Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Katsoin että meillä olisi tulossa 4 pöytää SFS, mihin ei ehkä riitä pelaajia. Haluaisiko Ananaatti vetää Cries from the Driftin puolestani, voisin keskittyä spessun preppailuun?
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja Agape »

Skenuhakemukset lähti nyt. Moduuleja ei enää saa hakea, toivottavasti Kohtalolla on jo tuo Fellnight Queen! Jos ei ole niin voin tulostaa sen.

Lisäksi muistaakseni Streamwalkerilla oli jo Wounded Wisp ja Consortium Compact, en niitä pistänyt hakemukseen. Jos sulla ei ole niitä, niin korjaan hakemusta vielä.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Fellnight Queen ja taitaa kaikki sanktioidut moduulit yhtä lukuunottamatta löytyä jo löytyä ihan tulostetussa muodossa :)
Kyselisin ketkä ois tulossa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä pelaamaan ja mikä tieri passaisi parhaiten. Moduuleja löytyy joka levelille
vitosesta alkaen ja tarpeen vaatiessa pystyn jotain vetämään alle vitostasoltakin adventure pathien puolelta.

Otan myös yhden skenun mikä zeroslottina vedetään ja peluutan sen maraconissa.
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Aavistelinkin, että seuraavan listan ainoat yövuorot osuu tietenkin maracon viikonlopulle. En tule coniin, tyydyn zeroslotin vetämiseen tiistaina.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Kukkis
Viestit: 240
Liittynyt: 31 Loka 2017, 14:43

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Kohtalo kirjoitti: 07 Helmi 2018, 08:44 Kyselisin ketkä ois tulossa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä pelaamaan ja mikä tieri passaisi parhaiten.
Kysymys: mitä tarkoittaa moduuli/adventure path?
Moduulit oli jotain muutaman pelin kokonaisuuksia ja adventure path vielä pidempi? Count me in!
Mieluusti 5 tai 6 tasolle sopiva. (Riippuen tiistaipeleistä tulee tasonnousu tai ei. Löytyy myös taso 3, joka tosin on lähes 4.)
Avatar
Shinae
Viestit: 443
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:31
Paikkakunta: Kokkola

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja Shinae »

Moduulit on sellaisia 2 pelikertaa - 10 pelikertaa kestäviä vähän pidempiä seikkailuja. Adventure Pathit kestää helposti sen vuoden ainakin.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Avatar
Kukkis
Viestit: 240
Liittynyt: 31 Loka 2017, 14:43

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Mukana, mukana...
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 802
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Viime maracon moduuli oli mahtava joten otetaan uusiksi. Paljon vaan kofeiiniä mukaan niin mitään ongelmaa.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja Agape »

Skenujen pitäisi näkyä pelinjohtajilla latauksissa jo nyt.

Toiveita otetaan vastaan sloteista, että mihin aikaan mikäkin peli olisi. Läheskään kaikkia toiveita ei pystytä täyttämään, koska evergreenejä on niin paljon tarjolla, pitää koittaa saada jonkinlainen tasapaino.

Jos et ole ilmoittanut threadissa minä päivänä olet conissa, niin ilmoita nyt jos et ole joka päivä paikalla. Koitan saada ensi viikolla alustavan slotti-esityksen kirjoitettua.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Mun skenut minne vaan, mutta sanon nyt että koska meillä on yömoduuli niin sunnuntaille kannattaa ottaa sellasia pöytiä mihin löytyy pelaajia. Eli ei SFS/ sellasia mikkä on pelattu jo 2 kertaa.
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Moduuli on tässä tapauksessa pitkä noin 8-12 tuntia kestävä seikkailu, joka pelataan yhdellä kertaa (eli ei pelata useampaa päivää) ja siitä saa kolme expaa (eli tason verran, ellei slowina pelaile) ja neljä prestigeä. Moduuleissa on vain yksi tieri ja jos uskaltaa pelata alimmalla mahdollisella levulla, niin luvassa on paljon rahaa (verratuna mitä skenuista saa). Moduulit ovat myös kohtuu tappavia.

Moduuliksi olisi tällä hetkellä valikoitumassa Broken Chains eli "libertys edgen moduuli", tieri olisi 5-7 eli minun hahmoille mikä sopivin seikkailu.

Zeroslotteja ois vielä kaksi päättämättä. Jos helpolla halutaan mennä, niin evergreeneillä voisi täyttää, mutta en pidä ajatuksesta. Toinen helppo ratkaisu olisi vetää Dead Man's Debt ja Shrine of the Sacred Tempest corena.

Oon paikalla lauantaista sunnuntain aamupäivään asti. Yöslotin lisäksi saatan ottaa 18.00-22.00 slotin, jos tarvetta. Sunnuntaina en vedä mitään.
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 802
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Jaa Fellknight ois ollu mielenkiintoisempi. Iteltä jää yömoduuli pelaamatta
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

Rip. Näköjään Path of Exilen uuden leaguen launchi osuu samalle viikonlopulle. Osallistuminen jää siis vähäiseksi. Tuon mun pathfinder scenun vois siirtää zero slotiksi ja commencementin ehdin ehkä vetää pikana perjantaina ennen kuin tuo league launchaa. (riippuen vähän monelta maraconissa voi alkaa pelaan ja moneltako tarkalleen tuo league alkaa, yleensä on alkanut klo 22.)
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja Agape »

VitunSuoPaska kirjoitti: 13 Helmi 2018, 00:06 Rip. Näköjään Path of Exilen uuden leaguen launchi osuu samalle viikonlopulle. Osallistuminen jää siis vähäiseksi. Tuon mun pathfinder scenun vois siirtää zero slotiksi ja commencementin ehdin ehkä vetää pikana perjantaina ennen kuin tuo league launchaa. (riippuen vähän monelta maraconissa voi alkaa pelaan ja moneltako tarkalleen tuo league alkaa, yleensä on alkanut klo 22.)
Zero slotit eivät ole ensisijainen ratkaisu. Maraconia edeltävän tiistain zeroslotti on jo varattu Shinaelle. Maraconia edeltävällä viikoonlopulla olisi tilaa, jos se toteutuu.

Ehdotan, että jossakin vaiheessa tulet hostimaan Halflight Pathin Maraconiin, ja jätät Commencementin hostimatta. Jos haluat olla leaguen launchissa mukana niin esim. lauantai tai sunnuntai voisi toimia Halflight Pathille.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
VitunSuoPaska
Viestit: 192
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3.

Viesti Kirjoittaja VitunSuoPaska »

Agape kirjoitti: 13 Helmi 2018, 02:04
VitunSuoPaska kirjoitti: 13 Helmi 2018, 00:06 Rip. Näköjään Path of Exilen uuden leaguen launchi osuu samalle viikonlopulle. Osallistuminen jää siis vähäiseksi. Tuon mun pathfinder scenun vois siirtää zero slotiksi ja commencementin ehdin ehkä vetää pikana perjantaina ennen kuin tuo league launchaa. (riippuen vähän monelta maraconissa voi alkaa pelaan ja moneltako tarkalleen tuo league alkaa, yleensä on alkanut klo 22.)
Zero slotit eivät ole ensisijainen ratkaisu. Maraconia edeltävän tiistain zeroslotti on jo varattu Shinaelle. Maraconia edeltävällä viikoonlopulla olisi tilaa, jos se toteutuu.

Ehdotan, että jossakin vaiheessa tulet hostimaan Halflight Pathin Maraconiin, ja jätät Commencementin hostimatta. Jos haluat olla leaguen launchissa mukana niin esim. lauantai tai sunnuntai voisi toimia Halflight Pathille.
Kuullostaa ihan suunnitelmalta. Sunnuntai varmaan onnistuu kun lauantai->sunnuntai yönä yleensä nukkuukin vähän =D Tietenkin paras mulle ois se zeroslotti, mutta eiköhän tuo sunnuntai onnistu kanssa =D
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Agape »

Alustava aikataulu julkaistu. Sanokaa, jos haluatte muutoksia.

Jokaisen GM:n omalla vastuulla on skenun saattaminen ilmoitustaululle ja kronikoista huolehtiminen. Graicav jakaa boonit ja lahjakortit. Itse en ole paikalla, vaan Lantrekeissä Tampereella.

Suosittelisin pelinjohtajia preppaamaan skenuja/kronikoita varalta spontaania hostimista varten. Tässä Maraconissa on vaarallisen paljon replaytä ja evergreenejä. Jos pöydät eivät toteudu, niin spontaani korvauspöytä gogogo! Muistakaa pelata myös SFS:ää, nyt siihen on hyvä mahdollisuus.

Mitä zeroslotteihin tulee, itsellä vapautui kuin vapautuikin tuo 24.2. Sopisiko Graicav:lle että pidettäisiin yksi kaksi zeroslottia lauantaipelinä? Itse toivoisin Dead Man's Debtiä joko corena tai ilman. Tarjoudun hostimaan myös jotain zeroslotiksi, vaikka spessun (zeroslotissa saa hostia spessun).
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Yömoduulista:
Moduulia ei ole vielä kiveen lyöty, aattelin ettei väki välitä minkä modulin vedän ja Broken Chains on alemman tierin minkä aattelin vetävän enemmän väkeä. Tärkeintä on, että moduuli toteutuu. Pistänpä listan mitä voin moduuleista:
The Half-Dead City (1-2)*
Feast of Ravenmoor (2-4)
Shards of Sin (3-5)*
Broken Chains (5-7)
Realm of the Fellnight Queen (6-8)
No Response from Deepmar (7-9)
The Harrowing (8-10)
Curse of the Riven Sky (9-10)
The Ruby Phoenix Tournament (10-12)
* Adventure Pathin seikkailu

Eli jokaiselle tierille löytyy seikkailuja eikä nuo edes ole kaikki mitä löytyy, vaan mitä oon jo lukassut. Mieluusti vetäisin tierin 6-9 moduulin, mutta meen sen mukaan mikä parhaiten toteutuisi.

Aikataulusta:
Näyttää ihan hyvältä. Perjaintailla kyllä voisi toisen pienemmän tierin laittaa, ainakin varalta. Saatan ehkä tulla/päästä perjantaina paikalle ja vetää pöydän jos tarvetta.

Zerosloteista:
24.2. pitäisi sopia minulle ja saattaisin sen kaksikin peliä ehtiä pelaamaan. Dead Man's Debtin voin vetää corena tai normaalisti, en mieluusti pelaisi kun teen sen mielummin itse conissa. Shrine of the Sacred Tempest kiinnostaisi pelata, kun jos yömoduuli toteutuu, niin sunnuntaina lähden viimeistään neljältä ja jää kyseinen skenu pelaamatta.
Avatar
Graicav
Viestit: 383
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Graicav »

Agape kirjoitti: 17 Helmi 2018, 00:03 ...Graicav jakaa boonit ja lahjakortit.
Voin joo ainakin tulostaa ja tuoda ne paikalle. Olen paikalla lauantaina ainakin spessun ajan ja sunnuntaina mahdollisesti päivällä, eli varmaankin ojennan ne sitten jollekin joka on paikalla paremmin.
Agape kirjoitti: 17 Helmi 2018, 00:03 Mitä zeroslotteihin tulee, itsellä vapautui kuin vapautuikin tuo 24.2. Sopisiko Graicav:lle että pidettäisiin yksi kaksi zeroslottia lauantaipelinä? Itse toivoisin Dead Man's Debtiä joko corena tai ilman. Tarjoudun hostimaan myös jotain zeroslotiksi, vaikka spessun (zeroslotissa saa hostia spessun).
Sopii tuo lauantain käyttö zeroon, kunhan ajoissa sovitaan. Dead Man's Debtin olen pelannut jo tähteäkin käyttäen, mutta corena en (eli pitäisi tuoda lvl 1 hahmo...).
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Sang »

Minulle sopisi Shrine of the Sacred Tempestin paikaksi paremmin lauantain 17-22, koska olen pelannut molemmat siihen aikaan tapahtuvat pelit.

Yömoduuliksi sopisivat minulle noista mitkä tahansa paitsi APn osat ja Ruby Phoenix Tournament. APt mieluummin säästän joskus kampanjamoodia varten, ja turnausta varten ei löydy tällä hetkellä hahmoa tierille.

Olen valmin zeroslottailemaan 24.2. vaikka kaksikin peliä putkeen. Dead Man's Debtin olen kyllä jo pelannut. Core-versioon toki voisin tehdä uuden hahmon jonka sitten muuttaisin ei-coreksi pelin jälkeen.

Olen listattuna spessussa Adrenalinen paikalla.
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: Talvimaracon CONFIRMED 2.-4.3. sis. aikataulun!

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

En halua tulla yömoduuliin mutta jos se on Ruby Phoenix niin sitten tulen.

Ehdotin Ananaatille että peluuttaisi mun cries from Driftin mutta oliko Tämä hälle ok?

Perjantaille imo mahtuisi toinen pöytä, varsinkin alempaa tieriä. Miten ois se slave pits?

Edit: kannattaako zeroslot Dead Man noncorena kun olisi sen 3. peluutus ja 4. peluutus Maraconissa, riittääkö pelaajia?
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Vastaa Viestiin