[Fantsu] Season 9 PFS 19.12. Birthright Betrayed(1-5)+Beyond the Halflight Path(3-7 evergreen)

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) ja SFS: The Commencement(1-2)

Viesti Kirjoittaja Agape »

Evergreenien ilmot lisätty ykköspostaukseen.

Tässä seuraava iteraatio loppuvuoden peleistä, pistin tämän jo ykköspostaukseenkin:

24.10. Voice in the Void (Tier 1-7, GM: Fuzzpong) + Green Market (Tier 5-9, GM: sang)
31.10. The Gauntlet! (Tier 7-9, GM: Agape) + The Shores of Heaven (Tier 1-5, GM: Shinae)
7.11. The Cyphermage Dilemma (Tier 1-5, GM: Adrenaline) + SFS: Cries From the Drift (Tier 1-4, GM: Agape)
14.11. skenu (Tier ???, GM: Kohtalo) + Quest for Perfection 3 (Tier 1-5, GM: Streamwalker)
21.11. skenu (Tier ???, GM: Kohtalo) + Severin Solmiot (Tier 1-5, GM: Adrenaline)
28.11. skenun nimi NDA (Tier 3-7 evergreen, GM: Graicav) + SFS: Cries from the Drift [joku 7.11. pelaajista hostii ;) ]
5.12. skenu (Tier ???, GM: Kohtalo) + The Disappeared (Tier 1-5, GM: sang)
12.12. The Fabric of Reality (Tier 5-9, GM: Adrenaline) + SFS: skenun nimi NDA (Tier 1-4 (Dataphiles, Starship), GM: Agape)
19.12. skenun nimi NDA (Tier 1-5 (Sovereign Court), GM: Agape) + skenu (Tier ???, GM: ???)
Agape joululomalla Tampereella 26.12. ja 2.1. Ne viikot saatte järjestää itse. Palataan asiaan 9.1. räjähtävällä lähdöllä skenun Unleashing the Untouchable myötä (Tier 12-15, GM: Agape).

Kommentoikaa listausta ja vaihdelkaa hostimisvuoroja aivan vapaasti.

Otin tuohon 31.10. The Gauntletin. Siirsin sangin Disappearedin. Jos QfP3 ei siirry 14.11. päivälle, niin silloin The Gauntlet! siirtyy joulukuulle. Jos Kohtalo ei hosti Salvation of the Sagesia eikä kukaan ilmoittaudu piakkoin sen hostijaksi 19.12. niin hostin Salvaation 5.12. itse. Fabric of Reality on Graicav:n toiveskenu.

Hyvin mielelläni ottaisin marras-joulukuussa yhden peluutuksen From the Tome of Righteous Reposesta aikatauluun.

Joulutauolle suosittelen kotipelejä sekä S8/S9 PFS ja S1 SFS replaytä. Sekä tietysti rentoa lomailua :D

19.12. random skenuun ja 28.11. Cries From the Driftiin tarvitaan GM. Streamwalker? Erkenmormel? Fuzzpong? burvix? Yksi mahdollisuus on myös, että Kohtalo ottaa 28.11. Driftin ja joku muu hostii jonkin PFS-skenun 21.11.

Shinae sai bundlesta Crypt of Everflamen ja VSP City of Golden Deathin. Golden Deathia ei oteta tiistaipeleihin koskaan enkä itse koske sen aikataulutukseen pitkällä tikullakaan. Everflame sen sijaan sopisi loistavasti lauantai- tai sunnuntaipeliksi.

Ensi vuonna hostin The Gallows of Madnessin itse PFS-modessa jos se ei kellekään kelpaa ilmaiseksi campaign modessa hostittavaksi. Tämä ei ole ollenkaan huono asia, moduuli sopii erityisen kätevästi ja juustoisesti PFS modeen. Tai, no ainoastaan juustoisesti.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Tämä hyvä.
19.12 luulisin olevani jo lomalla ja voivan hostia. Mielellään 5-9, 7-11 jos Mutteri ei kuole lopullisesti.
Ja jos uudemmat pelaajat haluavat kokeilla hostimista, niin saatte multa vuoroja. 1-5 gmäys on helpompaa kuin sillä tierillä pelaaminen. :D vihollisilla harvemmin on featteja tai mitään mistä tarvii välittää. Lauantai peleissäkin on hyvä uudet gm:t, yleisöä ja ääntä on vähemmän. Harkitkaa!
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Streamwalker
Viestit: 323
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 03:10
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Streamwalker »

Näyttää minusta toimivalta.

Haluaisin ennen joululomaa vetää QfP 3:n jälkeen jonkun 3-7:n, kuten ikivihreän Tomen taikka Paths We Choosen.
"Intelligence is knowing that tomatoes are a fruit. Wisdom is knowing not to put tomatoes in a fruit salad. Charisma is the ability to sell a tomato-based fruit salad."
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Agape »

Streamwalker kirjoitti: 15 Loka 2017, 01:16 Haluaisin ennen joululomaa vetää QfP 3:n jälkeen jonkun 3-7:n, kuten ikivihreän Tomen taikka Paths We Choosen.
Kummatkin käyvät erinomaisesti. Pistin sulle tuon 19.12. slotin alustavasti.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Minä en oo lukenu starfinder-sääntöjä, eikä tällä hetkellä aika tai kiinnostus riitä opettelemaan uutta systeemiä. Jotain pfs-skenuja vois kyllä hostia joulukuussa tai ens vuoden puolella. Mua vähän kiinnostais Gallows of madness, mutta en tiiä yhtään miten kampanjamodessa vedetään pelejä. Voin kyllä yrittää opetella.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Erkenmormel kirjoitti: 15 Loka 2017, 06:59Mua vähän kiinnostais Gallows of madness, mutta en tiiä yhtään miten kampanjamodessa vedetään pelejä. Voin kyllä yrittää opetella.
Kampanjamodessa tehdään omat hahmot kyseiseen seikkailuun ja chronicle sheetit saa sitten legaalille PFS hahmolle. Kampanjamodessa GM voi ottaa vapauksia. Saa muutella encountereita, lisätä vaikka sivu questeja jos haluaa yms. Ei tarvi miettiä sääntöjä vaan voi suoraan pöydässä sanoa, että tällä säännöllä mennään. Käytännössä voi sallia ei-PFS legaaleja juttuja, mutta suosin itse että party tekee ihan PFS legaalit hahmot ettei mene överiks.

Eli käytännössä vedät useamman pelikerran skenarion, jota ei tarvi puhtaasti vetää niinkuin se on kirjoitettu. 64-sivuiset moduulit yleensä tuppaa meneen 3-6 pelikertaan, riippuen moduulista ja partyn ropetuksesta.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Ei ainakaan kuulosta kauhean vaikealta. Musta tuntuu että tuo kampanjamode esim. viikonloppuisin vedettynä vois toimia itelle paremmin.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Pidemmät moduulit on hyvin suositeltavaa pelata ei-PFS modessa. Ainakin pari mitä oon vetänyt menee aika tyhmästi jos leikkaa seikkailun useaan osaan ja pelaa normi PFS pelinä. Pahimmassa tapauksessa joutuu antaa pelaajille etukäteen chronicle sheetin, jossa on spoilereita tulevasta seikkailusta.

Tässä vielä säännöt mitkä on useimmilla moduuleilla. Kannattaa toki tarkistaa ennen peliä mitkä on kyseisen moduulin säännöt vetämiseen. Eihän sitä koskaan tiedä, jos siellä on joku pieni muutos.
All players must use an existing Pathfinder Society character (without modification) within the legal character levels range for the specific sanctioned portion of the adventure being played.

Alternatively, you may play the entirety of Module, afterward receiving credit for playing the sanctioned portions of the adventure as if you had played a pregenerated character. In this case, GMs running the module are not bound to the rules of the Pathfinder Society Organized Play campaign (such as 20-point buy, unavailability of hero points, etc.) when running the campaign or the sanctioned portion of the adventure. Pathfinder Society characters and characters playing through this alternative format may not play in the same adventure.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 823
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Vedän 14.11 The Cultist's Kissin, eli tierin 7-11 pelin. Katon vielä tippuuko Drifti mulle ennen kuin päätän loput pelit. En lähde vetämään Salvation of the Sagesia, kun ei oo oikeastaan tarvetta 7-11 kronikoille ja haluasin vaan vetää 7-11 skenuja jotka oon itse pelannut.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Agape »

Kohtalo kirjoitti: 17 Loka 2017, 09:41 Vedän 14.11 The Cultist's Kissin, eli tierin 7-11 pelin. Katon vielä tippuuko Drifti mulle ennen kuin päätän loput pelit. En lähde vetämään Salvation of the Sagesia, kun ei oo oikeastaan tarvetta 7-11 kronikoille ja haluasin vaan vetää 7-11 skenuja jotka oon itse pelannut.
Voin itse hostia ihan mielelläni Salvaation.
Saattaa hyvinkin tulla Drifti sulle, mutta jos näin käy niin voin vaihtaa slotteja niin ettei sulle tule kolmea hostimisvuoroa putkeen.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

Hoi! Nyt tulee kyllä turhaan myöhään inffo, mutta mun pitänee perua commencementti teknisten vikojen takia =D Unless joku pelastava enkeli saa taiottua paikalle läjän commencement reward sheettejä ja pregenin? =D

Note: On parhautta kun Oamkin salasanaa yms. ei saa vaihdettua verkossa vaan pitäis fyysisesti käydä jossain perähikijällä x_X
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Sang »

Minulla on ykköstason Starfinder-pregenit tulostettuna, mutten omista Commencementtiä. Agape on tainnut monesti tulostaa kronikat fantsun tulostimella.

Voin kyllä mennä pelaamaan Graicavin vetämiä evergreenejä jos peli peruuntuu.
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

Tuun sitten ainakin pyörähtään paikalla, jos saadaan reward sheetit aikaiseksi niin we are good =3
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 24.10. Voice in the Void(1-7)+The Green Market(5-9)

Viesti Kirjoittaja Agape »

hep
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 24.10. Voice in the Void(1-7)+The Green Market(5-9)

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Vihreälle kauppapaikalle, mieluiten 9 tason jampalla. Tyhjyyden äänen olen jo kuullut. Paronista tuntuu, että vihannestorilta vois viimein löytyä se Celestial Armor mihin on kultaa säästetty. =)
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Agape »

Kohtalo kirjoitti: 17 Loka 2017, 09:41 Vedän 14.11 The Cultist's Kissin, eli tierin 7-11 pelin. Katon vielä tippuuko Drifti mulle ennen kuin päätän loput pelit. En lähde vetämään Salvation of the Sagesia, kun ei oo oikeastaan tarvetta 7-11 kronikoille ja haluasin vaan vetää 7-11 skenuja jotka oon itse pelannut.
Drifti vaikuttaisi tippuvan sinulle tämänpäiväisten puheiden perusteella. Onko tämä ok vai odotetaanko vielä muita vapaaehtoisia?
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Streamwalker
Viestit: 323
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 03:10
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 24.10. Voice in the Void(1-7)+The Green Market(5-9)

Viesti Kirjoittaja Streamwalker »

Mukaan Vehrehille Markkinoille.
"Intelligence is knowing that tomatoes are a fruit. Wisdom is knowing not to put tomatoes in a fruit salad. Charisma is the ability to sell a tomato-based fruit salad."
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 24.10. Voice in the Void(1-7)+The Green Market(5-9)

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Osallistuisin mieluusti Voice in the Voidiin (olen joskus muinoin sen peluuttanut). Green Markettiin mulla olisi oikeastaan vain low tier hahmoja tällä kertaa, mutta hätätapauksessa minut saa sinnekin siirtää ;)

Voiceen löytyy level 1, 2, 3, 4, 5 ja 6 hahmoja.
Tanh
Viestit: 6
Liittynyt: 18 Heinä 2017, 17:31
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 24.10. Voice in the Void(1-7)+The Green Market(5-9)

Viesti Kirjoittaja Tanh »

Vihreään Markettiin mukaan! Aika varmaan taas puhaltaa tomut pois Varniain lapusta :D
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 823
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: [Fantsu] Season 9 PFS 17.10. QfP Osa 2(1-5) + SFS: The Commencement(1-2) + evergreenejä

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Agape kirjoitti: 17 Loka 2017, 23:09 Drifti vaikuttaisi tippuvan sinulle tämänpäiväisten puheiden perusteella. Onko tämä ok vai odotetaanko vielä muita vapaaehtoisia?
Sopii tuo mulle. Toki jos joku haluaa tuon sittenkin vetää, niin voin vaihtaa. Vasta marraskuussa avaan pdf:n ja alan tuota lukemaan :)
Varman pidän tuon 21.11. pelinkin, vaikka kolmea peliä putkeen ei innosta, mutta aikataulut jo täynnä. Katon varmaan tänä iltana mitä siinä vedän.
Vastaa Viestiin