Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
Avatar
atouru
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Maalis 2017, 20:27
Paikkakunta: Harjavalta

Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja atouru »

Mitäs pelataan? Itse toivon Starfinderia, vaikka Cries from the Drift.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Starfinderin The commencement tulee ekana mieleen kokeilematta jääneistä. Kasikauden Raid on the cloudborne keeppiä ei muistaakseni ole vielä pelattu Tampereella.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Mä haluisin vetää pelipäivässä. Vitoskauden skenut erittäin okei, esim viime kuussa toivotut:

Preferenssit
Library of the Lion (1-5) (vedetty kyl vähän aikaa sitten Tampereella, en tiedä löytyykö pelaajat)
The Merchant's Wake (1 - 5)

Näitäkin oltiin toivottu:
The Traitor's Lodge (3-7)
The Wardstone Patrol (3 - 7, low tier)
The Weapon in the Rift (5-9)

Voin vetää myös uudempia tai vanhempia skenuja jos pelaajat preferoivat niitä mieluummin.
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Minä olin vähän ajatellut vetää #9-02: A Case of Missing Persons (3-7). Sitä oli toivottu muistaakseni ylemmälle tierille.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja cheant »

Itsekin voisin vetää jos pelaajia ja slotteja riittää.

8-15 Hrethnar's Throne olis valmiiksi prepattuna jos halutaan jatkoa gloomspire skenuille. Kiinnostusta olis myös vetää Faithless and Forgotten trilogia joka voisi tierinsä puolesta sopia pelipäiviin eikä kotipelinä kerännyt hirveää innostusta, eli siitä 7-14 Let Bygones Be, riippuen vaikka siitä onko kummalle enemmän tarvetta ja kysyntää.
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Muser »

Jännästi oon tässä kuukauden sisään pelannut kaiken muun Starfinderin paitsi just Commencementin. A Case of Potential TPK innostaa myös.

Multa on kysytty a) Halls of Dwarven Lorea b) Rebel's Ransomia.
Viimeksi muokannut Muser, 09 Loka 2017, 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PFS GM
Avatar
Dyne
Viestit: 96
Liittynyt: 11 Elo 2017, 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Dyne »

Terve kaikki!

Olisin lauantaina tampereella vierailulla ja pelipäivä kiinnostaisi paljon mutta pääsen vasta kuudelta paikalle. Voiko täällä ilmottauta mahdollisiin PFS peleihin?
Hahmona minulla on lvl 4 samurai mutta voin pelata myös pregeneillä
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja cheant »

Pelipäiviin peleihin ilmoittautuminen paikan päällä mutta paikat jaetaan ensisijaisesti niin että kaikki pääsevät johonkin peliin eli ne joilla on slotin toinen peli pelattu pääsevät kyllä heille sopivaan.

Pelipäivissä eka slot alkaa klo 13 ja toinen klo 18 eli kuudelta pääsee sopivasti mukaan. Paikkana pelipäivissä Domus klubi jonka sijaintitiedot löytyvät aiemmista pelipäiväketjuista riittävän helpolla etten ala niitä puhelimella tänne kaivaan.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

http://mekanismi.sange.fi/pmwiki/pmwiki ... ipvTampere

^ Linkin takaa löytyy tietoa Tampereen pelipäivästä, muun muassa osoite.

Kyl täällä foorumillakin monet ovat osoittaneet kiinnostusta tiettyihin peleihin. Lopulliset päätökset tehdään kuitenkin paikan päällä.
Avatar
Dyne
Viestit: 96
Liittynyt: 11 Elo 2017, 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Dyne »

Asia kunnossa! Tuun paikanpäälle klo 18 viimeistään :)
Kiitos vastauksista!
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Ens lauantaina olis Crimson Thronen ekan kirjan finaali(et mieluisesti aloittais kakkos kirjan jo), mut voi sitä kai tulla vetämään starfinderia jos ei oo vetäjiä tarpeeksi.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Meille on tullut viimeaikoina uusia pelaajia joten mä ajattelin vetää pelipäivässä PFS-ikivihreää pienellä tierillä, ekana tulee mieleen The Confirmation tai Phantom Phenomena. Jotain muutakin periaatteessa voin mut noi mulla on kätevästi tulostettuna.
Jos porukka tarjoaa kumpaankin slottiin jotain muutakin 1-5-tierin Pathfinderiä voin toki jäädä vain pelausduuniin tällä kertaa, mutta voin ihan hyvin kummassa tahansa slotissa myös vetää näitä ikivirheitä .o/

Tulen pelaamaan mielellään Starfinderia tai Pathfinderia kans. Starfinderistä oon pelannut vain Commencementin ja Into the Unknown joten kaikki muu kinostaa.
Huudetuista PFS-skenuista mulla on pelaamatta Merchant's Wake, Weapon in the Rift, A Case of Missing Persons, Hrethnar's Throne, Halls of Dwarven Lore ja Rebel's Ransom. Muistaakseni.
Avatar
Ilendur
Viestit: 107
Liittynyt: 06 Heinä 2017, 11:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Ilendur »

Olen tulossa Slotti1 pelaan. Hahmoja löytyy leveleiltä: 4, 2 ja monta level 1:stä. A Case of Missing Persons oli erittäin hyvä scenu, pelasin sen TPKon4:ssa.

Faithless and Forgotten, Part 1: Let Bygones Be osallistun tähän, jos järjestetään (low and high tier)
Viimeksi muokannut Ilendur, 11 Loka 2017, 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Damatris
Viestit: 25
Liittynyt: 10 Huhti 2017, 11:32

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Damatris »

Itsekin oon pelaamaan tulossa. Hahmoja on PFsään leveleillä 1,2 ja 4, niin aika pienen tierin pelit on tosiaan tervetulleita.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Skene pyörittää näköjään itseään kun olen lomalla. Toisaalta kätevää, toisaalta my god it's become sentient. :D

Teeeeeeoriassa voin koittaa vetää Starfinderia. The Commencement ei ehkä olis liian monimutkainen vedettävä. Toisaalta mäkään en ole sitä pelannut.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja cheant »

Koska PFS 1-5 lienee ainakin tarpeen ja haluttu olisiko slottijako vaikka?

Klo 13
#7-14 Faithless and Forgotten, Part 1: Let Bygones Be 1-5 (cheant)
#9-02 Case for Missing Persons 3-7 (Eldrik)

Klo 18
#5-21 The Merchant's Wake 1-5 (LLK)
Muserin ylätierin skenu

Tietenkin jos Starfinderia halutaan, toisen aikataulutetun ylätierin skenun voi sillä korvata mutta alemman tierin PFS skenuille lienee joka tapauksessa tarvetta. Ikivihreitä/questeja voi tietenkin olla varalla jos tuleekin tarve kolmannelle pöydälle.
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Muser »

Tosiaan, molemmat tarjoamani skenut ovat tier 5-9. Toki jos jengi tahtoo pienempää tieriä(Slavemaster's Mirror, You Have What You Hold tai esim. Severing Ties) niin voin duunaa. Noita kahta 5-9 oli joku vaan kysynyt aiemmin.
PFS GM
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Minua ei kyllä haittaa olla vetämättä, jos joku muu haluaa. Itse asiassa saattaisin suosia sitä, kun on aika täynnä viikko, niin en ole varma ehdinkö sittenkään preppaamaan kunnolla. Olen kerran selannut läpi ja onhan tuossa kaikenlaista. Yritän vaikka kotipelinä sitten lähiaikoina. Jos tulee jotain kiinnostavaa ykkösslottiin, niin voisin tulla pelaamaan kuitenkin. Mikäli saa ehdottaa, niin #9–04: The Unseen Inclusion olisi aika jepa.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Gomis »

No hei, mä olen pelannut Commecementin! Mä voin vetää sen jos ihmiset haluaa Sutaafaindaata! .w./ Voin vetää vaik siin ekassa tierissä Eldrikin sijasta sitten.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Lokakuun pelipäivä 14.10.?

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Jos nyt sit mennään seuraavalla (kopsattu yltä):

Klo 13
#7-14 Faithless and Forgotten, Part 1: Let Bygones Be 1-5 (cheant)
SFS #1-01: The Commencement (Gomis)

Klo 18
#5-21 The Merchant's Wake 1-5 (LLK)
#4-07: Severing Ties 1-5 (Muser)

Paikalla on kyllä ainakin ekaan slottiin tyyppejä jotka voivat vetää sitä legendaarista "jotain" mikäli jollekulle ekan slotin pelaajalle ei kumpikaan keikka skulaa.

EDIT: Muserin skenuksi vaihdettu #4-07: Severing Ties (tier 1-5)
Vastaa Viestiin