Feast of Dust kartoitus(tier 11-15)

Roll20:ssä tai muutoin verkossa paikasta riippumatta tapahtuvat pelit ja muut.
Games and other stuff taking place in Roll20 or otherwise on internet.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Feast of Dust kartoitus(tier 11-15)

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Kartoitan et löytyykö tähän vähintään neljää pelaajaa ja että kiinnostaako enemmän campaign mode vai pfs mode ja mitkä päivät kävis kiinnostuneille jos tähän saisi partyn kasaan.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: Feast of Dust kartoitus(tier 11-15)

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Kyllähän sitä kiinnostusta olisi. En osaa tähän hätään sanoa, kumpaa modea preferoisi. Mulle sopivat päivät taidat tietää jo, mutta laitanpa nyt tuohon alas kuitenkin.

Ma - Sopii useimmiten. Saattaa olla matkustuspäivä.
Ti - Vaikuttaa vapaalta, ellei jotain tavallisesta poikkeavaa ilmeenny.
Ke - Vaikuttaa vapaalta, ellei jotain tavallisesta poikkeavaa ilmeenny.
To - Vaikuttaa vapaalta, ellei jotain tavallisesta poikkeavaa ilmeenny.
Pe - Joko matkustuspäivä tai mun luokse tulee poikasia. Hyvin harvoin sopiva päivä ropelle.
La - Joko lapset mun luona tai minä Tampereella. Alle puolet lauantaipäivistä käy.
Su - Vähän paremmin sopii kuin lauantai. Siltikin, silloin sopii vain noin puolet sunnuntaipäivistä.
Avatar
Streamwalker
Viestit: 323
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 03:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Feast of Dust kartoitus(tier 11-15)

Viesti Kirjoittaja Streamwalker »

Itsekin olen kiinnostunut, mieluiten Society-moodilla.
Tiistaita lukuunottamatta aikatauluni on melko tyhjä.
"Intelligence is knowing that tomatoes are a fruit. Wisdom is knowing not to put tomatoes in a fruit salad. Charisma is the ability to sell a tomato-based fruit salad."
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Feast of Dust kartoitus(tier 11-15)

Viesti Kirjoittaja cheant »

Itsellä ma-to toistaiseksi hyvin tyhjän näköistä, pe-la sopii selvästi alle puolet, sunnuntai vaihtelevasti järjestettävissä.

Mulla vahva preferenssi puolestaan campaign moden suuntaan. PFS modekin onnistuu (alkaa level rangelta 11-13), mutta silloin ainoa tarjolla oleva hahmovaihtoehto, joka siis on legaalilla tasolla eikä varattu muuhun, on lvl 13 dwarf magus Kalmeak. Kalmeakin eläkkeelle johtanut uraputki on ollut vahvasti alaspäin suuntautunut, eikä välttämättä muista muita kieliä kuin kääpiötä kun eihän sitä mitään muuta ole koskaan tiennäyttäjien kanssa tarvinnut.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: Feast of Dust kartoitus(tier 11-15)

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

PFS moodis saattaa olla just se ettei välttämättä oo tarpeeksi 11-12 tason hahmoja tähän ._. Mut joo katotaan jos tähän tulis vielä yksi kiinnostunut niin vois toimia tie breakerinä
Vastaa Viestiin