Syyskuun pelipäivä 16.9.

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Muser »

Njoo, voin vetää Labyrinth of Hungry Ghostsin jos siihen saa pöydän. Slotti on aika sama.

Starfinderia tuumin pelaavani sitten jos sattuu tämä meidän veteraanisakki joskus sen äärelle.
PFS GM
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

LittleLilyKitty kirjoitti: 08 Syys 2017, 09:29 Näillä näkymin olen tulossa ja voisin itseasiassa vetääkin peliä. Kaikkein mieluiten vetäisin jotain vitoskaudelta, onko toivomuksia?

Pelitoiveina lähinnä jotain 5-levelin hahmolle sopivaa. Tahdon vihdoin ja viimein tuoda sen hiljaisen wayangini mukaan societyyn. Starfinder kuulostaa kanssa ihan kokeilemisen arvoiselta idealta.
LLK: Vitoskausi kiinnostaa ja paladini sattuis oleen 6-tasolla. Onko esim https://pathfinderwiki.com/wiki/Weapon_in_the_Rift ok?

Sitten on lisäksi 2-tason hahmo. Toisessa slotissa voi kokeilla vaikka Starfinderia.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Jos Maskedguy preferoi ykkösslottia samoin kuin mikä taitaisi olla Stolen Heirille parempi (koska sitä toivoinut pelaaja on vain sen slotin paikalla) niin ei haittaa Starfinderin skippaus. Olisin muutenkin eniten halunnut päästä kokeilemaan juuri starship combat sääntöjä koska ensi kuussa itsellä Maraconissa SFS #1-03 veto :D
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Eh, tärkeintä on et saa pelaajat siihen ja jos pelaajat saa vain kakkoslottiin niin kakkoslotissa vedetään sit. Tosin olis kyl mukava tietää et sais vähintään neljä pelaajaa mukaan kun en halua tulla paikalle klo 18, oppia et oma peli peruuntuu ja sit tulla kotiin ja olla niin et "sori jätkät, peruutettiin crimson throne turhaan"
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Näyttäisi siltä että ehtisin kakkosslottiin mestoille. Voin peluuttaakin, jos luutnantti käskee.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
atouru
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Maalis 2017, 20:27
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja atouru »

Juu, Starfinderi kiinnostaa myös. Kakkosslotti käy, jos se ei veny liian myöhään (viimeinen juna lähtee 22.07, miinus 25 minuutin kävely). Traconissa vedettiin Into the Unknown ja The Commencement, joten ei niitä, pliis.

EDIT: Sillä 4-tason pregeniskenulla on varmaan vaara venyä, kun kaikilla on vielä säännötkin vähän hakusessa.

Hungry Ghosts tai Stolen Heir sopii, jos ei mene SF:n kanssa päällekäin.
Viimeksi muokannut atouru, 11 Syys 2017, 20:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Eli nyt seuraaviin vastausta:

- Onko Labyrinth of Hungry Ghostsiin pelaajia? Jos on, eka vai toka slotti?
- Ketkä haluaa pelata Stolen Heirin? Onko näissä kahdessa overlappia? Jos on, kumpi kumpaan slottiin?
- Ketkä ovat kiinnostuneet Starfinderista? Oletko kiinnostunut myös jommastakummasta ylläolevista? Sumplitaan.

Jos Labyrinth muuten menee toiseen slottiin, niin olisiko ekassa slotissa mahdollisesti pelaajia sen edeltäjään, eli #6-06 Hall of the Flesh Eaters (tier 1-5)?
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Olisin kiinnostunut Labyrinth of Hungry Ghostsista, etenkin korkealla tierillä. Toka slotti preferenssinä, ekaan en pääse.

Stolen Heirin olen pelannut jo.

Starfinder Society myös kiinnostaa, mutta priorisoin Labyrinth of Hungry Ghostsin.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Muser »

Harmi että Hungry, hungry ghosties on toisessa slotissa, en ehdi saada poltettavaa tähdenlatausta joten voi pelaa mitään näistä mainituista.

Oisko ekaan slottiin mitään tehtävää mulle?
PFS GM
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Voin vetää Weapon in The Rift:n (jos minulle slotti löytyy). En usko, että lähden tarjoamaan Ilendurin toivomia skenuja (ellei sitten niihin osoiteta enemmän kiinnostusta) sillä yhdelle niistä on jo löytynyt GM. Ehkäpä sitten ensi pelipäivässä niitä...

Voin tulla pelaamaan Labyrinth of Hungry Ghostin, sen edeltävän seikkailun, Stolen Heirin ja/tai Starfinderia (jos siis tarjolla on jotain muuta kuin questisarjaa).
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Heiriin on GM paikka.

Muista kyselyyn laitetuista sekä Hungry Ghosts ja Starfinder käy, Starfinder hieman kiinnostavampi.

Bonuksena ollut Flesh Eaters on pelattu, joten pelaajana ei kiinnosta. Jos Heiriin ei olekaan pelaajia niin myös Flesh Eaterssin GM nakki onnistuisi.
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Kävin vakoilemassa Muserin pelaamattomia skenuja, niin voisin sieltä vetää #3-05 Tide of Twilight, on varmaan aika monella uudellakin pelaamatta. Toiseen slottiin tulisin sitten labyrinttiin.

Eli ehdottaisin Starfinder + Tide of Twilight ensimmäiseen, Labyrinth of Hungry Ghosts + jotain toiseen.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Olen pelannut Stolen Heirin, Flesh Eatersin ja Hungry Ghostsin. Weapon in the Riftiä, jota tässä kans on huudeltu, en ole pelannut. Starfinder sinäänsä kiinnostaa mutta siihen ei ole niin kova kiire ja tunku minulla koska en välttämättä saa viikonlopuksi vielä hahmoani tehtyä.
Avatar
Merle
Viestit: 199
Liittynyt: 25 Helmi 2017, 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Merle »

Mulla on ainakin pelaamatta Twilight, Hungry Ghosts, ja Stolen Heir kaikki, voin tulla mihin vaan mihin hahmoilla on tasoja (1, 2, 3, 4, 6). Starfinderin passaan koska sitä on tullu nyt pelattua pari kertaa ja huvittaa perus PFS tällä kertaa enemmän. Sloteilla ei väliä, pääsen kuitenkin molempiin.

[edit] joo ja Flesh Eaters on kans uus tuttavuus.
Avatar
Ilendur
Viestit: 107
Liittynyt: 06 Heinä 2017, 11:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Ilendur »

Weapon in the Rift on mun korkeimmalle hahmolle (lvl 4), vähän liian korkea (5 - 9). Scenaariona kuulostaa muuten kyllä erittäin hyvältä.

Itse tietysti toivoisin, että Slotissa 1 olisi joku PFS scenu, johon voisin osallistua, joko 1,2 tai 4 levun hahmoilla. Kai pregenkin menisi, mutta mielluummin pelaisin omalla hahmollani. Itse en ole pelannut mitään noista jo listatuista scenuista, eli muuten ei ole mitään preferenssiä pelatusta scenusta.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Ekassa slotissa pidetään ehdottomasti joku 1-5 ja mielelläni ottaisin molempiin slotteihin sellaisen. Jos lähdetään tästä Eldrikin ehdotuksesta "Starfinder + Tide of Twilight ensimmäiseen, Labyrinth of Hungry Ghosts + jotain toiseen" niin toiseen slottiin voisi laittaa sen Stolen Heirin. Lisäksi tulen itse paikalle ja voin improta kumpaan tahansa slottiin tai vaikka molempiin jonkun PF-skenun kunhan nähdään minkä verran pelaajia on paikalla ja mitä heillä on pelaamatta.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Öö, olis tässä kohtaa myös hyvä tietää jos pitää vetää 02 Fugitive on the Red Planet 01 Commencementin sijasta <_< Kun alun perin halusin vetää commencementin, mut ilmeisesti osa porukasta aikoo pelata sen ens viikolla ja ainakin yks jota kiinnosti kokeilla starfinderia oli jo pelannut sen traconissa?
Avatar
atouru
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Maalis 2017, 20:27
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja atouru »

Fugitive käy hyvin.
Gastogh
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 14:23

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Gastogh »

Fugitive jäy
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Mennään nyt sit näillä mitkä on huudettu.

Klo 13:
SFS #1-02: Fugitive on the Red Planet (tier 1-4)
PFS #3-05: Tide of Twilight (tier 1-5)

Klo 18:
PFS #7-19: Labyrinth of Hungry Ghosts (tier 3-7)
PFS #5-04: The Stolen Heir (tier 1-5)

Lisäksi olen itse questi/evergreenvalmiudessa ja valmis improamaan muutakin jos tahdotaan.
Vastaa Viestiin