Elokuun pelipäivä 10.8.

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Taitaa ketjussa olla huudellut neljä Bonekeepin suuntaan eli periaatteessa ainakin riittävästi toteutumiseen.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Mä katoin kans varoks pari hahmoa kuntoon Bonekeepiä varten jos tarviitte lisämiehitystä, mutta ensisijaisesti pelaan molemmissa sloteissa Starfinderiä! Oon kans missannu Half-Alive Streetsin jo pari kertaa ni tähtään siihen tokassa slotissa!
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja Muser »

Mitäs hahmoja Bonekeeppiin tulee?

Mä en just nyt omista tasojen 3-4 -hahmoa, mutta jos saan varmistettua tierin ennen tota lauantaita niin voinen magickoida jotain siihenkin subtieriin.

Kannattaa etsiä netistä vinkkejä olennaisiin varusteisiin tasoille 3-7 ja miettiä mitä kaikkea uupuu. Lisäksi, tässä pelissä on valtavasti negativiisiä statuksia joiden hoitamiseen kannattaa kiinnittää huomiota. Auttaisin tekemällä ostoslistan, mutten erota metatietoa omastani, kiitos aiemman Bonekeep-kokemukseni.
PFS GM
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Joops, Bonekeepiin kannattaa todellakin prepata ajatuksella. Se ei ole ihan triviaali.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Juuh olen kuullut että Bonekeep shoppailut kannattaa tehdä ajatuksella vaikka en olekaan vielä yhtään kokenut. Yksi pohja Bonekeep shoppailuille on tietenkin kapteenimme laaja lista joista kaikkea ei voi millään täyttää mutta siitä kannattaa varsinkin katsoa mitä kaikkea itse voisi osaltaan tarjota:
http://agape.kapsi.fi/index/bonekeep.html

Ylätierille itselläni on yksi vaihtoehto (umonk 7) ja itse varmaan preferöisin ylätieriä. Jos kuitenkin menee alemmalle (tätä keikkaa ei kenenkään kannattane pelata ylöspäin) niin ykköstarjokas itselläni on tierien välistä usummoner 5, joka voi tarjota siis tarjota samassa support casterin ja uhrattavissa olevaa lihaa. Alemmalle tierille olisi myös support bard 4, swashbuckler 4 ja urogue/hunter 3, mutta niistä ensimmäinen on hyvin tehorajoitettu ja kahta viimeistä en ole niin innoissani uhraamassa tälle keikalle.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Jos tosiaan tulee hätätilanne ja mua kaivataan, niin tuon pienelle Viennen (juoksee kovaa ja lyö isolla kepillä eikä osaa mitään muuta) tai isolle Achiengin (sammakkoklera).
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja Muser »

Isoon toisin parantajakineetikon, niin ei tarvi huolia parannuksesta tai swarmeista.

Näillä näpyillä pienelle varmaan munkkibarbaari undead bane -aseella.
PFS GM
Bolo
Viestit: 1
Liittynyt: 07 Elo 2019, 09:26
Paikkakunta: Tampere

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja Bolo »

Tuon Bonekeepiin fighterin, selvitän sen levelin töiden jälkeen. Jotkut tuntevat hahmon entuudestaan nimellä Bolo.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Ylätieriin ei ole ketään, alatierille on kolmekin vaihtoehtoa, joista ainoa uhraamisen* arvoinen on arkeologi-bardi (Uncanny dodge, tekee mirror imagea, silencea, CLW:tä), shoppaillut ainakin alkemistin tulta.

Edit: *sanavalinta voi olla huono ja huolimaton tarkoitin, päinvastoin kuin voisi luulla, että tällä olis imo parhaat maihkset, ei siis tapattamista
Viimeksi muokannut Mustaparta, 08 Elo 2019, 19:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rostom
Viestit: 12
Liittynyt: 26 Elo 2018, 13:04

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja Rostom »

Mulla olisi kolmostason semipaladiini ekaan sessioon ja toiseen sama hahmo nelostasolla (jos selviää). Pankissa sillä rahaa noin 4500 gp ja prestigeä 8, joten henkiinherätyksen ehkä saa järkättyä jos joku avustaa muutamalla satasella...

Toukokuun sessiosta (What the Helms Hide muistelisin) jäi muuten todistus saamatta, sori että kyselen sen perään vasta nyt kun en parille viime kerralle päässyt.
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja Muser »

Ei kannata tulla Bonekeeppiin jos se ei innosta. "Tän hahmon voin uhraa" on väärä asenne ja väkisin haastedunskuun tuleminen vain latistaa kokemuksen. En nyt yritä ajaa ketään pois vaan selventää, että tää ei ole kaikille ja hyvä niin: ensi kerralla varmasti jotain mihin pelaajan ei tarvitse pakottaa itseään.
PFS GM
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Elokuun pelipäivä 10.8.

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Muser kirjoitti: 08 Elo 2019, 06:27 Ei kannata tulla Bonekeeppiin jos se ei innosta. "Tän hahmon voin uhraa" on väärä asenne ja väkisin haastedunskuun tuleminen vain latistaa kokemuksen. En nyt yritä ajaa ketään pois vaan selventää, että tää ei ole kaikille ja hyvä niin: ensi kerralla varmasti jotain mihin pelaajan ei tarvitse pakottaa itseään.
What he said. Bonekeepiin ei kannata tulla kakkosketjun hahmolla koska semmonen vaan kuolee ja se haittaa muuta ryhmää, joka ei todennäköisesti tullut paikalle delaamaan. Sinne tuodaan rosterin kovin tyyppi siinä hengessä että näytetään dunskulle mistä kana pissii. Ei se helppo keikka ole mutta olen peluuttanut sen aikaisemminkin eikä sieltä silloinkaan roudattu ketään jalat edellä.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Vastaa Viestiin