[Fantsu] Tiistaipelit: 6.6. Maracon-zeroslot+Shades of Ice Part 3: Keep of the Huscarl King(1-5)

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Ghenett Manor Gauntlet (5-9)+Delirium's Tangle (1-5)

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

En muista olenko tanglea pelannut mutta tullaan siihen. Tsekkaan kotona
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Ghenett Manor Gauntlet (5-9)+Delirium's Tangle (1-5)

Viesti Kirjoittaja Agape »

ja pelit täynnä
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Ghenett Manor Gauntlet (5-9)+Delirium's Tangle (1-5)

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

hiiphoop, perumpa oman ilmon =D Ei oikeen löydy tuolle tierille enää hahmoja =P
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Agape »

Ensi viikon skenut tarjolla.

Fantsu remontin takia pelit 14.3. alkaen kolmen viikon ajan on muissa paikoissa. Ilmoitelkaa täällä, jos luonanne voi pitää pelejä (GM + 6 pelaajaa) ja jos niin, niin minä päivinä jotta saadaan paikatkin lukkoon ajoissa.

Siirrän Hrethnar's Thronen loppukeväälle ja hostin Assault on the Woundin Roll20-pelinä remontin aikana, se kun sopii niin hyvin Roll20:een. Siihen voi ilmoittautua pelaajia muualtakin kuin Oulusta.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Agape kirjoitti: 28 Helmi 2017, 22:50 Ilmoitelkaa täällä, jos luonanne voi pitää pelejä (GM + 6 pelaajaa) ja jos niin, niin minä päivinä jotta saadaan paikatkin lukkoon ajoissa.
Mun kaijonharjun asunto on käytettävissä tiistaisin ja lauantaisin. Hostin itse lauantaisin, mutta tiistaisin saa mun puolesta joku muukin hostia. Tänne mahtuisi kyllä kaksikin porukkaa pelailemaan, mutta kannattaa toinen peli järjestää kuitenkin keskustan tienoilla.

Osoite löytyy lauantaipeliketjusta ja jos ei löydä, niin voi kysyä :)
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Sang »

Slave Ships of Absalomiin.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Mulle sopii kumpi peli vaan. Slave Shipsiin on level 2 tarjolla ja Labyrinthiin lvl 6 tai lvl 7. Ylöspäin voin aina pelata, mutta en halua pelata alaspäin 3-4 tierille tuota labyrinthiä. Jos labyrint menossa alemmalle niin tuun sit mieluummin slave shipsiin.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Haluaisin sitten trilogian jälkeen joskus hostia 2x 1-5 pelejä, niin saan hahmon suoraan 7. levelille.
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Petsku
Viestit: 26
Liittynyt: 22 Helmi 2017, 22:18

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Petsku »

Ilmo slave ships
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 823
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Remontin aikana voin vetää pelejä, mutta pelipaikkaa en voi toistaiseksi tarjota,
joten vedän pelit siellä missä pystyn. Päivistä voin sanoa, että maanantai on
huono, tiistaina ja keskiviikona käyvät vain keskustan alueella, torstaista
sunnuntaihin sopivat hyvin ja eikä paikan tarvi rajoittua vain keskustaan.

Oon harkinnut, että trilogian siirtäisin remontin ylitse huhtikuulle ja maaliskuussa
vetäisin 2-3 skenua kotipeleinä toivomusten mukaan. Joku pelilauantai/maratoni
olisi mielestäni näin remontin aikana ihan hyvä idea.
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Kohtalo kirjoitti: 28 Helmi 2017, 23:25 Oon harkinnut, että trilogian siirtäisin remontin ylitse huhtikuulle ja maaliskuussa
vetäisin 2-3 skenua kotipeleinä toivomusten mukaan. Joku pelilauantai/maratoni
olisi mielestäni näin remontin aikana ihan hyvä idea.
Näin trilogiaan haluavana pelaajana, huhtikuu olisi itselle parempi aika kuin maaliskuu.
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Agape »

Shinae kirjoitti: 28 Helmi 2017, 22:55 Mulle sopii kumpi peli vaan. Slave Shipsiin on level 2 tarjolla ja Labyrinthiin lvl 6 tai lvl 7. Ylöspäin voin aina pelata, mutta en halua pelata alaspäin 3-4 tierille tuota labyrinthiä. Jos labyrint menossa alemmalle niin tuun sit mieluummin slave shipsiin.
mä en pysty manageroimaan ilmoja joissa on ehtolauseita niin että ilmot ois reiluja kaikille, pistin sut labyrinthiin, sano jos haluat vaihtaa
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Voisin ilmottaa itteni slave shipsiin. Toisen tason cleric hahmona.
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Slave shipsiin lvl 2 samurai tai swashbuckler
Avatar
burvix
Viestit: 92
Liittynyt: 13 Helmi 2017, 14:40

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja burvix »

Labyrinttiin
Leopold Blakros, halfling paladin lvl 8
Muzaffer Weatherspoon, halfling fighter/alchemist lvl 9
Meriadosebinthian Lalalostrigen, gnome diviner lvl 3
Burlok, dwarf druid lvl 14
Pengendara, wayang fighter/cavalier/barbarian/mammoth rider lvl 8
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Agape kirjoitti: 01 Maalis 2017, 02:47mä en pysty manageroimaan ilmoja joissa on ehtolauseita niin että ilmot ois reiluja kaikille, pistin sut labyrinthiin, sano jos haluat vaihtaa
Slave shipsiin sitten. Burvixin signaturesta päätelleen hänellä ei ole hahmoa ylemmälle tierille Labyrintiin niin en halua riskeerata alaspäin pelaamista.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Mustaviini
Viestit: 197
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 23:13

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Mustaviini »

Slave shipsiin!
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Sang »

Kohtalo kirjoitti: 28 Helmi 2017, 23:25Oon harkinnut, että trilogian siirtäisin remontin ylitse huhtikuulle ja maaliskuussa vetäisin 2-3 skenua kotipeleinä toivomusten mukaan. Joku pelilauantai/maratoni olisi mielestäni näin remontin aikana ihan hyvä idea.
Tämä on minusta hyvä suunnitelma.

Yksi harkinnan arvoinen asia voisi olla maratonipäivän jakaminen kahteen. Viime kesän pelimaratoneista opittuna kaksi peräkkäistä peliä voisi olla yhtenä päivänä parempi kuin kolme putkeen. Kolmannessa pelissä alkoi jo huomiointikyky hiipumaan jos yksi peleistä ei ollut pikana vedetty evergreen. Tällöin voisi olla kaksi kahden pelin päivää, joista toinen voisi olla core-päivä, jos sellaiseen löytyy kiinnostusta.
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Ja tosiaan tässä vaiheessa muistutan muitakin että olen lupautunut pitämään tiistain pelejä kämpilläni kun fantsun alakerta on remontissa. Eli Heinätorin puiston vieressä kirkkokatu 59 osotteessa 14.-28.3. pidetään pelejä ja pitemmästikkin jos tarvis. Vetäjinä edelleen samat parrat kuin listattuna ensimmäiselle sivulle. Aiheesta tulee viimeistään ensi viikkona oma threadi.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Tiistaipelit: Slave Ships of Absalom (1-5)+Labyrinth of Hungry Ghosts (3-7)

Viesti Kirjoittaja Agape »

slave ships täynnä

olisi suotavaa että pelaajia siirtyisi labyrinttiin, jotta se toteutuisi
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Vastaa Viestiin