Adventure Path: Giant Slayer (1.10) Session 3

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Mustaviini
Viestit: 197
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 23:13

Adventure Path: Giant Slayer (1.10) Session 3

Viesti Kirjoittaja Mustaviini »

Deep in the Mindspin Mountains, a storm giant warlord known as the Storm Tyrant has seized control of a cloud castle and an Orb of Dragonkind, and is gathering an army of giants from across western Avistan—first to bring the orc hordes of Belkzen under his banner, then to conquer the neighboring realms. Heroes defending the human town of Trunau from an orc raid discover that the attack is just a precursor to the Storm Tyrant’s larger plans. Working their way through an abandoned border fort, an ancient giant temple, the tomb of an undead frost giant, and an elite fire giant training facility beneath a dormant volcano, the heroes eventually take the fight to the Storm Tyrant himself inside his flying fortress. Can the giant army be defeated before it can conquer the human lands of the Inner Sea, or will all of Avistan bow down in fealty to the Storm Tyrant?
Elikkä ideana olisi mulla runia Giant Slayer Adventure path tässä tulevina kuukausina haluaville pelaajille. Aloituspäivämäärää todennäköisesti tulisi olemaan 25.8 ja pelit pelattaisiin Dr. Shamanin luona jos vaan hänelle tämä sopii.

Tämä Adventure path pelataan ihan tuoreilla hahmoilla lvl 1:stä eteenpäin. Levuja kuitenkin tulee suht tiheään tahtiin, joten ei ihan perustasolle pitkäksi aikaa jää jumiin. Kun kommentteja ja arvosteluja katsellut, niin hieman korkeasta vaikeusasteesta tullut kommenttia, joten hahmot kannattaa prepata suhteellisen tehokkaiksi. Mukana on kuitenkin roolipelaamista, tutkimista ja diplomatiaa, joten murderhoboilla voi olla todella vaikeaa muutamissa osissa. Hahmonluonnissa kaikki classit ovat sallittuja, mutta Giant Slayerin ilmaisessa players guidessa on suosituksia ja ideoita, millaisen hahmon olisi hyvä luoda tähän settingiin. Players guidessa on kuitenkin pieniä spoilereita, joten henkilökohtaisesti suosittelisin lukemaan vain hahmonluontiosiot. Mitä aligmentteihin tulee, niin pyritään pysymään G,N-skaalalla, ettei tulisi partyn sisäistä eripuraa moraalien puolesta hirveästi.

Joka tapauksessa neljän pelaajan party tähän tulisi, joista yksi on omista kontakteistani tullut pelaaja, joten Oulun lodgesta kolme innostunutta voi joinata. Mielellään vielä jos on mahdolliset pelitilat tai ideaa semmoisiin niin oisi mahtava. :D

Giantslayer Player's Guide

Kysyttävää?

Pelaajat:
1. Kerle
2. Sang
3. Kohtalo
4. Graicav

Potentiaalinen pelipaikka: Graicavin kämppä kaijonharjussa.
Viimeksi muokannut Mustaviini, 18 Syys 2017, 15:51. Yhteensä muokattu 13 kertaa.
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Mua ainakin jonkin verran kiinnostais, jos saa tehä jonkun helpon, pääasiassa yhtä abilitya käyttävän classin. Ja jos ei oo muita innokkaita tai parempaa tarjolla, munkin kotona pystyy pelaamaan (ei oo kaukana keskustasta, bussilla/pyörällä pääsee).

...enhän minä oikeasti osaa tehä tehokkaita hahmoja, mutta voi sitä yrittää. :3
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Voisin olla kiinnostunut. Pelipaikkaa en ainakaan vielä voi tarjota, voi olla vasta marraskuussa. Katselen vielä miten muita pelaajia ilmestylee ja miten peliajat menee. Hahmot varmaan kannattaa suunitella ekan pelikerran aikana, niin tulee varmasti toimiva party ja jokainen pääsee pelaan roolia mistä tykkää.
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Sang »

Olen kiinnostunut myös. Pelipaikkaa en voi tarjota.
Mustaviini
Viestit: 197
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 23:13

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Mustaviini »

Joo kieltämättä Sessio 0:n pitäminen on ihan legit idea. Pyöräytetään hahmot ja hieman keskustellaan pyörityksestä ja miten homma toimii.

Erkenmormelin lisäsin. Ei haittaa jos nyt yhtä abilityä tekevän classin pyöräyttää. En tarkoita luonnin tehokkuudella ihan, että pitäisi olla jokin optimoitu multiclass hirmu. Kunhan on suht pätevästi tehty pienellä ajattelulla niin pitäisi hyvä olla. :)

Saiko tällä foorumilla laittaa linkkejä paizon sivuille, niin linkkaisin sen players guiden?
Viimeksi muokannut Mustaviini, 26 Heinä 2017, 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Sang »

Joo, linkit voi lisätä viesteihin BBCodella. Eli Giantslayer Player's Guide.
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 267
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Giantit on hauskoja, varmana mukana ja mun kämppä on tottakai käytettävissä millon vaan.
Jos on läheskään yhtä hauskaa kuin storval stairsissa niin pitää päästä kokeilemaan.
+ Giant slayers handybook löytyy kans.
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Mustaviini
Viestit: 197
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 23:13

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Mustaviini »

Kohtalo oli ilmonnu eka nii se on nyt alustavasti neljäs pelaaja. Jos joku joutuu perumaan nii Shamani pääsee tilalle. :)

Ehdotuksena ajankohdalle olisi esimerkiksi joka viikko tai joka toinen viikko lauantaina. Tällöin tahti olisi aika hyvä. Koska kyseessä on suht pitkä adventure path: lvl 1-17, niin tässä ropsahtaisi hyvä aika pelatessa. Sessiot ei menisi sen kuuden tunnin ylitse, niin ei koko päivää sitten menisi ihmisillä sentään.

Aloituspäivämäärälle ehdotuksia tai muita toiveita?
Loppujenlopuksi ei tartte ku hieman noteja tehdä ja värkätä morsot nättiin pakettiin, niin pitäisi olla ihan runittavissa suht pikaisesti.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Voin antaa paikkani Shamanille, kun sieltä päin ois luvassa myös hyvä pelipaikkakin.
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Mulle ei taida oikeen käyä lauantait, tai viikonloput muutenkaan, ainakaan syyskuuhun asti. Jos on ihan ehdoton pakko päästä lauantaina pelaamaan, niin voin luovuttaa Kohtalolle tai muulle halukkaalle paikkani.
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Sang »

Minulle eivät käy lauantait, tiistait tai torstait. Lisäksi pääsisin aloittamaan aikaisintaan 16.8. Jos on muita kiinnostuneita ja on tarve aloittaa AP aikaisemmin, voin antaa tilaa muille.
Mustaviini
Viestit: 197
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 23:13

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Mustaviini »

Joo jos lauantait ei noin monelle sovi niin keksitään joku muu päivä. Mulla on arkisin välillä keikkatöitä, mutta ma-ke tai pe olisi illasta sitten soveltuvimmat.

Miten ois aloituspäivämäärä maanantai 21.8 tai perjantai 25.8?
Olen 18-päivä viikonlopun todennäköisesti reissussa niin ei se ajankohta sovi valitettavasti.
Aloituspäivä venähtää vähän myöhään, mutta antaapi mahdollisuuden hioa hahmoideoita yms.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Mulle käy viikonloput. Keskiviikot ja torstait ehkä, jos pelataan kerran tai korkeintaan peri kertaa kuukaudessa niin aika varmasti. Muut arkipäivät tiistaita lukuunottamatta käyvät. Aloitus mieluusti vasta 16.8. Pyörin tässä viidentenä pelaajana, josko joku joutuu jättäytymään pois.
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Kyllä minä taidan sittenkin luovuttaa paikkani Kohtalolle, en ole niin varma miten mun aikataulut antaa periksi tänä syksynä.
Mustaviini
Viestit: 197
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 23:13

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Mustaviini »

Okei eli Kohtalollekkin on paikka.


Eli luvassa Part 1:ssä on puolet investigaatiota ja puolet epäterveellisen määrän örkkien teurastusta. Epäterveellisellä määrällä tarkoitan siis kymmenien tappamista ja niinsanottua stand your ground tilanteita.
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Sang »

Mustaviini kirjoitti: 26 Heinä 2017, 15:18 Miten ois aloituspäivämäärä maanantai 21.8 tai perjantai 25.8?
Minulle käy näillä näkymin molemmat päivät.

Jos pelaajat ovat nyt lukittu, voidaan minusta jatkaa yksityisviestiketjussa hahmosuunnittelua ja tarkempia aikataulutuksia. Näin vielä mukaan liittymisestä kiinnostuneet voivat seurata ketjua mahdollisten vapautuvien paikkojen toivossa, ilman että heille tulee koko ajan ilmoituksia uusista viesteistä jotka eivät liity heihin.
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 267
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Mulle sopii kaikki päivät paitsi tietenkin tiistait. No, voi ne tiistaitkin onnistua. Ja ei tarvitse olla mikään tietty päivä kunhan tiedän pari päivää etukäteen että tarkalleen millon jotta voin suunnitella muut menot. Voidaan ihan mennä sen mukaan mitä aikoja löytyy.
Voidaan kans pitää sellanen hahmontekotapaaminen joku päivä. Toivon että ei ainakaan ihan kaikkea suunnitella netitse, aina jotain jää huomaamatta, esim varsinkin jos on tulossa society illegaali hahmo joka sitten harmittaa.
Loppuviikko = tiistai -> on parempi kuin maanantai, mutta menee se maanantaikin. to-pe mieluummin kuin ke.

18 päivä olen kuitenkin Pietarissa joten sillon ei ole mahiksia, eikä lähipäivinä myöskään.
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Mustaviini
Viestit: 197
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 23:13

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Mustaviini »

Nii millo pietarista palaat, että sopiiko tuo ehdotettu tuo perjantai 25.8?
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Mulle 21.8 ja 25.8 näyttäisi käyvän. Perjantait on myös maanantaita parempia.
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Adventure Path: Giant Slayer

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Nööyy! Nyt vasta huomasin tämän. Minä vieläpä ostin giant slayer adventure pathin omat nopatkin että ovat valmiina kun pääsee sen joskus pelaamaan. Hahmokin oli käytännössä jo tehty... :/

Olisiko mahdollista saada tätä sitten jonkun pelaajan vetämänä uudelleen / toista rinnakkaista possea...?
Vastaa Viestiin