Bonekeepit I-III

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Eikä kannata hirveätä stressiä ottaa Bonekeepistä, varsinkaan aikarajasta. Aikaraja on ihan normaalin pelikerran mittainen, siitä ei vain saa joustaa. Ihan normaali dungeonhan on kyseessä, vaikkakin hieman tavallista vaarallisempi.

Tässä muutama hyvä neuvo Bonekeepiin (tai muihinkin dunskuihin):
- Ei kannata juosta yksin vihollisten keskelle ellet tiedä että muut ehtivät ja ovat tulossa perässä.
- Jos on tukalat paikat, perääntyminen voi olla joskus ihan kannattavaa.
- Viholliset ovat ilkeitä ryökäleitä, olkaa tekin. Ei armoa! Kohdistakaa hyökkäykset yhteen targettiin & lyökää lyötyä.
- Älä mene tuntemattomille alueille taistelun ollessa käynnissä :)
- First-aid gloves on hyvä ostos jos sellaisiin on varaa
- Parannussauvat ovat tarkoitettu käytettäväksi. Paranna kaikki vauriot taistelun jälkeen.
- Jos edessä on ovi, on yleensä järkevämpää heittää buffit ennen sen aukaisua kuin jättää ne heittämättä :)
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Shinae »

@TheRiska Jos haluaa jollain tietyllä hahmolla nämä pelata niin voi joutua odottamaan 7 levelillä parikin vuotta seuraavaa bonekeepiä. Jos on hahmoa levelillä niin kannattaa harkita tulemista mukaan, jos nämä haluaa pelata. Seuraavan kerran nämä voi olla vasta vuosien päästä, jos silloinkaan niitä saadaan kasaan.

Jos on henkiinherätykseen prestigejä niin tohtii tulla mukaan. Jos pahat paikat tulee niin aina voi lähteä pakoon. Ja partystä löytyy kyllä henkiinherätystä. Jos normi PFS skenut on tuntunut läpihuutojutulta niin suosittelen Bonekeepejä, ehtii ainakin taistella. Ei meillä tainnut viimeks edes kukaan kuolla. =)
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Ja Graicavilla on huonompi noppatuuri kuin Agapella :D :D :D
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 802
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Ei oo hahmoa tierillä, siis ainakaan ylemmälle. Karin on expan päästä kasilla (Ens viikon matrimonyssä nousee). Marialla voisin kuvitella pelaavani Bomekeepiä alemmalla tierillä (Maraconissa nousee levelille 4). Tosin henkiinherätykseen ei oo varaa.
Avatar
Dyne
Viestit: 96
Liittynyt: 11 Elo 2017, 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Dyne »

Bonekeepit kiinnostaa todella paljon mutta pääsisin pelaamaan vasta marraskuun puolella ja luulen että mulla on sillon vain lvl 4 Yojimbo :oops:
Mitäs kannattais tehdä?

Ps. Oon edelleen aika alottelija :lol:
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 802
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Kolmanteen peluutukseen olis jo minä, Dyne ja Kohtalo. Ei näyttäis kovin epävarmalta. Se että GM löytyy on ?
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Sang »

TheRiska kirjoitti: 06 Loka 2017, 13:08 Kolmanteen peluutukseen olis jo minä, Dyne ja Kohtalo. Ei näyttäis kovin epävarmalta. Se että GM löytyy on ?
Puhutko minkä osan kolmannesta peluutuksesta?
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 802
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Sang kirjoitti: 06 Loka 2017, 13:11
TheRiska kirjoitti: 06 Loka 2017, 13:08 Kolmanteen peluutukseen olis jo minä, Dyne ja Kohtalo. Ei näyttäis kovin epävarmalta. Se että GM löytyy on ?
Puhutko minkä osan kolmannesta peluutuksesta?
Eiku joo kohtalo olikin pelannu jo kahteen kertaan sen ykkösen
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Dyne kirjoitti: 06 Loka 2017, 11:39 Bonekeepit kiinnostaa todella paljon mutta pääsisin pelaamaan vasta marraskuun puolella ja luulen että mulla on sillon vain lvl 4 Yojimbo :oops:
Mitäs kannattais tehdä?
Sanoisin, että ei kannata tuoda melkeinpä ainoaa hahmoaan kuolemaan bonekeepiin uutena pelaajana. Tai ainakin olla tietoinen riskeistä, että on mahdollisuus, että Yojimboa ei enää Bonekeepin jälkeen ole ja joutuu taas kyykkimään 1-2 levelillä uudella hahmolla. Mikä rajoittaa huomattavasti skenuihin osallistumista. PFS permanent death voi hyvinkin olla permanent bonekeepissä.

7 tason pregen on tietenkin mahdollisuus, mutta moni haluaa pelata Bonekeepit omalla hyvällä hahmollaan, koska on kavereiden silmissä silloin tosi kova jätkä. Tämä on tietenkin omavalinta (tai ryhmän painostus :lol: ), mutta monesti on ollut pregeneitä mukana Bonekeepeissä ja kyllä ne on siellä hyvää työtä tehneet.

Henkilökohtaisesti ykkösosan pelaanneena olen sitä mieltä että Bonekeepissä on vähän liikaa hypestystä. Jos sen haluaa pelata ennemmin nyt kuin 3 vuoden päästä niin mukaan vain vaikka pregenillä. Jos boonit haluaa niin voihan ne chronicle sheetit antaa kokonaan uudelle hahmolla ja buildata hahmon jolla on hyvät boonit bonekeepeistä.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Jojimbollahan saattaa kohta olla se 16 prestigeä kasassa, jos Dyne on ollu säästeliäs niiden kanssa. Itekkin oisin tulossa neloslevelisellä mieluiten, jos aikataulut on sopivat.
Avatar
burvix
Viestit: 92
Liittynyt: 13 Helmi 2017, 14:40

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja burvix »

Mullaki on vielä kaikki bonekeepit pelaamatta. Peng ois makiasti tasolla 6 niin voi alottaa vaikka ykkösestä muuten mutta ainoa lauantai ku oon maisemissa on 21.10. Kakkoseen kuitenki pääsen 11.11.
Leopold Blakros, halfling paladin lvl 8
Muzaffer Weatherspoon, halfling fighter/alchemist lvl 9
Meriadosebinthian Lalalostrigen, gnome diviner lvl 3
Burlok, dwarf druid lvl 14
Pengendara, wayang fighter/cavalier/barbarian/mammoth rider lvl 8
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Jos saatte porukan kasaan ykköseen eri päivälle niin ei mua haittaa. Kakkososa on se mitä odotan enemmän, mutta jos ykköseen tarvii pelaajia ja päivä mulle sopii niin tulen toki mukaan replayllä.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Graicav »

No pitäisikö sitä kokeilla sitten 4.11. Bonekeep I ja sitten seuraavana viikonloppuna Bonekeep II?

Reaping what we Sow olisi kyllä myös makea Halloween skenu ja se viime vuonna olikin tarjolla...

Pistän ehdolle nuo bonekeepit. Kantaa saa vieläkin ottaa.
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Mulle ainakin passais 4.11 ykkösosalle. Seuraavatki osat kiinnostais, jos niille tulee toista peluutusta. Onko nyt niin, että jos on bonekeepit kesken, ei saa osallistua sillä hahmolla muihin peleihin? Että ne pitää kaikki pelata putkeen?
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Saa osallistua muihin peleihin, mutta melko turvallista sanoa, että uutta Bonekeepiä ei tule ainakaan vuoteen tai kahteen. Eli aika suuri mahdollisuus karata tieriltä jos haluaa pelata samalla hahmolla kaikki.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Agape »

suosittelen osallistumista bonekeepeihin tulevaisuutta ajattelematta

kun bonekeepiin astuu, ei tulevaisuutta enää ole
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Mutta kannattaa astua tulevaisuuteen bonekeeppiä ajatellen. Oma hahmo on bonekeepissä jumissa ollut puoli vuotta siksi että jos saan yhden expan, en voi enää pelata 2-osaa koska nousee 8-tasolle.
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

No, kakkososassa on näköjään vielä yksi paikka varmuudella vapaana, joten alustavasti oisin tulossa myös siihen 11.11. Yritän toivoa itelle vapaata tuolloin.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Jos pelaajia riittää, niin voin kyllä tarpeen vaatiessa hostia bonekeeppejä ensi vuoden puolella.
Avatar
Dyne
Viestit: 96
Liittynyt: 11 Elo 2017, 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Dyne »

Eli pitkän miettimisen jälkeen lukitsen vastauksen että tulen uudella hahmolla pelaamaan ja käytän pregeniä. Samurai on liian pehmeä 5 lvl enkä halua menettää esikoista :oops: . Tiedostan että porukka menee ohi jonossa jos omalla hahmolla pelaa mutta riskit on liian suuret :cry:
Vastaa Viestiin