2e Lions of Katapesh(tier 1-4) Repeteable To 19.3 klo klo 17

Roll20:ssä tai muutoin verkossa paikasta riippumatta tapahtuvat pelit ja muut.
Games and other stuff taking place in Roll20 or otherwise on internet.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

2e Lions of Katapesh(tier 1-4) Repeteable To 19.3 klo klo 17

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Alkoi tekemään mieli vetämään 2etä taas. Kiinnostais varmaan eniten vetää flooded king's courttia, mut voisin vetää mitä tahansa skenua johon löytyy kiinnostusta.

Tiistait ja torstait klo 17 olis itselle parhaimmat sopivat ajat.
Viimeksi muokannut MaskedGuy, 14 Maalis 2020, 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saihyc
Viestit: 49
Liittynyt: 04 Loka 2019, 14:49

Re: 2e skenaario

Viesti Kirjoittaja Saihyc »

Olen kiinnostunut olla mukana jos näitä vedellään. Flooded King's Court in olen vetänyt itse että jos siihen on eniten kiinnostusta niin jään itse pois silloin.

Itsellä vetämättä on 1-01 Absalom initation, 1-13 devil at the crossroads ja 1-14 Lions of katapesh.

Myäskään yksikään quest ei ole vedetty
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: 2e skenaario

Viesti Kirjoittaja cheant »

Kiinnostaa kyllä lähes kaikki mihin voi tulla mukaan lvl 2 hahmolla.
CrimsonClaw
Viestit: 169
Liittynyt: 15 Marras 2017, 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Re: 2e skenaario

Viesti Kirjoittaja CrimsonClaw »

Enpä ole pelaillut aiemmin Roll20, saatikka missään muuallakaan vastaavissa palveluissa, mutta vilkuillut kyllä josko mahdollisuuksia tulisi (jolloin uskaltaisi niskaa pistää esille). Flooded King kyllä kiinnostaa.

Jo mantraksi asti toistettuna, allekirjoitukseen olen koettanut pistää listana pelaamattomia skenuja, mutta laitetaas niitä esille nimineenkin. On helpompi sitten muistaa niistä.

#1-01 Absalon initiation
#1-02 Mosquito Witch
#1-07 Flooded King
#1-13 Devil at the crossroads
#1-14 Lions of Katapesh

Hahmoina on jo tutuksi tullut Spruce ahmoineen, joka on 1 tehtävää vaille 5 levuinen nyt. Joten sitä tuodaan sitten jos pelistä muutenkin on tulossa korkeampi.
Iskemättöminä on Pieko, Dresgitt ja nimetön munkki, joilla voin peluuttaa kaikkia yllä olevia 1-4 levuisia pelejä, ja mainitsemattomia toistettavia, Spirit Road ja Tarnbreakers Trail.
Crim on helpompi sanoa.
Pardon my indecisiveness.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4)

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Jos joku muukin innostuu vetämään 2e skenuja roll20sessä, niin haluaisin pelata Absalom iniationin Ridickillä(level 3 ny) ;P

Mut joo, #1-14 Lions of Katapesh(tier 1-4) näyttäis sopivan tähän mennessä kaikille kiinnostuneille? Et sillä sitten. Huomasin just et se on uudelleen pelattava kaiken lisäksi viel :)

Käviskö torstai 19.3 klo 17 kaikille?
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4)

Viesti Kirjoittaja cheant »

Käy torstai 19.3.

Itse voin vaikka laittaa Initiationia tarjolle kun sille vaikuttaa olevan kysyntää.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4)

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Minäkin voisin tulla pelaamaan kakkosedikkaa roll20:n kautta. Lions of Katapesh käy, niin kuin myös to 19.3. klo 17.
Saihyc
Viestit: 49
Liittynyt: 04 Loka 2019, 14:49

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4)

Viesti Kirjoittaja Saihyc »

Lions of Katapesh käy mainiosti kuten myös 19.3 klo 17

Rangerini Taki Juppa tulee mukaan lvl 1
CrimsonClaw
Viestit: 169
Liittynyt: 15 Marras 2017, 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4)

Viesti Kirjoittaja CrimsonClaw »

Torstai käy kyllä, mutta en vielä sano juuta taikka jaata ajan suhteen. Aloitan keskiviikkona uuden työharjoittelun, ja tuossa maanantaina aamusta selvittelen siitä lisää asioita, mukaanlukien työpäivien odotettua mittaa, ja päivittelen sitten tänne.

Kenties hölmö kysymys, mutta mites kannattaa valmistautua tällaiseen R20 peliin? Oletettavasti kannattaa luoda tunnukset nimikkosivulle, mutta mitäs muuta?

Itseltäni voisi tulla iskemätön Dresgitt peliin, kun kerran nopealla vilkaisulla goblinit on vahvasti osana skenaariota.
Crim on helpompi sanoa.
Pardon my indecisiveness.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4)

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

No ekaksi pitää tunnukset luomisen jälkeen liittyä huoneeseen, tässä invite linkki

https://app.roll20.net/join/5530470/heMUog

Sitten kannattaa sheetti täyttää huoneessa(lisäsin kaksi sheettiä mitä kaikki voi editoida ja sitten kun pelaaja on alkanut täyttää sitä editoin sitä niin et vain kyseinen pelaaja voi editoida sitä), mut käytännössä sekin riittää et hakee sheetille jonkin tokenin ja heittää loput manuaalisesti chatissä. Mut joo, kannattaa joko ennen pelipäivää tai session alussa pitää lyhyt roll20 tutoriaali siitä miten UI toimii ja miten heitetään manuaalisesti rolleja.

Mutta joo, mitä classeja millä tasolla olisitte tuomassa?
CrimsonClaw
Viestit: 169
Liittynyt: 15 Marras 2017, 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4)

Viesti Kirjoittaja CrimsonClaw »

Kiitos.

Eli Dresgitt on lvl 1 Sorcerer
Crim on helpompi sanoa.
Pardon my indecisiveness.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4)

Viesti Kirjoittaja cheant »

Lvl 2 barbaari
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4) Repeteable To ? klo ?

Viesti Kirjoittaja cheant »

Kannattaa myös tehdä tunnukset Discordiin ja ehkä jopa asentaa se (voi käyttää myös selaimen kautta) sekä liittyä PFS Suomi Discord kanavalle (viewtopic.php?f=3&t=15). Discordia tyypillisesti käytetään äänikeskusteluun. Discordissa kannattaa asetuksista laittaa push to talk käyttöön (mikki lähettää vain kun itse valittua nappia painetaan) sillä se vähentää muille meneviä ylimääräisiä ääniä ja on omasta mielestäni ainakin merkittävästi mukavampi kuin laittaa mykistystä päälle/pois silloin kun itse ei puhu/puhuu.

Roll20 puolelta taas kannattaa huoneessa säätää asetuksista Chat avatars pelkkiin nimiin koska silloin jää ruudulta enemmän tilaa itse pelille.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4) Repeteable To ? klo ?

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Lvl 2 ranger olisi mulla tulossa.

Voisin ehkä mainita myös sen että on hyvä varmistaa headsetin/mikin/yms toimivuus. Itse ainakin testaan ennen peliä että headset toimii kun se on vähän ikävää, jos tulee teknisiä vaikeuksia just pelin alussa. (Toki näitä ei voi aina välttää.) Voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi, jos joku haluaa testata näitä juttuja. Ja mitään fancy kamaa ei välttämättä tarvitse. Olen joitakin pelejä pelannut ihan puhelimen avulla, silloin kun headset ei ole ollut vaihtoehtona.
Clockwork
Viestit: 96
Liittynyt: 23 Tammi 2020, 11:57
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4) Repeteable To ? klo ?

Viesti Kirjoittaja Clockwork »

Hei,

Olisin kiinnostunut tästä jos paikkoja riittää. Olisin tulossa mukaan lv1 fighterilla.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4) Repeteable To ? klo ?

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Joo, jos en väärin laskenu niin tähän mennes ilmottautunut viisi pelaajaa et hyvin tilaa viel yhdelle.
Clockwork
Viestit: 96
Liittynyt: 23 Tammi 2020, 11:57
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4) Repeteable To ? klo ?

Viesti Kirjoittaja Clockwork »

19.3 klo 17 sopii mulle
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4) Repeteable To ? klo ?

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Oki, tuliko viel selvennystä et onnistuuko crimsonclawille tämä torstai? Jos ei niin voidaan vaihtaa heart of the foen ja tän kanssa paikkoja ja vetää tämä 26.3 klo 17. 22.3 sunnuntai sopii myös mulle.
CrimsonClaw
Viestit: 169
Liittynyt: 15 Marras 2017, 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4) Repeteable To ? klo ?

Viesti Kirjoittaja CrimsonClaw »

Siis torstai kyllä onnistuu joka tapauksessa. Aikataulusta en vielä täyttä selkoa saanut, mutta koska menen keittiölle töihin lounasvuoroon vissiin aina joka tapauksessa, niin uskon vahvasti ehtiväni kyllä 17 aikaan paikalle, joka tapauksessa viimeistään 18.
Crim on helpompi sanoa.
Pardon my indecisiveness.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: 2e Lions of Katapesh(tier 1-4) Repeteable To 19.3 klo klo 17

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Oki, merkkaan tän sitten ajaksi.

party siis tähän mennes jos ei tuu kuudetta pelaajaa on level 1 ranger, level 2 barbarian, level 1 sorcerer, level 1 fighter ja level 2 ranger
Vastaa Viestiin