Helmikuun pelipäivä 10.2.

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Pelipäivä saapuu taas!

Pelipäivään on pyydetty Starfinderia. Voin itse tarjoutua vetämään esmes #1-02: Fugitive on the Red Planet.

Mikäli en vedä Starfinderia (ja mahdollisesti vaikka vetäisinkin, meillähän on kaksi slottia) vedän jonkin seuraavista, huutakaa hep mikäli jokin näistä kiinnostaa ja spesifioikaa mikä mikäli "kaikki käy" ei ole vastauksesi:
- #2: The Hydra's Fang Incident (1-5)
- #7: Among the Living (1-7)
- #5-13: Weapon in the Rift (5-9)
- #2-26: The Mantis's Prey (7-11)
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Kaikki ehdotetut pelit tähän mennessä kuulostaa oikein hyvältä! Varsinkin Starfinder kiinnostaa!

Voisin vähän kattoo kivoi skenui läpi tänään ja vaik vetää jotain 1-5:a jommassa kummassa slotissa, jos pääsisin kans pelaan Sutaafaindaa. Voin tosin päästää muitakin vetään jos teillä on jo skenut tiedossa!
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Mie tuun iltaslottiin vetämään #9-13: The Lion's Justice (7-11) alemmalla tierillä. Tästä tulee myöhemmin isomman tierin peli, jonka Gomis ystävällisesti lupasi vetää.
Devious schemes are afoot in Oppara, the glittering capital of Taldor. As the city delights in a public holiday, Lady Gloriana Morilla and her allies have learned of an impending plot that could throw the whole nation into chaos. The PCs are uniquely poised to collaborate with Taldor's secretive Lion Blade spies to intercept the culprits in what promises to be a defining moment in Taldan history.
Älkää huudelko isomman tierin ilmoja tänne, mutta olisi hyvä jos alempaa tieriä haluavat olisivat melko ajoissa tiedossa. En tiedä skenusta vielä mitään, mutta eihän TALDOOOORilla voi mennä pieleen.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Jooh, koska tunkeudun pelaamaan Lion's Justicen (että sit voin vetää sen toisen pelin myöhemmin!), ja haluun päästä Starfinderiin, en tuukkaan tällä kertaa vetämään vaan vain pelailemaan. Maaliskuussa varmaan taas vedän jotain pelipäivässä!
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Lion's Justice kiinnostaisi, mutta liittyykö se #9-11: The Jarlsblood Witch Sagan juoneen? Olisiko tästä jälkimmäisestä mahdollista järjestää ison tierin peli ennen pelipäivää?
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Ilmeisesti nuo molemmat ovat johtamassa tähän Taldor-AP:n juoneen, mutta en tiedä onko niillä keskenään tekemistä. Skenu ilmestyy keskiviikkona vasta. Jos joku nappaa pallon Jarlsbloodista, niin varmasti tuun pelaamaan.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Mä voin koittaa järkätä Jarlsbloodin ennen pelipäivää.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Kaikki mainitut kelpaa edes auttavasti. Järjestyksessä kiinnostavimmat olis Weapon in the Rift, Starfinder ja Leijonan oikeus.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Tarkoituksena olla paikalla ja toistaiseksi kaikki mainitut skenut kiinnostaa paitsi SFS #1-02 kun se sattuu olemaan pelattu, kiinnostavimpana varmaan #9-13.

Voisin sitä vaikka vetääkkin jos löytyy kiinnostusta seuraaviin:
#24: Decline of Glory (1-7)
#33: Assault on the Kingdom of the Impossible (1-5)
#3-01: The Frostfur Captives (1-5)
Jotakin ikivihreää esim. #9-09: Beyond the Halflight Path (3-7) (vaikka kyllä muutkin itkivihreät löytyvät ja onnistuvat)

Vaihtoehdoista kaikki sopivat myös alemman tason hahmoille, paitsi 3-7 ikivihreät eli Tome ja Halflight Path.
Avatar
Mary Leathert
Viestit: 208
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:38

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert »

Nyt kun sain skinwalkeriin vaadittavan määrän Pathfinderia vedettyä, suostun vetämään myös Starfinderia. Tällä kertaa onnistuisi ekassa slotissa joku skenuista 1-01 - 1-05, Cries from the Drift vaikkapa. Fugitive on the Red Planet oli kanssa aika suoraviivainen, muttei niin hyvä kuin Cries.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Tuun paikalle ainakin tuomaan plunder & perilin kronikoita jos on sen pelaajat paikalla, mut voin kyllä vetää Starfinder skenuja jos niiden vetämiseen tarttee vapaa ehtoisia ekassa slotissa. Mul on nykyään se hexa karttakin et onnistuu spaceship combat skenut myös. Fugitiven vedin jo ja 06 & 07 en omista vielä, mut voin lopuista vetää mitä tahansa jos tarttee.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Pääsen vaihteen vuoksi mestoille, mutta en ole varma ehdinkö jäädä tokaan slottiin.

Sinänsä, mäkin peluuttaisin mielelläni Starfinderia. Kaikki lähtee, mutta suosisin #1-00 Claim to Salvationia, #1-01 The Commencementia, tai #1-06 The First Mandatea. Myös #1-07 The Solar Sortie irtoaa, tai mikä tahansa muukin. Ne pari muuta on vaan aika köpösiä skenuja.

#1-04 Cries from the Drift on kova, mutta peluutan sitä mieluummin vähemmän häiriöisessä ympäristössä.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
atouru
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Maalis 2017, 20:27
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja atouru »

Mulle sopisi Cries from the Drift, First Mandate tai Solar Sortie.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Itse mieluiten vetäisin ekassa slotilla ja jälkimmäisessä pelaisin Lion's Justicen koska siihen löytyy järkevämpi hahmo alatierille ja kun sen kakkospeluutus oli suunniteltu ylemmälle.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Olen pelannut Starfinderistä ainoastaan questisarjan, Commencementin ja Claim to Salvationin, tulen pelaamaan muista mitä tahansa. Tokassa slotissa tosin haluan Lion's Justiceen.
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Saatanpa pöllähtää paikalle vierailemaan. Starfinderista käy kaikki ja vissiin weapon in the rift oli pelaamatta. Lions justice kelpaisi myös, kun näitä 7-11 ei oikein pääse pelaamaan.
Avatar
Merle
Viestit: 199
Liittynyt: 25 Helmi 2017, 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Merle »

Mä tulisin kanssa oikein mielelläni pelaamaan Lion's Justicen, Huntteri on sopivasti pienellä tierillä ja Jarlsblood Witchkin on vastikään pelattuna.

Starfinderista mulla on pelaamati ainoastaan Commencement, jos sitä on tulossa niin saatan olla mukana, muuten ei pysty.

Muuten taitaa kaikki huudeltu käydä kyllä!
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Muser »

Mä tuun mieluusti pelaa First Mandaten, niin saan avaruusravun tasoon 3 ja seuraavan tierin skenuihin. Solar Sortie on kanssa ok, mutta siihen ois varmaan enemmän tunkua.

Jos tosiaan saadaan Jarlsblood Witch jossain välissä aikaan, niin oon in. Siitä sais sovereigncourtilaisen leidang-voivodini tasoon 10 ja sopivasti ison tierin Lion's Justiceen.

Varmaan on parempi etten tunge tähän kertaan vetämään, mut tahdon mainostaa että tierin 3-5 -nidalsekoilu Midnite Mirrorin ketju on vielä asia.
PFS GM
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Ehdotan seuraavaa:

1. slotti
Starfinderia (joku vetää)
cheant vetää jotain (miel. pienehköä tieriä)

2. slotti
Atteisti vetää The Lion's Justice
minä vedän jotain (esim. Weapon in the Rift)
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Helmikuun pelipäivä 10.2.

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

En ole tainnut pelata pelipäivissä sitten kesän, niin nyt voisi yrittää jopa molempiin slotteihin. Tämä kyllä tarkoittaisi varmaankin Solar Solartieta ensimmäiseen slottiin, kun olen First Mandaten ja Driftin pelannut sekä kaikki cheantin mainitsemat skenut. Ei kyllä pelkästään minun takiani tarvitse Solar Sortieta järjestää, voin ilmestyä vain Jellonaan paikalle.
Vastaa Viestiin