Ropecon GM-ketju

Yleiseen keskusteluun Pathfinderistä ja Societystä.
General discussion about Pathfinder and Society.
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Hei kaikille,

Ropecon alkaa näkymään jo horisontissa, joten aletaan valmistautumaan siihen etsimällä meille taas hyviä pelinvetäjiä skenuihin. Ropecon on tänä vuonna heinäkuun viimeisenä viikonloppuna eli 28.7-30.7. Tarkoituksena on tarjota pelattavaksi ainakin tämän kauden tuoreimpia skenaarioita ja spesiaali. Lisäksi ajattelin, että paikalla voisi olla meiltä taas questipöytä plus ACG:ta, jos siihen löytyy innostuneita.

Ilmoitelkaa siis tänne, jos haluatte tulla mukaan peluuttamaan ja nauttimaan conimeiningistä. Normaaliin tapaan kaksi peliä vetäneille (8h) on tarjolla ilmainen pääsy tapahtumaan ja yhdellä vedolla (4h) saa päivärannekkeen.

Tänne voi taas täydentää mitä skenua ja about missä kohtaa haluaisi vetää. Mikäli haluaa vaan ilmoittautua vetämään jotain, niin sekin onnistuu, niin laittelen sitten jotain sopivia skenaarioita vedettäväksi.

Tulen myöhemmin ilmoittamaan sähköpostin mihin tarvitsen vetäjien tietoja ropeconia sekä paizoa varten, jotta saadaan pelit ilmoiteltua ja ilmaiset skenaariot pyydettyä kaikille. Yritetään saada ilmoittautumiset ja pelit sovittua tämän kuun loppuun mennessä, niin päästään ilmoittelemaan niitä sitten eteenpäin.

Mikäli tulee kysyttävää, niin laitelkaa viestiä tai kyselkää täällä, niin yritän vastailla mahdollisimman pikaisesti.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Mielelläni tulen vetelemään jotain, tosin spessun ihan mielelläni pelaisin enkä vetäisi uudestaan. Toki voin vetää sen myös pöytä-GMnä tai overseerittää uudestaan, mikäli tarpeeksi halukkaita ei löydy. Vedän mielelläni myös questejä ja/tai ikivihreitä.
FranKc
Viestit: 78
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:53

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja FranKc »

Hei. Osallistuisin mielelläni. Spessu tuli jo pelattua niin voin peluuttaa sen. Minulle ei perinteisesti ole sen suurempaa väliä, että mitä peluutan niin voin vaikka lopuksi katsoa jotain mihin ei ole ollut tunkua. Oli sitten skenua tai questia.
Avatar
Nostrix
Viestit: 76
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:08
Paikkakunta: Cambridge, UK

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Nostrix »

Vedän nyt ainakin 2 skenua, enemmän jos on tarvetta.
Spessun oon jo vetäny niin mieluummin pelaisin sen tällä kertaa, mutta voin olla varalla vetäjäksi jos tarvitaan.
No, I don't want no Strix. Strix is a guy that can't get no love from me.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja cheant »

Spessu tuli pelattua Hitpointissa niin siihen voisi tulla pöytä-GM hommiin, mielellään tier 3-4 kun en ole aiemmin spessussa GM hommia tehnyt. Sen lisäksi mielelläni vedän jonkun toisen skenun mutta siitä ei vielä sen tarkempaa ideaa.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Agape »

Voisin tulla hostimaan ACGtä ja ACG spessua

mahdollisesti myös questeja ja PFS tarpeen mukaan
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
mosillan
Viestit: 137
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 11:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja mosillan »

Itse voisin jälleen yhden pöydän vetää, kun toisesta nakista tulee tuo viikonloppuranneke.

Seuraa mainos:

Olen itse kasauksesta ja purusta halli 5 osalta vastuussa ja jos joku haluu tulla kasamaan ropeconia perjantaina 8:15-> ja purkamaan sunnuntaina ~17:00->. Kasausta ja purkaminen tehdään yleensä hieman yli kahdeksan tuntia yhteensä ja se jakautuu tasaisesti perjantai-aamulle sekä sunnuntai-illalle. Kasauksessa kokoamme halli 5:n tuolit, pöydät ja esiintymislavan. Hommasta saa itselleen viikonloppulipun ropecon-tapahtumaan ja sen tuomat edut eli pääsyn takahuoneeseen sekä kaatoon, jonne pelinjohtajat eivät kutsua edes saa. Jos kiinnostaa niin minuun saa olla yhteydessä täällä foorumilla.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Voisin tulla vetämään jotain, en kyllä ole vielä miettinyt että mitä. Ei ehkä spessua, mutta jotain muuta melkein mitä vaan voisin, tosin jos spessu-GM:istä on pulaa voisin tulla kokeilemaan sitäkin jollain suht pienellä tierillä. Voin myös vetää questeja ja ikivihreitä.
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Minäkin voisin tulla vetämään pari skenua. Spessu ok. Ei ole mitään sen tarkemmin mietittynä vielä, niin saa ehdottaa skenaarioita.

edit: mietin että esim. #8-02: Ward Asunder + spessu combo voisi olla ihan hyvä, mutta melkein mikä tahansa menee. Isompikin tier onnistuu.
Viimeksi muokannut Eldrik, 23 Touko 2017, 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mary Leathert
Viestit: 208
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:38

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert »

Spessun vetäminen kiinnostaisi, overseeriys myös. Periaatteessa muutakin vois vetää mut tämä nyt erityisprioriteettina.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Hei. Minäkin voisin tulla vetämään pari skenua. En tosin vielä tiedä että mitä (mahdollisesti jotain tulevassa KevätMaraconissa pelattua esim. Treacherous Waves tai Champion's Chalice jos niitä pääsen pelaamaan). Mielellään en spessua kuitenkaan, koska sitä en ole vielä pelannut. (Mutta jos spessuun on oikeasti GM-pula niin kai sitäkin voisi yrittää.)
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Hei kaikille,

päivittelin nyt tuonne docsiin ne spesiaalin kohdalle, jotka olivat siihen vahvemmin ilmaisseet haluavansa. Muutaman vetäjän sinne vielä voisi ottaa. Myös lisä vetäjille on tilaa ja täytelkää toki ihmeessä sinne, jos on nyt joku skenu minkä haluatte vetää. Alan niitä tämän viikon aikana sinne laittamaan kasaan, joten nyt on hyvä tilaisuus vielä vaikuttaa.

Yritetään laittaa hieman eri tiereillä olevia skenuja alkamaan samaan aikaan, että ei mene kaikki ison tierin skenut esim. päällekkäin. Yksi pöytä voidaan pitää sellaisena uudelleenpeluutus pöytänä eli siellä voisi vetää ikivihreitä ja esim. Tomea.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Agape »

Luulen, että ACG spessua ei saada tänä vuonna aikaiseksi toisen GM:n puutteen takia. Olen käytettävissä spessun hostimiseen mutta mieluummin pelaisin. Jos hostin, niin preferoin isointa tieriä.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
veltzeh
Viestit: 102
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:32

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja veltzeh »

Jos sitä jonkun ikivihreän sitten. First Steps tai Confirmation. Mikähän olisi mahdollisimman hiljainen mutta järkevä aika…
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Jos on tarvetta niin voisin kyllä jonkun skenun vetää. Spessukin sopii, kun oon sen jo pelannut.
Luulen, että ACG spessua ei saada tänä vuonna aikaiseksi toisen GM:n puutteen takia.
Voisin kyllä tulla toiseksi GM:ksi, jos tää aijotaan järjestää ja ketään muutakaan ei löydy.
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Hei taas,

kiitoksia jo kaikille vetämään ilmoittautuneille. Eiköhän me näillä jo saada ihan hyvät pelit aikaiseksi :). Vielä mahtuu varmasti muutamia lisää mukaan, jos inspiraatiota löytyy. Laittelen tiedot ensi viikolla eteenpäin.

Pyytäisinkin kaikkia vetämään tulemia laittamaan minulle sähköpostia pfspks@gmail.com osoitteeseen ja täydentämään alla olevat tiedot.

Tarvitsisin sinne ropeconia varten seuraavat tiedot:

Etunimi
Sukunimi
Lempinimi (tulee badgeen)
Matkapuhelin
Sähköpostiosoite (käytetään tunnistautumiseen)

Paizoa varten tarvitsisin seuraavat tiedot:

GM Name (Oma nimi)
Email used on Paizo.com (Paizolassa oleva sähköposti)
Forum Username (oma default alias paizon foorumilla)

Täyttelen huomenna tai viimeistään sunnuntaina skenujen osalta docsin ja laitan sen sitten eteenpäin. Jos nyt on vielä noussut jotain mitä erityisesti haluaa vetää mieleen, niin ilmoitelkaa minulle ja päivittelen listaa sen mukaan.
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Hei taas,

melkein kaikilta olen saanut nyt tarvittavat tiedot ropeconia varten, mutta ne ketkä ei niitä vielä ole lähettäneet, niin lähetelkää ne mahdollisimman pian, että saan nämä eteenpäin.

Päivittelen tänään tuon listan viimeiseen muotoonsa toiveiden mukaisesti, joten jos nyt vielä tulee jotain mieleen siitä mitä haluaisi vetää tai haluaa vetää eri ajankohdassa, niin ilmoitelkaa minulle.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Agape »

Höps höps.

Joudun perumaan tuloni Ropeconiin tänä vuonna kun ilmestyi sukujuhla juuri tuolle viikonlopulle.

Pahoittelut :/
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Agape, tiedän tuskasi.

Viime keväänä oli sukujuhlat ja Tracon Hitpoint samaan aikaan.
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: Ropecon GM-ketju

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Hei vaan,

sieltä se Ropecon lähestyy nopeaa vauhtia ja tässä voi itse kukin alkaa hiljalleen valmistautua omiin vetoihinsa. Sain tuossa tiedon, että skenut on laitettu jonoon venailemaan lähetystä ja pitäisi varmaan tulla teille huomisesta alkaen. Tulostakaa omiin vetoihinne tarvittavat lomakkeet tai ilmoitelkaa minulle ajoissa, jos tarvitsette jotain tulostettavan. Tuon itse paikalle kasan pregenejä, mutta tuokaa toki myös omianne mukaan, jos pöytänne tulee uusi pelaaja tai tarvitaan muuten pregenejä.

Mikäli skenuja ei ala tässä pian näkymään niin ilmoitelkaa minulle, niin laittelen viestiä Paizolle. Jos tulee vielä muuta kysyttävää niin laitelkaa vaan tänne viestiä tai kyselkää irkissä, jos olen paikalla.
Vastaa Viestiin