Sääntökysymykset

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 757
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Sääntökysymykset

Viesti Kirjoittaja Agape » 11 Maalis 2018, 01:11

Asiaan tarkemmin perehtymättä sanoisin ettei INT3+ eläimillä ole ongelmaa tämän suhteen. INT2 eläimillä tuon manööverin voisi vaatiakin.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on maksimoida toisten hauskuus.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Irkissä Agape (IRCnet, Quakenet, Synirc)

Avatar
Shinae
Venture-Agent
Viestit: 412
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Sääntökysymykset

Viesti Kirjoittaja Shinae » 16 Touko 2018, 19:46

Cure Light Wounds: Conjuration (Healing)

When laying your hand upon a living creature, you channel positive energy that cures 1d8 points of damage + 1 point per caster level (maximum +5). Since undead are powered by negative energy, this spell deals damage to them instead of curing their wounds. An undead creature can apply spell resistance, and can attempt a Will save to take half damage.
Second Wind: Conjuration (Healing)

You can cast this spell only when you have fewer than one-quarter of your total hit points. With a gasping utterance, you summon invigorating air to fill your lungs. You heal 2d8 points of damage + 1 point per caster level (maximum +10). You can cast this spell either as a swift action on your turn or as an immediate action when you are brought to below 0 hit points. If you do not breathe, you can’t benefit from this spell.
Jos mun hahmo reagoi positiiviseen ja negatiiviseen energiaan kuin epäkuollut, niin Second Wind on parannusloitsu, joka toimii hahmoon? Eikö vain? Siinä ei mainita, että olis positiivista energiaa. :roll:

Mietin tässä vaihtoehtoja Inflict Wounds spelleille. Saa ehdotella muitakin vaihtoehtoja. Pitää jotenkin pitää jälleen uusi oraakkeli elossa. Second Wind vaikuttaa lupaavalta ja voi castia immediate actionina myös. Kai sitä pitää joku Inflict Wounds potsku ostaa ja infernal healing sauva ainakin.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑

Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 757
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Sääntökysymykset

Viesti Kirjoittaja Agape » 16 Touko 2018, 22:22

joo, jos ei ole positiivista energiaa niin toimii
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on maksimoida toisten hauskuus.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Irkissä Agape (IRCnet, Quakenet, Synirc)

Patrik L
Viestit: 98
Liittynyt: 26 Loka 2017, 19:13

Re: Sääntökysymykset

Viesti Kirjoittaja Patrik L » 26 Touko 2018, 08:37

Jos omaa claws eli kaksi natural attack niin voiko käyttää flurry of blows molemmilla yhdessä full attack roundissa eli lvl 1 monk saisi tehdä 4 iskua?
Jatkokysymyksenä jos on useampi natural attack ja feral combat training niin voiko munkki käyttää flurry of blows kaikkien primary natural attackien kanssa yhdessä full attack roundissa?
Paras tapa tehdä tähän perustuva hahmo käyttämättä taikaa tai items? Joku Bloodrager saa levelillä 1 talons (2). Barbarian saa lvl 2 gore hyökkäyksen. Alkemusti saa lvl 2 claws (2) ja biten. Mut täytyy aina tehä se mutageeninsä uudestaan tunnin ajan. Eli tähän mennessä 6 natural attackia flurry of blowsiin eli 12 hyökkäystä noin lvl 6 mutta huonoilla attack rolleilla😀 (edit: weapon focus featit riittääkin vasta kolmeen natural attackkiin).
Biten saisi traiteillakin mut mikä olisi "luotettavin" tapa saada claws? Helpoin tapa saada slam (ilman wildshapea) tai sting natural attackit. Näitä kahta viimeistä en itse löytänyt😣
Viimeksi muokannut Patrik L, 26 Touko 2018, 08:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Padawan

Patrik L
Viestit: 98
Liittynyt: 26 Loka 2017, 19:13

Re: Sääntökysymykset

Viesti Kirjoittaja Patrik L » 26 Touko 2018, 08:39

Padawan

Swyrlyn
Venture-Lieutenant
Viestit: 170
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: Sääntökysymykset

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn » 26 Touko 2018, 09:42

Ei pysty flurryttamaan jokaisella naturalilla erikseen. Alla FAQ vastaus tätä koskien.

posted October 2014 | back to top
Feral Combat Training: What does “with” in the Special line for this feat mean for monks making a flurry of blows?
Normally a monk who has natural attacks (such as a lizardfolk monk with claw attacks) cannot use those natural attacks as part of a flurry of blows (Core Rulebook 57). Feral Combat Training allows you to use the selected natural attack as if it were a monk weapon—you can use it as one of your flurry of blows attacks, use it to deploy special attacks that require you to use a monk weapon, apply the effects of the natural weapon (such as a poisonous bite) for each flurry of blows attack, and so on.

The feat does not allow you to make your normal flurry of blows attack sequence plus one or more natural attacks with the natural weapon. In other words, if you can flurry for four attacks per round, with this feat you still only make four attacks per round... but any number of those attacks may be with the selected natural weapon.

Patrik L
Viestit: 98
Liittynyt: 26 Loka 2017, 19:13

Re: Sääntökysymykset

Viesti Kirjoittaja Patrik L » 26 Touko 2018, 21:56

Thanks😀
Padawan

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa