[Fantsu] Kevään PFS Fantsussa 12.6. In Grandmaster's Name+The Rise of the Goblin Guild(1-5)

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 802
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)+Raid on the Cloudborne Keep(5-9)

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Tukkimaan verisuonia bloodcoveen
Avatar
Dyne
Viestit: 96
Liittynyt: 11 Elo 2017, 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)+Raid on the Cloudborne Keep(5-9)

Viesti Kirjoittaja Dyne »

Nyt se tapahtu, oon pelannu molemmat skenut :lol:
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)+Raid on the Cloudborne Keep(5-9)

Viesti Kirjoittaja Agape »

Cloudborne Keep saattaa vaihtua, siihen kun ei pelaajia näytä olevan. Toisaalta tällä hetkellä on vain yksi GM tarjolla, joten hmm.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)+Raid on the Cloudborne Keep(5-9)

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Olin toivonu Raidia, mutta harmikseni mulla on päivystysvuoro tuolloin ja oon levuttanu Farianki ulos tieriltä ja oisin halunnu pelata just sillä. Jos Raidissa on vielä tiistaina vapaita paikkoja ja iltapäivällä ei oo hommia, niin tulen pelaan sillä varauksella että joudun mahdollisesti lähteen kesken pois. Mutta en ilmottaudu oikeasti, koska en halua että pelin toteutuminen on minusta kiinni. :D
Mustaviini
Viestit: 197
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 23:13

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)+Raid on the Cloudborne Keep(5-9)

Viesti Kirjoittaja Mustaviini »

Jos munkki selviää Gauntletista niin voin ilmoa sen Cloudborneen. Muuten menen Bloodcoveen.
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)+Raid on the Cloudborne Keep(5-9)

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Jos raidi meinaa muuten peruuntua niin voin tulla sen pelaamaan, mutta olen tosiaan peluuttanut itse sen jo.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja Agape »

Kakkospöytä peruttu pelinjohtajan ja pelaajien puutteen takia. Vaihdan GM:ksi ykköspöytään.

Viidelle seuraavalle viikolle tarvitaan kakkospöytien pelinjohtajat jottei tämä toistu.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

Bloodcoveen ilmo.
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Onko tuo uus quest sarja viikon päästä tiistaina? Voisin vetää sen ku yövuorot tulossa niin ehdin preppaan.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Otan tuon 1.5 Of Kirin and Kraken itelle, toki on vappu joten katsotaan miten toteutuu.
Otan myös 22.5. ja 5.6. vielä en tiedä mitä vedän, eli ehdotuksia saa antaa.

Harkitsen 10.4. Oath of the Overwatchedia. Trilogia kiinnostaa, mutta eka osan olen jo pelannut, joten mietin
vielä yritänkö mennä sen pelaan uudestaan tähdellä (jos Adrenaline antaa) vai mitä teen.
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Kyllä mie sallin replayn tässä, kurjaa jos ei pääse näkemään trilogian loppua
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

Komento takas medical operaatio huomenna =D niin ei välttämättä oo virtaa pelata illalla RIp.
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Carrowfan
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:35

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja Carrowfan »

Fallen Family, Broken Name (Tier 1-5 Quest, GM: Shinae) Voisin tulla tähän.
Tosin sitä ennen mun pitää ratkoo mun nimiongelmani hahmojeni kaa, katsos kun ne saa levelin ni niit ei voi sit muuttaa.
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja Sang »

Carrowfan kirjoitti: 27 Maalis 2018, 11:18 Fallen Family, Broken Name (Tier 1-5 Quest, GM: Shinae) Voisin tulla tähän.
Tosin sitä ennen mun pitää ratkoo mun nimiongelmani hahmojeni kaa, katsos kun ne saa levelin ni niit ei voi sit muuttaa.
Questit on suunniteltu juuri uusille pelaajille, joten tervetuloa. Viralliset ilmoittautumiset peleihin aukeavat aina suurin piirtein edellisten pelien päätyttyä, riippuen siitä milloin Agape ehtii päivittää viestiketjua. Yleensä tämä tapahtuu tiistaisin klo 23 jälkeen. Joskus pelit täyttyvät nopeasti, mutta useimmiten siihen menee useampi päivä.

Ainoastaan pelimekaaniset asiat lukittuvat kun hahmolla pelaa ensimmäisen kerran kakkostasolla. Muita asioita hahmosta saa muuttaa vapaasti pelien välissä. Näihin kuuluu mm. nimi, hiusten väri ja hahmon sukupuoli.
Paizon sivuilla hahmon nimi lukittuu, jos sitä käyttää foorumeilla aliaksena, mutta tämä ei vaikuta varsinaisen hahmon nimeen pelaamisen kannalta.
Carrowfan
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:35

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja Carrowfan »

Sang kirjoitti: 27 Maalis 2018, 11:45
Carrowfan kirjoitti: 27 Maalis 2018, 11:18 Fallen Family, Broken Name (Tier 1-5 Quest, GM: Shinae) Voisin tulla tähän.
Tosin sitä ennen mun pitää ratkoo mun nimiongelmani hahmojeni kaa, katsos kun ne saa levelin ni niit ei voi sit muuttaa.
Questit on suunniteltu juuri uusille pelaajille, joten tervetuloa. Viralliset ilmoittautumiset peleihin aukeavat aina suurin piirtein edellisten pelien päätyttyä, riippuen siitä milloin Agape ehtii päivittää viestiketjua. Yleensä tämä tapahtuu tiistaisin klo 23 jälkeen. Joskus pelit täyttyvät nopeasti, mutta useimmiten siihen menee useampi päivä.

Ainoastaan pelimekaaniset asiat lukittuvat kun hahmolla pelaa ensimmäisen kerran kakkostasolla. Muita asioita hahmosta saa muuttaa vapaasti pelien välissä. Näihin kuuluu mm. nimi, hiusten väri ja hahmon sukupuoli.
Paizon sivuilla hahmon nimi lukittuu, jos sitä käyttää foorumeilla aliaksena, mutta tämä ei vaikuta varsinaisen hahmon nimeen pelaamisen kannalta.
Hankin muute ekan figuni sil lahjakortil. Hellhoundin. Pelaan sil varmaa Siriust jos ei oo parempaa vaihtoehtoo :D


Jos hahmoni ei kuole ni saisin sen 4 levulle noil suunnitelmil :D.
Viimeksi muokannut Carrowfan, 27 Maalis 2018, 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Jos Kohtalo on vielä epävarma tosta Owerwatchedin peluuttamisesta 10.4, niin minäkin voin tarjoutua hostimaan. Sattu sopivat työvuorot.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Erkenmormel kirjoitti: 27 Maalis 2018, 17:12 Jos Kohtalo on vielä epävarma tosta Owerwatchedin peluuttamisesta 10.4, niin minäkin voin tarjoutua hostimaan. Sattu sopivat työvuorot.
Joo, saat mun puolesta ottaa tuon Owerwatchedin.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 27.3. Bloodcove Blockade (3-7)

Viesti Kirjoittaja Agape »

Tänään paikalla:
Bloodcove Blockade (3-7) GM: Agape
Fantasiapelien alakerta 27.3. klo 18+
- Adrenaline
- Kukkis
- Shinae
- TheRiska

Ensi viikon ilmot auki.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: [Fantsu] Kevään PFS 3.4. Fallen Family, Broken Name (1-5 quest evergreen)+Salvation of the Sages(7-11)

Viesti Kirjoittaja Sang »

Salvation of the Sagesiin.
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 802
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 3.4. Fallen Family, Broken Name (1-5 quest evergreen)+Salvation of the Sages(7-11)

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Raidaamaan! Salvationia? Kakkospöydässä pitäis kai olla salvation of sages?
Viimeksi muokannut TheRiska, 27 Maalis 2018, 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin