Sivu 2/2

Re: Projektina unchained story summoner

Lähetetty: 25 Helmi 2017, 20:06
Kirjoittaja Loviatar
VitunSuoPaska kirjoitti: 25 Helmi 2017, 20:00 Tähän voisi huomauttaa, että FEM ja FEH ei oo periaatteessa PFS legaleja kun Ability focus ei ole legaali. =P
Selitätkö? Ainakin meikäläiseltä menee nyt ohi miksi nuo featit vaatisivat Ability Focuksen.

Re: Projektina unchained story summoner

Lähetetty: 25 Helmi 2017, 21:02
Kirjoittaja Nostrix
VitunSuoPaska kirjoitti: 25 Helmi 2017, 20:00 Tähän voisi huomauttaa, että FEM ja FEH ei oo periaatteessa PFS legaleja kun Ability focus ei ole legaali. =P Mutta tuo FE on kyll ihan kova jos sillä saa kikkailtua Grabin ja constrictin halvalla.
Tähän voisi huomauttaa, että ultimate combat errata poisti tuon vaatimuksen. =P

Re: Projektina unchained story summoner

Lähetetty: 26 Helmi 2017, 18:32
Kirjoittaja VitunSuoPaska
Nostrix kirjoitti: 25 Helmi 2017, 21:02
VitunSuoPaska kirjoitti: 25 Helmi 2017, 20:00 Tähän voisi huomauttaa, että FEM ja FEH ei oo periaatteessa PFS legaleja kun Ability focus ei ole legaali. =P Mutta tuo FE on kyll ihan kova jos sillä saa kikkailtua Grabin ja constrictin halvalla.
Tähän voisi huomauttaa, että ultimate combat errata poisti tuon vaatimuksen. =P
Loviatar kirjoitti: 25 Helmi 2017, 20:06
VitunSuoPaska kirjoitti: 25 Helmi 2017, 20:00 Tähän voisi huomauttaa, että FEM ja FEH ei oo periaatteessa PFS legaleja kun Ability focus ei ole legaali. =P
Selitätkö? Ainakin meikäläiseltä menee nyt ohi miksi nuo featit vaatisivat Ability Focuksen.
Ah, Operoin Nethyksen tietojen pohjalta, jotka on kait sitten outdated.

Nethyksessä esim FEH:in requt ovat seuraavat.

Prerequisites: Str 15, Int 3; naga, serpentfolk, or creature that has the constrict special attack; Ability Focus (constrict); Final Embrace; base attack bonus +6.

Jossa ei muuten ole tarkemmalla ajattelulla mitään järkeä kun eihän constrictissa mitään DC:tä ole, ois aika kuollut featti xD

Re: Projektina unchained story summoner

Lähetetty: 27 Helmi 2017, 10:27
Kirjoittaja TheRiska
No suunnitelma on edelleen sama. Half-elf ja Protean mato. Half-elfillä otetaan lvl 1 extra evolution ja lvl 5 extra evolution. Lisäksi FCBllä saadaan lisää pisteitä.

Madolla läjä häntiä, slappeja ja grabeja. Jos ymmärsin oikein, niin pitää ottaa tuo constrict evoluutio ja pitää sen jotta Final Embracen voi ottaa ja pitää, joten se lukitsee 2 pojoa loppupeliksi.

Antaako final embrace kaikkiin mun hyökkäyksiin grabin ja constrictin mitkä siihen kykenee?

Eidolon buildi ois:

Lvl 1: tail, tail slap [feattina vaikka combat reflexes koska 4 AoO on :D ] grab häntään. Max hyökkäykset
Lvl 2: tail, tail slap, (joku väliaikainen 1 pisteen. bite)
Lvl 3: tail, tail slap, constrict [feattina final embrace, jugglaillaan grabien kanssa jotta lvl 4 hännissä grab]
Lvl 4: tail x2, tail slap x2, constrict. Max hyökkäykset. [vaihtoehtoisesti 2 pistettä johonkin muuhun]

Edit:

Lvl 8 protean saa ilmasen constrictin, joten saadaan 2 pistettä vapaaksi siitäkin.

Lvl 5: tail x2, tail slap x2, constrict, magical attacks, reach (bite) [koska koen että dr yleistyy näillä main, feattina stand still]
Lvl 6: tail x2, tail slap x2, constrict, magical attacks, reach (bite), Improved nat. armor [tai jotain muuta]
Lvl 7: tail x2, tail slap x2, constrict, magical attacks, reach (bite), Improved nat. armor x2 [feat Final embrace horror)
Lvl 8: large, tail x2, tail slap x2, magical attacks, reach (bite)

Reach bite ja stand still ei toki oo mitään pakollisia, koska serpentinen reach ei ole järin kattava.

Re: Projektina unchained story summoner

Lähetetty: 27 Helmi 2017, 11:58
Kirjoittaja Loviatar
Ei niistä lisä-AoOista kannata innostua, niitä ei juuri koskaan pääse käyttämään. Terveisin "Tein aikoinaan reach-AoO-buildin ja se on saanut opata ehkä kaksi kertaa uransa aikana, on nyt kasilla" :'D

Re: Projektina unchained story summoner

Lähetetty: 27 Helmi 2017, 15:00
Kirjoittaja Shinae
Loviatar kirjoitti: 27 Helmi 2017, 11:58 Ei niistä lisä-AoOista kannata innostua, niitä ei juuri koskaan pääse käyttämään. Terveisin "Tein aikoinaan reach-AoO-buildin ja se on saanut opata ehkä kaksi kertaa uransa aikana, on nyt kasilla" :'D
Mutta sen ainoan kerran kun se toimii, niin se tunne!!! Terveisin, kerran kunnolla reach AoO päässyt myös käyttämään. Nyt jo toinen reach hahmo menossa. :lol:

Kaverit on kavereita, vaikka sanot mikä buildi sulla on niin ne aina menee ite eteen meleettään. Ei tosiaan kannata innostua.

Re: Projektina unchained story summoner

Lähetetty: 27 Helmi 2017, 15:43
Kirjoittaja TheRiska
No kertokaapa mistä sitten innostun? Kun kerran noin ollaan ajatusta vastaan että usea AoO ei toimi.

Re: Projektina unchained story summoner

Lähetetty: 27 Helmi 2017, 16:33
Kirjoittaja Shinae
TheRiska kirjoitti: 27 Helmi 2017, 15:43 No kertokaapa mistä sitten innostun? Kun kerran noin ollaan ajatusta vastaan että usea AoO ei toimi.
Ei oo kiellettyä tehdä AoO buildia, varaudu vaan siihen, että sitä ei pääse aina käyttämään. Tai sitten voi olla jotain lisänä jolla hyödyntää AoO muuten. esim. Bodyguard feat. En ole summoner expertti, en ole classiin juurikaan tutustunut niin en osaa neuvoa. Kerroin vain henkilökohtaisen kokemuksen AoO buildista, joka on hyvin sama kuin Loviatarella on.

Mulla on tosiaan ollut kaikkien rakastama (järjestettyjen)avioliittojen (anti)karismaattinen neuvonantaja Thonam AoO reach warpriest (RIP) ja nyt on Benjamin uutena AoO buildina. Tykkään ite konseptista, mutta jos hahmo osaa muutakin, niin AoO on hyvä lisä. Varaudu vaan siihen, että niitä AoO tilanteita tulee harvoin. Thonam on kerran tai pari päässyt tykittään AoO kunnolla ja Benjamin ei vielä kertaakaan.

Mun uus swashbuckler tulee oleen AoO buildi kans, mutta tulee oleen täysin buildattu Bodyguard ja defensive fightinging ympärille.

Kiva niillä on kaikilla ollut pelata vaikka buildi ei täysin pääsekään esiin. =D

Re: Projektina unchained story summoner

Lähetetty: 27 Helmi 2017, 17:14
Kirjoittaja TheRiska
Tässä miettiin että en varmaankaan ota sitä swallow wholea. Pidetään mieluummin maksimimäärä hyökkäyksiä. Burrow voisi olla kätevä pienemmissä käytävissä ja dungeoneissa.

Edit: weapon focus (tail slap) vois olla hyvä kun kerran cmb:hen keskittyis tämä buildi, niin ainakin osuttais.

Onko muilla ehdotuksia miten tätä kannattais rakentaa. Tuumin tässä myöskin että onko tuo large evoluutio sittenkään kovin hyvä jos swallow wholea ei ota.

Re: Projektina unchained story summoner

Lähetetty: 28 Helmi 2017, 11:56
Kirjoittaja TheRiska
Nuo improved unarmed strike featit näyttää tosi hyviltä. Harmi ettei featteja saa kovin paljon. Tosin kyllä tuo improved unarmed strike pitää ainakin ottaa, koska lethal vahingot. Tosin ei taida natural attackeihin toimia

Re: Projektina unchained story summoner

Lähetetty: 02 Maalis 2017, 09:29
Kirjoittaja TheRiska
Suunnittelin että ottaisin seuraavanlaiset featit.

Lvl 1 agile maneuvers
Lvl 3 final embrace
Lvl 6 dodge
Lvl 7 final embrace horror (retrainataan dodgesta)
Lvl 8 vital strike (retrainataan agile maneuversista koska str>dex large koon vuoksi)
Lvl 9 (en ole miettinyt)

Päivitän eidolon buildin tänne kotona

Re: Projektina unchained summoner

Lähetetty: 02 Maalis 2017, 19:49
Kirjoittaja TheRiska
Lupailin tätä eidolon buildiä, niin tässä tulee. Pohjana serpentine ja Protean sybtyyppi.

Heti alkuun saahaan bite, tail, tail slap, grab [tail slap] pohjasta

Lvl 1 tail, tail slap, grab [tail slap] (ilmainen), resistance [acid] (ilmainen) feat: agile maneuvers
Lvl 2 tail, tail slap, grab [tail slap] (ilmainen), resistance [acid] (ilmainen), magical weapons
Lvl 3 tail, tail slap, grab [bite] (ilmainen), resistance [acid] (ilmainen), constrict, feat: Final Embrace (siitä grab häntään)
Lvl 4 tail x2, tail slap x2, grab [tail slap] (ilmainen), resistance [acid] (ilmainen), constrict
Lvl 5 tail x2, tail slap x2, grab [tail slap] (ilmainen), resistance [acid] (ilmainen), constrict, magical attacks
Lvl 6 tail x2, tail slap x2, grab [tail slap] (ilmainen), resistance [acid] (ilmainen), constrict, magical attacks, Improved natural armor feat: dodge
Lvl 7 tail x2, tail slap x2, grab [tail slap] (ilmainen), resistance [acid] (ilmainen), constrict, magical attacks, Improved natural armor x2 (retrainataan dodge final embrace horroriksi)
Lvl 8 tail x2, tail slap x2, grab [tail slap] (ilmainen), resistance [acid] (ilmainen), constrict (ilmainen) , magical attacks, Improved natural armor , large feat: hammer the gap/lunge

Level kahdeksaan mennessä kolme häntää ja niissä slap ja grab, constrict, magical attacks, improved natural armor, large. Dr5/acid, DR10/electricity, DR10/sonic

Hännät tietenkin ottaa kivoja miinuksia kun secondaryjä, mutta se on vain elämää

Edit tähän perään että adrenalinen kanssa tuumittiin että mount otettas yhden hännän tilalle, niin half-elf pääsee ratsastamaan ja aidaamaan eidolonia reach aseella