Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja cheant »

No piti järjestellä viikonloppuja ettei taas mene Serpent's Rise ohi. Dipsit rogueen kun sillä on tullut pelattua jo Ire niin mieluiten Risen pelaisi samalla.

Risen kanssa eri slotissa voisi vetääkin jotain. Pyydetyistä skenuissa voisin harkita joko Portent's Periliä, Reaping What We Sowta, Treacherous Waterssia tai Tome of the Righteous Reposea. Jos jollakulla muulla (esim. Turun vahvistuksilla) on intoa johonkin tiettyyn niistä niin lukitaan se.
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

Tomppak88 kirjoitti: 01 Maalis 2018, 14:56
Ninja Tuna kirjoitti: 01 Maalis 2018, 14:53
Tomppak88 kirjoitti: 01 Maalis 2018, 14:47 Ilmoittaudun mukaan jos agape hostiï serpents rise!
Once in the life time. Oon sankoissa mukana!
-Tuna
Ajatko, vai mennäänkö junalla/bussilla?
Vähän vielä auki kun pitäisi olla sunnuntaina Helsingissä. Ehkä helpoin olisi mennä Junalla Tku-Tre-Hki-Tku :/ Yks vaihtoehto olis, et ajatte mun auton takas Turkuun xD mut jutellaan. Vuokrataan tarvittaessa limusiini.
-Tuna
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

cheant kirjoitti: 01 Maalis 2018, 15:31 No piti järjestellä viikonloppuja ettei taas mene Serpent's Rise ohi. Dipsit rogueen kun sillä on tullut pelattua jo Ire niin mieluiten Risen pelaisi samalla.

Risen kanssa eri slotissa voisi vetääkin jotain. Pyydetyistä skenuissa voisin harkita joko Portent's Periliä, Reaping What We Sowta, Treacherous Waterssia tai Tome of the Righteous Reposea. Jos jollakulla muulla (esim. Turun vahvistuksilla) on intoa johonkin tiettyyn niistä niin lukitaan se.
Tome of Righteous Repose on kiihkoisa scenu ja tosi kivat cronikka sivu. Itse vetänyt jo 3 kertaa sen tämän illan jälkeen niin olis sitä kiva päästä pelaan joskus <3
Ainut muu mielipide on et Reaping what we sow:lle -1 ääni koska sekä pelannut että vetänyt :P
-Tuna
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Agape »

Sankat joukot Serpents' riseen:
- Tomppa
- Ninja Tuna
- Ravenloff
- Viela
- cheant
- Mustaparta
* Sahtour
* Merle
* Naal

Voin hostia joko 1 tai 2 slotissa. 2 ehkä parempi?

Tarvin flipmatin ja tussit lainaan.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Muser »

Serpents Rise on aivan ässä. Have fun. Ite pelaisin mieluiten esmes just LEE!:n tai Sortien.

Mä tarjoan uudestaan Pimentokummelia (Cairn of Shadows, tier 5-9).
PFS GM
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Starfinder on taas toivottua, mutta löytyiskö siihen GM:ää?

Voisin muuten lupautua vetämään Solar Sortien tai LEE!n, mut en tiedä ehdinkö preppaan kuinka hyvin, joten jos joku muu haluaa vetää, saa ilmoittautua!
Voin tosin vetää sen jos kukaan muu ei ilmoittaudu tyyliin maanantaihin mennessä.
Avatar
Merle
Viestit: 199
Liittynyt: 25 Helmi 2017, 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Merle »

Enköhän mäkin oo tulossa. Huudetuista skenuista ei tällä hetkellä aavistustakaan mikä on vielä pelaamatta, pitää tarkistaa huomenna. LEE! tulee kuitenkin pelattua täällä Helsingissä, että siihen en oo tunkemassa.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Varaan alustavasti paikan Serpent's Riseen.
sahtour
Viestit: 62
Liittynyt: 03 Joulu 2017, 12:21

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja sahtour »

Jos yksi turkulainen laittais itsensä vielä jonoon tuohon Serpent's riseen 😅
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

No, siis, jos tulee kysyntää Serpent's Riselle kahden pöydän verran, niin jotain voidaan ehkä järkätä. Mullakin kun on kuitenkin oikat sen vetämiseen.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Agape »

Joo tätähän ei voi seitsemälle pelaajalle hostia
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Merle
Viestit: 199
Liittynyt: 25 Helmi 2017, 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Merle »

Jos on Serpent's Riseen vielä tulijoita eikä saada toista pöytää muuten pystyyn niin mä en ainaskaan oon vielä pelannu sitä, voin tulla täytteeksi mukaan.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Jees, tosiaan! Tässä ois sitten skenuaikataulua, muutoksia saa vielä huutaa jos jokin on täysin väärin.

Eka slotti (alkaen klo 12)
Starfinderiä, Solar Sortie (1-4), vetää Gomis tai joku muu
Cheantin skenu (Tome of Righteous Repose?), cheant

Toka slotti (alkaen klo 17)
Serpents Rise (spessu, seiskatason pregenit), Agape
Cairn of Shadows (5-9), Muser

+ Loviatar sanoi että voi vetää joko ekassa tai tokassa slotissa toisen Serpents Risen jos pelaajia riittää! Pöytien puutteessa tokan Serpents Risen voi vetää vaikka GoMMuunissa koska meillä on iso pöytä ja se on vain puolentoista korttelin päässä Domukselta.
Jos jengiä on paljon, mä voin myös tarvittaessa vetää jotain pientä tieriä ex tempore, ellen satu ite olemaan juuri sillä hetkellä vetämässä jotain muuta.

Turkulaisille tosiaan tiedoksi, pelipäivä järjestetään vanhalla Domus-klubilla, osoitteessa Väinämöisenkatu 11!


Laitoin nyt tälleen kun Mustaparta sä olit ilmoittautunut molempien slottien peleihin, toivottavasti ei haittaa ettet sitten pääse nyt vetämään!
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Naal »

Jos huolitte mukaan vielä yhden pääkaupunkiseudun apinan, niin lisäisin nimeni Serpent's Risen kohdalle toisen pöydän täyttämiseksi.
Starfinderin skenun olen pelannut, mutta toiset kaksi mainittua ovat kokematta. Käyttökelpoisia hahmoja niihin leveleissä 4 (kitsune-spiritualisti) ja 6 (likainen rogue/wizard-multiclasseri jota täytyy vielä hiukan varustaa).

Sitten pitäisi vielä muistaa miten Tampere toimii.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Gomis kirjoitti: 04 Maalis 2018, 08:12 Jees, tosiaan! Tässä ois sitten skenuaikataulua, muutoksia saa vielä huutaa jos jokin on täysin väärin.

Eka slotti (alkaen klo 12)
Starfinderiä, Solar Sortie (1-4), vetää Gomis tai joku muu
Cheantin skenu (Tome of Righteous Repose?), cheant

Toka slotti (alkaen klo 17)
Serpents Rise (spessu, seiskatason pregenit), Agape
Cairn of Shadows (5-9), Muser

+ Loviatar sanoi että voi vetää joko ekassa tai tokassa slotissa toisen Serpents Risen jos pelaajia riittää! Pöytien puutteessa tokan Serpents Risen voi vetää vaikka GoMMuunissa koska meillä on iso pöytä ja se on vain puolentoista korttelin päässä Domukselta.
Jos jengiä on paljon, mä voin myös tarvittaessa vetää jotain pientä tieriä ex tempore, ellen satu ite olemaan juuri sillä hetkellä vetämässä jotain muuta.

Turkulaisille tosiaan tiedoksi, pelipäivä järjestetään vanhalla Domus-klubilla, osoitteessa Väinämöisenkatu 11!


Laitoin nyt tälleen kun Mustaparta sä olit ilmoittautunut molempien slottien peleihin, toivottavasti ei haittaa ettet sitten pääse nyt vetämään!
Joo näillä mennään tällä kertaa, kaikki kiinnostavia skenaarioita.
Avatar
Merle
Viestit: 199
Liittynyt: 25 Helmi 2017, 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Merle »

Jos Serpent's Risesta on toinen pöytä syntymässä niin oma toive olis että se olis ekassa slotissa. Oon pelannu sekä Soler Sortien että Righteous Reposen, eli jos ne on kaikki mitä ykkösslottiin tulee niin multa jää väliin :c Mutta olen valmis kuuntelemaan muitakin mielipiteitä. Aina mä voin viettää sen muutaman tunnin kiertämällä kaikki Kalevankankaan 865 pokestoppia.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Agape »

9 pelaajaa Serpent's Riseen atm. Minä mielelläni hostisin viiden pelaajan pöydän kakkosslotissa janpelaisin SFS ykkösslotissa.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Saatanpa myös tulla paikalle. Ekassa slotissa sopisi hyvin Starfinder ja tokassa voin kulutella tähteä johonkin tai tarpeen vaatiessa vetää jotakin (on se sitten Riseä tai muuta).
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Merle kirjoitti: 04 Maalis 2018, 20:00 Oon pelannu sekä Soler Sortien että Righteous Reposen, eli jos ne on kaikki mitä ykkösslottiin tulee niin multa jää väliin :c
Tome of the Righteous Repose on ikivihreä että sen nyt voi aina pelata uudestaan jos haluaa ja vain on tierissä hahmo joka ei itse ole sitä pelannut (tai haluaa pelata sen pregenillä uudelle hahmolle).

Ellei siis Righteous Reposeen liity Hitpoint traumoja eikä ikinä enää...
Viimeksi kun vedin Tomen se oli pelaajille ihan 2PPn keikka :D
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 10. 3.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Mutta mulle voi joo lukita sen Tomen, luulis siihen pelaajat löytyvän kun kaksi on siihen nimen omaan kiinnostusta osoittaa ja kaikki voi sen halutessaan pelata.

Tällä kertaa ehkä kannattaisi suoraan suunnitella kolme pöytää ainakin ekaan slottiin kun ei ole syytä odottaa että Tampereen normi pelaajia olis erityisen vähän mutta niiden lisäksi yksi Oululainen, Hesalaisia vahvistuksia ja Turkulaisten invaasio. Kokkolasta ei kyllä vahvistuksia tule.
Vastaa Viestiin