]+4 = 6
Nature 1d20+4:  [
2
] +4 = 6
[19]+4 = 23
Nature 1d20+4:  [
19
] +4 = 23
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Agape »

Sokea hevonen rauhoittuu, vaikka sokeus lisäsikin sen paniikin astetta.

Ne, jotka näkevät konnan voivat käyttää Point Out-toiminnon (yksi action), jolloin konnan sijainti tulee tiedoksi muille siihen asti kunnes konna taas liikkuu. Toki konna on tällöinkin Hidden (DC11 flat check osua), mutta ei enää Undetected.


Initiative (boldatut voivat ottaa vuoronsa vapaassa järjestyksessä)
Ghus 20
Alysanra 20
Bounty 19
Sammakko 17
Grimrose 13
Fonkin 9
Männyntaimi 6
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Fonkin räpyttelee silmiään ja yrittää saada näköään takaisin. Hän muistelee, mitä olikaan lukenut blindheimeista ja miten sellainen voitetaan.
[+] Bardic lore
[20]+5 = 25
1d20+5:  [
20
] +5 = 25
Sitten hän rohkaisee tovereitaan taikuudella.

Inspire courage päälle.

Lopuksi, hän nostaa eteensä maagisen kilven, vaikka ei olekaan aivan varma, minne se pitäisi edes suunnata.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Agape »

Fonkin korjaa Ghusin erehdyksen: sokkonnat eivät ole nimestään huolimatta sokeita, vaan päinvastoin ovat immuuneja kaikenlaiselle sokeuttamiselle. Lisäksi Fonkin tietää, että sokkonnat eivät pidä pinnalla olemisesta eivätkä oikeastaan ole kovin aggressiivisia, vaan uteliaita. Ne kulkeutuvat pinnalle vahingossa luolastojen kautta. Konnat eivät uskalla mennä kovin kauaksi pinnallenousupisteestään, vaan tutkivat sen ympärillä olevia outoja hajuja ja makuja. Tiennäyttäjä Koriah Azmeren kerran selvitti kohtaamisen sokkonnan kanssa väkivallattomasti houkuttelemalla konnan takaisin luolan suuaukolle, jolloin konna iloisesti palasi kotiinsa, eikä sitä sen koommin nähty pinnalla.

Initiative (boldatut voivat ottaa vuoronsa vapaassa järjestyksessä)
Ghus 20
Alysanra 20
Bounty 19
Sammakko 17
Grimrose 13
Fonkin 9
Männyntaimi 6
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Sokaistunut Männyntaimi pelästyy ja huitaisee nuijallaan otusta.

inspire couragesta vielä +1:
[4]+6 = 10
1d20+6:  [
4
] +6 = 10

damage:
[3]+3+1 = 7
1d6+3+1:  [
3
] +3+1 = 7

flat check:
[20] = 20
1d20:  [
20
] = 20


Hän loitsii vielä Forbidding wardin Ghusiin.
Viimeksi muokannut Mustaparta, 06 Joulu 2021, 15:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Agape »

Konna on jättänyt nuijapäävaiheen jo taakseen, väistää lyönnin helposti.

Linkki kartalle

Kuva

Initiative (boldatut voivat ottaa vuoronsa vapaassa järjestyksessä)
Ghus 20
Alysanra 20
Bounty 19
Sammakko 17
Grimrose 13
Fonkin 9
Männyntaimi 6
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

"Mitä hittoa! Eihän täällä enää näe mitään." Bounty huudahtaa.

Bounty on delayssä, kun ei ole mitään hajua mihin liikkua tai mitä lyödä.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Grimrose älähtää enemmän hämmennyksestä kuin kivusta konnan välähtäessä: hänen päähuivinsa onnistuu suojaamaan hänen silmiään jonkin verran, mutta hän joutuu silti siristelemään ja räpyttelemään vimmatusti livahtaessaan sammakon luokse. Hän yrittää humauttaa sitä kilvellään ennen kuin nostaa sen suojakseen, toivoen että osuu tarpeeksi napakasti saadakseen otuksen huomion.

Move, attack, kilven nosto.

Dazzled flat check:
[8] = 8
1d20:  [
8
] = 8

Osumayritys kilvellä
[14]+4 = 18
1d20+4:  [
14
] +4 = 18

Dommage:
[4]+1 = 5
1d4+1:  [
4
] +1 = 5
B
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Agape »

Kamppi on flankissa Grimrosen kanssa ja Fonkinin rohkaisu toimii. Grimrose bonkkaa konnaa kilvellään onnistuneesti.

Konna kuitenkin ei ole tästä moksiskaan, vaan innokkaasti etsii kalalaatikon vankkureista ja murskaa sen säpäleiksi (yhteensä 3 toimintoa). Makrilli on nyt täysin paljaana konnan armoilla, mutta ei vielä syötynä. Konnalla on lesser cover vankkurien reunasta.

Puolituiset ryömivät sokeina ja vaikertaen vankkureiden alle piiloon.

Linkki kartalle

Kuva

Initiative (boldatut voivat ottaa vuoronsa vapaassa järjestyksessä)
Ghus 20
Alysanra (sokea) 20
Bounty (sokea) 19

Sammakko 17
Grimrose 13
Fonkin 9
Männyntaimi (sokea) 6
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Fonkin räpyttelee viimeiset valontäplät silmistään ja käy läpi päässään nopean moraalisen aritmetiikan - onko oikein tappaa tämä olento jonkun helkkarin makrillin vuoksi? Toisaalta, se on ruma ja tyhmä.

Hän ampuu sitä taikaohjuksilla.

Kolmen toiminnon magic missile. Ei inspire couragea tällä vuorolla, mutta näkisin että se on voimassa vielä niille, jotka eivät olleet toimineet sen jälkeen kun Fonkin loitsunsa heitti.

[3, 3, 4]+3 = 13
3d4+3:  [
3
3
4
] +3 = 13
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Agape »

Konna kaatuu ohjuksiin kurnahtaen ja valuu pois vankkurien päältä. Taistelu on ohi.

Pidempi lopetuspostaus bountyyn seuraa myöhemmin, mahdollisesti huomisen puolella. Muistakaa käydä täyttämässä RPGChronicles (pakolliset kentät riittävät).
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Alysanra pyrkii äänistä päättelemään tilanteen. Urahdus viittaa otuksen kuolemaan, joten naissoturi vain hieroo silmiään kunnes alkaa viimein nähdä, ja kuollut sammakko-otus herättää hänessä kummastusta. Sitten hän huomaa makrillin ulkona kotelostaan.

Jaa, sillä oli vain nälkä, Alysanra tuumaa mielessään.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Bounty #6: The Road From Otari (lvl 1 Bounty, replayable) peliketju

Viesti Kirjoittaja Agape »

Kuva

Tunnin ajaksi sokeutuneet joutuvat pitämään vankkureista kiinni. Onneksi hevonen ei pillastunut, niin makrilli pysyi kyydissä konnan hajotettua kuljetuslaatikonkin.

Saavutte vadelmatarhalle keskiyön jälkeen. Miron kummin tytär herätetään huolehtimaan hevosista. Teille tarjotaan mahdollisuutta yöpalaan. Kamppi ja Miro tarttuvat tähän mahdollisuuteen. Kaikille teille järjestyy heteka kausityöläisille tarkoitetussa majoituskolossa.

Aamiaisella käy ilmi, että vadelmatarhan omistaja Viivi onkin työnantajanne Tamin tädin sokeriserkku! Hänä antaa käyttöönne uuden kuljetuslaatikon makrillille. Höylättyä ja lakattua vaahteraa, johon on maalattu hillopurkkien kuvia ja koristeellisella käsialalla pensselöity "Viivin villivadelmahillo - aitoa lähiruokaa Kortokselta!".

Miro ja Kamppi päättävät jäädä vadelmatarhalle joksikin aikaa.

“Me missattiin jo tämän viikon tulenpäivä, niin päätettiin Kampin kanssa jäädä auttamaan Viiviä pariksi päiväksi kiitokseksi avusta. Ensi viikon toripäivään ehditään varmasti. Vaunu ei mennyt rikki ja kaikki tavarat ovat ehjiä, kiitos teille!”

”Niin, ja vankkurit pitää pestä mudasta.” Kamppi jatkaa.

Kaikki puolituiset kiittelevät teitä vuolaasti avusta, pakkaavat mukaanne eväitä, tupakkaa ja mausteita loppumatkaa varten ja kertovat kehuvansa tiennäyttäjien urotekoja koko suvulle.

Loppumatka sujuu ongelmitta. Koska teillä on hevoset (ja ponit), saatte aikataulun helposti kurottua kiinni. Ehditte Absalomiin varanpäivänä iltapäivän tuntien aikana. Kuljette tuttuja katuja pitkin ulkomaalaiskortteliin ja löydätte Kulrin Hulfheenin vaatimattoman pramean kartanon alta aikayksikön. Hulfeenin hovimestari, harmaantuva puolituismies, ottaa teidät vastaan palvelusväen tavarankuljetusovella.

Kuva

”Viivin vadelmahilloa? Meillä on tätä jo varasto täynnä. Sitä paitsi kutsun Viivin yleensä maistattamaan uudet erät Varakreiville ennen tilauksia...”

Selitätte hovimestarille tilanteen ja avaatte laatikon.

”Aivan, nyt ymmärrän! Tämä on se suursaalis, jonka nuoriherra Varakreivi sai lomamatkaltaan. Olen kuullut tästä. Luulin kalaa kyllä isommaksi ja harvinaisemmaksi Varakreivin kertomuksen perusteella. No, mukavaa, että Tamin matkailuyritys saa mainosta huomisillan juhlissa. Tämä tekee hänen liiketoimilleen hyvää. Tässä on runsas palkkionne. Pyydän, ettette hiisku tästä toimituksesta kovin monelle. Varakreivin maineelle ei tekisi hyvää, jos seurapiirit saisivat tietää hänen maksaneen täytetyn makrillin pikarahdista. Joudun jo nyt tekemään kaikkeni, ettei häntä rinnastettaisi erinäisiin taldorilaisylimyksiin. Sitä paitsi, näin meidän kesken, toive pikarahtiin oli lähtöisin minulta. Halusin, että miniäni Tamin liiketoiminta hyötyisi Varakreivin iltajuhlissa levitettävästä mainoksesta. Ottakaa tästä vielä pullo viiniä jokainen. Oikein hyvää vuosikertaa, Sauerton 4712.”

Kuittaatte palkkionne puheliaalta hovimestarilta (viinipullolla tai ilman) ja kuljette kukin omille teillenne: osa omille asioilleen, osa suoraan looshille ja osa Haavoittuneeseen Hahtuvaan joko kertomaan omaa versiotanne hurjasta seikkailusta tai hukuttamaan viimeisenkin muiston tästä hassusta matkasta.

Tämä bounty on nyt loppu. Kiitos osallistumisesta. Kronikat saatte Discordissa välittömästi. Downtimeä bountyissä ei ole. Seuraava Bounty alkanee viikonloppuna tai ensi viikon alussa. Seuraava Bounty on ehkä hieman pidempi kuin aikaisemmat ja tarkoitus kestää joulupyhien yli. Mahdollisesti Shadows & Scarecrows, koska se on pidempi ja sisältää merkittävästi myös roolipelaamista. Loppiaisviikolla sitten sitä seuraava Bounty, joka jatkaa nopeiden Bountyjen sarjaa.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Vastaa Viestiin