Mitä käytännössä tarkoitat tällä? Fularilla samaa kohdetta grabata usealla hyökkäyksellä ja constrictata niillä? Näin äkkiseltään kuulostais hyvältä suunnitelmalta.
Projektina unchained summoner
Re: Projektina unchained story summoner
Re: Projektina unchained story summoner
Jep, tämä vanha halpa temppu jota GM:ät rakastavat koska grapplen release on free action. Eli attack->grab->constrict->release->attack jne. toista niin monta kertaa kuin voit. Vanha versio summonerista sai tämän melko helposti rullaamaan, Unchained taitaa vaatia aika paljon Evolution pisteitä mutten ole perehtynyt onko buildi edelleen tehokas.
No, I don't want no Strix. Strix is a guy that can't get no love from me.
Re: Projektina unchained story summoner
Eli evoluutio-pisteissä: tail 1, tail slap 1 (vaaditaan grabiin), grab 2, constrict 2 (vain kerran). Sitten kaikki attackit eidolonilla ois primaryjä (bite ja tail slap) ja constrictilla (lvl 8 saa ilmasen).
Käytännössä jos vain hännät grabaa niin eka häntä grab combo on 4 pistettä (tail, tail slap + [proteanilta ilmainen grab siihen], constrict). Sen jälkeen se maksais aina saman verran koska tail, tail slap ja grab.
Evoluutiopisteitä tulis extra evolution featistä ja half-elf FC boonuksesta. Level 3 eidolonilla ois bite, 2x grabby häntiä ja constrict. 1d6+1 bite, 2x 1d6+1 tail + (grab, constrict). En ole featteja aatellut vielä tähän.
Käytännössä jos vain hännät grabaa niin eka häntä grab combo on 4 pistettä (tail, tail slap + [proteanilta ilmainen grab siihen], constrict). Sen jälkeen se maksais aina saman verran koska tail, tail slap ja grab.
Evoluutiopisteitä tulis extra evolution featistä ja half-elf FC boonuksesta. Level 3 eidolonilla ois bite, 2x grabby häntiä ja constrict. 1d6+1 bite, 2x 1d6+1 tail + (grab, constrict). En ole featteja aatellut vielä tähän.
Re: Projektina unchained story summoner
Eikös tail slap ole secondary? Vai onko joku kikka millä sen saa primaryksi?
Re: Projektina unchained story summoner
En pysty työpaikalta linkkaamaan mutta vilkaise Final Embrace, Final Embrace Master ja Final Embrace Horror feattiketjua.
No, I don't want no Strix. Strix is a guy that can't get no love from me.
Re: Projektina unchained story summoner
Kikkaa ei taida olla, 9. tasolla saa Multiattackin joka auttaa aika paljon, sitä ennen iso dexa, weapon finesse, piranha strike, agile amulet of mighty fists, dexa beltti ...kyllä se ehkä jotain tekee
No, I don't want no Strix. Strix is a guy that can't get no love from me.
- Streamwalker
- Viestit: 323
- Liittynyt: 06 Helmi 2017, 03:10
- Paikkakunta: Oulu
Re: Projektina unchained story summoner
"Intelligence is knowing that tomatoes are a fruit. Wisdom is knowing not to put tomatoes in a fruit salad. Charisma is the ability to sell a tomato-based fruit salad."
Re: Projektina unchained story summoner
Juu kyllähän tuo final embrace tasolla 3 pitää ottaa. Ei kyllä primaryjä grabillä ole tarjolla serpentine eidolonille, ilman että käsiä ja jalkoja ottais. Alkaa haave madosta kyllä kuolla kun ei tunnu saavan noita primaryjä. No love for full serpents
- VitunSuoPaska
- Viestit: 192
- Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41
Re: Projektina unchained story summoner
Tähän voisi huomauttaa, että FEM ja FEH ei oo periaatteessa PFS legaleja kun Ability focus ei ole legaali. =P Mutta tuo FE on kyll ihan kova jos sillä saa kikkailtua Grabin ja constrictin halvalla.
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Re: Projektina unchained story summoner
Selitätkö? Ainakin meikäläiseltä menee nyt ohi miksi nuo featit vaatisivat Ability Focuksen.VitunSuoPaska kirjoitti: ↑25 Helmi 2017, 20:00 Tähän voisi huomauttaa, että FEM ja FEH ei oo periaatteessa PFS legaleja kun Ability focus ei ole legaali. =P
Re: Projektina unchained story summoner
Tähän voisi huomauttaa, että ultimate combat errata poisti tuon vaatimuksen. =PVitunSuoPaska kirjoitti: ↑25 Helmi 2017, 20:00 Tähän voisi huomauttaa, että FEM ja FEH ei oo periaatteessa PFS legaleja kun Ability focus ei ole legaali. =P Mutta tuo FE on kyll ihan kova jos sillä saa kikkailtua Grabin ja constrictin halvalla.
No, I don't want no Strix. Strix is a guy that can't get no love from me.
- VitunSuoPaska
- Viestit: 192
- Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:41
Re: Projektina unchained story summoner
Nostrix kirjoitti: ↑25 Helmi 2017, 21:02Tähän voisi huomauttaa, että ultimate combat errata poisti tuon vaatimuksen. =PVitunSuoPaska kirjoitti: ↑25 Helmi 2017, 20:00 Tähän voisi huomauttaa, että FEM ja FEH ei oo periaatteessa PFS legaleja kun Ability focus ei ole legaali. =P Mutta tuo FE on kyll ihan kova jos sillä saa kikkailtua Grabin ja constrictin halvalla.
Ah, Operoin Nethyksen tietojen pohjalta, jotka on kait sitten outdated.Loviatar kirjoitti: ↑25 Helmi 2017, 20:06Selitätkö? Ainakin meikäläiseltä menee nyt ohi miksi nuo featit vaatisivat Ability Focuksen.VitunSuoPaska kirjoitti: ↑25 Helmi 2017, 20:00 Tähän voisi huomauttaa, että FEM ja FEH ei oo periaatteessa PFS legaleja kun Ability focus ei ole legaali. =P
Nethyksessä esim FEH:in requt ovat seuraavat.
Prerequisites: Str 15, Int 3; naga, serpentfolk, or creature that has the constrict special attack; Ability Focus (constrict); Final Embrace; base attack bonus +6.
Jossa ei muuten ole tarkemmalla ajattelulla mitään järkeä kun eihän constrictissa mitään DC:tä ole, ois aika kuollut featti xD
I am not crazy; my reality is just different from yours.
Re: Projektina unchained story summoner
No suunnitelma on edelleen sama. Half-elf ja Protean mato. Half-elfillä otetaan lvl 1 extra evolution ja lvl 5 extra evolution. Lisäksi FCBllä saadaan lisää pisteitä.
Madolla läjä häntiä, slappeja ja grabeja. Jos ymmärsin oikein, niin pitää ottaa tuo constrict evoluutio ja pitää sen jotta Final Embracen voi ottaa ja pitää, joten se lukitsee 2 pojoa loppupeliksi.
Antaako final embrace kaikkiin mun hyökkäyksiin grabin ja constrictin mitkä siihen kykenee?
Eidolon buildi ois:
Lvl 1: tail, tail slap [feattina vaikka combat reflexes koska 4 AoO on ] grab häntään. Max hyökkäykset
Lvl 2: tail, tail slap, (joku väliaikainen 1 pisteen. bite)
Lvl 3: tail, tail slap, constrict [feattina final embrace, jugglaillaan grabien kanssa jotta lvl 4 hännissä grab]
Lvl 4: tail x2, tail slap x2, constrict. Max hyökkäykset. [vaihtoehtoisesti 2 pistettä johonkin muuhun]
Edit:
Lvl 8 protean saa ilmasen constrictin, joten saadaan 2 pistettä vapaaksi siitäkin.
Lvl 5: tail x2, tail slap x2, constrict, magical attacks, reach (bite) [koska koen että dr yleistyy näillä main, feattina stand still]
Lvl 6: tail x2, tail slap x2, constrict, magical attacks, reach (bite), Improved nat. armor [tai jotain muuta]
Lvl 7: tail x2, tail slap x2, constrict, magical attacks, reach (bite), Improved nat. armor x2 [feat Final embrace horror)
Lvl 8: large, tail x2, tail slap x2, magical attacks, reach (bite)
Reach bite ja stand still ei toki oo mitään pakollisia, koska serpentinen reach ei ole järin kattava.
Madolla läjä häntiä, slappeja ja grabeja. Jos ymmärsin oikein, niin pitää ottaa tuo constrict evoluutio ja pitää sen jotta Final Embracen voi ottaa ja pitää, joten se lukitsee 2 pojoa loppupeliksi.
Antaako final embrace kaikkiin mun hyökkäyksiin grabin ja constrictin mitkä siihen kykenee?
Eidolon buildi ois:
Lvl 1: tail, tail slap [feattina vaikka combat reflexes koska 4 AoO on ] grab häntään. Max hyökkäykset
Lvl 2: tail, tail slap, (joku väliaikainen 1 pisteen. bite)
Lvl 3: tail, tail slap, constrict [feattina final embrace, jugglaillaan grabien kanssa jotta lvl 4 hännissä grab]
Lvl 4: tail x2, tail slap x2, constrict. Max hyökkäykset. [vaihtoehtoisesti 2 pistettä johonkin muuhun]
Edit:
Lvl 8 protean saa ilmasen constrictin, joten saadaan 2 pistettä vapaaksi siitäkin.
Lvl 5: tail x2, tail slap x2, constrict, magical attacks, reach (bite) [koska koen että dr yleistyy näillä main, feattina stand still]
Lvl 6: tail x2, tail slap x2, constrict, magical attacks, reach (bite), Improved nat. armor [tai jotain muuta]
Lvl 7: tail x2, tail slap x2, constrict, magical attacks, reach (bite), Improved nat. armor x2 [feat Final embrace horror)
Lvl 8: large, tail x2, tail slap x2, magical attacks, reach (bite)
Reach bite ja stand still ei toki oo mitään pakollisia, koska serpentinen reach ei ole järin kattava.
Viimeksi muokannut TheRiska, 27 Helmi 2017, 14:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Projektina unchained story summoner
Ei niistä lisä-AoOista kannata innostua, niitä ei juuri koskaan pääse käyttämään. Terveisin "Tein aikoinaan reach-AoO-buildin ja se on saanut opata ehkä kaksi kertaa uransa aikana, on nyt kasilla" :'D
Re: Projektina unchained story summoner
Mutta sen ainoan kerran kun se toimii, niin se tunne!!! Terveisin, kerran kunnolla reach AoO päässyt myös käyttämään. Nyt jo toinen reach hahmo menossa.
Kaverit on kavereita, vaikka sanot mikä buildi sulla on niin ne aina menee ite eteen meleettään. Ei tosiaan kannata innostua.
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Re: Projektina unchained story summoner
No kertokaapa mistä sitten innostun? Kun kerran noin ollaan ajatusta vastaan että usea AoO ei toimi.
Re: Projektina unchained story summoner
Ei oo kiellettyä tehdä AoO buildia, varaudu vaan siihen, että sitä ei pääse aina käyttämään. Tai sitten voi olla jotain lisänä jolla hyödyntää AoO muuten. esim. Bodyguard feat. En ole summoner expertti, en ole classiin juurikaan tutustunut niin en osaa neuvoa. Kerroin vain henkilökohtaisen kokemuksen AoO buildista, joka on hyvin sama kuin Loviatarella on.
Mulla on tosiaan ollut kaikkien rakastama (järjestettyjen)avioliittojen (anti)karismaattinen neuvonantaja Thonam AoO reach warpriest (RIP) ja nyt on Benjamin uutena AoO buildina. Tykkään ite konseptista, mutta jos hahmo osaa muutakin, niin AoO on hyvä lisä. Varaudu vaan siihen, että niitä AoO tilanteita tulee harvoin. Thonam on kerran tai pari päässyt tykittään AoO kunnolla ja Benjamin ei vielä kertaakaan.
Mun uus swashbuckler tulee oleen AoO buildi kans, mutta tulee oleen täysin buildattu Bodyguard ja defensive fightinging ympärille.
Kiva niillä on kaikilla ollut pelata vaikka buildi ei täysin pääsekään esiin. =D
"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!" - Ikivanha Golarionlainen sanonta.
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Hahmot (•̀ᴗ•́)و ̑̑
Re: Projektina unchained story summoner
Tässä miettiin että en varmaankaan ota sitä swallow wholea. Pidetään mieluummin maksimimäärä hyökkäyksiä. Burrow voisi olla kätevä pienemmissä käytävissä ja dungeoneissa.
Edit: weapon focus (tail slap) vois olla hyvä kun kerran cmb:hen keskittyis tämä buildi, niin ainakin osuttais.
Onko muilla ehdotuksia miten tätä kannattais rakentaa. Tuumin tässä myöskin että onko tuo large evoluutio sittenkään kovin hyvä jos swallow wholea ei ota.
Edit: weapon focus (tail slap) vois olla hyvä kun kerran cmb:hen keskittyis tämä buildi, niin ainakin osuttais.
Onko muilla ehdotuksia miten tätä kannattais rakentaa. Tuumin tässä myöskin että onko tuo large evoluutio sittenkään kovin hyvä jos swallow wholea ei ota.
Re: Projektina unchained story summoner
Nuo improved unarmed strike featit näyttää tosi hyviltä. Harmi ettei featteja saa kovin paljon. Tosin kyllä tuo improved unarmed strike pitää ainakin ottaa, koska lethal vahingot. Tosin ei taida natural attackeihin toimia