KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 269
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Eli seiskatason hahmo ei mahdu mukaan? Oho. :shock:

Oletan että kovin moni haluaa pelata korkeemman tason pelejä niin mulla on varmaan 2, 3-4 ja 6 tason hahmot ainakin vielä mahdollisia.
Mielellään välttäisin kuitenkin sitä 1-2 ja tulisin vaikka Todlebenillä (4), ainakin viimeksi ne channelit oli kivoja kun ne paransi joka pöytää ennen viimistä tappelua. Mutta voin tulla sinne täytteeksi muihinkin pöytiin jos tarvitaan.
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Agape »

Kaikki mahtuu mukaan. Ylöspäin tai alaspäin voi pelata.

Kaikkien pelaajien mukaan mahtuminen ja siten spessun toteutuminen on tärkeämpää kuin yksittäisten pelaajien tieripreferenssit.

Joustavuutta tarvitaan kaikilta jotta tämä uniikki peli toteutuu!
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 823
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Tierit toimii samoin kuin normi skenuissa, nyt niitä vaan on enemmän.

Pelaajia olisi alustavasti tulossa noin 13, mikä tekisi yhden neljän pelaajan pöydän ja kolme pöytää kolmella pelaajalla.
Jokaista tieriä ei voida kattaa neljällä pöydällä ja vaikka se haluttu tieri toteutuisikin, niin vaan kolme mahtuu pöytään, eli
pelaajien ois hyvä varautua ja tuoda hahmoja mukaan monipuolisesti.

Omia hahmoja ei täällä kannata alkaa huutelemaan, mutta josko löytyy kaksi muutakin jotka haluaisivat pelata samalla tierillä, niin
sen voi ilmoittaa. Ainakin itse mieluusti preppaisin jonkun tietyn tierin, kuin koko materaalia :P
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Varmaan tiistaina voidaan fantsussa vähän miettiä jos saatais pari tieriä lyötyä lukkoon. Vähän veikkaan, että todennäköisesti tulee noi 4 alinta tieriä pelattavaks, kun niihin porukalla on eniten hahmoja.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

No itse toivoisin että pääsisin serkun kanssa pikkupoikien pöytään, eli tierille 1-2. Kun ylemmille tiereille mulla on vaan vitostason hahmo.
Fuzzpong
Viestit: 80
Liittynyt: 17 Helmi 2017, 07:37

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Fuzzpong »

Näyttäis että ehkä mahdollisesti saatan päästä pelaamaan sittenkin. Jos kävisi noin onnellisesti niin melkein joka tierille löytyy hahmo.
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Petskulla on valtaosa hahmoista 4-5 levelisiä, joten varmaan mentäis mielellään 5-6 tierille. Aina voi tieten mennä 1-2.
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Mun hahmot löytyypi alta. 1-2, 3-4, 5-6 ja 8-9 löytyy tällä hetkellä hahmoa. Itseäni kiinnostaa eniten nuo ylemmät tierit, mutta voin joustaa pöytävalinnan suhteen kun on hahmoja melkein joka tierille, paitsi noille 10-11+ niihin ei ikävä kyllä ole tarjota.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Mulla on kans 1-2, 3-4 ja 5-6 tierille. 1-2 on vain melee (Toki voin rakentaa uuden rangen), 3-4 löytyy melee että ranged ja 5-6 on vain ranged. Käytännössä mikä tahansa käy, mutta toiveena ois lvl 3 ranger hunterilla tulla. Mikäli hahmoja ei järkevästi satu tierille niin Karin on aina vaihtoehto.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Mun preferenssit menee tiereille 1-2, 2-4 ja 5-6. 1-2 ja 5-6 tierien hahmot ovat peliexpaa vailla vielä kokonaan, joten lievä preferenssi niille. Multa löytyy myös lvl 7 hahmo, joka voi pelata sekä ylös että alas.
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Mulla ois toinenkin kaveri sitten tulossa spessuun, jos mahtuu. Ei oo koskaan pelannu pathfinderia. :'D Kun noita pregeneitä kerran saa 4-levelisinä, niin 2-4 vois olla toinen sopiva tieri, jos alimmalle ei pääse.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 823
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Näyttäisi siltä, että turvallisinta olisi pysyä noissa kolmessa alimassa tierissä, eli 1-2, 2-4 ja 5-6. Mahdollisesti, niin että yksi 1-2 tierin pöytä, kaksi 2-4 pyötää ja yksi 5-6 pyötä. Tai sitten jokaista tieriä yksi pöytä ja neljäs pöytä toimii jokerina joka päätettään vasta lauantaina. Jos GMllä on preferenssiä, niin voivat sanoa mitä pöytää haluasivat vetää. Agapelle ei mieluusti uusia pelaajia, sulla kun menee aikaa overseer tehtäviin johtamisen lomassa, niin en usko että ehdit vielä kaitsimaan uusia pelaajia :)

Noita uusia pelaajia kyllä tuntuu tulevan useampikin kappale, niin olisi hyvä saada vähän sekoitusta peliin eli saada pyötiin sekä uusia että vahnoja pelaajia. Jos uusia on kaksi niin yksi vanha pelaaja, jos uusia on kolme niin sitten kaksi vanhaa. Näin vanhat voivat vähän ohjeistaa kun GMllä tuskin on aikaa ja pitää samalla myös pelin liikkeessä.

Arviolta 15 pelaaja olisi tulossa, mikä tarkoittaisi yhtä viiden pelaajan pöytää ja loput kolme, tai kahta neljää ja kahta kolmen pöytää.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Agape »

Kuulostaa hyvältä. Otan 3-4 pelaajan jokeripöydän itselleni. Jokaisen pelaajan olisi hyvä varata hahmot vähintään kahdelle eri tierille.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 823
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Ja voisin kai mainita, että ite oon kiinnostunut tuosta 5-6 tierin pyödästä.
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

PadreJonas ei vielä ollut varma saako työvuoroaan siirrettyä mutta oli kinnostunut. Alemmille tiereille hänkin olis menossa
Fuzzpong
Viestit: 80
Liittynyt: 17 Helmi 2017, 07:37

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Fuzzpong »

Tiputan tähän vaan ehdotuksen Venture-kapteenien + Zeferickin pöydästä

EDIT: lol pelinjohtaminen
Mustaviini
Viestit: 197
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 23:13

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Mustaviini »

Ei tuu siis 7-11 pöytää... olin säästelly Huerghin vikan skenun sitä varten. ;-;
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Sang »

Mustaviini kirjoitti: 06 Kesä 2017, 00:43 Ei tuu siis 7-11 pöytää... olin säästelly Huerghin vikan skenun sitä varten. ;-;
Ellei sitten jokeripöytään tule Huergh, Haba & Vahva.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 823
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Mustaviini kirjoitti: 06 Kesä 2017, 00:43 Ei tuu siis 7-11 pöytää... olin säästelly Huerghin vikan skenun sitä varten. ;-;
Kun pyötä kiinnostuksia kyselin, niin odotin että jokut ois halunnut juuri noita korkeamman tierin pöytiä, kun näin ei käynyt niin
päätin mennä turvallisesti ja keskittyä alemman tierin pöytiin. Jokeripöytä voi toki vielä olla korkean tierin, mutta se päätettään
pelipäivänä.
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: KevätMaracon 2017: Oletko tulossa spessuun?

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

Meinattiin kyllä Iiron kanssa Olla Haba ja Vahva jos vaan onnistuu =D
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Vastaa Viestiin