Shamanin luona lätty lätisee ja liha tummuu...

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 802
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: Shamanin luona lätty lätisee ja liha tummuu...

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

5.7 on vielä vähän epävarma mutta luultavasti olen kyllä tulossa. Laittaako shaman sitten YV:llä vaika osoitteenkin niin löytää perille.
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Shamanin luona lätty lätisee ja liha tummuu...

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Lättyhommia shamanin luolassa siis ensi keskiviikkona klo...17? Osoitetta kaipailisin myös. Toivottavasti asut järkevän pyörämatkan päässä. :)
Avatar
Streamwalker
Viestit: 323
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 03:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Shamanin luona lätty lätisee ja liha tummuu...

Viesti Kirjoittaja Streamwalker »

Itsekin kyselisin osoitetta, ihan varmuuden varalta.
"Intelligence is knowing that tomatoes are a fruit. Wisdom is knowing not to put tomatoes in a fruit salad. Charisma is the ability to sell a tomato-based fruit salad."
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 267
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Re: Shamanin luona lätty lätisee ja liha tummuu...

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Eli 5.7 keskiviikko klo 17.00 on suunnitelma.

Pidetään tuo keskustelu yhdellä foorumilla niin on selkeempää.
Shamani-illat on ainakin periaatteessa avoimia tilaisuuksia Oulun Pathfinder harrastajille (hyvä tietenkin ainakin tunnistaa kasvojen perusteella ennenkuin lähtee kotipeleihin) joten aikataulut ja pelisuunnitelmat julkiselle puolelle, henkilökohtaiset tiedot (tunnistettavat asiat, oikeat nimet, osoitteet, puh numerot, emailit) sitten yksityisviesteihin, kiitos.

Ja Shamanihan asuu järkevän matkan päässä, Shamanin luola kannon alla on ihan just shamanin vieressä. Jos itse asut maan äärissä niin sitten olet itse kaukana. :lol:
Shamani ei ole myöskään koskaan aikaisessa tai myöhässä, vaan saapuu juuri silloin kun aikookin. ;)
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 267
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Re: Shamanin luona lätty lätisee ja liha tummuu...

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Peli tuntui onnistuvan hyvin ja ilmeisesti lätyistä ei tullut mitään isoja valituksia.
Ens kerralla saattais olla listalla mandariinikanaa kermakastikkeessa, ja peli pelinjohtajan mukaan.
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Shamanin luona lätty lätisee ja liha tummuu...

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Tuun kyllä mieluusti toistekkin syömään ja pelaamaan. Mä en vielä tiiä yhtään mun aikatauluja, paitti että ens viikolla ei ainakaan ehdi ja sitä seuraavalla peluutan pelin tiistaina, joten ehkä ei alkuviikosta ainakaan. Mulla on vielä loman aikataulut muutenki kysymysmerkki.
Vastaa Viestiin