Pelailua vuodenvaihteessa?

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
Loviatar
Venture-Lieutenant

Pelailua vuodenvaihteessa?

Viesti Kirjoittaja Loviatar » 04 Joulu 2018, 16:56

Olen perinteiseen tapaan vanhempieni talonvahtina Tampereella tapaninpäivästä loppiaiseen ja seura kelpaisi. Olen valmis vetämään ja pelaamaan niin PFSää, SFSää kuin kakkosedikan pelitestiäkin. Jos tiedät jo nyt haluavasi pelata jonain näistä päivistä, hihku alle että milloin ja ehdota myös mielellään mitä. Ihan joka päivälle ei tartte jotain tunkea ja vanhempien luota menee bussit varsin huonosti, joten en mielellään pelaisi yli puoli kymmeneen ettei jengi jämähdä Veisuun.

Tarkemman osoitteen saa, kun ollaan lyöty jokin pelipäivä lukkoon vähintään kolmelle pelaajalle. Suosittelen busseiluun varautumista tai kimppakyytiä, koska pelipaikka on noin viiden ja puolen kilsan päässä keskustasta.

Gomis
Venture-Agent

Re: Pelailua vuodenvaihteessa?

Viesti Kirjoittaja Gomis » 05 Joulu 2018, 09:50

Minua kiinnostaa!! Haluan pelata erityisesti playtestiä, but I'm game for anything.

Olen myös innokas vetämään sekä PFSää että SFSää! Tulen itse Tampereelle takaisin 27. päivä, eli heti loppiaisen jälkeen. 28. päivä mulla on yks meno päivällä, mutta se ei varmaan kestä ihan hirmu kauaa. Muuten olen vapaa.

Muser

Viesti Kirjoittaja Muser » 05 Joulu 2018, 20:04

Mä voisin tulla messiin.

En oo vieläkään saanu sitä Hrethnar's Thronea vedettyä, mutta eniten varmaan innostais tierit 5+.
PFS GM

cheant
Site Admin

Viesti Kirjoittaja cheant » 06 Joulu 2018, 14:01

Mää ja LLK oltaisiin varmaankin yhdessä ehtimässä mikä päivä vain ens vuonna ennen loppiaista, 27.-28. Tytti saattaisi myös ehtiä yksinään. Itse ainakin voisin jotain vetääkin siinä, Reaver's Roaria on ainakin tullut prepattua jos kiinnostaa (se kun ei näytä toteutuvan ainakaan ennen sitä).

LittleLilyKitty

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty » 06 Joulu 2018, 16:03

Itsekin mielelläni vedän jotain, mielellään Starfinderia. Ja pelata kyllä kiinnostaa ihan mitä tahansa.

Agape
Venture-Captain

Viesti Kirjoittaja Agape » 07 Joulu 2018, 15:02

Kiinnostaa kovasti, olen joulun ajan Tampereella. Eniten kiinnostaa PFS ja P2 playtest, mutta uusien classien playtest kyllä motivoi myös SFS.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on maksimoida toisten hauskuus.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Irkissä Agape (IRCnet, Quakenet, Synirc)

Mary Leathert

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert » 14 Joulu 2018, 23:25

Ehtisköhän tähän kokonaisuuteen sovittaa What Prestige is Worthin? Discordissa kun puhuivat, että siinä menee pitkään, niin arki-iltana ei viitsisi.

7-11, Helvetti, Zarta, Pimeä Arkisto, mitä näitä nyt on.

Agape
Venture-Captain

Viesti Kirjoittaja Agape » 15 Joulu 2018, 22:26

Soveltuisi kyllä loistavasti. Itse en valitettavasti tarjoudu pelinjohtajaksi, sen verran rankka kokemus oli ensimmäinen kertakin. Pelaaminen sen sijaan...
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on maksimoida toisten hauskuus.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Irkissä Agape (IRCnet, Quakenet, Synirc)

Vastaa Viestiin