Lissala Arc (pääosin 7-11)

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Lissala Arc (pääosin 7-11)

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Lupailin vetää Eyes of the Ten porukalle 10-11 skenaarioita, ja tätä mukavaa tarinakaarta ei olekaan aikoihin vedetty kokonaan. Tiedän että osa Tampereen porukasta on pelanneet joitain näistä skenaarioista jo, mutta jos niihin ei tule kiinnostusta niin jätetään välistä. Näihin saa ilmottautua muutkin kuin eyes-porukka, mutta jos tulee tunkua niin heillä on etuajo-oikeus.

Vedän nämä järjestyksessä, toivottavasti kesän aikana mutta eihän nämä aikataulutukset ikinä onnistu niin helposti.

Skenaariot ovat:

#3-26 Portal of the Sacred Rune (7-11)
#4-07 Severing Ties (1-5)
#4-08 The Cultist's Kiss (7-11)
#4-10 Feast of Sigils (7-11)
#4-12 The Refuge of Time (7-11)
#4-20 Words of the Ancients (7-11)
#4-26 The Waking Rune (7-11)

Melkein koko tarinakaari on neloskautta, tunnettu haastavuuskausi, mutta mikäpä paremmin valmentaisi teidät etsijöiksi! Tarinakaaren päätös, Waking Rune on taidettu vetää Tampereella vain kerran ja siinä on haastavuustaso vielä erityisen kova.

Tähän ketjuun voi huudella tässä kohtaa jo kiinnostumisia, laittelen ne kivasti skenujen alle. Teen skenaarioille sitten omat ketjunsa kun aika koittaa.
Viimeksi muokannut Atteisti, 05 Elo 2018, 11:51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
atouru
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Maalis 2017, 20:27
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Lissala Arc (pääosin 7-11)

Viesti Kirjoittaja atouru »

Jos en väärin muista, niin Severin Solmiot on näistä ainoa jonka olen pelannut.

Hahmoja 7-8 tierille Hatsivatti (psychic 8) ja Mähönen (archaeologist bard 8), 10-11 tierille Borska (battle oracle 10).
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Lissala Arc (pääosin 7-11)

Viesti Kirjoittaja cheant »

Kiinnostusta on kyllä ja taitaa olla kaikki pelaamatta. Kesällä aikataulut voi olla haastavia varsinkin ne mitkä pystyy ennalta sanomaan varmaksi, mutta silloin mukana kun vain mahdollista.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Lissala Arc (pääosin 7-11)

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Pelaisin eritt. mielelläni Waking Runen. Voisin myös käyttää uudelleenpeluita näihin muihin paitsi Severing Tiesiin, koska sen oon jo uudelleenpelannut. Tietyllä tapaa haluaisin pelata jossain näistä Satoria, koska uskonnollinen reformaatio best.
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Lissala Arc (pääosin 7-11)

Viesti Kirjoittaja Muser »

Oi. Ihan mahtava kausi. Sen obviööseimmin uudenpeluun(näettä sitten kronikoista) sijaan voisin tulla katsomaan Krunea tai Kultistia uudestaan.
PFS GM
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Lissala Arc (pääosin 7-11)

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Mä oon pelannut näistä vain Severing Tiesin ja Feast of Sigilsin, muut kiinnostais! :3
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: Lissala Arc (pääosin 7-11)

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Kiinnostaahan nuo ja olisihan se kiva jos olisi sopiva hahmo silmiin. Kesällä olen kyllä valitettavan aikataulurajoitettu. Alustavasti pelipäivä-viikonloput ja heinäkuun kaks ekaa viikkoa ovat sellaisia milloin voisin parhaiten päästä pelaamaan.
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Lissala Arc (pääosin 7-11)

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Voisin tulla pelailemaan, jos päivä ja tier ovat sopivat, mutta ei näitä tarvitse minun mukaani säätää.
Vastaa Viestiin