Naalin Nappisilmien Lauma

Pelaaja ja hahmoesittelyille varattu alue.
Area for player and character introductions.
Naal
Viestit: 28
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Naalin Nappisilmien Lauma

Viesti Kirjoittaja Naal » 29 Loka 2017, 18:49

Olen kierrellyt ja kaarrellut PFS:n pelejä ja kokeilin niitä Ropeconissa pari vuotta. Joka kerta ajattelin "tähän voisi lähteä mukaan" ja sitten meni vuosi ja tuli seuraava coni. Sain lopulta hilattua pyrstöni peleihin myös conien ulkopuolelle, eikä sitä vielä kukaan ole potkinut pois.

Olen pelannut kauan, mutta hiukan urautunut tiettyihin käytäntöihin ja asioihin. PFS:ssä olen nyyppäri. Olen kauhea optimoimaan. Ja tarkoitan siis, etten osaa sitä pätkääkään. Mikä saattaa tulla selväksi kun katselee seuraavaa pösilöriviä (jotka lisätään kun ehditään).

1. Taresh Mel - Varisialainen rogue/transmuter joka on olemassa koska multiclassaamisen synti on minussa vahva.
2. Taminger Vaul - ammattia vaihtamassa oleva kääpiö, jota on kahdessa skenussa rääkätty henkisesti ja fyysisesti.
3. Taieraie - Itämailta tullut kitsune-spiritualisti joka adoptoi tahtomattaan aaveen ja yrittää paimentaa sitä kotiin/pois.
4. Tavisan - Valaistusta etsivä wayang-arcanisti joka on vasta aloittamassa matkaansa.
5. Avor Stelek (SFS) - Akitonista värvätty leuka edellä menevä lääkäri, joka uskoo olevansa soturitiedemies.

Kokeilen pitää kaksi postia per hahmo (yksi SFS:lle, joiden statit ovat yleensä lyhyempiä). Yhden fluffille ja stateille ja toisen varusteille. Sitten kokeilemaan miten lauta toimii.
Viimeksi muokannut Naal, 18 Marras 2017, 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Naal
Viestit: 28
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Naalin Nappisilmien Lauma

Viesti Kirjoittaja Naal » 29 Loka 2017, 18:51

Taresh Meladronain elämä varisialaisena vaeltajana otti pienen sivuaskeleen kun hän nuorena sairastui hieman ennen karavaanin saapumista kaupunkiin. Koska sairaiden tuominen olisi voinut vaikeuttaa sisäänpääsyä, perhe laittoi hänet toisen vaeltajaryhmän mukaan ja lupasi poimia tämän kyytiin myöhemmin. Tämä toinen vaeltaja ryhmä hoivasi häntä, mutta joutui antamaan hänet kolmannelle saatuaan tilaisuuden josta ei voinut kieltäytyä. Sen jälkeen Taresh vaihtoi kaitsijaa vielä pari kertaa kunnes päätyi jostain syystä pieneen gnome-kylään.

Maahisten mielestä oli kädettömän hauskaa että poikaa oli vaihdettu kuin varastettuja kalleuksia kädestä toiseen, ja ne päättivät lähteä mukaan touhuun. Seuraavat kolme vuotta Taresh kulki puolentusinan maahisen kanssa pitkin länsirannikkoa, usein ristiin häntä etsivien tiedustelujen kanssa. Tuona aikana hän oppi taikuuden perusteet, käsityötaitoja, puolenkymmentä kieltä, ja sen ettei koskaan kannattanut yrittää huijata räävittömiä pikkumiehiä jotka olivat häntä neljä kertaa vanhempia. Lopulta maahiset ja oikea ryhmä varisialaisia törmäsi toisiinsa, ja poika pääsi takaisin omiensa pariin. Ja oli tylsistyä hengiltä.

Karavaanin ennustajaeukko antoi kortteja tai muitakaan enteitä lukematta pojalle neuvon etsiä oma polkunsa, mutta vinkkasi että jos tavallinen vaeltelu ei maistunut, Absalomissa oli kokonainen kortteli idiootteja jotka kävelivät säännöllisesti toinen toistaan typerämpiin ja vaarallisempiin paikkoihin. Joten Taresh Mel liittyi Tiennäyttäjien järjestöön. Tylsistyminen ei ole sen jälkeen ollut ongelma (poislukien ne pari kertaa kun Ambrus Valsin työnsi hänet alempiin kirjastoihin puhtaaksikirjoittamaan vähemmän terävien Tiennäyttäjien päiväkirjoja).

Taresh Mel
Male human (Varisian) transmuter (shapechange school) 4/rogue 2
CG Medium humanoid (human)
Init +2; Senses Perception +11
DEFENSE
AC 16, touch 12, flat-foot 14, flat-foot touch 10 (+4 armor, +2 Dex)
hp 43 (4d6 + 2d8 + 12 Con + 3 favored)
Fort +4, Ref +6, Will +5
Defensive Abilities evasion
OFFENSE
Speed 30 ft.
Melee mwk cold iron rapier +6 (1d6+2/18-20), battleshaping +2 (see below+3)
OR Battleshaping +6 (see below+3)
Ranged mwk composite short bow +6 (1d6+2/x3)
Special Attacks battleshaping (enchantment bonus +1; claw 1d4, bite 1d6, or gore 1d6, 7/day), sneak attack +2d6
Transmuter Spells Prepared (CL 4th; concentration +8)
2nd—3 + 1 transmutation
1st—4 + 1 transmutation
0 (at will)—4
Opposition Schools enchantment, evocation
STATISTICS
Str 14, Dex 14, Con 14, Int 18, Wis 10, Cha 10
Base Atk +3; CMB +5; CMD 17
Feats Accomplished Sneak Attacker [DirTacToo], Alertness, Cut Your Losses [PatFieGui], Friendly Switch [SeeSec], Nimble Moves, Spell Focus (conjuration)
Skills Acrobatics +6, Appraise +4, Bluff +11, Climb +6, Craft (jewelry) +8, Diplomacy +8, Disable Device +14, Disguise +4, Escape Artist +6, Fly +2, Heal +0, Intimidate +0, Knowledge (arcana) +10, Knowledge (engineering, history, planes) +9, Knowledge (dungeoneering, geography, local, nature, nobility, religion) +8, Linguistics +13, Perception +11, Perform (dance) +4, Ride +2, Sense Motive +6, Spellcraft +10, Stealth +9, Survival +0, Swim +6, Use Magic Device +5
Traits Clever Wordplay (Bluff), Muscle of the Society
Languages Aklo, Auran, Draconic, Gnome, Ignan, Infernal, Kelish, Osiriani, Polyglot, Taldane, Tien, Varisian
SQ arcane bond (cat), physical enhancement [+1 Strength], rogue talents (trapspotter) trapfinding +1

Spellbook
2nd level
blindness/deafness (Fort DC 16), bear's endurance, bestow insight [ARG], bull's strength, cat's grace, communal mount, create pit (Ref DC 17) [APG], disguise other [UM], false life, invisibility, lipstitch (Fort DC 16) [PatFieGui], locate object, minor image (Will DC 16), mirror image (1d4+1), raven's flight [HerWil], resist energy, retrieve item [ClaTreRev], see invisibility, web (Ref DC 17)
1st level
air bubble [UC], color spray (Will DC 15), comprehend languages, disguise self, endure elements, enlarge person (Fort DC 15), erase, expeditious retreat, feather fall, gravity bow [APG], grease (Ref DC 16), heightened awareness [ACG], keep watch [KniInnSea], Kreighton's perusal [PatSocPri], long arm [ACG], mage armor, magic aura, magic missile, magic weapon, monkey fish [ACG], mount, Petulengro's validation [PatFieGui], protection from evil, reduce person (Fort DC 15), shield, silent image (Will DC 15), true strike, vanish [APG]
Cantrips
acid splash, arcane mark, bleed (Will DC 14), detect magic, detect poison, disrupt undead, ghost sound, (Will DC 14), haunted fey aspect [UC], mage hand, mending, message, open/close, prestidigitation, read magic, resistance, touch of fatigue (Fort DC 14)

Traits
Clever wordplay Use Intelligence instead of Charisma for Bluff [Pathfinder Society Primer]. Muscle of the Society Increase Strength for carrying capacity by 2, +2 to break doors and lift porticullises [Pathfinder Society Primer].

Carrying capacity 116/266/350 (Str 14 +2 trait +2 feat +1 mwk backpack = 19)
Favored class wizard: 3 hp, 1 skill point
Ability increases from level Intelligence +1
Race notes Baseline human; bonus feat, skilled

N—PP—Chronicle—Prestige Point purchases
01—1—#5-04: The Stolen Heir
02—0—First Steps, Part 1: In Service to Lore
03—2—#5-08: The Confirmation—2 PP Wand of Cure Light Wounds
04—2—#6-00: Legacy of the Stonelords—2 PP Wand of Mage Armor
05—1—#7-10: The Consortium Compact
06—2—#7-19: The Labyrinth of Hungry Ghosts [Pregen Kyra, täytäntöön Wounded Wispin jälkeen]
07—2—#6-10: The Wounded Wisp
08—2—#7-00: The Sky Key Solution
09—2—#8-02: The Ward Asunder
10—3—#8-16: House of Harmonious Wisdom (kaikki 5) [1 PP tuli scenario boonista, ei fameen]
11—2—#8-00: The Cosmic Captive—1 PP skenaarion alussa erikoiseen loitsuun
12—2—#8-12: Tyranny of Winds, Part 3: Caught in the Eclipse
13—2—#9-02: A Case of Missing Persons—2 PP Potion of remove blindness/deafness
14—2—#9-03: On the Border of War [1 PP tuli The Wounded Wispin Prized Find-scenario boonista; lopputappelu oli katastrofi]
15—2—#9-05: Call of the Copper Gate [GM chronicle]
Prestige points 20, Fame 26
Viimeksi muokannut Naal, 29 Loka 2017, 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Naal
Viestit: 28
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Naalin Nappisilmien Lauma

Viesti Kirjoittaja Naal » 29 Loka 2017, 18:51

Varisialaisen pummin kamat.

Naal
Viestit: 28
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Naalin Nappisilmien Lauma

Viesti Kirjoittaja Naal » 29 Loka 2017, 18:52

Taminger Vaulin kotikolo. Ryhtyykö slayeriksi, meedioksi, okkultistiksi vai ihan vain taistelijaksi on vielä pikkuisen auki.

Naal
Viestit: 28
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Naalin Nappisilmien Lauma

Viesti Kirjoittaja Naal » 29 Loka 2017, 18:52

Taminger Vaul toivottavasti ehtii omistamaan jotain, ja se laitetaan sitten tänne.

Naal
Viestit: 28
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Naalin Nappisilmien Lauma

Viesti Kirjoittaja Naal » 29 Loka 2017, 19:41

Kaukaisessa metsässä pohjoisessa Tian Xiassa asui kettu jonka piti kasvaa papiksi tai muuksi sielunpaimeneksi. Koska kenttäkoulutus on luonnonhelmassa viihtyvien veitikoiden mielestä mielenkiintoisempaa kuin pelkkä luostarissa meditointi, pentu oli mukana vanhempien pappien mukana näiden kierrellessä pitkin maita saattamassa lepoon levottomia sieluja ja liian polleiksi alkaneita hobgoblineita ja muita ökkiäisiä. Yksi näistä tehtävistä johdatti papit syvään luolaan josta irtoavat pahat tuntemukset saivat nämä aloittamaan manauksen. Sen piti saattaa paikalleen jääneet levottomat sielut viimeiselle matkalleen kohti Pharasman tuomiota, mutta jokin meni pieleen. Oliko nuori Taieraie huolimaton, vai liian empaattinen, vai liian piittaamaton, vai oliko kaikki pelkkää sattumaa, lopputulos oli sama. Hengistä voimakkain kääntyi takaisin jo aloitettuaan matkansa, ja liimautui kiinni pappisoppilaan mieleen.

Muut manaajat tutkivat ja tökkivät sekä henkeä että sen uutta omistajaa pari päivää ja kohauttivat olkiaan: Karma. Opi elämään uuden kaverisi kanssa tai tee asialle jotain. Siihen jäivät pappisopinnot; keskittymisestä niihin ei tullut mitään kun päässä koheltaa vieras mieli joka tiesi kuolleensa traagisesti jossain maan uumenissa, muttei ihan uskonut sitä. Taieraie myös tajusi, että henki ei tiedä tarkkaan kuka oli. Sen ainoat mielikuvat olivat valtavan kaupungin keskellä kohoava pilviä hipova rakennus, huoli tovereistaan, ja tarve liikkua paikasta toiseen. Neuvonpidon jälkeen todettiin hengen luultavasti olevan Tiennäyttäjä, kaukaa lännestä tullut utelias muukalainen. Jos Taieraie haluaisi hengen ulos kallostaan ja kohti lopullista matkaansa, olisi ehkä viisasta ottaa selvää kuka se oli ollut. Joten Taieraie lähti länteen.

Haastatteluprosessi oli outo, jopa Kreighton Shanen mittapuiden mukaan, koska puoliin kysymyksiin vastasi kettu ja toisiin henki. Lopulta haltia nosti kätensä pystyyn, värväsi Taieraien kokeellisesti järjestöön jotta henki saataisiin pysymään tyytyväisempänä ja muilla olisi aikaa tutkia kuka tämä oli ollut. Ajoittain aave paljastaa jotain uutta itsestään, ja hetken toivo elää sen saattamisesta lepoon. Mutta toistaiseksi se on nauttinut liikaa olostaan lähteäkseen.

Taieraie
Male kitsune spiritualist 3
NG Medium humanoid (kitsune, shapechanger)
Init +3; Senses low-light vision, Perception +1
DEFENSE
AC 17, touch 13, flat-foot 14, flat-foot touch 10 (armor +4, Dex +3)
hp 21 (3d8 +3 Con)
Fort +5, Ref +4, Will +4
OFFENSE
Speed 30 ft.
Melee cold iron kukri +2 (1d4/18–20), bite –2 (1d4)
OR sap +2 (1d6 nonlethal), bite –2 (1d4)
OR bite +2 (1d4)
Ranged light crossbow +5 (1d8/19–20; 80 ft.)
Spiritualist Spells Known (CL 3rd; concentration +4)
1st (4/day)—burst of adrenaline, protection from evil, shield, telepathic projection
0 (at will)—detect magic, detect psychic significance, grave words, guidance, read magic, stabilize
STATISTICS
Str 11, Dex 16, Con 12, Int 14, Wis 13, Cha 14
Base Atk +2; CMB +2; CMD 15
Feats Cunning, Realistic Likeness [ARG]
Skills Acrobatics +3, Appraise +2, Bluff +8, Climb +0, Craft +2, Diplomacy +9/+12, Disguise +5, Escape Artist +3, Fly +3, Heal +5/+8, Intimidate +6, Knowledge (arcana, geography, history, local, nature, nobility, planes, religion) +6, Linguistics +8, Perception +1, Perform +2, Profession (merchant) +5, Ride +3, Sense Motive +8, Spellcraft +6, Stealth +3, Survival +1, Swim +0
Traits Charmed Innocent, Resilient, Upstanding (Diplomacy)
Languages Aklo, Auran, Kelish, Polyglot, Senzar, Sylvan, Taldan, Tien
SQ bonded manifestation (6 rounds/day), bonded senses (3 rounds/day), change shape, etheric tether, skilled, natural weapons, phantom (kindness [PsyAnt]), shared consciousness
Faction The Exchange

Race notes
Kitsune [Dragon Empires Primer]. Skilled replaces agile and kitsune magic [Blood of the Beast 12].
Traits
Charmed Innocent Once per day, before you roll any Charisma check or Charisma-based skil check against a nonevil creature, you can roll twice and take the better result [Heroes of the Street]. Resilient +1 Fortitude saves, this trait comes from Taresh Mel's scenario boon (#7-00 Defender of time) [APG]. Upstanding +1 Diplomacy and Sense Motive, Diplomacy is class skill [PFS Guide 9.0].
Favored class
Spiritualist: 3 skill points.

N-PP-Chronicle-Prestige purchases
01-2-#7-21 The Sun Orchid Scheme-2 PP Wand of Cure Light Wounds
02-2-#7-07 Trouble in Tamran-2 PP Wand of Mage Armor
03-2-#8-10 Tyranny of Winds, Part 2: Secrets of the Endless Sky
04-2-#9-01 The Cost of Enlightenment
05-2-#9-04 The Unseen Inclusion-2 PP Wand of Comprehend Languages
06-2-#8-99 The Solstice Scar, Version A
07-2-#9-08 Birthright Betrayed (PP-ostot ja muu varustaminen vaiheessa)
8 PP, 14 Fame

Aave vastaa joskus nimeen "Gally", mutta se ei ole sen oikea nimi. Tiennäyttäjien Järjestöön liittymisen jälkeen se on ollut aaveeksi poikkeuksellisen tyytyväinen ja avulias, mutta kohelo, koska ei muista paljonkaan entisestä elämästään. Se tietää olleensa jonkinlainen tiedustelija, ja Taieraie käyttää sitä ajoittain ansojen ja lukkojen ohittamiseen.

ECTOPLASMIC PHANTOM
NG Medium outsider (phantom)
Init +2; Senses darkvision 60 ft.; Perception +6
DEFENSE
AC 16, touch 12, flat-foot 14, flat-foot touch 10 (+2 Dex, +4 natural)
hp 19 (3d10 + 3 Con)
Fort +4, Ref +3, Will +3
DR 5/slashing
OFFENSE
Speed 30 ft.
Melee 2 slams +4 (1d6+1)
Special Attacks opening strike
STATISTICS
Str 12, Dex 15, Con 13, Int 7, Wis 10, Cha 14
Base Atk +3; CMB +4; CMD 16
Feats Bodyguard, Combat Reflexes
Skills Diplomacy +8, Disable Device +8 (+10 with Taieraie's tools), Heal +6, Perception +6
Languages Aklo, Auran, Kelish, Polyglot, Senzar, Sylvan, Taldan, Tien
SQ benevolent, deliver touch spells (30 ft.), link, phase lurch, share spells

INCORPOREAL FORM (eroavat rivit)
NG Medium outsider (incorporeal, phantom)
AC 18, touch 18, flat-foot 14, flat-foot touch 14 (+2 Dex, +4 deflection, +2 Dodge)
Defensive Abilities incorporeal (no damage reduction)
Str --, Dex 15, Con 13, Int 7, Wis 10, Cha 14
Base Atk +3; CMB +5; CMD 21 (muttei voi juuri vaikuttaa tai tulla vaikutetuksi)
SQ benevolent, deliver touch spells, link, share spells

Build notes:
Emotional focus class skills: Diplomacy, Heal. Additional class skill: Disable Device
Skill points used: Diplomacy 3, Disable Device 3, Heal 3, Perception 3
Good saves: Fortitude and Will
Viimeksi muokannut Naal, 13 Joulu 2017, 18:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Naal
Viestit: 28
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Naalin Nappisilmien Lauma

Viesti Kirjoittaja Naal » 29 Loka 2017, 19:42

Kroniikan #5 täytäntöönpanon jälkeen ketulla olisi tämän verran krääsää.
Lbs. Item (special source)
02.0 Acid x 2
00.5 Adamantine weapon blanch
00.0 Antiplague x 2
00.0 Antitoxin
00.0 Bandolier
05.0 Bedroll*
00.5 Belt pouch
00.0 Bladeguard
00.0 Chalk
01.0 Cold iron bolt x 10
02.0 Cold iron kukri
06.0 Courtier's outfit*
00.0 Elixir of vision (10% discount from #9-04 boon)
00.0 Flint & steel
02.0 Grooming kit*
04.0 Holy water x 4
04.0 Hot weather outfit
00.0 Ink & Ink pen*
00.0 Jewelry (50 gp pendant, 20 gp bracelets, 30 gp belt, for courtier's outfit)
01.0 Journal*
04.0 Light Crossbow
04.0 Masterwork backpack*
02.0 Masterwork thieves' tools*
01.0 Mess kit*
10.0 Noble's outfit (free boon from #8-10)
00.0 Potion sponge x 5
02.0 Sap
01.0 Scroll box
00.5 Silver weapon blanch
00.0 Smelling salts
01.0 Spring-loaded wrist sheath [AdvArm]
00.5 Stubborn nail
02.0 Sunrod x 2
00.0 Universal solvent
00.0 Vermin repellant
00.0 Wand of comprehend languages (50 charges)
00.0 Wand of cure light wounds (38 charges)
00.0 Wand of mage armor (41 charges)
00.0 Wand of unseen servant (10 charges)

25 lbs. ilman reppua, 56 lbs. repun kanssa (*repun painossa)

Potions and oils: bless weapon x 2, air bubble, ant haul, cure light wounds x 2, touch of the sea
Scrolls: decompose corpse, endure elements x 2, feather fall, magic fang x 2, obscuring mist, sanctify corpse, shield x 2
685.59 gp
Viimeksi muokannut Naal, 30 Loka 2017, 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Naal
Viestit: 28
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Naalin Nappisilmien Lauma

Viesti Kirjoittaja Naal » 29 Loka 2017, 19:43

Tavisan
Male wayang arcanist (Magaambyan initiate) 1
NG Small humanoid (wayang)/outsider (native)
Init +2; Senses darkvision 60 ft., Perception +2
DEFENSE
AC 16, touch 12, flat-foot 14, flat-foot touch 10 (armor +4, Dex +2)
hp 7 (1d6 +1 Con)
Fort +1, Ref +2, Will +2
Defensive Abilities 50% miss chance in dim light (not concealment)
OFFENSE
Speed 20 ft.
Melee longspear +2 (1d6+1/x3)
OR cold iron dagger +2 (1d3+1/18-20)
Ranged javelin +3 (1d4+1; 30 ft.)
Special Attacks arcane reservoir (3/day, max 4), consume spells (1/day)
Arcanist spells prepared (CL 1st; concentration +5)
1st (3/day)—3 spells
0 (at will)—4 spells
STATISTICS
Str 12, Dex 14, Con 12, Int 18, Wis 10, Cha 12
Base Atk +0; CMB +0; CMD 12
Feats Expanded Preparation [ARG]
Skills Acrobatics +2, Appraise +4, Bluff +1, Climb +1, Craft +1, Diplomacy +4, Disable Device +7, Disguise +1, Escape Artist +2, Fly +2, Heal +0, Intimidate +1, Knowledge (arcana, history, planes, religion) +8, Linguistics +8, Perception +2, Perform +1, Ride +2, Sense Motive +0, Spellcraft +8, Stealth +8, Survival +0, Swim +1
Traits vagabond child (Disable Device), clever wordplay (Diplomacy)
Languages Abyssal, Aklo, Infernal, Polyglot, Sylvan, Taldan, Tien, Wayang
SQ aura (faint good), halcyon spell lore (cure light wounds), lurker, shadow speaker (3/day)
Faction Silver Crusade

Spellbook
1st level spells (one spell scribed from starting money)
Burning hands, comprehend languages, disguise self, endure elements, mage armor, magic missile, monkey fish, shadow trap [BloSha]
Cantrips
Acid splash, Arcane mark, bleed, dancing lights, daze, detect magic, detect poison, disrupt undead, flare, ghost sound, haunted fey aspect, light, mage hand, mending, message, open/close, prestidigitation, ray of frost, resistance, scrivener's chant [SeeSec], spark [APG], touch of fatigue, vacuous vessel [BlaMar]

Race notes.
Wayang [Dragon Empires Primer]. Lurker (+2 racial to Perception and Stealth).
Scion of shadows both humanoid (wayang) and outsider (native), miss change in dim light 50% (not concealment) [BloSha]. Replaces light and dark, and shadow resistance.
Shadow speaker 3/day as free action +2 insight bonus to either ability check, attack roll, CL check, concentration check, saving throw, or skill check (but only once per turn) [BloSha]. Replaces shadow magic.

N-PP-Chronicle-Prestige point purchases
01-2-#9-06 The Shores of Heaven-2 PP keppi kun saan arvottua CLW:n ja mage armorin väliltä
Viimeksi muokannut Naal, 01 Marras 2017, 22:41. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Naal
Viestit: 28
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Naalin Nappisilmien Lauma

Viesti Kirjoittaja Naal » 29 Loka 2017, 19:43

Ekan levelin kamat. Jee.

Naal
Viestit: 28
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Naalin Nappisilmien Lauma

Viesti Kirjoittaja Naal » 18 Marras 2017, 11:31

Avor Stelek (SFS)

Avor Stelek on ylpeä Akitonin poika vuosimallia 277. Hän kasvoi lähellä kaupunkivaltiota nimeltä Xenon, ja koki melko tavallisen akitonilaisen lapsuuden; piileskeli rosvojoukoilta ja turhan uteliailta pedoilta, ratsasti kauppakaravaanien kanssa suurempiin kaupunkeihin ja takaisin, ammuskeli ryöstelevää shobhad-joukkoja päivällä ja kävi kauppaa toisen shobhad-joukon kanssa illalla. Akitonilaiseksi Avor oli aika roteva ja siksi pollea. Lopulta yhtenä päivänä shobhadit ampuivat kovempaa ja karavaani hajaantui paetakseen. Nuori Avor huomasi olevansa jalan erämaassa muutaman muun eloonjääneen kanssa. Lyhyen arvovaltakiistan jälkeen hän otti joukon hallintaansa ja lähti johdattamaan sitä kohti turvaa. Puolet kulkijoista pääsi elossa perille, ja Avor tajusi näidenkin olevan elossa lähinnä koska eräs mukana ollut muukalainen oli hienovaraisesti ohjaillut Avoria ja korjannut tämän tekemiä virheitä. Nöyryytetty Avor suuttui, haastoi vieraan ja sai tältä köniinsä, mutta sai myös odottamattoman tarjouksen. ”Tule mukaan, ja opetan sinua. Olet nuori ja hölmö, mutta peloton ja sitkeä. Järjestöllä olisi käyttöä sinulle jos suostut oppimaan.” Ja niin Avor Stelek vuonna 300 lähti Akitonilta ja aloitti opinnot liittyäkseen Tähdenlöytäjien järjestöön.

Avorilta vei vuosia aikaa koulia ruumiinsa toimimaan taas siedettävällä tavalla Absalomin kolminkertaisessa painovoimassa, mutta hän kieltäytyi jääräpäisesti kyberneettisistä istutteista tai voimahaarniskoista. Hän kehitti myös mieltään. Kiehtovinta oli lääketiede, ja Avor palveli lääkärinä ja kenttätutkijana Liittomaailmojen alueella laajentaakseen maailmankuvaansa. Tämä viivytti hänen muodollista liitymistään Järjestöön. Hänet oli alustavasti merkitty yhden Kulotähdille lähteneen aluksen miehistöön, mutta aikaisempi tehtävä Castrovelissa meni pieleen, ja pahasti haavoittunut ryhmä juuttui planeetalle lähes kahdeksisadaksi päiväksi ja myöhästyi lähdöstä. Kun he palasivat Absalomiin, 80% Tähdenlöytäjien Järjestöstä oli kadonnut, ja loput 20% lähes täydessä kaaoksessa.

Avor Stelekin näkökulmasta Luwazi Elsebo oli päävastuussa Järjestön koossapitämisestä, ja hän päätti tukea tätä kaikin keinoin, etenkin kun ymmärsi tämän halun pelastaa kadonneet jäsenet, mukaanlukien Stelekin värvääjän.

Avorilla on järjestön sisällä mainetta lähinnä kenttälääkärinä ja järjestelijänä, mutta Absalomin Asemalla hän sai mainetta toisesta syystä. Hän erottui joukosta jonottaessaan Strawberry Machine Caken levyä Zigvigixille ja joutui mediahuomioon 'varttuneempana fanina'. Bändin manageri tarttui tilaisuuteen näyttää miten 'heidän musiikkinsa vetosi kaikkiin ikään ja ammattiin katsomatta', ja Avor huomasi olevansa odottamatta parrasvaloissa selittämässä elämäänsä ja musiikkimakuaan kahdentuhannen teinin keskellä. Hän hädintuskin selvisi, mutta siitä lähtien Elsebo on käyttänyt häntä armotta kun Järjestön on päästävä sisään johonkin maineen kautta tai saatava viestinsä läpi potentiaalisille uusille nuorille jäsenille. Sellaista on arki kun antautuu Tähdenlöytäjän elämään.

Avor Stelek on ryhdikäs ja pitkä punaihoinen mies jota hyväntahtoinen voisi kuvailla enemmän jänteväksi kuin laihaksi. Hänellä on suippo parta, pitkät kapeat viikset, ja lyhyeksi leikatut suorat mustat hiukset. Haarniskansa päällä hän kantaa perinteisiä Akitonilaisia taisteluhihnoja joista roikkuu aseiden lisäksi lääkintälaukku ja teltta, ja selässään hänellä on tiiviisti pakattu reppu täynnä työkaluja ja muita tarvikkeita. Yleensä hän huutelee muille Akitonilaisia höperöyksiä, mutta joutuu ajoittain tekemään jotain itsekin. Avaruusaluksissa hän on tähän asti istunut visusti tiedeupseerin pallilla.

Avor Stelek
Male human (Akitonian) icon (doctor) envoy 3
CG Medium humanoid (human)
Init +0; Senses darkvision 60 ft.; Perception +5
DEFENSE
SP 18 HP 22 RP 3
EAC 11; KAC 12
Fort +3, Ref +3, Will +5
OFFENSE
Speed 30 ft.
Melee merciful tactical dueling sword +3 (1d6+4 S; analog)
Ranged called tactical semi-auto pistol +2 (1d6+1 P; analog, 30 ft.)
OR smoke grenade +2 (explode [20 ft., smoke cloud 1 minute])
STATISTICS
Str 13, Dex 10, Con 10, Int 18, Wis 10, Cha 14; Base Atk +1
Feats Great Fortitude, Iron Will, Spellbane
Skills Acrobatics +5, Athletics +6, Bluff +8, Computers +10 (3 ranks), Culture +11, Diplomacy +8, Disguise +6, Engineering +8 (+12 with traps, 1 rank), Intimidate +8, Life Science +7, Medicine +10, Mysticism +1 (+5 with traps), Perception +5, Physical Science +7, Profession (doctor) +14, Sense Motive +5, Survival +3 (+7 orienteering, +7 riding); (reduce the DCs of Profession/Culture check to recall knowledge about other icons of your profession or details about your profession's cultural aspects by 5)
Languages Akitonian, Aklo, Brethadan, Castrovelian, Common, Drow, Shobhad, Vesk, Ysoki
Other Abilities don't quit, expertise (1d6, Diplomacy, Medicine, Sense Motive), inspiring boost, expertise talent (additional skill expertise)
Augmentations mk1 Strength upgrade (biotech)
Don't quit (Ex) Standard action, mind-affecting, sense-dependent. Signal a single ally within 60 feet. That ally ignores one condition of your choice until the start of your next turn, chosen from the following list: confused, fascinated, fatigued, shaken, sickened, and staggered.
Inspiring boost (Ex) Standard action, language-dependent, mind-affecting, sense-dependent. Signal an ally within 30 feet who has taken damage from any attack made by a significant enemy at any point after your last turn ended. That ally regains 8 Stamina Points. Once an ally has benefited from this, that ally can't benefit again until he takes a 10-minute rest to recover Stamina Points.

Bulk—Item (notes)
1.0—basic medkit
0.0—binders
0.1—called tactical semi-auto pistol (9 small arms rounds)
0.0—consumer backpack (bulk 1 if not worn)
0.1—everyday clothing*
0.1—flashlight*
1.0—formal clothing*
0.1—gear clamp (basic medkit)
0.1—gear clamp (mobile hostelier tent)
1.0—hygiene kit*
0.1—merciful tactical dueling sword (piti olla called, mutta luin miekan levelin väärin ja piti siirtää fuusio pistooliin; onni onnettomuudessa)
1.0—mobile hotelier tent
0.0—mk1 antitoxin
0.2—mk1 serum of healing (2)
0.1—personal comm unit
0.1—professional clothing (doctor's)*
0.5—R2E (5)*
0.2—second skin (upgrade: infrared sensors)
0.1—small arm rounds (12)
0.1—smoke grenade
0.0—society subdermal graft (hand implant)
0.1—toolkit (engineering, +0)*
0.1—toolkit (hacking, +0)*
0.1—toolkit (navigator's, +4 Survival when orienteering)*
0.1—toolkit (professional's kit [doctor's], +4)*
0.1—toolkit (rider's, +4 Survival to ride creatures)*
0.1—toolkit (trapsmith's, +4 Engineering or Mysticism to arm or disarm traps)*
0.2—travel clothing (2 sets)*
0.0—wildwise (throat implant)
Credstick (1377 credits)
Bulk 4+27L = 6; *stored in the backpack

N—Rep—Chronicle—Fame used
01—2S—#1-00: Claim to Salvation
02—00–—Welcome to Starfinder Society Boon
03—2S—Starfinder Society Quests: Into the Unknown
04—2S—#1-01: The Commencement—2 Fame Instructor social boon
05—2S—#1-02: Fugitive on the Red Planet—2 Fame Rugged Hull starship boon
06—2S—#1-03: Yesteryear's Truth (extra Rep 1W)
07—2S—#1-04: Cries from the Drift (extra Rep 1 E)
08—1S—#1-05: The First Mandate (extra Rep 1A, 1S, #1-01 boon extra Rep 1S)—1 Fame Team Spirit slotless boon
Fame: 8

Rep—Faction—Abbreviation
01—Acquisitives—A
00—Dataphiles—D
01—Exo-Guardians—E
15—Second Seekers (Luwazi Elsebo)—S TIER 2
01—Wayfinders—W
18—Total reputation TIER 2

Slot—Available boon
None—Marked Field Agent
None—Claimant to Salvation
None—Ghibrani Linguist
None—Protector of the Future
None—Society Contract (pregens only)
None—Star Sugar HeartLove!!!
None—Starfinder Insignia
None—Tattoo of the Starfinder
None—Team Spirit (reduce raise dead Fame cost by 2)
None—True Savior of Tasch (uses downtime, 0/5)
Ally—High Society Influence (Naiaj, Ykris, Zo!)
Faction—Second Seekers Champion (free boon)
Social—AbadarCorp Acquaintance: Respect
Social—Faction's Friend (2 left)
Social—Friend of the Ghibrani (husk and membrane)
Social—Honorary Spider
Social—Instructor (may use downtime, 8)
Starship—Automated Defenses
Starship—Rugged Hull
Unidentified—Journey to the Scoured Stars: Segment 1
Variable—Honorbound Allies

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija