Karttoja lainaan tarvittaessa

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Karttoja lainaan tarvittaessa

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Muutama kartta on tullut hankittua ja aattelin vain ilmoitella mitä löytyy, kun skenuissa noita joskus tarvitaan.
Eli tiistainpeleihin oon valmis lainamaan karttoja tarvittaessa, eli jos joku alla olevista kartoista skenuista löytyy, niin
laita viestiä tai jotain, niin otan kartan mukaan.

Flip-Mats:
Bigger Dungeon
Twisted Caverns
Hamlet
Ship
Thieves' Guild
Hill Country
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Karttoja lainaan tarvittaessa

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Kaappaanpa tään threadin ja laitan oman ilmoituksen tähän perään. Kysymällä saa lainaan.

Pari normi flip-matia löytyy ja tussit, jos joku haluaa GM:tä eikä halua omia hankkia niin voin kans lainata.

Mulla ei oo muita karttoja, mutta pari fyysistä 64 sivun moduulia löytyy ihan kirjana, jos joku joskus haluaa vetää niin voin lainata:
- Plunder and Peril (hyvä merirosvoaiheinen seikkailu kahleiden saaristossa Yarr!)
- Daughter of Fury (hyvin epätasapainossa oleva moduuli combatien suhteen, mutta jos viitsi campaign modessa vetää ja tehdä omia encountereita ja questeja niin tässäkin on potentiaalia.)

Multa löytyy myös 20 purkkia figumaaleja, jos jollain on 1-3 figua jotka haluaa itse maalata niin voin lainata maaleja, mutta isoihin figu määriin en ala lainaileen. Maksaa kumminkin sen verran noi miniatyyrimaalit.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Vastaa Viestiin