Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Agape kirjoitti: 25 Syys 2017, 21:53 EoTT kolmonen on ihan mukiinmenevä, ehkäpä jopa mestarin paras skenu

City of the Golden Death on niin karmivan surkea, että se pitää ehdottomasti vetää Frostbitessä. Jos kukaan muu ei uhraudu (eikä halua käyttää rahaa tähän moduuliin, koska con support ei anna moduuleja), niin hostin sen itse.
Mulla on se printtinä.
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Mie itseasiassa voisin ottaa noi ikisodat sillä oletuksella että vedän ne semikylmänä.
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Shadows last stand, part 1 tais olla aika kehno myös sekä Beggar's Pearl. Jos jotain ison tason kehnoutta haluaisi tuskastella, niin jätinsurman vitoskirja on ihan skeidaa. Voin vedellä aika vapaasti mitä vaan, mutta on tuolla muutama kökköys itselläkin vielä pelaamatta.
FranKc
Viestit: 78
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:53

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja FranKc »

Haluan (?) mukaan. Voin vetää noita vanhempia hienouksia, kun valtaosan olen pelannut itse. Jos nautin riittävästi kansalaisluottamusta ja syyssäätä, Drow of the Derpland pyramids saattaa tapahtua hyvinkin spontaanisti ja äänekkäästi. Viimeksi meni ääni.
Avatar
veltzeh
Viestit: 102
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:32

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja veltzeh »

Kiinnostaisiko ketään pelata vitoskauden alimekaniikkakökkärettä eli Assault on the Woundia niin, että minä vedän sen lukematta skenua etukäteen? En ole myöskään pelannut sitä, joten en tiedä siitä edes sen vertaa! NiTen mukaan tästä ei tule yhtään mitään ellei tajua sitä alimekaniikkaa ja sopii myös huonosti Frostbiteen, mutta minusta tämä kuulosti selvästi haasteelta.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Frostin City of Strangers (muistaakseni ekassa osassa) on hyvä mahdollisuus ottaa GM vapauksia NPCeiden osalta. Sopii siis hyviin Frostbiteen ja hyvin kummalliseen ropellukseen. Skenu itsessään tosin oli ihan kohtalaisen hyvä.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Assault in the wound kylmänä ja ilman tajua säännöistä on kyllä miusta aika huono idea. Ei se ole itsessään huono skenaario, ja jos sen vetää niin että kukaan ei ymmärrä mitään tapahtumista menee vähän ohi tapahtuman hengestä.

On tuolla paljon paskempaakin vetämistä.
Avatar
Mary Leathert
Viestit: 208
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:38

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert »

Mukana, voin vetää jotain. Among the Gods ja Fingerprints of the Fiend mulla olis jo omina.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Potkinpas tätä ylös. Nyt alkaa olla aika ruveta miettimään ihan vakavasti, mitä aikoo pelata tai peluuttaa ja hiljalleen miettiä matkoja ja majoitusta jne. Meitsi on matkoilla to 26.10.-ma 6.11. ja siten tosi huonosti online. Mitään kiveenhakattua aikataulua mä en myöskään katso tarpeelliseksi, mutta jotain draftia voi yrittää kasata. Norsunluutorniin mahtuu kolme pöytää, neljä jos änkee. Domukselle mahtuu kaksi, neljä jos änkee.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Mie tuun vetämään Echoes of Everwarin neljä osaa paikan päällä. Johonkin väliin voin myös mahduttaa devil we know:n neljä osaa, sillä niihin on tainnut nyt mennä noin tunti per skenu.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Oon tosiaan luvannut vetää Twisted Circlen, ja sit Jotain Kylmiltään, eli jos joku tarjoaa mulle jonkun tarpeeks helpon skenun kouraan niin sitten sen. Joku jolla on näitä tulosteena tjms. voi vaikka nyt mulle määrätä sitten sellaisen!
Tulen varmaan pelailemaan mitä vaan pygeen, muttei nyt ole mielessä mitään must play-skenua huudetuista.

Haluan vetää Twisted Circlen joko perjantaina tai sunnuntaina että siihen pääsee kaikki halukkaat. Toisella skenullani ei ole niin väliä minä päivänä se on.

Pyörin ja vedän Domuksen puolella.
Viimeksi muokannut Gomis, 25 Loka 2017, 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Merle
Viestit: 199
Liittynyt: 25 Helmi 2017, 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Merle »

Mä oon tulossa pelaamaan. Skenuilla ei oo sen enempää väliä kun 'jotakin mitä en oo vielä pelannu' (Twisted Circle on taskussa, muita vakaasti huudeltuja ei taida vielä olla), mutta pysyttelen varmaan Domuksella jos meno siellä kerran ei ole ihan niin persepolista.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Agape »

Voisin lauantaina hostia City of Golden Deathin ja ehkä myös Xerosin tai Many Fortunes of Grandmaster Torchin. Golden Death aamupäivästä. Preferoisin Torchin familiar-runnia (corena?).
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Voin vetää jotain, jos halutaan ja lyödään skenu käteen. Voin kyllä olla vetämättäkin, jos pelinjohtajat riittää. Olisiko Rivalry's End tänne sopiva skenu? Tuli jostain mieleen.
Avatar
mosillan
Viestit: 137
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 11:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja mosillan »

Olen tulossa paikalle.

Vedän jos on tarpeen, mutta mielummin ehkä vaan pelailen tällä kertaa, ilman kredittiä jos ei tähdet riitä.

Ehkä jotain hienoa pikastepsiä voidaan pyörittää kulmassa.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Itse voisin huonouksista suunnitella vetäväni vaikka Beggar's Pearlin ja kylmiltään voin vetää toisena minkä vain mikä tungetaan käteen mihin on pelaajat. Aikataulutuksen puolesta koko viikonloppu pitäisi olla käytettävissä, joten ei suuremmin väliä missä välissä on omat slotit. Paikkana käy hyvin kumpi vain kun ei kosteammatkaan pelit haittaa.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Sunnuntai iltana tuleekin jo lähdettyä junalla joten omat pelautuksen mielellään pe-la akselilla tai sunnuntaina ajoissa.
Avatar
Mary Leathert
Viestit: 208
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:38

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert »

Mua silleen pienesti kiinnostaisi koittaa vetää The Gauntlet (dundunduu), uusi haastedunsku, josta varmaan tulee Bonekeep mieleen niillle, jotka on sen pelanneet,. Kasitason hahmoille suunniteltu. 1 xp, 2 prestigeä tarjolla. Kuolemanvaara on suuri, ja encounterit epäreiluja, vaikka teknisesti niiden CR ei oiskaan kammottavan korkea.

Fluffina tässä on, että Kymmenen Neuvosto on päättänyt testata onko teistä mihinkään ja voiko teille antaa vaikeita keikkoja (tai jopa ylennyksen) tulevaisuudessa.

Mut haluisin tietää ajoissa innostaako tää tarpeeksi jengiä, että alan oikeasti preppaamaan, joten huikatkaa jos nappaa.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja Agape »

käytän tähden gauntlettiin! upea skenu!
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Pathfinder Frostbite 10.-12. 11.

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Kyllähän mulla tohon hahmo liikenee.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Vastaa Viestiin