29.10 jotain

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

29.10 jotain

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Voisin vetää tuona sunnuntaina jotain, en tosin tiedä että mitä. Vitoskauden skenut olisivat preferenssissä (koska niitä on jo mulla valmiina), mutta voin vetää muutakin. Heitelkää toiveita!

Paikkana Lamminpää (ellei joku halua pelata jossain muualla)

Aloitus: 29.10, joku suht järkevä kellonaika
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: 29.10 jotain

Viesti Kirjoittaja cheant »

Itse ainakin mukana, ei äkkiseltään skenutoiveita.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: 29.10 jotain

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Viime pelipäiviin on toivottu ainakin Case of missing persons, The Traitor's Lodge (3-7), The Wardstone Patrol (3 - 7, low tier) ja The Weapon in the Rift (5-9). Varmaan näistä löytyis hyvä.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: 29.10 jotain

Viesti Kirjoittaja cheant »

Kaikki noista sopii ainakin itselle, jos löytyis vähintään se kolmas kiinnostunut niin vois alkaa skenua hakemaan.
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: 29.10 jotain

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Minun oli tarkoitus vetää Case of missing persons ainakin tuossa ensi viikolla tai sitä seuraavalla.

Voisin ehkä olla kiinnostunut tulemaan pelaamaan, jos on jokin sopiva skenu tarjolla, 1-5 kiinnostaisi eniten. En kyllä voi luvata mitään, kun tähän on vielä pari viikkoa aikaa.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: 29.10 jotain

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Ei enää monta päivää aikaa. Siirretäänkö kokonaan ensi viikkoon jos ei tule pelaajia?
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: 29.10 jotain

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

En tiedä onko mitenkään ajankohdasta välttämättä kiinni. Nämä "pelataanko jotain?"-ketjut eivät ole oikein koskaan ottaneet tuulta alleen, ellei joku ole aktiivisesti ollut niitä sumplimassa. Varsinkin kun tänne on nyt ehdotettu vitoskautta, jonka suuri osa on jo pelannut läpi. Jos vitoskautta halutaan, niin Horn of Arodenin voisin tulla pelaamaan alatierillä.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: 29.10 jotain

Viesti Kirjoittaja cheant »

Voi olla ehkä parempi lykätä suosiolla kun pelaajamäärä huitelee minimissä ja itsellä tän hetkisen olon perusteella koittaa oikeasti tunkea flunssa päälle. Olo on eilisestä selvästi huonontunut ja sen pitäis tästä ehtiä parantua ennen sunnuntaita että pelaaminen olis järkevää eikä siitä todellakaan voi tietää. Pelipaikka muutenkin riippuu mun voinnista (ja pelin laillisuus jos pelaajamäärä on nykyinen) eli kannattaa ehkä vapauttaa päivä kalenterista.
Vastaa Viestiin