[Fantsu] Tiistaipelit: 6.6. Maracon-zeroslot+Shades of Ice Part 3: Keep of the Huscarl King(1-5)

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Petsku
Viestit: 26
Liittynyt: 22 Helmi 2017, 22:18

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 2.5. Tyranny of the Winds Part 3 (3-7)+Cairn of Shadows(5-9)

Viesti Kirjoittaja Petsku »

Perun ilmon Tyranny of the Winds Part 3
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 2.5. Tyranny of the Winds Part 3 (3-7)+Cairn of Shadows(5-9)

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Jos vetäisin 16.5 ja 23.5:

#4-14 My Enemy's Enemy (3-7)
#6-19 Test of Tar Kuata (3-7)

Toisaalta jos Kohtalo hirveästi toivoo niin voisin vetää tuon The Traitor's Lodgen (3-7) jomman kumman skenun sijasta 23.5. Se oli hyvä skenu. *huokaus*

Otan kyllä toiveitakin vastaan, jos joku haluaa jonkun skenun pelata. Ei mulla niin preferenssiä ole skenujen vedon suhteen.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 2.5. Tyranny of the Winds Part 3 (3-7)+Cairn of Shadows(5-9)

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Voisin vetää tuolloin 23.5 jotain 1-5 tieriltä. Jostain muistan lukeneeni että Stolen Heir ei ole pelattu vähään aikaan, kävisikö se?
30.5 Voin vetää mitä vain 1-5, 3-7 tai 5-9 peliä, vaikka tuolta Kohtalon listalta jos niihin löytyy pelaajia.
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 824
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 2.5. Tyranny of the Winds Part 3 (3-7)+Cairn of Shadows(5-9)

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Shinae kirjoitti: 01 Touko 2017, 22:50 Jos vetäisin 16.5 ja 23.5:

#4-14 My Enemy's Enemy (3-7)
#6-19 Test of Tar Kuata (3-7)

Toisaalta jos Kohtalo hirveästi toivoo niin voisin vetää tuon The Traitor's Lodgen (3-7) jomman kumman skenun sijasta 23.5. Se oli hyvä skenu. *huokaus*

Otan kyllä toiveitakin vastaan, jos joku haluaa jonkun skenun pelata. Ei mulla niin preferenssiä ole skenujen vedon suhteen.
Jos haluut taktikoida, niin My Enemy's Enemy on mun vedettävien listalla yhdessä Rivalry's Endin kanssa (jostain luin, että ovat juonellisesti osittain sidottuja).

Noita toiveskenuja pistin tosiaan, kun kaikki on valmiita vetämään jotain mitä toivotaan, mutta kukaan ei tunnu koskaan mitään toivoa :)
Voisin vetää tuolloin 23.5 jotain 1-5 tieriltä. Jostain muistan lukeneeni että Stolen Heir ei ole pelattu vähään aikaan, kävisikö se?
Stolen Heir on hyvä roolipelipainotteinen skenu, jotenka hyvä valinta. Se on saatettu vetää jo kolmesti, minä ja Agape ollaan vedetty ja Streamwalker ainakin joskus puhui vetävänsä, mutta en muista peluuttiko lopulta.
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 2.5. Tyranny of the Winds Part 3 (3-7)+Cairn of Shadows(5-9)

Viesti Kirjoittaja Sang »

Kohtalo kirjoitti: 02 Touko 2017, 06:51 Stolen Heir on hyvä roolipelipainotteinen skenu, jotenka hyvä valinta. Se on saatettu vetää jo kolmesti, minä ja Agape ollaan vedetty ja Streamwalker ainakin joskus puhui vetävänsä, mutta en muista peluuttiko lopulta.
Olin pelaamassa kun Streamwalker veti sen. Pelaajia taisi olla neljä tai viisi.
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 2.5. Tyranny of the Winds Part 3 (3-7)+Cairn of Shadows(5-9)

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Tuli puheeksi fantsusta lähtiessä että voisin peluuttaa shades of Ice trilogian. Siihen löytyisi porukkaakin. Voisin vetää sen 23.5 30.5 ja 6.6, mutta vain jos Kohtalo haluaa lykätä champions chalicea yhdellä viikolla. Miltä kuulostaa?
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 2.5. Tyranny of the Winds Part 3 (3-7)+Cairn of Shadows(5-9)

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Ja minä vedän 16.5. #2-11 The Penumbral Accords (1-5). Nopeailla puheilla on tarpeeks uusia pelaajia jotka eivät ole sitä pelanneet.

Mua myös kiinnostaa pelata tuo Adrenalinen trilogia, jos toteutuu. Se tosin tarkoittaisi, että tuo 23.5. joutuisin nakittaan jollekkin toiselle ja vedän noita 3-7 skenuja kesäkuun puolella.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 824
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 2.5. Tyranny of the Winds Part 3 (3-7)+Cairn of Shadows(5-9)

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Adrenaline kirjoitti: 02 Touko 2017, 21:18 Tuli puheeksi fantsusta lähtiessä että voisin peluuttaa shades of Ice trilogian. Siihen löytyisi porukkaakin. Voisin vetää sen 23.5 30.5 ja 6.6, mutta vain jos Kohtalo haluaa lykätä champions chalicea yhdellä viikolla. Miltä kuulostaa?
Alustavasti en lähde lykkämään Chalicea, haluan pitää nuo kaksi viimeistä viikkoa Kesäkuulta vapaana. Myöskin oon Shades of Icen oon jo pelannut, joten kysymys on, että onko 23.5 ja 6.6 toista peliä tarjolla. Jos ei, niin saatan ottaa nuo päivät itelle ja vetää Chalicea tai jotain muuta silloin.
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 2.5. Tyranny of the Winds Part 3 (3-7)+Cairn of Shadows(5-9)

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Kohtalo kirjoitti: 02 Touko 2017, 22:42 Alustavasti en lähde lykkämään Chalicea, haluan pitää nuo kaksi viimeistä viikkoa Kesäkuulta vapaana. Myöskin oon Shades of Icen oon jo pelannut, joten kysymys on, että onko 23.5 ja 6.6 toista peliä tarjolla. Jos ei, niin saatan ottaa nuo päivät itelle ja vetää Chalicea tai jotain muuta silloin.
Jos haluat aikaistaa chalicea niin sekin minulle käy, voit ottaa minun päivät ja voisin vetää Shadesin kesäpelinä?
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 2.5. Tyranny of the Winds Part 3 (3-7)+Cairn of Shadows(5-9)

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Chalice tulee myös suuuurella todennäköisyydellä multa heti perään lauantaipelinä kunhan Kohtalo vain starttaa sen jonain tiistaina.
Lisäksi Shades of Ice taitaa olla mullakin pelaamatta, joten tuumikaapa päivät sopiviksi :)
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 9.5. Orders From the Gate (5-9) ja skenu

Viesti Kirjoittaja Agape »

Trilogia ja viitoskauden editoimaton ketjuskenu saatu pakettiin.

Ensi viikolla kauan odotettu Orders From the Gate! Pistin Kohtalon valmiiksi ilmoksi, jotta hänkin pääsee pelaamaan joskus :P

Kuka ottaa nakin kakkospöydästä, entä mikä skenu? 1-5 tai 3-7 lienee sopivimmat tierit, vai lieneeköhän kaikilla hahmoja 5-9 tierille? Minulla ei ole tietoa, kun olen hostinut vain ison tierin pelejä nyt keväällä.

Penumbral Accords aikataulutettu 16.5., mainitkaa selkeästi tässä kun haluatte että päivittelen lopputoukokuun ohjelmaa.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 9.5. Orders From the Gate (5-9) ja skenu

Viesti Kirjoittaja Sang »

Orders from the Gateen mukaan tason 9 wizardilla.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 9.5. Orders From the Gate (5-9) ja skenu

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Orders from the Gateen mukaan. Ens viikolla en viitsi hostia, kun pitkä työviikko.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 9.5. Orders From the Gate (5-9) ja skenu

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Tulen pelaamaan siihen toiseen peliin jos vain sopiva tulee tarjolle. Ja jos muita halukkaita ei hostimisjobiin tartu niin minä voin hostia, mutta mielummin tiistaisin joku muu.
Avatar
Streamwalker
Viestit: 323
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 03:10
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 9.5. Orders From the Gate (5-9) ja skenu

Viesti Kirjoittaja Streamwalker »

Mukana Ordersissa, saatan vaihtaa riippuen kakkospöydästä.
"Intelligence is knowing that tomatoes are a fruit. Wisdom is knowing not to put tomatoes in a fruit salad. Charisma is the ability to sell a tomato-based fruit salad."
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 9.5. Orders From the Gate (5-9) ja skenu

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

Orders from the gate mukana todnäk Melillä.
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 9.5. Orders From the Gate (5-9) ja skenu

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Gateen mukaan vitostason hahmolla.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 824
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 2.5. Tyranny of the Winds Part 3 (3-7)+Cairn of Shadows(5-9)

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Adrenaline kirjoitti: 02 Touko 2017, 22:58 Jos haluat aikaistaa chalicea niin sekin minulle käy, voit ottaa minun päivät ja voisin vetää Shadesin kesäpelinä?
Katson vielä mitä ja milloin Maraconista kuuluu. Jos se siirtyy kesäkuulle, niin aattelin vetää chalicen 16.5. ja 23.5. Treacherous Wavesin puolestaan pistäisin kesäkuulle, kun aattelin zeroslottina sen vetää. Mutta jos Maraconia ei tule tai se vedetään toukokuussa, niin taidan pitää nykyisen aikatauluni.

EDIT: Okei, nähtävästi Maraconin päivä oli jo päätetty, eli 9.6. - 11.6. Myöskin tajusin, että chalisen kakkososa julkaistaan vasta 31.5, joten en voi vetää sitä 23.5 :) Katson vielä miten pistän aikataulut, saatan siirtää Treacherous Wavesin 6.6 ja vetää sen zeroslottina. Chalisen ehkä kokonaisuudessaan maraconissa.
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 9.5. Orders From the Gate (5-9) ja skenu

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Mulla pitäisi olla aikaa nyt viikonloppuna, jos ei kukaan muu ala vetämään skenua niin voisin jonkun prepata. Onko Graicavilla ja muilla toiveita?
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: 9.5. Orders From the Gate (5-9) ja skenu

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Adrenaline kirjoitti: 04 Touko 2017, 16:48 Mulla pitäisi olla aikaa nyt viikonloppuna, jos ei kukaan muu ala vetämään skenua niin voisin jonkun prepata. Onko Graicavilla ja muilla toiveita?
Joku missä pääsee kakkoslevelin hahmolla seikkailemaan. Voi olla vanhakin skenu (nollakauden skenaariothan ovat ilmaisia).
Sieltähän löytyisi pelaamattomia esim.
#0-3: Murder on the Silken Caravan (tier 1-5)
#0-7: Among the Living (tier 1-7)
#0-17: Perils of the Pirate Pact (1-7)
#0-23: Tide of Morning (tier 1-5)

Ja ajantasaiset pelitiedothan saa pfstrackeristä :) www.pfstracker.net
Vastaa Viestiin