Bonekeepit I-III

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Bonekeepeissä on yleensä tähdätty ylemmälle tierille, koska lisävaikeus on hieno asia. :D
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Fuzzpong
Viestit: 80
Liittynyt: 17 Helmi 2017, 07:37

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Fuzzpong »

Korkeamman tierin bonekeepit on hauskoja kun näkee spellejä jotka tulee seuraavan kerran vastaan vasta seekkerinä
Avatar
burvix
Viestit: 92
Liittynyt: 13 Helmi 2017, 14:40

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja burvix »

Oon tulossa kuolemaan Bonekeep II. Kysymysmerkin voi poistaa.
Leopold Blakros, halfling paladin lvl 8
Muzaffer Weatherspoon, halfling fighter/alchemist lvl 9
Meriadosebinthian Lalalostrigen, gnome diviner lvl 3
Burlok, dwarf druid lvl 14
Pengendara, wayang fighter/cavalier/barbarian/mammoth rider lvl 8
Avatar
lareman
Viestit: 118
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:12

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja lareman »

Tarkistin, ja bonekeepeistä ainoastaan kakkonen on pelattuna. Joten ykköseen ilmo. Mielellään seiskatason hahmolla.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Minkäslaista partyä meillä on bonekeep I:een tulossa? Multa tulee 7 lvl Warpriest/Bloodrager Apina Archer. Mietin tässä vähän, että mitä kamoja ostan mun 8000g:llä. Wand of Mirror Image (full! 2lvl wand), Wand of See Invisibility (sheetistä, muutama charge), Breath of Life Scrollia olin miettinyt. Hyvää ranged damagea löytyy ja jonkun verran backup healiä. Voin myös tripata jousella.

Jos porukka kovasti haluaa alemmalle tierille niin ehdin Benjaminin nostaa 5 tasolle meleettäjäks.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Sang »

Tarjolla olisi Barata; tason 7 ratsastava paladin/cavalier. Lähitaisteluvahinkoa ja hieman hätäparannusta olisi tarjolla. Jos Barata säilyisi hengissä jatkaisin mielellään Bonekeep kakkoseen hänellä, jos löytyy tilaa. Baratalla ei ole rahaa jota voisi käyttää valmistautumiseen.

Toinen vaihtoehto voisi olla Sinta; telekinetisisti joka on tällä hetkellä tasolla 6. Edellyttäisi että saisin hänellä pelattua vähintään kaksi seikkailua ennen keeppiä että hän olisi tasolla 7. Toinen niistä voi kyllä olla GM-krediitti Green Marketista. Hän tarjoaisi pitkän kantaman tykitystä. Hänelläkin jatkaisin mielellään jatko-osaan. Sintalla voi olla varaa ostaa apuvälineitä.

Alemmalle tierille olisi tarjolla Linn; tason 5 paladin/mastermind. Lähitaistelua löytyisi häneltä. Rahaa ei hirveästi löydy.
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Mulla on tarjolla lvl 7 cleric, joka voi kanavoida, tarjota lay on handsia (koska Silver Crusade) ja hätätilassa parannusloitsuja reachilla. Pari tulipalloa saa myös prepattua. Oon ostanut muutaman scrollin jo valmiiksi pahojen tilanteiden varalle (ainakin breath of life, break enchantment, remove blindness, remove paralysis) ja löytyy jotain sauvoja (tais olla ainakin protection from evil, shield, magic missile CL 3 ja tietty CLW). Nyt on ikävästi melkein kaikki rahat loppu, joten ei mitään isompaa pysty ostamaan.

Sitten Rufus ois nousemassa levelille 5 huomenna, käyttää pitkäjousta ja joskus myös osuu sillä. Löytyy sauvoja ja pikkusälää. Mutta varmaankin yleinen toive olisi päästä ylemmälle tierille.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Kunhan saan yhen pelin pelattua ennen bonekeepi II:sta, niin oon tulossa siihen. Eipä tuo seiskatasolle pääse, mutta kyllä se kutostasolla jo voisi selvitä.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Ja voin vetää bonekeepin kakkos- ja kolmososan niille, jotka pääsevät nyt vain ykköseen. Olettaen toki ettei kukaan muu halua noita vetää. Kakkososalle aattelin päivämääräksi talvimaraconia.
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Tämänkin kierroksen kolmososa saattaa osua seuraavaan talvimaraconiin kun päivät kovasti loppuvat tältä vuodelta :)
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Niinhän sitä kävi että suunnitelmat mutatoituvat. Minulla on ystävän 40-vuotisjuhlat lauantaina 11.11. ja kyllähän niihin täytyy osallistua. Nämä tietenkin lohkaisevat aimo osan tuosta lauantaista. Onneksi juhlat pidetään Oulussa niin tilanne ei ole aivan mahdoton ja saamme mahdollisesti ne kakkososan hahmot eteenpäin. Ehdotankin seuraavia vaihtoehtoja:

Vaihtoehto 1: Pidetään BK2 perjantaina 10.11. klo 18-23. Olisiko mahdollista? Minulla olisi tuolloin toinen peli, mutta voin sen perua että saadaan tämä peluutettua. Tämä olisi varmaan paras vaihtoehto jos vain kaikille perjantai käy. Tiukassa paikassa tuota voi tunnilla aikaistaa.

Vaihtoehto 2: Pidetään BK2 jo torstaina 9.11. klo 18-23. Myöskin tiukassa paikassa klo 17 aloitus mahdollinen.

Vaihtoehto 3: Aloitetaan BK2 lauantaina klo 9 ja lopetetaan klo 14.

Muussa tapauksessa Bonekeepin kakkososa siirtyy... Saa toki counteroida omilla ehdotuksillakin.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Vaihtoehto 1: 10.11. Perjantai sopii mulle.
Vaihtoehto 2: 9.11. Torstai onnistuu, mutta ei mielellään, ku perjantaina alkaa työt aamu 7:ltä. 17 aloitus ei oikein onnistu.
Vaihtoehto 3: Sopii myös hyvin.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Kaikki vaihdoehdot käy.
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Mulle sopis parhaiten 10.11 illalla, tai 11.11 klo 9. Ei mielellään torstaina illalla, koska aikanen töiden alotus, enkä usko että ehtisin klo 17. Mulla yleensä loppuu työt klo 16 ja ois kiva ehtiä syödäkin ennen peliä.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

1. ja 3. ainakin onnistuu, vaikka lauanta oisi mukavempi näistä kahdesta.
2. vaihtoehdon torstai ehkä, tarpeen pääsen paikalle, mutta vaatii säätöä joten mieluusti ei.
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

Parhaiten noista käy tuo perjantai (sääli et menee perjantai pelin päälle). Muihinkin saan vääntäydyttä tarvittaessa =D
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Burvixillekin kävi tuo perjantai, niin otetaan se. Se on minullekin paras vaihtoehto (hence vaihtoehto 1!)
Avatar
Dyne
Viestit: 96
Liittynyt: 11 Elo 2017, 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Dyne »

Olisin tulossa Bonekeep I pregenhahmolla, niin minkä hahmon valitsisin joka toimii parhaiten ryhmän eloonjäämisen eduksi?

Kuulin sangilta että meillä ois partyssa:
Ranger/hunter/jouskatyyppi
Cleric
Paladin

Vielä on onneks aikaa opiskella pregenhahmoa :lol:

Ps. Kokemusta mulla on hunterista, samuraista ja warpriestistä ja ihan vähän alchemistista
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Skaldi ja Swashbuckler pregenit toimi viimeks ihan hyvin. Skaldilta sais hasten ja raivoa ja se ois melee tyyppi jolta löytyy esim Mirror Imagea itelle, vois olla aika kova. Swashbuckler on all-around hyvä melee jolla tosi kova AC.

Toisaalta ei ole tietoa vielä mitä Lareman on tuomassa. Mutta tällä kokoonpanolla toinen melee ois aika kiva olla olemassa. Ehkä Swashbuckler mun mielestä parempi. Hasteja on kumminkin rajallisesti Skaldilla.

Oloch Warpriest pregen ei ole koskaan huono valinta myöskään.

EDIT: Lisäänpä tähän, että päädyin ostaan BK1:een matkaan Wand of Mirror Imagen (50 chargea), Scroll of Breath of Lifen. eli multa löytyy yksi henkiinherätys tarvittaessa. Rahaa jäi vielä 1500g, mutta ajattelin säästää. Mulla on myös ennestään olemassa Wand of True Strike ja Wand of Magic Missile CL 5. Wandejä voin lainata tarvittaessa.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
lareman
Viestit: 118
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:12

Re: Bonekeepit I-III

Viesti Kirjoittaja lareman »

Ykköseen tulossa tason 7 nyrkkimaguksella. Vähän lasikanuuna, mutta eihän pieni kuolema haittaa.
Vastaa Viestiin