Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Mists pitäisi nyt olla raportoituna.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Katselin vähän kivoja skenuja vedettäväksi jotka ois mielekkäämpiä kuin ikivihrä torni, kaivoin esiin kolme vaihtoehtoa! Huudelkaa mielipiteitä oisko näihin kiinnostusta!

#6-07 Valley of Veiled Flame (tier 5-9)
#3-21 The Temple of Empyreal Enlightenment (1-5)
#6-18 From Under Ice (1-5)

Katsoin että Empyreal Enlightenment on vedetty viime vuoden syyskuussa pelipäivässä, mutta aattelin ehdottaa myös sitä jos siihen on vielä intoa!
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Itse olisin hyvin kiinnostunut ToEE:stä, joten jos siihen on pelaajia, haluaisin vetää HoHW:n eri slotissa kuin sen. Myös From Under Ice kinostaa jos siihen on lisäpelaajia. Hungry Ghostsiin en ajatellut toiste lähteä.
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Harmonious Wisdom, ToEE, Stolen Heir ovat kaikki pelaamatta, joten ei haittaa vaikka Labyrintti jäisikin tällä kertaa vetämättä. Muutenkin Hevikameli vihjasi olevansa siitä kiinnostunut, muttei pelipäiviin pääse, niin sitä voisi sen ulkopuolelle koetta aikatauluttaa.

Jos on tarvetta, niin voin itsekin harkita vetäväni jotain, ei ole kyllä mitään tiettyjä skenaarioita mielessä.
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja Muser »

Jaa niin, taisin ymmärtää väärin tuosta Labyrinthin toiveesta. Ite ei oo mitään mielenkiintoa aikatauluttaa pelipäivien ulkopuolella PFS-skenuja niin toivottavasti joku ottaa tuosta nakin!

Mä mietin pari päivää ja ilmoitan sitten tänkertaisesta skenustani. Alla on mitä voin vetää saman tien:
Slave Pits of Absalom, Among the Living, Voice in the Void, Darkest Vengeance, Penumbral Accords, Echoes of the Overwatched, Haunting of Hinojai, Veteran's Vault, Trial by Machine, Technic Siege, Trouble In Tamran ja Between the Lines.
PFS GM
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Vähän lisätietoja House of Harmonious Wisdomista!

HoHW on uudelleenpelattava loputtomiin tason 1 hahmoilla: siitä saa ottaa kerran kreditit joko GM:nä tai pelaajana yli tason 1 hahmoilla. Tästä tulee siis uusi lisäys uudelleenpelattavien skenujen listalle, mutta siitä voi kerran ottaa ekspan myös isommalla tierillä. Se ei vaadi pregenillä pelaamista.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Mä taidan tehdä nyt niin että pyrin siihen, että vedän Temple of Empyreal Enlightenmentin, jos ehdin saada sen skenun ajoissa. SIltä varalta että se ei ehdi tulla mulle asti, tai siihen ei löydy pelaajia (tosin laskujeni mukaan varmaan pitäs tulla pöytä siihen), voin vetää jonkun uudelleenpelattavan, esim. Master of the Fallen Fortressin jonka jo mainitsin.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Koitetaas lyödä nämä maanantain aikana lukkoon niin pääsen ilmoittelemaan asiasta.

Slot 1
Loviatar: House of Harmonious Wisdom (tier 1-5)
joku: jotain

Slot 2
Gomis: Temple of Empyreal Enlightenment (tier 1-5)
joku: jotain
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja cheant »

Itse voisin aikaisempien puheiden perusteella todellakin lukita pelautettavaksi #7-01 Between the Lines.

Periaatteessa ei slotilla väliä koska itsellä pelihistoriaa vielä kuitenkin vielä sen verran vähän että nelospeli todennäköisesti itselleni sopii (toivottavasti ainakin kun House varmasti täyttyy helpolla eikä ole kuitenkaan sellaista tarvetta siihen olla heti tunkemassa). Tietenkin toinen alatierin peli Housen kanssa samaan aikaan voisi olla hyvä kun Housen paikat lienevät kysyttäjä niiden kesken joilla pelihistoriaa on kertynyt ja siihen voisi ehkä Between the Lines sopia.
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja Muser »

Olen päättänyt skenun: #4-06: The Green Market (5-9). Tässä neloskauden skenussa mennään Korvosaan ja kohdataan taas esim. Portent's Perilistä tuttu Zeeva Ketunratamo. Golden Serpentissä taas on sen sisko, Runelordsissa veli, jne.

Mä voisin ottaa slotin 1 jos ei haittaa.
PFS GM
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja Gomis »

The Green Market kuulostaa mainiolta House of Harmonious Wisdomin vierelle IMO koska mä voin ainakin tulla Green Marketiin mielelläni kun ekan slotin pöytiä shufflaillaan.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Eli lyödään lukkoon seuraavat:

Slot 1
Loviatar: #8-16: House of Harmonious Wisdom (1-5)
Muser: #4-06: The Green Market (5-9)

Slot 2
Gomis: #3-21: Temple of Empyreal Enlightenment (1-5)
cheant: #7-01: Between the Lines (1-5)
Avatar
veltzeh
Viestit: 102
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:32

Re: Huhtikuun pelipäivä 8.4./April Gameday April 8th

Viesti Kirjoittaja veltzeh »

Ohoo, Between the Lines on pelaamatta, yritänpä tulla siihenkin.
Vastaa Viestiin