[Fantsu] Kevään PFS Fantsussa 12.6. In Grandmaster's Name+The Rise of the Goblin Guild(1-5)

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Unleashing the Untouchable(12-15) + skenu? + keskustelua kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Jos tulee 7-11 tai 5-9 jota en oo pelannu niin vaihdan mielelläni siihen.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Unleashing the Untouchable(12-15) + skenu? + keskustelua kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

Haluan nakittaa jollekin muulle Heresy of Manin hostimisen. Kiinnostaisiko jotakuta ottaa Heresy of Manin hostiminen vastuulleen ja aloittaa jo ensi viikolla? Tällöin minä hostisin kakkospöytänä Halflight Pathin.

Jos kukaan ei tätä nakkia halua, niin 9.1. on Signs in Senghor (1-5, GM: Agape) ja Beyond the Halflight Path (3-7 evergree, GM: streamwalker)

Tammikuun pelejä, nämä ovat jo hyvin vahvoja kandidaatteja:
Signs in Senghor 2 peluutusta
Heresy of Man osat 1 ja 2
Traitor's Lodge
Ancient's Anguish tai Beacon Below

SFS: The First Mandate jätetään suosiolla helmikuuhun.

Scarab Sages 7-11-skenuista parhaat ovat Ancient's Anguish ja Salvation of the Sages. Beaconista en tiedä kun en ole pelannut enkä peluuttanut. Refugees of the Weary Sky on huono. Darkest Abduction liittyy Sageihin vain hieman, vaikka mielestäni se on kelpo skenu arvosteluista huolimatta. Ironbound Schismin haluaisin hostia tai pelata vaikka sangin mielestä siinä heikko kohta onkin. Minimipaketti SS-skenuja, joita korkealla prioriteetilla käydään läpi nyt keväällä ovat siis Beacon, Anguish ja Salvation. Alemmalla prioriteetilla voidaan yrittää muitakin.

Koordinaatiota tarvitaan Traitor's Lodgeen ja Ancient's Anguishiin, koska niitä on jo peluutettu.

Pitäkää evergreenejä ja questeja takataskussa. Minä itse haluaisin pelata kaksi questisarjaa ja SFS Commencementin kevään aikana.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Unleashing the Untouchable(12-15) + skenu? + keskustelua kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

Random ajatuksia:

Viime vuonna toimi hyvin kakkospöytien pelinjohtaminen ja etukäteissuunnittelu, joulukuussa vain oudosti hajosi käsiin. Itse olen valmis kolmena viikkona kuukaudessa hostimaan. Tänä keväänä keskitytään tiereihin 3-7 ja 5-9 vaikka kuinka paljon uusia pelaajia tulisi. Jos tämä on huono idea, niin mainitkaa asiasta!


Pidän Kohtalon ideasta, että uusia skenuja pidettäisiin panttivankina, kunnes joku on lupautunut kakkospeluutukseen pelinjohtajaksi. Kuitenkin tämän lisäksi haluan, että muutkin kuin minä hostivat tuoreita skenuja. Tämä on sikäli haasteellista kun Shinae on luopunut VA-pestistä ja Kohtalolla on kiireitä (jos aiot luopua, niin ilmoita siitä pian koska Paizon prosessit ovat niin hitaita). Haastankin kaikkia pelinjohtajia ottamaan uusia skenuja hostittavakseen, ja täysin kokemattomia pelinjohtajia tarttumaan haasteeseen esim. evergreenejä hostimalla.

Pitää koordinoida lauantaipelejä.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. WIP: varmaankin uusi skenu + Halflight Path + keskustelua kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Valitettavasti vielä ens viikolla en millään ehi hostimaan, mutta mieluusti peluuttaisin 16.1. Heresy of Manin ekan osan. Jos siis kukaan muu ei halua alottaa sen hostausta aikasemmin.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. WIP: varmaankin uusi skenu + Halflight Path + keskustelua kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

Erkenmormel kirjoitti: 05 Tammi 2018, 04:35 Valitettavasti vielä ens viikolla en millään ehi hostimaan, mutta mieluusti peluuttaisin 16.1. Heresy of Manin ekan osan. Jos siis kukaan muu ei halua alottaa sen hostausta aikasemmin.
Otan tarjouksen vastaan! Voisitko hostia koko trilogian? Gallows voitaisiin siirtää loppukevääseen, lauantaipeliksi yms.

Ensi tiistaina 9.1. siis Signs in Senghor (1-5, Agape) ja Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen, Streamwalker)

Alustavaa skenu-runkoa:
9.1. Signs in Senghor (Tier 1-5, GM: Agape) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen, GM: Streamwalker)
16.1. Heresy of Man Part 1 (Tier 5-9 GM: Erkenmormel)
23.1. Signs in Senghor (Tier 1-5, GM: Adrenaline)
30.1. Heresy of Man Part 2 (Tier 5-9 GM: Erkenmormel)
TÄSSÄ VÄLISSÄ MARACON (jos tila varmistuu)
6.2. Faithless and Forgotten 1 (Tier 1-5, GM: Adrenaline)
13.2. Heresy of Man Part 3 (Tier 5-9 GM: Erkenmormel)
20.2.Faithless and Forgotten 2 (Tier 1-5, GM: Adrenaline)
27.2.
6.3.Faithless and Forgotten 3 (Tier 1-5, GM: Adrenaline)
13.3. Down the Verdant Path (Tier 1-5, GM: Agape)
20.3. Down the Verdant Path (Tier 1-5, GM: Adrenaline)
27.3.

Signs of Senghor kakkospeluutus joko 16.1. tai 23.1.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Unleashing the Untouchable(12-15) + skenu? + keskustelua kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

!
Jos ilmoittaudut pelinjohtajaksi, voit esittää toivomuksen skenusta, johon haluaisit pelaajaksi mukaan. Lisäksi voit toivoa, mille viikolle peluuttamasi peli aikataulutetaan. Kaikkia toiveita ei voida toteuttaa, mutta mitä aikaisemmassa vaiheessa varaat skenun, sitä todennäköisemmin toiveesi täyttyvät!
!

Näihin tuoreisiin skenuihin tarvitaan kakkospöydän GM suurella prioriteetilla, mutta ykköspeluutuksen varaaminen olisi ehkä suurin palvelus mitä voi tehdä (pelinjohtajaksi ilmoittautuminen takaa pelipaikan toisessa peluutuksessa, on se sitten ykkös- tai kakkospeluutus):
Signs in Senghor (1-5)
The Jarlsblood Witch Saga (5-9)
Shrine of the Sacred Tempest (1-5) [saatavilla tammikuun lopussa]
The Lion's Justice (7-11) [saatavilla tammikuun lopussa]
Down the Verdant Path (1-5) [saatavilla helmikuun lopussa]
The Bloodcove Blockade (3-7) [saatavilla helmikuun lopussa]
The Gauntlet! (7-9) [olen pelannut tämän mutta en hostinut, skenu kestäää 6-7h ja on Bonekeep ilman aikarajaa]

Näistä jo kertaalleen pelatuista skenuista olen itse valmis hostimaan pöydän, mutta aikataulutusta nopeuttaa ja huomattavasti jos joku muu ne ottaa:
The Beacon Below (7-11) [tätä en ole itse pelannut]
Ancient's Anguish (7-11)
Salvation of the Sages (7-11)
Weapon in the Rift (5-9) [tähän minulla on mitä korkein intressi hostia itse, mutta en voi hostia tätä ellei muut auta korkeamman prion skenujen hostimisessa]
The Horn of Aroden (1-5) [mulla on tähän tosi hyvät valmiudet hostia, mutta on tosi low prio ellei suurta kiinnostusta ilmaista]
Thralls of the Shattered God (5-9)

Näihin toivottuihin skenuihin tarvitaan GM, jotta ne toteutuvat ollenkaan:
Traitor's Lodge (3-7)
The Veteran's Vault (1-5)
Faithless and Forgotten-trilogia (1-5) [tämän peluutukseen tulen itse pelaajaksi...]
Lisää lisätään heti, kun enemmän vastauksia on saatu toiveskenu-lomakkeeseen!

Muistutan kaikkia vielä täyttämään https://www.pfstracker.net/ ja ennen kaikkea ASAP toiveskenulomakkeen https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform (toiveskenulomake pitäisi täyttää mielellään ennen ensi viikon loppua, mielellään ennen ensi viikon tiistaita.


Näihin on jo GM:
Gallows of Madness - Erkenmormel - ??? tätä pitää miettiä
Feast of Sigls - Kohtalo - Helmikuu
Bonekeep 3 - Graicav - ???
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

ykköspostaus päivitelty, saa vaihdella ilmoja pöytien välillä
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Sang »

Hyppään Signs in Singhoriin koska on uhka että sen kakkospeluutus on samaan aikaan jonkun Heresy of Manin osan kanssa.

Voin myös hostia The Disapperedin jossain välissä, mutta en samaan aikaan tuon Heresy-trilogian kanssa. Dissapearediin pitäisi löytyä viisi tai kuusi pelaajaa, mutta aikataulutus on haastellinen koska siihen tuskin löytyy tuota enempää. Voi olla ettei se toteudu, ellei samaan aikaan ole Tome tai Halflight Path.

The Gods Market Gamblessa on hieman samanlainen tilanne. Siihen taitaa olla enemmän potentiaalisia pelaajia, mutta skenaario on suunniteltu vain neljälle hahmolle. Voi olla parempi että vedän sen muuna kuin tiistaipelinä.
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Ilmo signs of senghor ja voin hostia sen 23. koska haluan osallistua Heresyyn.
Faithless trilogia on 7. kausi, voin sen siis hostia.
Thralls of the shattered god on mun toivelistalla kun viime peluutus jäi välistä, aikataululla ei niin väliä.

Edit: toiveena vielä down the verdant path, se on Concordance skenu ja sorcerer on jumissa expan päässä lvl6 kunnes pelaa sen.
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Kukkis
Viestit: 240
Liittynyt: 31 Loka 2017, 14:43

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Vaihdan Senghorin merkkeihin.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

toiveskenut merkitkää google formsiin, sen mukaan valitaan täytepöydät mutta jos on yhtä paljon halukkaita pelaajia skenuissa niin sitten kyllä ääneen sanottujen toiveiden perusteella tiebreaker

luulisin, että toiveskenut kannattaisi pistää päällekkäin uusien skenujen kakkospeluutusten kanssa, jotta pelaajat voisivat suunnitella pelaamisensa niin, että pääsisivät vaikeasti toteutuviin toiveskenuihin

The Disappearedin mielelläni aikatauluttaisin, mutta sitä ei ole toivottu google forms -toiveskenulistassa.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Thrallsin laitoin jo ensimmäisenä formsiin, tarkoitin siis että haluan nimenomaan pelaajaksi siihen :) Toki Traitor's Lodge olisi hyvä jonkun (ehkä jopa minun) peluuttaa ensin, mutta ei sillä niin kiire.
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

Alustavaa skenu-runkoa:
9.1. Signs in Senghor (Tier 1-5, GM: Agape) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen, GM: Streamwalker)
16.1. Heresy of Man Part 1 (Tier 5-9 GM: Erkenmormel) + Weapon in the Rift (5-9, GM: Agape)
23.1. Signs in Senghor (Tier 1-5, GM: Adrenaline) + skenu (Tier 3-7 tai 5-9, GM: ???) Mielellään Jarlsblood Witch Saga
30.1. Heresy of Man Part 2 (Tier 5-9 GM: Erkenmormel) + Beacon Below (Tier 7-11, GM: ?Agape?)
TÄSSÄ VÄLISSÄ MARACON (jos tila varmistuu)
6.2. Faithless and Forgotten 1 (Tier 1-5, GM: Adrenaline) + skenu (Tier 3-7, GM: ???) ehkä Jarlsblood Witch Sagan kakkospeluutus?
13.2. Heresy of Man Part 3 (Tier 5-9 GM: Erkenmormel) + Ancient's Anguish (Tier 7-11, GM: Agape)
20.2.Faithless and Forgotten 2 (Tier 1-5, GM: Adrenaline) + Feast of Sigls (Tier 7-11, GM: Kohtalo)
27.2. SFS: First Mandate (Tier 1-4, GM: Agape) + Heresy of Man kakkospeluutus (Tier 5-9, GM: ???)
6.3.Faithless and Forgotten 3 (Tier 1-5, GM: Adrenaline) + The Bloodcove Blockade (Tier 3-7, GM: ???)
13.3. Down the Verdant Path (Tier 1-5, GM: Agape) + Heresy of Man kakkospeluutus (Tier 5-9, GM: ???)
20.3. Down the Verdant Path (Tier 1-5, GM: Adrenaline) + The Bloodcove Blockade (Tier 3-7, GM: Agape)
27.3. Salvation of the Sages (Tier 7-11, GM: Agape) + Heresy of Man kakkospeluutus (Tier 5-9, GM: ???) tämä Heresy voidaan siirtää viikolla jos GM haluaa pelata Salvaation

Jarlsbloodiin ja Bloodcoveen tarvittaisiin ykköspeluutuksen GM, minä voin hoitaa kakkospeluutukset niistä. Ykköspeluutukseen lupautuva GM saa varman paikan kakkospeluutuksesta jos haluaa.

Tarjolla olisi Heresy of Manin kakkospeluutuksen GM-paikka. Olisi mahtavaa, jos joku tämän ottaisi. Se helpottaisi skenusuunnitteluja, kun pelaajilla ei olisi valtavaa painetta ja kiirettä päästä mukaan Heresyn ykköspeluutukseen. Jos joku ottaa Heresyn kakkospeluutuksen, varmistan hänelle paikan ykköspeluutuksessa.

Mille päivälle Kohtalo haluat pistää Feast of Siglsin? Ketkä olivat mukana Faithless and Forgotten ykköspeluutuksessa? Voisitte ottaa kakkospöytien hostimisvastuita 6.2., 20.2. ja 6.3.

Riittääköhän Riftiin pelaajia 16.1....

Haluaisin 23.1. jonkin 3-7 tai 5-9 pelin, jota en itse hosti. Halflight Path käy jos ei muuta, mutta mielellään jokin muu.

30.1. olisi mahtavaa saada Beacon Below jonkin muun kuin itseni hostimana, mutta voin itsekin sen hostia jos ei muuten onnistu.

Skenaariotoivelistalomakkeessa on suuri puute 3-7 skenuista. Merkitkää niitä sinne, niin saadaan skenut valittua. Varsinkin 23.1. ja 6.2. pitäisi saada 3-7 skenu valittua ja jonkin muun kuin minun hostimaksi.

Tässä vielä hostimispyyntilista, varsinkin ysikauden skenujen kakkospöydille kysyntää:
Näihin tuoreisiin skenuihin tarvitaan kakkospöydän GM suurella prioriteetilla, mutta ykköspeluutuksen varaaminen olisi ehkä suurin palvelus mitä voi tehdä (pelinjohtajaksi ilmoittautuminen takaa pelipaikan toisessa peluutuksessa, on se sitten ykkös- tai kakkospeluutus):
The Jarlsblood Witch Saga (5-9)
Shrine of the Sacred Tempest (1-5) [saatavilla tammikuun lopussa]
The Lion's Justice (7-11) [saatavilla tammikuun lopussa]
The Bloodcove Blockade (3-7) [saatavilla helmikuun lopussa]
The Gauntlet! (7-9) [olen pelannut tämän mutta en hostinut, skenu kestäää 6-7h ja on Bonekeep ilman aikarajaa]

Näistä jo kertaalleen pelatuista skenuista olen itse valmis hostimaan pöydän, mutta aikataulutusta nopeuttaa ja huomattavasti jos joku muu ne ottaa:
The Horn of Aroden (1-5) [mulla on tähän tosi hyvät valmiudet hostia, mutta on tosi low prio ellei suurta kiinnostusta ilmaista]
Thralls of the Shattered God (5-9)

Näihin toivottuihin skenuihin tarvitaan GM, jotta ne toteutuvat ollenkaan:
Traitor's Lodge (3-7)
The Veteran's Vault (1-5)
Lisää lisätään heti, kun enemmän vastauksia on saatu toiveskenu-lomakkeeseen!
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Monimutkaistan tätä asiaa vielä sillä että olin mukana Cultist's Kississä ja haluaisin jatkaa Feast of Sigilsiin, että mielellään ei samaan aikaan Faithless and Forgottenin kanssa.
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

Adrenaline kirjoitti: 05 Tammi 2018, 13:57 Monimutkaistan tätä asiaa vielä sillä että olin mukana Cultist's Kississä ja haluaisin jatkaa Feast of Sigilsiin, että mielellään ei samaan aikaan Faithless and Forgottenin kanssa.
Tämän pitäisi onnistua. Sigls ja Salvation on helppo liikuttaa kun saadaan vaikeammat osat eli Heresyn kakkospeluutus, Jarlsblood ja Bloodcove nakitettua.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Mulla on sellainen hieno tilanne, että äänestin faithless and forgottenin osia 2 ja 3 koska ne on hahmolla pelaamatta (ja kyseinen hahmo on jo lvl 5). Ensimmäinen osa on jo tällä pelattuna. Olisi hienoa jos tämänkin saisi jotenkin ratkaistua (esim. olisin seitsemäs pelaaja osissa 2 ja 3 jos peliin on tunkua tjsp).

Lauantaipeleinä tulee varmasti joitakin peluutuksia noista listalla olevista peleistä. Pelit jatkuvat tosiaan 13.1.
Vierailevat GM:t tervetulleita.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Mulla on 2 osa pelattuna Faithless and Forgotten, kiinnostaa pelata muut ja vaikka jakaa vetonakkia muiden kanssa jos tarvetta. Esim. Voisin vetää vain 2 osan.

Voisin alustavasti luvata vetää Jarl's Bloodin. Pitää nyt katsoa tuunko sitten ollenkaan tuohon trilogiaan. Parempi varmaan fantsussa paikan päällä sumplia tuon trilogian kohtaloa.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

Jaettu GM-vastuu voisi olla harkitsemisen arvoista, jos kerran pelatut skenut on pirstaloitunu. Tämä helpottaisi myös Adrenalinen GM-urakkaa (tai ainakin aikatauluttamista).
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. WIP: varmaankin uusi skenu + Halflight Path + keskustelua kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Agape kirjoitti: 05 Tammi 2018, 04:54
Erkenmormel kirjoitti: 05 Tammi 2018, 04:35 Valitettavasti vielä ens viikolla en millään ehi hostimaan, mutta mieluusti peluuttaisin 16.1. Heresy of Manin ekan osan. Jos siis kukaan muu ei halua alottaa sen hostausta aikasemmin.
Otan tarjouksen vastaan! Voisitko hostia koko trilogian? Gallows voitaisiin siirtää loppukevääseen, lauantaipeliksi yms.

Ensi tiistaina 9.1. siis Signs in Senghor (1-5, Agape) ja Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen, Streamwalker)

Alustavaa skenu-runkoa:
9.1. Signs in Senghor (Tier 1-5, GM: Agape) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen, GM: Streamwalker)
16.1. Heresy of Man Part 1 (Tier 5-9 GM: Erkenmormel)
23.1. Signs in Senghor (Tier 1-5, GM: Adrenaline)
30.1. Heresy of Man Part 2 (Tier 5-9 GM: Erkenmormel)
TÄSSÄ VÄLISSÄ MARACON (jos tila varmistuu)
6.2. Faithless and Forgotten 1 (Tier 1-5, GM: Adrenaline)
13.2. Heresy of Man Part 3 (Tier 5-9 GM: Erkenmormel)
20.2.Faithless and Forgotten 2 (Tier 1-5, GM: Adrenaline)
27.2.
6.3.Faithless and Forgotten 3 (Tier 1-5, GM: Adrenaline)
13.3. Down the Verdant Path (Tier 1-5, GM: Agape)
20.3. Down the Verdant Path (Tier 1-5, GM: Adrenaline)
27.3.

Signs of Senghor kakkospeluutus joko 16.1. tai 23.1.
Joo, voin hostia koko trilogian, mutta en vielä voi lukita noita päiviä kun ei oo vielä ens työvuorolistaa tullut. Koetan toivoa aamuvuoroja noille päiville mitä ehdotit. Ja Gallowsin siirto tuntuu itse asiassa aika järkevältä, kun en oo päättänyt sille vielä hostimispaikkaakaan ja trilogiankin preppaamisessa tulee olemaan hommaa.

Edit: Itselläni olisi toive päästä pelaamaan Raid on the Cloudborne keep kevään aikana, jos joku sen syksyllä pelanneista suostuisi vetämään.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Pistetäänpä sitten vähän kommenteja.
- 7-11 skenuja pitää priorisoida nyt ankarasti, kilpailijoina ovat Lissala-skenut, Scarab Sages-skenut (joita on liikaa) ja uudet ysikauden 7-11 skenut
Mielestäni Lissala skenut voi siirtää myöhemmäksi, kun Scarbien booneja ei enää myöhemmin kerätä. Feast of Siglsin haluan vetää kevään aikana, mutta muuten ei minua haittaa vaikka lissala skenut siirtyisi ensi syksylle.
Scarab Sages 7-11-skenuista parhaat ovat Ancient's Anguish ja Salvation of the Sages. Beaconista en tiedä kun en ole pelannut enkä peluuttanut. Refugees of the Weary Sky on huono. Darkest Abduction liittyy Sageihin vain hieman, vaikka mielestäni se on kelpo skenu arvosteluista huolimatta. Ironbound Schismin haluaisin hostia tai pelata vaikka sangin mielestä siinä heikko kohta onkin. Minimipaketti SS-skenuja, joita korkealla prioriteetilla käydään läpi nyt keväällä ovat siis Beacon, Anguish ja Salvation.
Joo, Beacon, Anguish ja Salvation taitavat olla ne tärkeimmät skenut. Beaconin oon vetänyt, oli ihan hyvä skenu, mutta toistamiseen en vedä. Weary Skyn haluaisin pelata, ei voi olla huonompi kuin Schismi, joka pitää pelata ylemällä tierillä jos haluaa kokea koko surkeuden. Ehkäpä voisin tuon Schismin vetää toistamiseen.

Trilogioista. Molemmat Faithless and Forgotten ja Heresy of Man kiinnostavat. Ekasta oon pelannut ensimmäisen osan ja tuun käyttään tähden, että saan pelata sen uudestaan. Mielestäni ei ole hyvä idea pitää kahta trilogiaa yhtä aikaa, varsinkin kun Heresyä yritettään vetää kahdesti. Vedetään mielummin tuo Heresy nyt kahdesti ja jätettään Faithless and Forgotten huhtikuulle.

Helmikuun aikatauluja ei kannata löydä lukkoon, koska maracon. Ois hyvä pistää zeroslotteja maraconia edeltävälle tiistaille. Noita maraconin skenuja ja zeroslotteja ois hyvä alkaa jo miettimään. Yksi mahdollisuus ois Heresyä vetää zeroslotteina ja maraconissa, kun se jo muutenkin kahteen kertaan vedetään.

Weapon in the Riftin vetämistä 16.1. en pidä hyvänä ideana.

Taidan ottaa 23.1. slotin itselleni, katon vielä mitä siinä vetäisin, jos Jarlsblood Witch Saga ei vaikuta monimutkaiselta, niin sitten sen tai jotain yksinkertaista ja helppoa. Suunnittelen myös tammikuun lopussa vetäväni The Haunting of Hinojain kotipelinä.

Feast of Siglsi ois helmikuussa, 13.2., 20.2 tai 27.2. kelpaavat kaikki, kuitenkin mieluusti niin ettei toisessa pöydässä pelata Scarabi skenua tai trilogiaa jossa oon mukana.

Mulla on myös Thornkeep moduulin seikkailuja prepattuna, joita voin hyvinkin lyhyellä varoitusajalla vetää.
Vastaa Viestiin