Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Yömoduulin voi vetää myös perjatai-lauantai välisenä yönä, jos sopii pelaajille paremmin.

Airensiksen on kuoltava, joten yksi peli kahdella pelaajalle onnistuisi, kunhan ysilevelin hahmo kelpaa mukaan.
Avatar
Kukkis
Viestit: 240
Liittynyt: 31 Loka 2017, 14:43

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Moduuleista Broken chains tai Fellnight Queen sopisi itselle.
Fellnightiin tarvii vielä 2 expaa (hahmo nyt 5), toinen tulee tiistaina, ja toinen sen jälkeen tiistaina jos ehdin ilmoittautua.
Viimeksi muokannut Kukkis, 17 Helmi 2018, 18:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Agape »

Kohtalo kirjoitti: 17 Helmi 2018, 10:44 Airensiksen on kuoltava, joten yksi peli kahdella pelaajalle onnistuisi, kunhan ysilevelin hahmo kelpaa mukaan.
Moduulissa ei pitäisi haitata, kun ei subtiereitä ole.
Adrenaline kirjoitti: 17 Helmi 2018, 07:16 Edit: kannattaako zeroslot Dead Man noncorena kun olisi sen 3. peluutus ja 4. peluutus Maraconissa, riittääkö pelaajia?
Jos zeroslot on corena niin ei vie pelaajia. Muita ei-evergreen skenuja ei oikein ole...
Sang kirjoitti: 17 Helmi 2018, 06:50 Minulle sopisi Shrine of the Sacred Tempestin paikaksi paremmin lauantain 17-22, koska olen pelannut molemmat siihen aikaan tapahtuvat pelit.
En ihan mielelläni tätä muuta, koska Sacred Tempest houkuttelee sunnuntaiksi pelaajia. Vaihdoin SFS:t keskenään, jotta pääset niistä toiseen :? Jos tämä ei käy niin mielellään Tempest jonkin evergreenin rinnalle eikä Dead Man's Debtin.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja cheant »

Itse mietin että pitäisikö omat skenuni vaihtaa päikseen.

17-22 slotti lauantaina on hyvä viiden tunnin slotti ja siinä on sen lisäksi vielä tunnin välit spessun jälkeen ja ennen 23+ pelejä. Pelikokemukseni mukaan The Lion's Justice ei kuitenkaan ole nopea skenu ja 5,5h on aivan realistinen mahdollisuus. Jos sen aloittaisi kun pelaajat ovat spessun jälkeen kerinneet käydä syömässä niin sen kuitenkin ehtisi tuossa välissä jos 23:n aikaan on tarkoitus vasta aloitella seuraavia. Sen jälkeen ennen seuraavia pelejä ei kyllä olisi pitkää taukoa, mutta varmasti kuitenkin aikaa nopeaan kauppa/evästaukoon (vai mihin aikaan siellä muuten menevät nuo lähikaupat kiinni? Itse tottunut Tampereella klo 23:n mutta tajusin juuri että Kokkolassa tuppaavat menemään kiinni jo klo 22).

Perjantai yön slotissa taas menisi sälvästi myöhäiseksi (sillä en usko pelaamiskokemuksen perusteella että kyseinen skenu menee neljään tuntiin että päättymisaika olisi todennäköisesti kolmen jälkeen) että tulee mieleen että onko spessua edeltävänä yönä siihen innokkaita.

Solar Sortie sen sijaan on ihan kiva mutta lyhyehkö skenu varsinkin silloin kun se menee kuten pitäisi. Itse pelasin sen läpi pariin tuntiin ja 2-3 tuntia lienee sille hyvinkin realistinen aikaväli. Eli se spessun ja iltaslottien välissä jättäisi todennäköisesti paljon luppoaikaa siihen osallistuville.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Agape »

cheant kirjoitti: 17 Helmi 2018, 19:35 Itse mietin että pitäisikö omat skenuni vaihtaa päikseen.

17-22 slotti lauantaina on hyvä viiden tunnin slotti ja siinä on sen lisäksi vielä tunnin välit spessun jälkeen ja ennen 23+ pelejä. Pelikokemukseni mukaan The Lion's Justice ei kuitenkaan ole nopea skenu ja 5,5h on aivan realistinen mahdollisuus. Jos sen aloittaisi kun pelaajat ovat spessun jälkeen kerinneet käydä syömässä niin sen kuitenkin ehtisi tuossa välissä jos 23:n aikaan on tarkoitus vasta aloitella seuraavia. Sen jälkeen ennen seuraavia pelejä ei kyllä olisi pitkää taukoa, mutta varmasti kuitenkin aikaa nopeaan kauppa/evästaukoon (vai mihin aikaan siellä muuten menevät nuo lähikaupat kiinni? Itse tottunut Tampereella klo 23:n mutta tajusin juuri että Kokkolassa tuppaavat menemään kiinni jo klo 22).

Perjantai yön slotissa taas menisi sälvästi myöhäiseksi (sillä en usko pelaamiskokemuksen perusteella että kyseinen skenu menee neljään tuntiin että päättymisaika olisi todennäköisesti kolmen jälkeen) että tulee mieleen että onko spessua edeltävänä yönä siihen innokkaita.

Solar Sortie sen sijaan on ihan kiva mutta lyhyehkö skenu varsinkin silloin kun se menee kuten pitäisi. Itse pelasin sen läpi pariin tuntiin ja 2-3 tuntia lienee sille hyvinkin realistinen aikaväli. Eli se spessun ja iltaslottien välissä jättäisi todennäköisesti paljon luppoaikaa siihen osallistuville.
Skenujen paikkaa vaihdettu. Perjantaina saattaa tehdä tosin tosi tiukkaa saada porukkaa SFS:ään.

Perjantaiksi pitäisi saada jokin PFS-skenu vielä, mutta sitten se saattaa viedä väkeä SFS:stä :roll:
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Voisin vetää ton Slave Pits of Absalomin perjantai-iltana, jos passaa.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Agape »

Erkenmormel kirjoitti: 18 Helmi 2018, 12:02 Voisin vetää ton Slave Pits of Absalomin perjantai-iltana, jos passaa.
Tämä sopii hyvin. Ilmaista skenua ei tosin ikävä kyllä ehdi enää saada kun hakemus on lähetetty ja skenut jaettu.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Erkenmormel
Viestit: 189
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 14:51

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel »

Joo, ei haittaa tämä.
Avatar
burvix
Viestit: 92
Liittynyt: 13 Helmi 2017, 14:40

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja burvix »

Sellanen ikävä tilanne tuli että minulla on hautajaiset lauantaina 3.3 klo 15:00 eli joudun perumaan tuon spessun vedon :(.
Leopold Blakros, halfling paladin lvl 8
Muzaffer Weatherspoon, halfling fighter/alchemist lvl 9
Meriadosebinthian Lalalostrigen, gnome diviner lvl 3
Burlok, dwarf druid lvl 14
Pengendara, wayang fighter/cavalier/barbarian/mammoth rider lvl 8
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Agape »

burvix kirjoitti: 18 Helmi 2018, 16:05 Sellanen ikävä tilanne tuli että minulla on hautajaiset lauantaina 3.3 klo 15:00 eli joudun perumaan tuon spessun vedon :(.
Ok, hommataan joku korvaavaksi hostiksi. cheant? Erkenmormel?

Tämän takia joudun lähettämään Tonyalle uuden skenuhakemuksen niin siinä samalla menee myös Erkenmormelin Slave Pits.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Voin tulla burvixin tilalle spessuun, ellei joku muu halua.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Agape »

Lähetän huomenna Tonyalle uuden skenuhakemuksen. Jos siihen mennessä ei oo tullu muita halukkaita burvixin korvaajaksi niin Kohtalo valitaan.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja cheant »

Itse en kolmatta skenua samalle viikonlopulle halua, mutta Lion's Justicen voin hyvin vaihtaa spessuun jos on tarvetta. Jos joku muu haluaa spessua enemmän vetää niin saa kyllä vapaasti.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Agape »

Lion's Justice on tärkeä skenu coniin, en halua sitä vaihtaa spessuun. Nakitetaan Kohtalolle spessu.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Voin kyllä vaihtoehtoisesti ottaa tuon Lion's Justice ja cheantille spessu. Ainoa mutta on Dead Man's Debt, joka jää väliin (ei sinänsä haittaa), mutta voi pöytä jäädä yhtä vaille.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Agape »

Juttelin cheantin kanssa. Cheantille spessu ja Kohtalolle Lion's Justice.

Lisähakemus lähetetty Tonyalle.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja cheant »

Dead man's deptin pelaajamäärään ei kyllä vaikuta vaihdos kun nyt mää voin mennä pelaan sen :D

Myös LLKlla pitäis olla Debt pelaamatta ja on Justicen pelannut eli todennäköisesti pitäisi onnistua jos Oulusta jotain pelaajia siihen löytyy.
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

Hox! Tsekkailin tuossa paizolan downloadsit läpi ja mulla ei näy vielä tuo BHP siellä? =D
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Agape »

VitunSuoPaska kirjoitti: 20 Helmi 2018, 10:16 Hox! Tsekkailin tuossa paizolan downloadsit läpi ja mulla ei näy vielä tuo BHP siellä? =D
Muilla ei myöskään ole näkynyt skenuja, Tonya on varmaan unohtanut vaikka vastasi mulle että olisi laittanut skenut jakoon. Selvitellään asiaa.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

Herpderp =D Mulla ei vieläkään näy skenuja ja alkaa käymään preppaus aika hyvin vähiin kun oon ke-la 100% bookattu =D
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Vastaa Viestiin